Huh? Je haakt af??!quote:Op zondag 9 februari 2025 20:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De highlights kijk ik normaal inderdaad altijd, maar voor de Super Bowl maak ik een uitzondering
Maar goed, tijd om te pitten, ik wens iedereen veel live kijkplezier vannacht
Er zijn mensen die moeten werken. Hij neemt het op en gaat het om 4:00 kijken.quote:
It's all in the namequote:Op maandag 10 februari 2025 01:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hurts neemt wel erg veel risico op een blessure als hij met de bal loopt.....
Dat zal voor Mahomes nog wel meevallen maar misschien wel van het feit dat hij zelf zoveel waarde hecht aan die drie-op-een-rij. Dat hij dat vorig jaar al riep, direct na de wedstrijd.quote:
Nou ja gespeeld, dat hoeft in deze sport niet. Maar het ziet er niet goed voor ze uit nee.quote:Op maandag 10 februari 2025 01:44 schreef SamCooke het volgende:
Wedstrijd gespeeld. Mahomes, Kelce ondermaats, rest van de offence onzichtbaar.
quote:Op maandag 10 februari 2025 01:44 schreef superniger het volgende:
Druk van de Super Bowl. Sjuper Bol
Dan heb je een swifter nodig.quote:
2 score game. Met nog 36 minuten speeltijd.quote:Op maandag 10 februari 2025 01:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit is wel binnen voor de Eagles, blowout inc. en dat terwijl de Eagles hun running game niet van de grond krijgen
KC offence heeft nog geen enkele comfortabele play gehad. Ik zie dit niet meer goedkomen.quote:Op maandag 10 februari 2025 01:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja gespeeld, dat hoeft in deze sport niet. Maar het ziet er niet goed voor ze uit nee.
Je dacht dat er net als bij voetbal alleen een break is bij half time?quote:Op maandag 10 februari 2025 01:47 schreef Parafernalia het volgende:
Ik heb het nu 3 x opgezet. En elke keer kom ik in een talkshow![]()
Dat is Buitenhofquote:Op maandag 10 februari 2025 01:47 schreef Parafernalia het volgende:
Ik heb het nu 3 x opgezet. En elke keer kom ik in een talkshow![]()
Waar zitten die mensen in het stadion dan hele tijd naar te kijken?quote:Op maandag 10 februari 2025 01:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je dacht dat er net als bij voetbal alleen een break is bij half time?
De intensiteit is bij elke 'play' in deze sport véél heftiger dan bij bijvoorbeeld het voetbal. Dus er valt veel meer te bespreken direct na zo'n play en ook weer over de volgende play en wat de beste opties zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 01:51 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Waar zitten die mensen in het stadion dan hele tijd naar te kijken?
Mijn god.. Heb nu 3 minuten spel gekeken en ze stoppen er alweer mee
Hotdog halen kost ook 5minquote:Op maandag 10 februari 2025 01:51 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
En wat doen die spelers de hele tijd? Weer terug naar de kleedkamer?
Ik weet eigenlijk niet hoe het bij de NFL gaat, bij basketbal wordt publiek vermaakt door spelletjes en t-shirt tosses. Spelers gaan naar langs de zijlijn voor overleg en een slokje Gatoradequote:Op maandag 10 februari 2025 01:51 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
In het stadion merk je echt niks vd onderbrekingen. Het kijkt echt heerlijk weg als je daar zit.quote:Op maandag 10 februari 2025 01:51 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Kijk op ESPN4 zou ik zeggen.quote:Op maandag 10 februari 2025 01:51 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Die mening deel ik niet helemaal.quote:Op maandag 10 februari 2025 01:54 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
In het stadion merk je echt niks vd onderbrekingen. Het kijkt echt heerlijk weg als je daar zit.
dat weet ik, maar dat is toch geen vermaakquote:Op maandag 10 februari 2025 01:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet hoe het bij de NFL gaat, bij basketbal wordt publiek vermaakt door spelletjes en t-shirt tosses.
Je hebt ook danseressenquote:Op maandag 10 februari 2025 01:59 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
dat weet ik, maar dat is toch geen vermaak
Nou ja in het voetbal kan je soms 90 minuten naar niks kijken. Dan zijn ze wel actief op het veld en is het alsnog niks. Ik heb liever meer pauzes maar dan een veel grotere kans dat er ook echt actie komt tijdens een spelsituatie.quote:Op maandag 10 februari 2025 01:59 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Normaal gesproken neem ik een wedstrijd op en zap ik door tijdens het terug kijken.quote:Op maandag 10 februari 2025 01:59 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
de talkshow-gasten zijn vermoeider dan de spelers denk ikquote:Op maandag 10 februari 2025 01:53 schreef Strani het volgende:
[..]
De intensiteit is bij elke 'play' in deze sport véél heftiger dan bij bijvoorbeeld het voetbal. Dus er valt veel meer te bespreken direct na zo'n play en ook weer over de volgende play en wat de beste opties zijn.
Er is 1 ding wat je niet moet doen, het vergelijken met een voetbalwedstrijdquote:Op maandag 10 februari 2025 02:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Normaal gesproken neem ik een wedstrijd op en zap ik door tijdens het terug kijken.
Je moet de wedstrijd ook veel meer zien als een groot feest
De wedstrijd is weer begonnen!!quote:Op maandag 10 februari 2025 02:02 schreef Droopie het volgende:
Er was een reclame voor T-Mobile.
Vanaf vandaag heb je overal internet beschikbaar in de wereld (beta is nu beschikbaar), heb je geen bereik gaat je telefoon automatisch naar Starlink.
What a time to be alive.
Nee dan wil ik die blow-out ook helemaal zienquote:Op maandag 10 februari 2025 02:05 schreef Droopie het volgende:
Met wat geluk kunnen we vroeg gaan slapen
nog maar anderhalve minuut!quote:Op maandag 10 februari 2025 02:05 schreef Droopie het volgende:
Met wat geluk kunnen we vroeg gaan slapen
Het is Tong en tong.quote:
Er komt nu nog een rust?quote:Op maandag 10 februari 2025 02:08 schreef RipCity het volgende:
Eagles 1.05 to win. Lekker gaan slapen in de rust
Ik heb de laatste keer in LA echt nul keer het idee gehad dat ik niks te zien had. En tijdens mn Amsterdam Admirals tijd ook nooit. Alleen was bij die laatste altijd Rick v Velthuizen die me mateloos irriteerdequote:Op maandag 10 februari 2025 01:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die mening deel ik niet helemaal.
Ja er is genoeg te doen en te eten.
Maar soms verbaas je je erover hoe lang spelers moeten wachten
Slechts 1 keer geweest in London.
47-3, dus de wedstrijd was ook niet echt een wedstrijd
Maar genoeg tijd om je met je gezelschap gezellig te praten.
Ja beetje jammer dat het voor borstkanker bleek te zijnquote:Op maandag 10 februari 2025 02:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo praten de vrouwen straks ook over jouw prostaatexamen, dat snap je wel.
Ze namen ons in het ootjequote:Op maandag 10 februari 2025 02:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja beetje jammer dat het voor borstkanker bleek te zijn
quote:Davis rushed for 2,476 for Denver in 1998. Barkley entered this Super Bowl with 2,447 yards. He’s got 2,478 now with the game at halftime.
Charles Barkleyquote:Op maandag 10 februari 2025 02:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
Barkley haalt net voor de 2e helft een all-time record: meeste running yards in het hele seizoen. Echt fenomenaal
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 februari 2025 02:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
Barkley haalt net voor de 2e helft een all-time record: meeste running yards in het hele seizoen. Echt fenomenaal
[..]
[ afbeelding ]
Wel met de kanttekening dat men destijds een wedstrijd minder speelde in de regular season.quote:Op maandag 10 februari 2025 02:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit nog steeds/weer naar de talkshow te kijken? Is dat niet bij espn Nederland?quote:Op maandag 10 februari 2025 02:17 schreef nuck_chorris het volgende:
Nu die halftime poppenkast. mooi moment voor een powernap.
22 wedstrijden toch?quote:Op maandag 10 februari 2025 02:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
KC heeft minder yards dan het aantal punten van de Eagles: gekkenwerkquote:
Volgens mij wordt ie vaker gedoubleteamd dit jaar.quote:Op maandag 10 februari 2025 02:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
Een groot verschil tussen KC van vorig seizoen en dit seizoen is dat Kelce totaal onzichtbaar is... dat zie je nu ook weer in de Superbowl. In het verleden was hij de 2go2 player voor Mahomes als hij het moeilijk had...
samuel l jacksonquote:
Als het niet heel snel heel veel beter wordt kan dit de boeken in als één van de slechtste HT shows ooit.quote:Op maandag 10 februari 2025 02:30 schreef RipCity het volgende:
Dit had net zo goed opgenomen kunnen zijn in een studio met greenscreen erachter. Totaal geen connectie met publiek of iets zo.
Ik weet dat het een superster is maar het zegt me ook helemaal niets.quote:Op maandag 10 februari 2025 02:26 schreef RipCity het volgende:
Zou geen nr op kunnen noemen van deze gast
Black Eyed Peas.quote:Op maandag 10 februari 2025 02:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het niet heel snel heel veel beter wordt kan dit de boeken in als één van de slechtste HT shows ooit.
dit is ook niet live lijkt me toch?quote:Op maandag 10 februari 2025 02:30 schreef RipCity het volgende:
Dit had net zo goed opgenomen kunnen zijn in een studio met greenscreen erachter. Totaal geen connectie met publiek of iets zo.
Die halftime show was toch voor moeders en kinderen.quote:Op maandag 10 februari 2025 02:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Als het niet heel snel heel veel beter wordt kan dit de boeken in als één van de slechtste HT shows ooit.
Ja of nou ja die show van Dre was dus wel geweldig en volgens mij ook heel goed ontvangen. Maar dit is echt helemaal niks.quote:Op maandag 10 februari 2025 02:32 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die halftime show was toch voor moeders en kinderen.
Zodat iedereen een leuke zondag heeft.
Totaal slecht geprogrammeerd.
Over de kwaliteit van de show kan ik niets zeggen, maar totale mismatch.
Ik mis een dikke travestiet die zijn lul live eraf zaagt.quote:Op maandag 10 februari 2025 02:32 schreef nuck_chorris het volgende:
[..]
Is dit podium nou heel divers divers of juist niet?
Trans people bestaan niet meer in USAquote:Op maandag 10 februari 2025 02:32 schreef nuck_chorris het volgende:
[..]
Is dit podium nou heel divers divers of juist niet?
Een paar jaar geleden deed men al heel spastisch over een halve tepel.quote:Op maandag 10 februari 2025 02:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik mis een dikke travestiet die zijn lul live eraf zaagt.
21 jaar geledenquote:Op maandag 10 februari 2025 02:34 schreef nuck_chorris het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden deed men al heel spastisch over een halve tepel.
ik ben gelukkig niet alleen dusquote:Op maandag 10 februari 2025 02:34 schreef bambino het volgende:
Gvd wat slecht.
Een van de slechtste half time shows die ik gezien heb.
Een van de slechtste national anthems en America the beautiful.
En een van de saaiste games.
Na de show naar bed. Op naar volgend seizoen.
Haha dat is 20 of 30 jaar geleden denk ik? 🤪quote:Op maandag 10 februari 2025 02:34 schreef nuck_chorris het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden deed men al heel spastisch over een halve tepel.
Uncle Sam is Samuel L Jackson.quote:
Enter Sandman en football gaan prima samen, zoals Virginia Tech bewijstquote:Op maandag 10 februari 2025 02:39 schreef Evenstar het volgende:
Nou, hier had ook een AC/DC of een Metallica kunnen staan met een mega gaaf iets ....
Bijna net zo slecht als de Chiefs dit.
Niet dan?quote:Op maandag 10 februari 2025 02:39 schreef Strani het volgende:
Ik heb het gevoel dat Kendrick al 15 minuten precies hetzelfde liedje doet.
Dit jaquote:Op maandag 10 februari 2025 02:39 schreef Strani het volgende:
Ik heb het gevoel dat Kendrick al 15 minuten precies hetzelfde liedje doet.
Het is ook echt gek, College Football, NFL, NHL, MLB ... overal maar dan ook overal hoor je zowel op TV als in stadions Metallica, AC/DC, GnR, Mötley Crüe etc .... en dan komen ze altijd met slappe zooi tijdens de SB.quote:Op maandag 10 februari 2025 02:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Enter Sandman en football gaan prima samen, zoals Virginia Tech beweest
Justin Timberlake. Nee dat is nog niet zo oud.quote:Op maandag 10 februari 2025 02:36 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Haha dat is 20 of 30 jaar geleden denk ik? 🤪
2004, had het ook langer geleden geschatquote:Op maandag 10 februari 2025 02:41 schreef bambino het volgende:
[..]
Justin Timberlake. Nee dat is nog niet zo oud.
quote:Op maandag 10 februari 2025 02:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
En laat ik de HT eigenlijk best goed vinden
Dat was met Janet Jackson tochquote:Op maandag 10 februari 2025 02:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
2004, had het ook langer geleden geschat
Absoluut wel.... NFL is rauw en agressief en deze muziek ook. Je hoorde Kendrick Lamar ook tijdens de show ook zeggen/zingen: "ga ik nou echt een slow nummer spelen?"quote:Op maandag 10 februari 2025 02:42 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik vind dit type muziek helemaal niet passen bij zo'n evenement eigenlijk.
misschien heeft het met het type sport te makenquote:Op maandag 10 februari 2025 02:43 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind de wedstrijd wel echt meh trouwens. Ik weet het niet, geen sfeer ofzo. Snap niet zo goed waar het aan ligt.
noem je deze muziek rauw en agressief?quote:Op maandag 10 februari 2025 02:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Absoluut wel.... NFL is rauw en agressief en deze muziek ook. Je hoorde Kendrick Lamar ook tijdens de show ook zeggen/zingen: "ga ik nou echt een slow nummer spelen?"
Uh, neequote:Op maandag 10 februari 2025 02:45 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
misschien heeft het met het type sport te maken
Ik word er wel agressief van ja hoe slecht het is ... maar dat is dan ook alles.quote:Op maandag 10 februari 2025 02:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Absoluut wel.... NFL is rauw en agressief en deze muziek ook. Je hoorde Kendrick Lamar ook tijdens de show ook zeggen/zingen: "ga ik nou echt een slow nummer spelen?"
Aan het feit dat de Chiefs zo afgemaakt worden... Plus dat de echte fans van beide teams niet in het stadion zitten... prijzen van de Superbowl zijn erg hoog dus alleen de rijke mensen die willen kunnen zeggen dat ze de Superbowl gezien hebben komen erin...quote:Op maandag 10 februari 2025 02:43 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind de wedstrijd wel echt meh trouwens. Ik weet het niet, geen sfeer ofzo. Snap niet zo goed waar het aan ligt.
Je wordt oudquote:Op maandag 10 februari 2025 02:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik word er wel agressief van ja hoe slecht het is ... maar dat is dan ook alles.
Tja beetje Ohio State v Oregon gevoel. Het is zo eenzijdig dat er ook geen spanning meer overblijft idd.quote:Op maandag 10 februari 2025 02:46 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Uh, neeIk ben groot NFL fan daar ligt het niet aan. Chiefs vind ik ook wel leuk, Eagles niks mee, maar ook niet tegen. Toch kom ik niet lekker in de wedstrijd ofzo.
Goedkoopste kaartje 2700$. Dan laat je de kids wel thuisquote:Op maandag 10 februari 2025 02:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Aan het feit dat de Chiefs zo afgemaakt worden... Plus dat de echte fans van beide teams niet in het stadion zitten... prijzen van de Superbowl zijn erg hoog dus alleen de rijke mensen die willen kunnen zeggen dat ze de Superbowl gezien hebben komen erin...
Redelijk, kan meer idd maar vergeleken met andere HT-shows zekerquote:Op maandag 10 februari 2025 02:46 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
noem je deze muziek rauw en agressief?![]()
Ook niet mijn muziek maar het is wel heel erg classic-rap, dat toch wel iets lastiger te verstouwen is dan het Allstar jaar met Eminem etc.quote:Op maandag 10 februari 2025 02:42 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik vind dit type muziek helemaal niet passen bij zo'n evenement eigenlijk.
Misschien is dat het jaquote:Op maandag 10 februari 2025 02:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Tja beetje Ohio State v Oregon gevoel. Het is zo eenzijdig dat er ook geen spanning meer overblijft idd.
Kan niet altijd 10/10 zijn.
Super Bowl 60 dan maarquote:Op maandag 10 februari 2025 02:49 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ook niet mijn muziek maar het is wel heel erg classic-rap, dat toch wel iets lastiger te verstouwen is dan het Allstar jaar met Eminem etc.
Het wordt wel een keertje tijd dat Metallica hem gaat doen. Kan eigenlijk niet dat die het nooit zouden doen als grootste rock product van de USA.
Valt me op dat ze de fans totaal niet laten zien ook. Bij college football zie je die om de haverklap. Draagt juist bij aan de sfeer. Veld ligt er ook maar matig bij.quote:Op maandag 10 februari 2025 02:50 schreef Strani het volgende:
Wat zijn de graphics godsgruwelijk lelijk trouwens. Wiens idee was dat?
Fox. Dit gaan we volgend jaar elke week op Fox zien. Tis echt vreselijkquote:Op maandag 10 februari 2025 02:50 schreef Strani het volgende:
Wat zijn de graphics godsgruwelijk lelijk trouwens. Wiens idee was dat?
Ja dat is ook zo inderdaad. Het is dat het vermakelijk is dat de Chiefs worden ingemaakt. Maar verder niet zo'n geweldige avond.quote:Op maandag 10 februari 2025 02:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
Valt me op dat ze de fans totaal niet laten zien ook. Bij college football zie je die om de haverklap. Draagt juist bij aan de sfeer. Veld ligt er ook maar matig bij.
Ohquote:Op maandag 10 februari 2025 02:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Fox. Dit gaan we volgend jaar elke week op Fox zien. Tis echt vreselijk
Nu je het zegt..... na een TD liepen de spelers ook niet echt naar het publiek, wat ze normaal wel doen..quote:Op maandag 10 februari 2025 02:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
Valt me op dat ze de fans totaal niet laten zien ook. Bij college football zie je die om de haverklap. Draagt juist bij aan de sfeer. Veld ligt er ook maar matig bij.
Fox en fox News is iets anders hč ;-)quote:Op maandag 10 februari 2025 02:53 schreef Strani het volgende:
[..]
OhWellicht deel van het simpeler maken van zo'n beetje alles, zodat de kijkers van FOX het allemaal nog een beetje kunnen snappen.
Er zitten amper fansquote:Op maandag 10 februari 2025 02:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik zie de gewone standaard graphics van de NFLquote:Op maandag 10 februari 2025 02:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Fox. Dit gaan we volgend jaar elke week op Fox zien. Tis echt vreselijk
Nou ja, zelfde paraplu. Eerder vanavond ook een mooie promotie voor FOX News, net voor de wedstrijd.quote:Op maandag 10 februari 2025 02:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Fox en fox News is iets anders hč ;-)
Mercy rulequote:Op maandag 10 februari 2025 02:54 schreef superniger het volgende:
Hopelijk zijn we voor 4 uur klaar.
Heb je gezien wat er achter de endzone zit? Daar hebben ze ¤¤¤¤ clublounges gemaakt.quote:Op maandag 10 februari 2025 02:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nu je het zegt..... na een TD liepen de spelers ook niet echt naar het publiek, wat ze normaal wel doen..
Goede oefening voor het wk voetbalquote:Op maandag 10 februari 2025 02:54 schreef superniger het volgende:
Hopelijk zijn we voor 4 uur klaar.
Op de amerikaanse zijn nieuwe, ik vind ze wel fijn.. stuk rustiger.quote:Op maandag 10 februari 2025 02:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik zie de gewone standaard graphics van de NFL
Zou wat zijn. Het is nog nooit gebeurd dat een team helemaal niet scoorde in de SB. Nou komt er wel een hele lange garbage time aan zo te zien - dus daarin zouden ze misschien nog wat kunnen doen.quote:Op maandag 10 februari 2025 02:59 schreef nuck_chorris het volgende:
Zullen de Chiefs uberhaupt nog op het scorebord komen?
Truston!quote:Op maandag 10 februari 2025 03:02 schreef Evenstar het volgende:
Ik ga maar bedje opzoeken, dit is wel klaar
Screenshot?quote:Op maandag 10 februari 2025 02:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik zie de gewone standaard graphics van de NFL
goeie aktie van Barkley!!quote:Op maandag 10 februari 2025 03:01 schreef Droopie het volgende:
Die gast staat lekker vrij zeg.
Nice one
Nee.... geen tijd, geen zin maar gewoon met NFL logo in de hoek enzoquote:
aha. Ik kijk de fox variant op DAZN. Ik kijk nooit via ESPN NL.quote:
hahaha. Nee, dat was samuel l jackson broquote:Op maandag 10 februari 2025 03:06 schreef Strani het volgende:
Dít is Morgan Freeman, voor degenen die de reclame zien.
Wellicht dat het niet heel veel uit gaat maken maar ik denk niet dat de Eagles haast gaan maken met hun plays nee.quote:Op maandag 10 februari 2025 03:06 schreef Droopie het volgende:
Flink wat wedstrijden gemist dit seizoen.
Neem aan dat time management nog steeds een ding is.
Lekker laten lopen die klok dus?
quote:Op maandag 10 februari 2025 03:06 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
hahaha. Nee, dat was samuel l jackson bro
Kelce straks uithuilen bij Taylorquote:Op maandag 10 februari 2025 03:08 schreef superniger het volgende:
Dit is een vernedering zonder glijmiddel voor de Chiefs.
Koffie Annan toch?quote:Op maandag 10 februari 2025 03:06 schreef Strani het volgende:
Dít is Morgan Freeman, voor degenen die de reclame zien.
Veel running plays, veel Barkley.. en ze vinden het prima dat de Chiefs er lang over doen...quote:Op maandag 10 februari 2025 03:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Wellicht dat het niet heel veel uit gaat maken maar ik denk niet dat de Eagles haast gaan maken met hun plays nee.
Ik lees dat hij dat heeft gesuggereerd maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij dit z'n laatste wedstrijd zou laten zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 03:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Schijnt zijn laatste wedstrijd te zijn ook...
Denk het toch wel... hij weet dat hij over the hill is....quote:Op maandag 10 februari 2025 03:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik lees dat hij dat heeft gesuggereerd maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij dit z'n laatste wedstrijd zou laten zijn.
En weer een TD
Dat de tegenstander helemaal niet scoort.quote:Op maandag 10 februari 2025 03:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
wat bedoelen ze nou met 'shutout'?
Ok, thanks.quote:Op maandag 10 februari 2025 03:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat de tegenstander helemaal niet scoort.
Spelen waardeloos inderdaad... slechte DL ookquote:Op maandag 10 februari 2025 03:27 schreef slacker_nl het volgende:
Kak. Geen 0 punten. Shitty Eagles.
ze moeten nu doorselecteren... Chris Jones is ook op...quote:Op maandag 10 februari 2025 03:31 schreef Strani het volgende:
Maar als Kelce stopt gaan de Chiefs het nog lastiger krijgen want dan kunnen defenses hun aandacht weer gelijker verdelen over de receivers.
Blijven doneren.quote:Op maandag 10 februari 2025 03:34 schreef superniger het volgende:
Vroeger ging FOK! rond deze tijd altijd ongeveer 20 minuten op slot.
Sjaak afhaakquote:Op maandag 10 februari 2025 03:32 schreef Droopie het volgende:
Mensen, ik vind het mooi geweest voor vannacht.
Wens jullie allemaal nog een fijne nacht
Backups maken van FOK!quote:Op maandag 10 februari 2025 03:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Blijven doneren.
Begrijp nog steeds niet waar dat goed voor was.
Slappe was. Niet scherp. Als ze niet oppassen geven ze de wedstrijd nog weg zo.quote:Op maandag 10 februari 2025 03:30 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Spelen waardeloos inderdaad... slechte DL ook
Daar hoeft de website niet voor down.quote:
Tot volgend jaar!quote:Op maandag 10 februari 2025 03:32 schreef Droopie het volgende:
Mensen, ik vind het mooi geweest voor vannacht.
Wens jullie allemaal nog een fijne nacht
Eigenlijk was het voor bezinning. Even het momentum uit alle actieve ruzies op FOK! halen.quote:Op maandag 10 februari 2025 03:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Daar hoeft de website niet voor down.
Hebben ze een paar jaar geleden gefixed nadat ik Breuls aangesproken had op twitter.quote:Op maandag 10 februari 2025 03:34 schreef superniger het volgende:
Vroeger ging FOK! rond deze tijd altijd ongeveer 20 minuten op slot.
Tegenwoordig niet meer nodig blijkbaar.quote:Op maandag 10 februari 2025 03:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk was het voor bezinning. Even het momentum uit alle actieve ruzies op FOK! halen.
Nee. Nou ja eigenlijk wel maar tegenwoordig omarmen we de chaos.quote:Op maandag 10 februari 2025 03:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer nodig blijkbaar.
Wedstrijd kan nog alle kanten op gaan zo. Balletje kan raar rollen, de bal is ellipsvormig..quote:Op maandag 10 februari 2025 03:37 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Slappe was. Niet scherp. Als ze niet oppassen geven ze de wedstrijd nog weg zo.
Breuls is niet meer actief op Fok. Men klaagde genoeg in FB.quote:Op maandag 10 februari 2025 03:39 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hebben ze een paar jaar geleden gefixed nadat ik Breuls aangesproken had op twitter.
Ik ken Breuls van vroeger uit mn crewtijd, #dig en nog wat andere dingen.quote:Op maandag 10 februari 2025 03:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Breuls is niet meer actief op Fok. Men klaagde genoeg in FB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |