SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Living on the edge jij.quote:
Elkaar niet mogenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed waarom je hier tegen mij blijft praten terwijl je weet dat we elkaar niet mogen en in KLB SC reageer ik ook nauwelijks op je.
Jij bent de enige reden waarom ik graag een moderator wil kunnen blokkeren. Dat weet je ook wel dus doe alsjeblieft niet alsof het hier anders is want het is een beetje ongemakkelijk.
Ik snap het ook niet eigenlijk!quote:Op maandag 10 februari 2025 12:36 schreef Ama het volgende:
Ja ik begrijp dat mensen die hier niks van weten het niet begrijpen maar dit speelt al sinds ik ooit moderator was. Dus dit is iets wat al jarenlang speelt.
Dit klonk net zo aantrekkelijk als een broekpak of iets dergelijks maar een snelle search leert me dat dat idee onterecht is. Maar dat van die knieën snap ik op basis van de gevonden plaatjes niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ik heb een nieuwe hippe fladderbroek
Nee maar jij snapt helemaal niks. Dat geeft verder niet, maar dat is wel waar we mee te maken hebben met z'n allen.quote:
Hallo vriend. Alles goed?quote:Op maandag 10 februari 2025 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar jij snapt helemaal niks. Dat geeft verder niet, maar dat is wel waar we mee te maken hebben met z'n allen.
Mooi om te horen man!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou mensen de illustere fladderbroek-XOXO-
Ik wil het netjes houden voor jou en niet alles hier op tafel gooien. Maar ik zou zeggen denk nog maar eens na over de tijd dat ik mod was.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Elkaar niet mogenWaar haal je deze info vandaan :S
[..]
Ik snap het ook niet eigenlijk!
quote:Op maandag 10 februari 2025 12:49 schreef datismijnmening het volgende:
De jaren 90 zijn terug zie ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou mensen de illustere fladderbroekTap tap tap
werkquote:Op maandag 10 februari 2025 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor werk, familie of eventuele date?
met ijs?quote:
Dat is toch echt al een paar eeuwen terug, dus snap niet helemaal waarom je dat nu ineens vanuit het niets moet terughalen.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil het netjes houden voor jou en niet alles hier op tafel gooien. Maar ik zou zeggen denk nog maar eens na over de tijd dat ik mod was.
WAAROM ZITTEN DIE ZAKKEN NIET GOEDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou mensen de illustere fladderbroek
WTF
WTF
WHAT
THE FUUUUUUUUUUUUUCK
!11!1!>1>!!>1/1/1/11?1?!!!?!?Baby darling doll face honey
Hij weet prima waar ik het over heb hoor.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar jij snapt helemaal niks. Dat geeft verder niet, maar dat is wel waar we mee te maken hebben met z'n allen.
Dat was toch al??? Ik meende dat het alweer uit was, maar misschien is de comeback alweer ingezetquote:Op maandag 10 februari 2025 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De jaren 90 zijn terug zie ik.
Oh dat is toch niet wat ik op Google zag. Alsnog wel leuk. Mooi lang blond haar ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou mensen de illustere fladderbroek
Gucci riemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou mensen de illustere fladderbroek
JAAAGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Broek ter ere van de hoogtijdagen van Ron Brandsteder. Attent van dimmy.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De jaren 90 zijn terug zie ik.
Hier zijn 6 luipaarden voor geschotenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
deze komt morgen online bij adidas
[ afbeelding ]
mensenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het ging precies volgens de verwachting 'ben je ziek!?'
quote:Op maandag 10 februari 2025 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Broek ter ere van de hoogtijdagen van Ron Brandsteder. Attent van dimmy.
Of het is ondertussen al de derde revival.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat was toch al??? Ik meende dat het alweer uit was, maar misschien is de comeback alweer ingezet
Dolce & Gabbana.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou mensen de illustere fladderbroek
Yea, she's on crack.
Oh ik dacht dat het Gabbana en Gabbana was!quote:
Dat kan, ik niet. Ik stel alleen voortdurend vast dat hij waarschijnlijk niet het warm water uitgevonden heeft. Maar goed, laten we het leuk houdenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij weet prima waar ik het over heb hoor.
Dus? Ik kijk wel een beetje uit met wat ik zeg want straks heb ik ineens een crewbash te pakken terwijl ik dit wel tegen een user kon zeggen dan zonder problemen.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is toch echt al een paar eeuwen terug, dus snap niet helemaal waarom je dat nu ineens vanuit het niets moet terughalen.
Nou ik wel met mezelfquote:
GTSTquote:Op maandag 10 februari 2025 12:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus? Ik kijk wel een beetje uit met wat ik zeg want straks heb ik ineens een crewbash te pakken terwijl ik dit wel tegen een user kon zeggen dan zonder problemen.
Daar begon het maar dat is niet het enige probleem en daar houden we het bij.
Waarom doe jij altijd zo badinerend tegen users?quote:Op maandag 10 februari 2025 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan, ik niet. Ik stel alleen voortdurend vast dat hij waarschijnlijk niet het warm water uitgevonden heeft. Maar goed, laten we het leuk houden
Gewoon, mensen die denken dat je ziek bent als je alleen maar geen make-up draagt.quote:
Neprotzooi uit China die door de douane vernietigd had moeten worden.quote:
Dit hoor je ook niet vaakquote:Op maandag 10 februari 2025 12:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Waarom doe jij altijd zo badinerend tegen users?
Jammer eigenlijk, zo'n mooi woord.quote:
ziek in vergelijking met wat je gewend bentquote:Op maandag 10 februari 2025 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, mensen die denken dat je ziek bent als je alleen maar geen make-up draagt.
Maar goed, ik weet ook niet precies hoe jij er zonder make-up uit ziet natuurlijk
Hoe komen we van een opmerking dat ik het interview met Trump nog even kijken ineens hier eigenlijk?quote:Op maandag 10 februari 2025 12:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus? Ik kijk wel een beetje uit met wat ik zeg want straks heb ik ineens een crewbash te pakken terwijl ik dit wel tegen een user kon zeggen dan zonder problemen.
Het begon toen ik mod was en je jarenlang liep te janken over mij maar dat is niet het enige probleem en daar houden we het bij.
ik kende het uberhaupt nietquote:Op maandag 10 februari 2025 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer eigenlijk, zo'n mooi woord.
quote:Op maandag 10 februari 2025 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neprotzooi uit China die door de douane vernietigd had moeten worden.
Waar is ons woordenboek gebleven?quote:Op maandag 10 februari 2025 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kende het uberhaupt nietvanaf nu gaan we het iedere week minimaal 2x gebruiken
Hooooooo, is ie weg?! Ohnooooquote:Op maandag 10 februari 2025 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar is ons woordenboek gebleven?
Je weet waar je post hč.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe komen we van een opmerking dat ik het interview met Trump nog even kijken ineens hier eigenlijk?
Misschien gewoon even niet zo janken om dingen van jaren terug want hier heeft niemand wat aan!
quote:Op maandag 10 februari 2025 12:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde dus naar die tentoonstelling van Dior in Den Haag komend weekend.
Er rijden de rest van de maand geen treinen!
Oh ik dacht even, hč watquote:Op maandag 10 februari 2025 12:57 schreef CherryLips het volgende:
Naar Den Haag CS bedoel ik dan.
Gewoon met de auto gaan joh.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:57 schreef CherryLips het volgende:
altijdquote:Op maandag 10 februari 2025 12:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Waarom doe jij altijd zo badinerend tegen users?
en je bedoeld ook alleen het weekend van 15 en 16 februari?quote:Op maandag 10 februari 2025 12:57 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2025 12:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je weet waar je post hč.
Overdag is het hier een kleuterschool, maar 's nachts.. dan verandert het in de PAAZ.
Nou ik heb het idee dat we daar al zijn aanbeland!quote:Psychiatrische Afdeling Algemeen Ziekenhuis
Je bent wel bovengemiddeld vaak onplezierig en voor nieuwere users die minder gewend zijn wellicht een reden om hier niet meer terug te komen.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
altijd![]()
Ik zeg gewoon wat ik denk. Soms.
Kan nog veel vaker hoor
Moet als thuiskomen voor je zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Nou ik heb het idee dat we daar al zijn aanbeland!
Het leuke is ik heb niet eens beef.quote:
denk inderdaad dat het een goed idee is om dit te zeggen tegen iemand die ja nouja, dusquote:Op maandag 10 februari 2025 12:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bent wel bovengemiddeld vaak onplezierig en voor nieuwere users die minder gewend zijn wellicht een reden om hier niet meer terug te komen.
Je moet wel een beetje kunnen incasseren om hier te posten. Daarom zetten we Fles bij de ingangsdeurquote:Op maandag 10 februari 2025 12:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bent wel bovengemiddeld vaak onplezierig en voor nieuwere users die minder gewend zijn wellicht een reden om hier niet meer terug te komen.
Valt mij ook op. Erg raar. Zie de reden ook niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Mij ontgaat de grap!quote:Op maandag 10 februari 2025 12:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Moet als thuiskomen voor je zijn.
quote:Op maandag 10 februari 2025 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
altijd![]()
Ik zeg gewoon wat ik denk. Soms.
Kan nog veel vaker hoor
Die broek vind ik alles behalve modieus en flatteus. GO!quote:Op maandag 10 februari 2025 13:00 schreef Crack_ het volgende:
Kunnen we het aub weer over de zakken van Dimmy haar broek hebben
Je moet mensen ook de kans geven om te léren incasseren hier. Als je direct al bij de deur begint is het niet echt handig.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje kunnen incasseren om hier te posten. Daarom zetten we Fles bij de ingangsdeur
Kapotte kledingstukkken kopen is voor paupersquote:Op maandag 10 februari 2025 13:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die broek vind ik alles behalve modieus en flatteus. GO!
Wel jammer dat niet even een momentje van zelfreflectie paktquote:Op maandag 10 februari 2025 13:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het leuke is ik heb niet eens beef.
Iemand uit het niets woedend op mij zonder aanleiding. Tsja. Kan ik ook niks aan doen.
Nogmaals ik hou het netjes en ga niet alles hier vertellen want er zijn ook dingen bij die ik niet netjes vind richting jou om hier openbaar te zeggen.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe komen we van een opmerking dat ik het interview met Trump nog even kijken ineens hier eigenlijk?
Misschien gewoon even niet zo janken om dingen van jaren terug want hier heeft niemand wat aan!
Maar dat is ook weer zo'n gekut met parkeren. En ik word aangereden door minstens drie trams.quote:
wij hebben hier sowieso echt geen kut mee te maken maar GA DOOR *popcornquote:Op maandag 10 februari 2025 13:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Nogmaals ik hou het netjes en ga niet alles hier vertellen want er zijn ook dingen bij die ik niet netjes vind richting jou om hier openbaar te zeggen.
Mensen hier die nooit in KLB SC komen snappen er sowieso niks van.
Nee tot 3 maart en de tentoonstelling is tot en met 2 maart.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en je bedoeld ook alleen het weekend van 15 en 16 februari?
Helpt wel met songteksten zoals 'kledingstukken die alleen van jou kunnen zijn'.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kapotte kledingstukkken kopen is voor paupers
Dat was lang geleden inderdaad zo jaquote:Op maandag 10 februari 2025 12:59 schreef Strani het volgende:
[..]
gratis parkeren in mariahoeve, 6 min met de tram naar den haag centrumquote:Op maandag 10 februari 2025 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat is ook weer zo'n gekut met parkeren. En ik word aangereden door minstens drie trams.
Er rijden de hele maand geen treinen!quote:Op maandag 10 februari 2025 12:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en je bedoeld ook alleen het weekend van 15 en 16 februari?
Ik hoef eigenlijk nooit wat te incasseren, ik deel alleen uit.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje kunnen incasseren om hier te posten. Daarom zetten we Fles bij de ingangsdeur
Fijn dat je er wel op letquote:Op maandag 10 februari 2025 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was lang geleden inderdaad zo jaTegenwoordig gaat het een stuk beter. Vind ik zelf dus nja, wat de rest van de wereld ervan vindt weet ik eigenlijk niet. Maar ik let er wel op.
En trouwens, ik ben hier toch niet om maar plezierig te moeten zijn tegen iedereen? Ik besta, leer er maar mee leven
nee maar dan rijden treinen wel tot den haag hs en den haag laan van noi en dat is echt vijf minuten van den haag centraal afquote:Op maandag 10 februari 2025 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee tot 3 maart en de tentoonstelling is tot en met 2 maart.
Het is ook niet flatteusquote:Op maandag 10 februari 2025 13:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die broek vind ik alles behalve modieus en flatteus. GO!
Als je dat hebt overleefd, kun je de rest ook aan.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet mensen ook de kans geven om te léren incasseren hier. Als je direct al bij de deur begint is het niet echt handig.
Betaal je extra voorquote:Op maandag 10 februari 2025 13:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kapotte kledingstukkken kopen is voor paupers
Waarom begin je er hier dan überhaupt over? Heb trouwens een déjā-vu, volgens mij heb ik dit al eens eerder tegen je gezegd.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Nogmaals ik hou het netjes en ga niet alles hier vertellen want er zijn ook dingen bij die ik niet netjes vind richting jou om hier openbaar te zeggen.
net wanneer ik wilde gaanquote:Op maandag 10 februari 2025 13:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er rijden de hele maand geen treinen!
Naar Den Haag..
Nou ja eigenlijk 1 weekend deze maand niet..
Alleen 's nachts..
Why the fuck begin je er dan over als je het zogenaamd "niet netjes vindt richting mij"? Maar wel al je leed van jaren terug hier over tafel gooien.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Krijg je wel een heel specifiek type poster hier, een beetje balans is nooit slecht.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je dat hebt overleefd, kun je de rest ook aan.
Ik wou dat ik het je wat beter kon uitleggen dan zou je het ook wat beter begrijpen maar hij weet ook prima wel waar ik het over heb hoor.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom begin je er hier dan überhaupt over? Heb trouwens een déjā-vu, volgens mij heb ik dit al eens eerder tegen je gezegd.
Is dat een wijk?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gratis parkeren in mariahoeve, 6 min met de tram naar den haag centrum
groetjes
je hoeft niks uit te leggen want het is iets tussen jou en chevy en daar hebben wij niks mee te makenquote:Op maandag 10 februari 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het je wat beter kon uitleggen dan zou je het ook wat beter begrijpen maar hij weet ook prima wel waar ik het over heb hoor.
Ja maar ik moet dan omreizenquote:Op maandag 10 februari 2025 13:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee maar dan rijden treinen wel tot den haag hs en den haag laan van noi en dat is echt vijf minuten van den haag centraal af
en ze rijden doordeweeks ook gewoon gelukkig, zou anders echt heftig zijn
Nee want dat is stuff van jaren terug en het boeit me niet eens om dat allemaal te gaan onthouden. Jij blijkbaar wel, nou ja dat is dan allemaal erg kut voor je.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het je wat beter kon uitleggen dan zou je het ook wat beter begrijpen maar hij weet ook prima wel waar ik het over heb hoor.
Maar ik kijk nooit GTSTquote:Op maandag 10 februari 2025 13:07 schreef Strani het volgende:
Dit is ook een beetje als GTST. Je wéét dat er ruzie is. Je weet niet waarķm er ruzie is. En toch blijf je kijken.
heb je wel een echt oude mevrouwen uitje, lekker met de trein rondreizenquote:Op maandag 10 februari 2025 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar ik moet dan omreizen
Maar ik kan misschien ook doordeweeks een keer.
Nou ja ik ook niet. Laatst toevallig in een aflevering gevallen en hoewel ik al een jaar of 20 niet meer had gekeken herkende ik toch de halve cast.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Why the fuck begin je er dan over als je het zogenaamd "niet netjes vindt richting mij"? Maar wel al je leed van jaren terug hier over tafel gooien.
Doe gewoon normaal man. Tsjonge jonge jonge.
Ik zei alleen wanneer het ooit is begonnen, niet dat het toen is geëindigd. Maar goed wil je best een bericht sturen.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Why the fuck begin je er dan over als je het zogenaamd "niet netjes vindt richting mij"? Maar wel al je leed van jaren terug hier over tafel gooien.
Doe gewoon normaal man. Tsjonge jonge jonge.
Nee, laten we dit nu voor eens en voor altijd oplossen.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:07 schreef TaMieke het volgende:
Zeker als het jaren geleden is.... laat lekker. Negeren en door....
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nee, laten we dit nu voor eens en voor altijd oplossen.
Nee Diorquote:Op maandag 10 februari 2025 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je wel een echt oude mevrouwen uitje, lekker met de trein rondreizen
Ga je naar frozen?
Mensen van kleurenquote:Op maandag 10 februari 2025 13:07 schreef TaMieke het volgende:
Zeker als het jaren geleden is.... laat lekker. Negeren en door....
O ja dat had ik ookquote:Op maandag 10 februari 2025 13:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik ook niet. Laatst toevallig in een aflevering gevallen en hoewel ik al een jaar of 20 niet meer had gekeken herkende ik toch de halve cast.
Onze eigen Soapquote:
Wellicht een mooie kans om het bij te leggen.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zei alleen wanneer het ooit is begonnen, niet dat het toen is geëindigd. Maar goed wil je best een bericht sturen.
Ik ook nietquote:Op maandag 10 februari 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen idee waar dit over gaat.
Oeh fancy!quote:Op maandag 10 februari 2025 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee DiorAnders had ik de auto wel in die nieuwe parkeergarage in Scheveningen kunnen zetten.
Je moet wat onder werktijd. Werken is uiteraard geen optie.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Veel beter vermaak zo op de maandag
Wat heb ik je aangedaan dan? Even na je modschap dus want daar mogen we gewoon vrijuit over praten.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zei alleen wanneer het ooit is begonnen, niet dat het toen is geëindigd. Maar goed wil je best een bericht sturen.
Werkenquote:Op maandag 10 februari 2025 13:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet wat onder werktijd. Werken is uiteraard geen optie.
Gelukkig, want dat trek ik echt al jaren niet meerquote:Op maandag 10 februari 2025 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar blijkbaar hoeven we geen GTST meer te kijken
Echt hčquote:Op maandag 10 februari 2025 13:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat had ik ookZe hebben alle oude vodden weer uit de kast getrokken zo te zien. En Ludo en Janine zijn gewoon nooit weggeweest volgens mij.
Chevy is een bitch, Ama jaloersquote:Op maandag 10 februari 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen idee waar dit over gaat.
Niemand weet waar je het over hebt, leg even in detail uit aubquote:Op maandag 10 februari 2025 13:11 schreef Ama het volgende:
Ja ik had het beter moeten uitleggen maar ik wil niet te persoonlijke dingen over hem zeggen hier. Daarom ging ik er vanuit dat hij zelf ook wel begrijpt wat ik bedoelde. Maar dit gaat niet alleen over toen.
Je maakt het wel spannend zeg.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:11 schreef Ama het volgende:
Ja ik had het beter moeten uitleggen maar ik wil niet te persoonlijke dingen over hem zeggen hier. Daarom ging ik er vanuit dat hij zelf ook wel begrijpt wat ik bedoelde. Maar dit gaat niet alleen over toen.
Stefano is ook weer terug? Die vond ik altijd wel knapquote:Op maandag 10 februari 2025 13:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt hčDie twee inderdaad, Stefano, Bing, en wie het ook is die door Cas Jansen gespeeld wordt. Ze waren er allemaal.
Hmm, ja, volgens mij zitten daar ook klieren die lastig kunnen doen bij een verkoudheid.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is vervelend genoeg om er slecht van te slapen en om niet te willen slikken. En krijg er beetje oorpijn van en hoofdpijn. Maar kan ook beetje verkoudheid zijn ofzo?
![]()
hoe is jouw maandag?
Ik heb nooit meer dan de laatste paar momenten gezien eigenlijk, als ik het programma erna wilde zienquote:Op maandag 10 februari 2025 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig, want dat trek ik echt al jaren niet meer
Ohh je weet de spanning wel op te voeren zeg. Straks doe je er nog een cliffhanger bovenop en moeten we tot morgen wachten voor het vervolgquote:Op maandag 10 februari 2025 13:11 schreef Ama het volgende:
Ben jij een sloeber?quote:
Jaquote:Op maandag 10 februari 2025 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stefano is ook weer terug? Die vond ik altijd wel knap
Katja is ook terugquote:Op maandag 10 februari 2025 13:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt hčDie twee inderdaad, Stefano, Bing, en wie het ook is die door Cas Jansen gespeeld wordt. Ze waren er allemaal.
vroegah, in de tijd dat men nog maar 1 tv in huis had en inbel internet, toen moest ik het verplicht elke dag kijken.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nooit meer dan de laatste paar momenten gezien eigenlijk, als ik het programma erna wilde zien
Nogmaals ik stuur je straks wel een privébericht want ik vind het ook niet netjes om hier sommige dingen te zeggen richting of over jou.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat heb ik je aangedaan dan? Even na je modschap dus want daar mogen we gewoon vrijuit over praten.
Zeg maar. Benieuwd!
Mijn nek voelt stijf doordat die klieren irritant doenquote:Op maandag 10 februari 2025 13:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, volgens mij zitten daar ook klieren die lastig kunnen doen bij een verkoudheid.
Mijn maandag verloopt redelijk goed!
Dit kan prima nog 2 seizoenen worden uitgesmeerd toch?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh je weet de spanning wel op te voeren zeg. Straks doe je er nog een cliffhanger bovenop en moeten we tot morgen wachten voor het vervolg
Hakken we straks stukken van Fles af en dat doen we cadeau aan Polenquote:Op maandag 10 februari 2025 13:00 schreef Strani het volgende:
Dit wordt een soort Eerste Wereldoorlog. Het begint tussen twee users en uiteindelijk keert alles zich tegen @:dr_flash en weet niemand hoe het ook al weer was begonnen.
Waarom dan al die bombarie?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Nogmaals ik stuur je straks wel een privébericht want ik vind het ook niet netjes om hier sommige dingen te zeggen richting of over jou.
Nu klinkt het alsof ik je huid ga voorschelden maar dat is niet zo.
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:13 schreef Strani het volgende:
[..]
JaOh en Rick!
Stefano zat nu in een rolstoel trouwens.
Mijn hemelquote:
Ik had een gelukkige jeugdquote:Op maandag 10 februari 2025 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroegah, in de tijd dat men nog maar 1 tv in huis had en inbel internet, toen moest ik het verplicht elke dag kijken.
daarna gelukkig nooit meer
Ik denk dat we inderdaad genoeg materiaal hebben voor een langdurige verhaallijnquote:Op maandag 10 februari 2025 13:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit kan prima nog 2 seizoenen worden uitgesmeerd toch?
RIPquote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Nogmaals ik stuur je straks wel een privébericht want ik vind het ook niet netjes om hier sommige dingen te zeggen richting of over jou.
Dat denk je nu, maar dit gaat gegarandeerd over iets heel kleinsquote:Op maandag 10 februari 2025 13:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat we inderdaad genoeg materiaal hebben voor een langdurige verhaallijn
En dan is het dood en begraven maar komt het toch zomaar weer terug na 7 seizoenen afwezigheidquote:Op maandag 10 februari 2025 13:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat we inderdaad genoeg materiaal hebben voor een langdurige verhaallijn
Alsof het erg is dat je naar Thailand gaat om aan je gerief te komen.quote:
Na nee ik wil het netjes houden verder maar dacht dat die het zelf wel begreep. Niet dat ik wou gaan schelden ofzo, zo bedoel ik net niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niemand weet waar je het over hebt, leg even in detail uit aub
Oh dat 'ie een keer vergeten was hallo te zeggen of zoquote:Op maandag 10 februari 2025 13:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat denk je nu, maar dit gaat gegarandeerd over iets heel kleins
Dat was me een baas zegquote:Op maandag 10 februari 2025 13:15 schreef Recce het volgende:
Ik ga pas weer kijken als meneer Harmsen terug is.
nou, ja. we komen niet allemaal uit een warm nest hoorquote:Op maandag 10 februari 2025 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had een gelukkige jeugd
Niemand bij ons thuis keek dat
De piemel van Chevy?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat denk je nu, maar dit gaat gegarandeerd over iets heel kleins
Zou Hedwig dan ook weer terug komen?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan is het dood en begraven maar komt het toch zomaar weer terug na 7 seizoenen afwezigheid
Volgens mij is dat laatste deel juist nu aan de hand.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan is het dood en begraven maar komt het toch zomaar weer terug na 7 seizoenen afwezigheid
Dat spijt me zeerquote:Op maandag 10 februari 2025 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, ja. we komen niet allemaal uit een warm nest hoor
Die poes?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zou Hedwig dan ook weer terug komen?
Wachten tot na de zomerstopquote:Op maandag 10 februari 2025 13:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh je weet de spanning wel op te voeren zeg. Straks doe je er nog een cliffhanger bovenop en moeten we tot morgen wachten voor het vervolg
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Godver denk nu meteen aan de kat.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je snapt wel dat de meeste mensen niet 24/7 met jou en met Fok bezig zijn he?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Na nee ik wil het netjes houden verder maar dacht dat die het zelf wel begreep. Niet dat ik wou gaan schelden ofzo, zo bedoel ik net niet.
Mijn zusjes kijken het al 15+ jaarquote:Op maandag 10 februari 2025 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had een gelukkige jeugd
Niemand bij ons thuis keek dat
Doe dat dan meteenquote:Op maandag 10 februari 2025 13:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op maandag 10 februari 2025 13:15 schreef Recce het volgende:
Ik ga pas weer kijken als meneer Harmsen terug is.
Ik dacht aan een andere Hedwigquote:Op maandag 10 februari 2025 13:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh, was geen fan van haar. Kwam altijd over als een dom figuur.
Ja klopt. Ik kan alleen niet wennen aan die Kraaikamp. Hij lijkt teveel of Jeff maar is het net nietquote:
Ging Chevy vreemd met Solo?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je snapt wel dat de meeste mensen niet 24/7 met jou en met Fok bezig zijn he?
Dit klinkt echt alsof iemand in je droom is vreemd gegaan en je diegene in het echte leven er boos op aan kijkt
RIPquote:Op maandag 10 februari 2025 13:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn zusjes kijken het al 15+ jaar
Het is niet zo netjes om 10 keer te zeggen 'je weet wat ik bedoel maar ik ga niet zeggen wat' in een topic vol met users die niks met jou en Chevy te maken hebben, die uberhaupt niet weten waar dit over gaat.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Na nee ik wil het netjes houden verder maar dacht dat die het zelf wel begreep. Niet dat ik wou gaan schelden ofzo, zo bedoel ik net niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ik ben anders toch zojuist een plakboek begonnen over Amaquote:Op maandag 10 februari 2025 13:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dit klinkt echt alsof iemand in je droom is vreemd gegaan en je diegene in het echte leven er boos op aan kijkt
En terecht trouwensquote:Op maandag 10 februari 2025 13:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat is meer dan terechtquote:Op maandag 10 februari 2025 13:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
dit klinkt als een fapboekquote:Op maandag 10 februari 2025 13:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben anders toch zojuist een plakboek begonnen over AmaIk zit nu helemaal in het verhaal
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is niet zo netjes om 10 keer te zeggen 'je weet wat ik bedoel maar ik ga niet zeggen wat' in een topic vol met users die niks met jou en Chevy te maken hebben, die uberhaupt niet weten waar dit over gaat.
Helemaal als je initiele bericht was 'laat me gewoon met rust' is dit echt een hele typische reactie
Nu hou jij het ook niet netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
quote:
Dat was de bedoelingquote:Op maandag 10 februari 2025 13:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nu hou jij het ook niet netjes
Een nichtje van mij had een keer gedroomd dat ze aan het verdrinken was en dat haar zusje haar niet wilde helpenquote:Op maandag 10 februari 2025 13:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik zeg fapboekquote:
Ik heb vannacht gedroomd over mn moeder en was boos op haar. Werd ook helemaal boos wakkerquote:Op maandag 10 februari 2025 13:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een nichtje van mij had een keer gedroomd dat ze aan het verdrinken was en dat haar zusje haar niet wilde helpen
Toen ze dat s morgens aan hun moeder vertelde werd die vervolgens boos op het zusje
Tante was nog niet helemaal goed wakker
Nee joh werk kan morgen ook nog wel!quote:Op maandag 10 februari 2025 13:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik zeg fapboek
heheeheheh![]()
oke terug aan het werk, even niet zo leuk doen allemaal
Stiekem hebben ze een affaire en dit was slechts een afleidingsmanoeuvrequote:Op maandag 10 februari 2025 13:24 schreef Strani het volgende:
Volgens mij zitten ze al te DMenHier hebben we echt niks aan.
Wel alleen op die van je eigen klas hč. Anders is het raar.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker ouderwets fapje zetten op de klassenfoto's.
Zijn we allemaal ingetraptquote:Op maandag 10 februari 2025 13:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stiekem hebben ze een affaire en dit was slechts een afleidingsmanoeuvre
Ik zat ook al zoiets te denken hoor. Zo'n uitwisseling kan alleen maar als er een enorme aantrekkingskracht tussen twee mensen bestaat maar de één boos en gefrustreerd is omdat de ander maar geen actie onderneemt.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stiekem hebben ze een affaire en dit was slechts een afleidingsmanoeuvre
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:20 schreef FranticDJ het volgende:
LunchGenot met @:haags en @:gianni61
Geloof niet dat ik ooit een klassenfoto van een andere klas heb gezien. Denk dat ze niet bestaan. NPCs.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel alleen op die van je eigen klas hč. Anders is het raar.
Even wat mods vragen om mee te lezenquote:Op maandag 10 februari 2025 13:24 schreef Strani het volgende:
Nou nee dus niet! Ik zit met SMART te wachten op een eerste boodschap.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:24 schreef Strani het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker ouderwets fapje zetten op de klassenfoto's.
K heb dit serieus een keer gehad met een vriendin Die had gedroomd dat ik iets met haar vriend had gedaan en was ze boos op mijquote:Op maandag 10 februari 2025 13:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou nee dus niet! Ik zit met SMART te wachten op een eerste boodschap.
BOODSCHAP!!! HEY GIEL
Kan alleen Danny.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even wat mods vragen om mee te lezen
Watquote:Op maandag 10 februari 2025 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K heb dit serieus een keer gehad met een vriendin Die had gedroomd dat ik iets met haar vriend had gedaan en was ze boos op mij
Ik herken dit welquote:Op maandag 10 februari 2025 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K heb dit serieus een keer gehad met een vriendin Die had gedroomd dat ik iets met haar vriend had gedaan en was ze boos op mij
TMIquote:Op maandag 10 februari 2025 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet nog dat CU2 bestond.
Meisje uit mijn klas waar ik verliefd op was had er ook een. Stond een foto op van haar met haar vriendinnen in bikini op een camping ergens.
De blaren stonden op mijn piel!
Dan haat ik wel veel meer mensen.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:21 schreef Recce het volgende:
Ik denk dat Chevy iets onaardigs over de ratten heeft gezegd.
Ja en was ook een collega. Dus kwam die dag op werk. Snauwt ze mij de hele ochtend af dus K vroeg haar wat er was. Begon ze dus over die droomquote:
ja echt, snap ook nooit waarom je dit zou delenquote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en was ook een collega. Dus kwam die dag op werk. Snauwt ze mij de hele ochtend af dus K vroeg haar wat er was. Begon ze dus over die droom
Dan ben je echt niet helemaal lekker hoorquote:Op maandag 10 februari 2025 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en was ook een collega. Dus kwam die dag op werk. Snauwt ze mij de hele ochtend af dus K vroeg haar wat er was. Begon ze dus over die droom
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:33 schreef Ama het volgende:
Ik zal volgende keer wel gewoon meteen een DM sturen.
Toch weet ik zeker als je ze een keer vast had gehad vond je ze wel leuk.quote:
Nee, eerst hier rellen. Kijk eens hoe gezellig het hier meteen is.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:33 schreef Ama het volgende:
Ik zal volgende keer wel gewoon meteen een DM sturen.
Nou het was niet bedoeld om te gaan rellen want eigenlijk heb ik er helemaal geen zin in.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, eerst hier rellen. Kijk eens hoe gezellig het hier meteen is.
Maar wij welquote:Op maandag 10 februari 2025 13:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou het was niet bedoeld om te gaan rellen want eigenlijk heb ik er helemaal geen zin in.
Wel moeilijk aantrekken dan als er geen gaten inzittenquote:
Daar leek het anders wel op!quote:Op maandag 10 februari 2025 13:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou het was niet bedoeld om te gaan rellen want eigenlijk heb ik er helemaal geen zin in.
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon een muts op doen.
[ afbeelding ]
Oké. Ja, oké. Dat is waar.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel moeilijk aantrekken dan als er geen gaten inzitten
Dan is het meer een dekenquote:
Ik zit onder een deken momenteelquote:Op maandag 10 februari 2025 13:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan is het meer een deken
Dekens
Ik ookquote:
Oh wacht maar even.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar wij welWe hebben alleen niks te rellen.
Wacht, zitten we onder dezelfde deken?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook
Dit verrast niemand denk ik
Verzin zelf een relletje dan.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar wij welWe hebben alleen niks te rellen.
Me threequote:Op maandag 10 februari 2025 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook
Dit verrast niemand denk ik
Go go go!quote:Op maandag 10 februari 2025 13:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh wacht maar even.
Ik vind ratten smerige beesten
Maar heb je ook wel eens tamme ratten vast gehouden? Wilde ratten vind ik ook smerig.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh wacht maar even.
Ik vind ratten smerige beesten
Samen met @kwiwi?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht, zitten we onder dezelfde deken?
Verschilt per katquote:Op maandag 10 februari 2025 13:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar heb je ook wel eens tamme ratten vast gehouden? Wilde ratten vind ik ook smerig.
Maar goed ik kan mij voorstellen dat niet iedereen er niet fan is. Er schijnen zelfs mensen te zijn die katten niet leuk vinden.
ik vind katten niet zo leukquote:Op maandag 10 februari 2025 13:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar heb je ook wel eens tamme ratten vast gehouden? Wilde ratten vind ik ook smerig.
Maar goed ik kan mij voorstellen dat niet iedereen er niet fan is. Er schijnen zelfs mensen te zijn die katten niet leuk vinden.
Kan ook buiten dit topic hoor. Feedback is een goeie plek.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben veel te kusjekroel hier nu ik bijna iedereen heb ontmoet.
Saus erop of ernaast?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet nog dat CU2 bestond.
Meisje uit mijn klas waar ik verliefd op was had er ook een. Stond een foto op van haar met haar vriendinnen in bikini op een camping ergens.
De blaren stonden op mijn piel!
Wil je nu niet meer met mij kusjekroelen?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zou ik een rat vasthouden? Die horen op straat. En zelfs dan zouden ze gewoon uitgeroeid moeten worden.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat dit een geintje is maar tegenwoordig weet ik het soms niet meer met mensen.quote:
Jou ken ik nog niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wil je nu niet meer met mij kusjekroelen?
Wel lekker warmquote:Op maandag 10 februari 2025 13:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vond het al zo druk ineens onder het deken
Pardonquote:Op maandag 10 februari 2025 13:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom zou ik een rat vasthouden? Die horen op straat. En zelfs dan zouden ze gewoon uitgeroeid moeten worden.
Omdat tamme ratten wel leuk zijn vind ik maar nogmaals we kunnen niet allemaal dezelfde huisdieren leuk vinden.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom zou ik een rat vasthouden? Die horen op straat. En zelfs dan zouden ze gewoon uitgeroeid moeten worden.
Dumboratjesquote:Op maandag 10 februari 2025 13:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lol corgi's ook echtquote:Op maandag 10 februari 2025 13:40 schreef TaMieke het volgende:
Ik vind alleen alpaca's leuk en ik maak een uitzondering voor corgi's. de rest van de huisdieren mag je allemaal houden.
ik ben serieus, ik vind katten niet zo leuk. Nooit gevonden.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat dit een geintje is maar tegenwoordig weet ik het soms niet meer met mensen.
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jou ken ik nog niet.
JE BENT EEN RARE *relt*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Alpaca'squote:Op maandag 10 februari 2025 13:40 schreef TaMieke het volgende:
Ik vind alleen alpaca's leuk en ik maak een uitzondering voor corgi's. de rest van de huisdieren mag je allemaal houden.
Mij nog niet. Kom dan, kom dan!quote:Op maandag 10 februari 2025 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
quote:
Nogmaals ik hou het netjes en ga niet alles hier vertellen want er zijn ook dingen bij die ik niet netjes vind richting jullie om hier openbaar te zeggen.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon een muts op doen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kom vechten dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nogmaals ik hou het netjes en ga niet alles hier vertellen want er zijn ook dingen bij die ik niet netjes vind richting jullie om hier openbaar te zeggen.
Met zo'n broek?!quote:Op maandag 10 februari 2025 13:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nogmaals ik hou het netjes en ga niet alles hier vertellen want er zijn ook dingen bij die ik niet netjes vind richting jullie om hier openbaar te zeggen.
*Knoopt veters vastquote:
Ow echt?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alpaca'sDie zijn alleen heel kieskeurig met eten blijkbaar. We hadden de boer van hier achter eens op bezoek, en die had geen goed woord over voor z'n alpaca's
"Hoerenbeesten! Ze vreten niks! NIKS!"
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb de broek gemist. Kun je even DM sturen?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zoek het lekker samen in DM uitquote:Op maandag 10 februari 2025 12:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Elkaar niet mogenWaar haal je deze info vandaan :S
[..]
Ik snap het ook niet eigenlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |