Om 16.30 Teams maar even op niet storen zetten in ieder gevalquote:Op maandag 10 februari 2025 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen komen steeds storen. Echt.
Maar dan wel de radio-edit. Een soort Stars on Modern Talkingquote:Op maandag 10 februari 2025 14:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik ben wel voor een Modern Talking megamix in de lijst. Die nummers klinken toch allemaal hetzelfde
Non-binair. Alleen dat bestond nog niet in de 80squote:Op maandag 10 februari 2025 14:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik weet nooit bij Modern Talking of er een man of een vrouw zingt
Maar wel duidelijk aanwezig en niemand die er probleem van maakte.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:12 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Non-binair. Alleen dat bestond nog niet in de 80s
In de 80s deden we niet zo moeilijk, inderdaadquote:Op maandag 10 februari 2025 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar wel duidelijk aanwezig en niemand die er probleem van maakte.
Als de concurrentie Morrison is, is dat ook niet heel lastig.quote:
Verkeerd deceniumquote:Op maandag 10 februari 2025 14:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mag ik nog even zeggen dat de muziek uit mijn brugklasjaar de beste was van alle brugklasjaren?
Ja, dat mag ik.
Klopt. 1982quote:Op maandag 10 februari 2025 14:27 schreef Bargehassus het volgende:
Hit van het jaar, als ik me niet vergis.
Van mijn stemlijst zijn alleen Jon & Vangelis kwijtgespeeld. Ach gelukkig is de Evergreen vanglijst er nog laten we maar zeggenquote:Op maandag 10 februari 2025 14:26 schreef Tussle266 het volgende:
We hebben uitvallers.
Dus ik zou zeggen riemen vast. Onderin stonden bijvoorbeeld Shake the Disease, Younger Days, Against the Wind, The Lebanon, Heaven Knows enzo verder. Die zijn we vast allemaal kwijt.
Ik was heel even gerustgesteld, maar dit deze bleke kelder is ook al nieuw, dus al het voorgenoemde kan er gewoon nog uit.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Van mijn stemlijst zijn alleen Jon & Vangelis kwijtgespeeld. Ach gelukkig is de Evergreen vanglijst er nog laten we maar zeggen
Niet dus. Stomme pre-internet broodje aapverhalen.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik probeer dat ouwe gerucht dat Prince Mohammed ook zong op How 'bout us van Champaign en dus 2 keer achter elkaar de hit van het jaar had te vinden.
Tot nu toe zonder succes.
Is Scoobiediedooa familie van jou?quote:Op maandag 10 februari 2025 14:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mijn stream lijkt pittig achter te lopen op jullie.
Even refreshen na dit pareltje, waarmee R2 zich wel onderscheidt van de commercielen
Ik kan maar beter zwijgen..quote:Op maandag 10 februari 2025 14:39 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Is Scoobiediedooa familie van jou?
Ik hoor het verschil niet met wat ik vorig jaar in de laatste werken hoordequote:Op maandag 10 februari 2025 14:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Wel z'n beste uit de 80's
The only way to goquote:Op maandag 10 februari 2025 14:42 schreef DecoAoreste het volgende:
Hoi! Ik luister zowaar eens mee naar '80s-muziek.
Hij is in Mex' lijst al lang en breed voorbij gekomen maar mooi nummer jaquote:
Zeker, maar daar gaan we in zo'n top niet veel van horenquote:Op maandag 10 februari 2025 14:48 schreef Tussle266 het volgende:
Er bestaat ook gewoon ellendige muziek uit de 80's. Dat mag ook weleens gezegd worden.
Jaa, dat was mquote:Op maandag 10 februari 2025 14:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit stond op mijn Summer Love verzamelelpee
Komende Pinkpop genot. Zonder Rico dan. Zin inquote:Op maandag 10 februari 2025 14:51 schreef Tussle266 het volgende:
Styx was gewoon beter met Rico erbij.
De Boer Dat Is De Keerl staat ook gewoon in deze lijst zie ikquote:Op maandag 10 februari 2025 14:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zeker, maar daar gaan we in zo'n top niet veel van horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |