Met Mohorofiets ben jij denk ik wel favoriet.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:17 schreef Pino112 het volgende:
@:Felagund jouw Ruin Costa en Milesi tegen mijn Mohoric in #7
Niet als je weet dat hij dit altijd zo doetquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Altijd vervelend als ze smerig goed zijn op de baan en je er niks aan hebt.
Jeej. Je hebt wel heel weinig aan de start voorlopigquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:05 schreef Slobeend het volgende:
Je hebt de eerste puntjes alweer binnen @:immerdebestebob
Benieuwd of @wimderon er ook zo over denkt als er weer een wereldtitel gestolen wordt door de Dief dit najaarquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:13 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Niet als je weet dat hij dit altijd zo doet
Nee, want Covi en Fiorelli vallen weg voor Murciaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:33 schreef hhh38 het volgende:
4 speelrondes die bezig zijn in een tijdsbestek van een paar dagen, hopelijk kunnen mijn jongens een dubbel programma aan.
Ging om het feit dat hij baan boven weg kiestquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Benieuwd of @:wimderon er ook zo over denkt als er weer een wereldtitel gestolen wordt door de Dief dit najaar
Nee.quote:
Erg onleuk. En niemand in Almeria om @Momo nog in te halenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, want Covi en Fiorelli vallen weg voor Murcia
https://fpcl.pino112.nl/s(...)ager=Immerdebestebobquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:pino112 echt een prachtige clash in het openingsweekendWe hebben echt allebei een heel behoorlijke line-up. Dit wordt een slagveld.
Ik denk dat De Pretto ook nog wel start in Italiëquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://fpcl.pino112.nl/s(...)ager=Immerdebestebob
Dit is echt genot ja
Kan natuurlijk nog wijzigen maar poah
Iedereen piekt graag in de eerste ronde van de Croky Cup.quote:Op zondag 16 februari 2025 08:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat De Pretto ook nog wel start in ItaliëDe enigen die niet mee doen, doen mee aan de UAE Tour. Wel mooi dat echt iedereen zich opmaakt voor het openingsweekend.
Ook zwaar in de Crokyquote:Op zondag 16 februari 2025 10:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iedereen piekt graag in de eerste ronde van de Croky Cup.
Daarover gesproken, zal de OP even laten bijwerken met het schema.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |