Sorry, had in het Fok Crowdfinance/Crowdfunding forum moeten komen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:40 schreef Horsemen het volgende:
- Dit heeft niks van doen met rentes die banken geven -
ik was net op tijd bij DHB voor 2,85 voor 3 maanden. Bij Bigbank heb ik nog tot half april 3,3. Het wordt mager met de rente op vrij opneembare spaarrekening. Via raisin heb ik niks lopen, ik hop zelf van het de ene na de andere bank. Probeer CEB nog te openen voor 3,10 3 maanden. Geen idee of dat lukt, ik ben daar net een half jaar weg.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:43 schreef Kopiko het volgende:
Ook DHB knijpt weer harder in de remmen:
[ afbeelding ]
Stonden ze er niet bij/inquote:Op zaterdag 1 maart 2025 12:32 schreef KrekelJapie het volgende:
De raisin saldo's viel we tegen in de vooringevulde aangifte.
Was meer werk om dat in te vullen dan ik vooraf verwachte.
Ik heb dit jaar nog niet gekeken, maar vorig jaar was het heel wisselend. Sommige stonden er wel in en sommige niet. Leek heel erg inconsequent te zijn geweest. Be benieuwd als ik straks kijk hoe het dit jaar is.quote:
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:40 schreef Essebes het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog niet gekeken, maar vorig jaar was het heel wisselend. Sommige stonden er wel in en sommige niet. Leek heel erg inconsequent te zijn geweest. Be benieuwd als ik straks kijk hoe het dit jaar is.
Met Open Bank rekeningen had ik vorig jaar (aangifte 2023) precies hetzelfde: klopte niks van. Stonden rekeningen op van al afgesloten deposito's en bedragen die nergens op sloegen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:40 schreef Essebes het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog niet gekeken, maar vorig jaar was het heel wisselend. Sommige stonden er wel in en sommige niet. Leek heel erg inconsequent te zijn geweest. Be benieuwd als ik straks kijk hoe het dit jaar is.
STaat nog gewoon op de site, als je de optie bedoelt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:36 schreef amp25 het volgende:
waarom is de 1 jaar depot bij ayvens bank weg
Via de app 1-jaars inderdaad niet te openen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:46 schreef blomke het volgende:
[..]
STaat nog gewoon op de site, als je de optie bedoelt.
Dan doe je het toch via de site?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:59 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Via de app 1-jaars inderdaad niet te openen.
je bedoelt dat je maar één bedrag vermeldt voor alle banken tezamen in de aangifte?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 13:49 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Ik heb nu van de jaaropgave de saldi per bank opgeteld en deze in aangifte vermeld.
Ik heb alle deposito's per bank opgeteld en in de aangifte vermeld. Ik had zo'n 30 deposito's bij 7 verschillende banken via het platform raisin.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:10 schreef Slingervinger het volgende:
[..]
je bedoelt dat je maar één bedrag vermeldt voor alle banken tezamen in de aangifte?
ik heb er iets minder maar ze staan wel allemaal apart vermeld bij de vooraf ingevulde gegevens, echter zonder bedragen, je hebt dit dus veranderd?quote:Op zondag 2 maart 2025 13:18 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Ik heb alle deposito's per bank opgeteld en in de aangifte vermeld. Ik had zo'n 30 deposito's bij 7 verschillende banken via het platform raisin.
Bij mij stonden ze niet allemaal vermeld in de vooringevulde aangifte en kon de rekeningnummers niet aansluiten bij de jaaropgave van raisin.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:52 schreef Slingervinger het volgende:
[..]
ik heb er iets minder maar ze staan wel allemaal apart vermeld bij de vooraf ingevulde gegevens, echter zonder bedragen, je hebt dit dus veranderd?
Distingo Bank gaat de variabele rente op de spaarrekening verlagen van 2,51% p.j. naar 2,46% p.j. Het nieuwe rentetarief wordt effectief op 07.03.2025.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 04:16 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Distingo Bank gaat de variabele rente op de spaarrekening verlagen van 2,61% p.j. naar 2,51% p.j. Het nieuwe rentetarief wordt effectief op 27.02.2025.
Nog een keer lager. Bunq met bonusrente is nu weer interessantste.
Op het spaarinformatie forum schreef iemand dit en het lijkt dus zo te zijn:quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:36 schreef amp25 het volgende:
waarom is de 1 jaar depot bij ayvens bank weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |