Ik ben de balletjes as we speak al aan het opwarmen.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wil je volgend seizoen de loting doen?
Dit klinkt als mij. Afgelopen ronde de 4e score of zo. Niet genoeg uiteraard.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mijn jongens die nog overeind staan presteren uitstekend.
Even gekeken, en qua gescoorde punten sta ik keurig 8e. Maar ja, ook het op een na hoogste aantal tegendoelpunten. En volgens mij zelfs 3x een nederlaag met de hoogste verliezende score.
Diezelfde puntenpakkers zijn tot nu toe ook allemaal naar huis gereden door jan en alleman in de voorgaande rondes.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:46 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En dan stel je in ronde 10 opeens allerlei puntenpakkers op in Vlaanderen en de Ardeche. Altijd tegen mij.
Eenkhoorn rijdt tot nu toe nog geen deuk in een pakje vloeibaar boter, dus die overwinning heb je bijna al binnen.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:51 schreef Fretwork het volgende:
Toch nog wel een spannende CrokyCup tegen @:Felagund
Regulier:
Fretwork: Frison, Honore en Mihkels
Felagund: Eenkhoorn en Milesi
Verlenging:
Fretwork: Brenner, Guerreiro, Tesfatsion en Tronchon
Felagund: Gregoire
Penalties:
Fretwork: Frison, Honore en Mihkels
Felagund: Milesi en Luca van Boven
Vooral bang voor Eenkhoorn dus.
Dat is wel lullig inderdaad. Had niet verwacht deze ronde te winnen. Maar voor mij zeer welkome punten.quote:Op maandag 24 februari 2025 10:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Ronde 8 verloren door de declassering van Dainese, echt helemaal kut.Ik sta nog steeds best goed ervoor natuurlijk, maar dit is echt een onnodige nederlaag, zo zonde.
In ronde 9 is de zege wel alvast binnen, ik sta op voorsprong door Fortunato en Silva en kan geen punten meer tegen krijgen in Rwanda. 7 uit 9 dus nu. Op naar de Omloop, die gaat pittig worden volgens mij.
Het is nogal onwaarschijnlijk dat Eekhoff in Kuurne al weer van de partij isquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:44 schreef franklop het volgende:
Tegen @:Faraday01 in de Croky Cup
Reguliere speeltijd
Marijn van den Berg, Oorluis, Adria, Herregodts vs Groves , Tim van Dijke
Verlenging
- vs Tijmen Graad, Sam Oomen
Penalties
Barbier, Marijn van den Berg, Oorluis, Adria, Herregodts vs Groves , Tim van Dijke, Eekhoff, Hofstetter
Kan alle kanten op.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is nogal onwaarschijnlijk dat Eekhoff in Kuurne al weer van de partij is
Effectief is 1 maart dus ook een optiequote:In maart hoopt de renner weer zijn rentree te maken, waardoor hij toch nog actief kan zijn in de voorjaarsklassiekers. 'Als alles volgens plan verloopt, zou het haalbaar moeten zijn, maar het hangt af van het herstel van mijn kaak en de volgende tandartsafspraak. Het gaat de goede kant op. Ik ben weer in een opbouwfase met mijn training. Nu draait het vooral om afwachten hoe de zaken zich ontwikkelen, maar ik doe alles wat ik kan om zo snel mogelijk terug te zijn.'
Een 0-0 wordt het in ieder geval niet want Fagundez heeft een paar puntjes gesprokkeld in O Gran Camino.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Di
[..]
Diezelfde puntenpakkers zijn tot nu toe ook allemaal naar huis gereden door jan en alleman in de voorgaande rondes.
En degene die ik vooraf de meeste kans op punten had geschat (Ulissi) is van de startlijst gehaald.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Een 0-0 wordt het in ieder geval niet want Fagundez heeft een paar puntjes gesprokkeld in O Gran Camino.
Toch heb jij dit weekend meer kanshebbers op punten aan de start staan. Ik geloof echt niet in Grofs in de omloop en mijn mannen in Frankrijk gaan ook geen punten pakken dus ik moet het van Tim van Dijke hebben. Jij hebt een flink contingent aan renners met kanshebbers op punten. Vooral Wright vind ik een gevaarlijke klant.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En degene die ik vooraf de meeste kans op punten had geschat (Ulissi) is van de startlijst gehaald.
Hup Mike Teunissen en Tom van Asbroeck
Ja, je zou zeggen dat in theorie iemand wel in de punten zou gaan rijden. Maar goed, ik heb alweer gekkere dingen gezien de eerste 10 rondes.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Toch heb jij dit weekend meer kanshebbers op punten aan de start staan. Ik geloof echt niet in Grofs in de omloop en mijn mannen in Frankrijk gaan ook geen punten pakken dus ik moet het van Tim van Dijke hebben. Jij hebt een flink contingent aan renners met kanshebbers op punten. Vooral Wright vind ik een gevaarlijke klant.
Gefeliciteerd, mijn cupavontuur zit er al op.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:44 schreef franklop het volgende:
Tegen @:Faraday01 in de Croky Cup
Reguliere speeltijd
Marijn van den Berg, Oorluis, Adria, Herregodts vs Groves , Tim van Dijke
Verlenging
- vs Tijmen Graad, Sam Oomen
Penalties
Barbier, Marijn van den Berg, Oorluis, Adria, Herregodts vs Groves , Tim van Dijke, Eekhoff, Hofstetter
Kan alle kanten op.
Jij ook gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Wij danken dan de dubbelsprint van EF, dat zou genoeg moeten zijn hoop ik toch. Tenzij Fagundez hele gekke dingen doet.
Maar die zit niet in het team van hhh? Die heeft alleen Askey, dus.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Uitgeschakeld in de Croky Cup met een 6e plek van Kubis, omdat Watson 5e wordt @:hhh38
Altijd tegen mij.
Dan gaat dit niet op.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die zit niet in het team van hhh? Die heeft alleen Askey, dus.
Wim hep Watson volgens mijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |