Ja, je zou zeggen dat in theorie iemand wel in de punten zou gaan rijden. Maar goed, ik heb alweer gekkere dingen gezien de eerste 10 rondes.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Toch heb jij dit weekend meer kanshebbers op punten aan de start staan. Ik geloof echt niet in Grofs in de omloop en mijn mannen in Frankrijk gaan ook geen punten pakken dus ik moet het van Tim van Dijke hebben. Jij hebt een flink contingent aan renners met kanshebbers op punten. Vooral Wright vind ik een gevaarlijke klant.
Gefeliciteerd, mijn cupavontuur zit er al op.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:44 schreef franklop het volgende:
Tegen @:Faraday01 in de Croky Cup
Reguliere speeltijd
Marijn van den Berg, Oorluis, Adria, Herregodts vs Groves , Tim van Dijke
Verlenging
- vs Tijmen Graad, Sam Oomen
Penalties
Barbier, Marijn van den Berg, Oorluis, Adria, Herregodts vs Groves , Tim van Dijke, Eekhoff, Hofstetter
Kan alle kanten op.
Jij ook gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Wij danken dan de dubbelsprint van EF, dat zou genoeg moeten zijn hoop ik toch. Tenzij Fagundez hele gekke dingen doet.
Maar die zit niet in het team van hhh? Die heeft alleen Askey, dus.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Uitgeschakeld in de Croky Cup met een 6e plek van Kubis, omdat Watson 5e wordt @:hhh38
Altijd tegen mij.
Dan gaat dit niet op.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die zit niet in het team van hhh? Die heeft alleen Askey, dus.
Wim hep Watson volgens mijn.
Een mooie opsteker! Altijd voor mij.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:18 schreef franklop het volgende:
Gregoire die dan weer niet verkeerd rijdt. Altijd tegen mij
Vind dat de koers hier ook gewoon geannuleerd moet worden.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:29 schreef Felagund het volgende:
Overigens reed Gregoire ook al in de Algarve rit de goede kant op! Dit is dus een beetje gerechtigheid voor die ontnomen punten.
Dit is toch niet te geloven. Waarom lukt jou dat altijd?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:34 schreef wimderon het volgende:
In speelronde 10 gewonnen van Van Aert, Benoot, Capiot, Lampaert, Stuyven, Van Wilder en nog wat non-valeurs.
En in de Croky Cup van onder meer De Lie.
Ik dank Sam Watson hartelijk
Ik verwacht dat rondewim voor ronde 12 wel een beginnend probleem heeftquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit is toch niet te geloven. Waarom lukt jou dat altijd?
Vandaag hele dag weg (geen tennis), dus wordt morgenochtend!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:pino112 hoe is het allemaal afgelopen in dit slachtveld qua onverwachte scores en qua croky. Hier moeten toch een paar flinke meltdowns komen?
Daarmee klop ik jou wel toch?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die zit niet in het team van hhh? Die heeft alleen Askey, dus.
Wim hep Watson volgens mijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |