Niet rouwig omquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:03 schreef GotenSSJ het volgende:
Ulissi DNF, deze ronde is nu 100% zeker verloren.
Die had ik in 2022! Toen mijn enige renner die ik binnenhaalde in ronde 1quote:
Hij lijkt al een paar jaar op zijn retour, dus was voor mij ook een beetje een gokje. Maar heb goede hoop dat hij voor Q36.5 toch genoeg punten bij elkaar weet te schrapen in de kleinere koersen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die had ik in 2022! Toen mijn enige renner die ik binnenhaalde in ronde 1. Geen goed jaar, want Nizzolo kon 't Nietsolo.
Vast wel, even kijken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:59 schreef hhh38 het volgende:
@:Pino112
Is het mogelijk om op de "startlijst" pagina ook de al behaalde punten te zien van de betreffende renners als de speelronde bezig is of afgelopen?
Mijn team is nog in winterslaap. Nou ja, Oldani had in Spanje moeten rijden maar die heeft zo'n beetje al z'n botten gebroken. Van harte!quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Geen last gehad van Hayter en dus nog altijd op 4-0 voorsprong tegen @:wimderon in ronde 6. Dankzij Bouglas. Als ik door hem deze ronde win zeg ik nooit meer iets onaardigs over Griekse wielrenners, maar we moeten nog naar Spanje natuurlijk.
Altijd vervelend als ze smerig goed zijn op de baan en je er niks aan hebt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:43 schreef Aguero het volgende:
Mijn Iuri was geweldig in vorm vandaag.
Met Mohorofiets ben jij denk ik wel favoriet.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:17 schreef Pino112 het volgende:
@:Felagund jouw Ruin Costa en Milesi tegen mijn Mohoric in #7
Niet als je weet dat hij dit altijd zo doetquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Altijd vervelend als ze smerig goed zijn op de baan en je er niks aan hebt.
Jeej. Je hebt wel heel weinig aan de start voorlopigquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:05 schreef Slobeend het volgende:
Je hebt de eerste puntjes alweer binnen @:immerdebestebob
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |