milena en sharice zouden kokenquote:Op zondag 9 februari 2025 17:20 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom alleen jordy roepen en niet keanu, milena, sharice of mattie
Ik ga haar steeds minder irritant vinden. Dat is ook vooruitgangquote:
Het wordt bijna gênant hoe die binnen ploeg zich laat zien.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:21 schreef kater1 het volgende:
Elsa roept even iedereen tot de orde. Is wel nodig.
Omdat Jane in de kont zit van Elsa....en Sharice wil heel erg graag Matty weg zodat ze Milena voor haar zelf heeft...dus het bondje gaan sowieso laten merken wat die twee jongens verkeerd doen.....quote:Op zondag 9 februari 2025 17:20 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom alleen jordy roepen en niet keanu, milena, sharice of mattie
Hij zit nu niet in een RLS dus niet relefantquote:
bijna?quote:Op zondag 9 februari 2025 17:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het wordt bijna gênant hoe die binnen ploeg zich laat zien.
Proest! Heerlijk gelachen, dank uquote:Op zondag 9 februari 2025 17:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat Jane in de kont zit van Elsa....en Sharice wil heel erg graag Matty weg zodat ze Milena voor haar zelf heeft...dus het bondje gaan sowieso laten merken wat die twee jongens verkeerd doen.....
zullen ze even op hun kop krijgenquote:
Omdat ze hartstikke lui zijn!quote:Op zondag 9 februari 2025 17:26 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom gaat het snachts niet worden Eva jullie hebben net 1 nacht gedaan
Axelquote:Op zondag 9 februari 2025 17:26 schreef KinKiJan het volgende:
Axel zegt gewoon door te willen knallen tot die challenge gehaald is. Eva vindt dan wel dat die mensen die binnen zitten vannacht door moeten gaan. Ja, maar die hebben er geen zin in, zegt Axel, die laten hem gewoon uit gaan, denk hij.
Zo! Zeg datquote:Op zondag 9 februari 2025 17:28 schreef KinKiJan het volgende:
Vind het wel een mooie challenge, legt veel bloot daar
Hij moet zo een bal gooienquote:Op zondag 9 februari 2025 17:31 schreef mazaru het volgende:
Waarom moet Keanu binnen blijven? Voelt hij zich weer zwakjes?
Meten met 2 maten die meiden.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:31 schreef zodeju het volgende:
Oh Mattie moet Keanu vervangen want Elsa wil niet dat hij het doet.
Hij is de volgende die moet gooien.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:31 schreef Sestra666 het volgende:
wat is er met kiki? ga naar binnen zeggen ze
Al een kwartierquote:Op zondag 9 februari 2025 17:32 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Jordy is er ook weer bij
Zou ik ook denken. Maar mag misschien niet van BB ?quote:Op zondag 9 februari 2025 17:33 schreef odie22 het volgende:
zou dat hele blok hout waar jordy aan aan het zagen is niet op het vuur kunnen ?
Idiote opdrachtquote:Op zondag 9 februari 2025 17:36 schreef Ebinas het volgende:
Er ligt nog heel veel hout, genoeg om nog een week door te gaan
heb ik niet meegekregen iig , dat stuk wat bij dat vuur staat heeft ook al in de fik gestaan, helemaal zwart aan 1 kantquote:Op zondag 9 februari 2025 17:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zou ik ook denken. Maar mag misschien niet van BB ?
Wicky hakt de hele middag al luciferhoutjes, die heb je ook nodig voor het geval het vuur uitgaatquote:Op zondag 9 februari 2025 17:32 schreef odie22 het volgende:
maar wat wicky doet de hele middag, blijf dan lekker binnen, raakt kant nog wal
quote:Op zondag 9 februari 2025 17:38 schreef 5thencounter het volgende:
Met één hand in je zak challenge zagen ..en één toezichtkijker zou zomaar een leuk spel kunnen zijn![]()
[ afbeelding ]
dit dusquote:Op zondag 9 februari 2025 17:38 schreef Puzzie het volgende:
Ze hadden gewoon een betere zaag moeten geven , dit is niet okay.
Ik erger me kapot aan BB momenteel.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:38 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
dit dus
Geef dat goed gereedschap.. rommel is t
quote:Op zondag 9 februari 2025 17:39 schreef rinardo het volgende:
Ik lees in SV dat ze binnen mogen douchen? hoe komt dat zo? wat vrijgespeeld?
Dat ligt aan BB dus een bagger opdrachtquote:Op zondag 9 februari 2025 17:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik vind de opdracht leuk, alleen het gereedschap is idioot.
Die anderen zijn ook botquote:Op zondag 9 februari 2025 17:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Die zaag is kut. Verder ze rustig door laten ploeteren tot vrijdagavond
Ja dat is bijna niet te doen toch en dan hebben ze er geloof ik ook maar een. Die nu ondertussen wel redelijk bot zal zijnquote:Op zondag 9 februari 2025 17:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Die zaag is kut. Verder ze rustig door laten ploeteren tot vrijdagavond
Als je deze zin bedoelt: Jane: "Waarom zijn die jongens binnen gedoucht? Het irriteert me nog steeds"quote:Op zondag 9 februari 2025 17:39 schreef rinardo het volgende:
Nee er staat binnen gedouched; alszijnde de jongens die binnen zitten waarom hebben die gedouchtquote:Op zondag 9 februari 2025 17:39 schreef rinardo het volgende:
Eens, alleen wat beter gereedschap had gemogen. Dan nog was het hard ploeterenquote:Op zondag 9 februari 2025 17:42 schreef Verida het volgende:
ik vind het echt wel wat hebben deze opdracht![]()
er wordt nu heel erg duidelijk hoe men wel of niet wil werken, en wie de kantjes ervan af wil lopen
De irritaties lopen op, nog even en er gaat er eentje uit zijn plaat.
Als er keurige kratten met kant en klaar openhaardhout zou hebben gestaan, was dit niet zo duidelijk geworden.
Zelfs in de voorraadkamer stonden nog een paar stammetjes paraatquote:Op zondag 9 februari 2025 17:36 schreef Ebinas het volgende:
Er ligt nog heel veel hout, genoeg om nog een week door te gaan
Mogen ze binnen douchen?quote:Op zondag 9 februari 2025 16:48 schreef KinKiJan het volgende:
~16:40 - Eva en Jane over Mattheus en Jordy
Jane: "Waarom zijn die jongens binnen gedoucht?
o echtquote:Op zondag 9 februari 2025 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs in de voorraadkamer stonden nog een paar stammetjes paraat
ik denk dat je dat moet lezen alsin de jongens zijn binnen, en hebben zichzelf gedouchtquote:
Stonken na paar uur in de rookquote:Op zondag 9 februari 2025 17:45 schreef Hznootje het volgende:
[..]
De jongens die binnen zitten, waarom zijn die gedoucht
ahhhh er mist een komma , ik dacht ze hebben een badkamer vrijgespeeldquote:Op zondag 9 februari 2025 17:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik denk dat je dat moet lezen alsin de jongens zijn binnen, en hebben zichzelf gedoucht
er is wel een douche in de voorraadkamerquote:Op zondag 9 februari 2025 17:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik denk dat je dat moet lezen alsin de jongens zijn binnen, en hebben zichzelf gedoucht
BB was ook duidelijk, hij was klaar met het gehang en geklaag..Maar een aantal hebben dat niet gehoord geloof ikquote:Op zondag 9 februari 2025 17:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Misschien moeten ze eens bedanken dat hoe harder ze klagen hoe langer BB ze laat zagen
Ik denk ook dat BB het zat was dat ze alleen maar aan t bankhangen waren. Deze missie zal misschien wel even snel bedacht zijn om het luie zweet eruit te laten gaan.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:42 schreef Verida het volgende:
ik vind het echt wel wat hebben deze opdracht![]()
er wordt nu heel erg duidelijk hoe men wel of niet wil werken, en wie de kantjes ervan af wil lopen
De irritaties lopen op, nog even en er gaat er eentje uit zijn plaat.
Als er keurige kratten met kant en klaar openhaardhout zou hebben gestaan, was dit niet zo duidelijk geworden.
Verbaasd me niets er werd gewoon door zijn uitleg heen gepraatquote:Op zondag 9 februari 2025 17:47 schreef Hznootje het volgende:
[..]
BB was ook duidelijk, hij was klaar met het gehang en geklaag..Maar een aantal hebben dat niet gehoord geloof ik
Degene die de zaag vast heeft ook niet meerquote:Op zondag 9 februari 2025 17:34 schreef Koos1958 het volgende:
Die zaag waar jordy mee werkt doet geen moer meer
ik hoop het!quote:Op zondag 9 februari 2025 17:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu denkt dat het tot morgenochtend door gaat
Is alweer buitenquote:Op zondag 9 februari 2025 17:52 schreef engine het volgende:
Zo Joortje gaat maar eens even op bed liggen.
ik hoop tot vrijdag tot de livequote:Op zondag 9 februari 2025 17:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu denkt dat het tot morgenochtend door gaat
Met keanu als dansmariekje erbijquote:Op zondag 9 februari 2025 17:56 schreef 5thencounter het volgende:
Laat me raden..Mileen&Slaafje staan alweer in de keuken?
quote:Op zondag 9 februari 2025 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar is ook alles mee gezegd
[ afbeelding ]
Maak nu ook even foto hij zaagt. Ze wisselen elkaar afquote:Op zondag 9 februari 2025 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar is ook alles mee gezegd
[ afbeelding ]
Verboten by BBquote:Op zondag 9 februari 2025 17:33 schreef odie22 het volgende:
zou dat hele blok hout waar jordy aan aan het zagen is niet op het vuur kunnen ?
Als deze opdracht, net als de andere, zo kort duurt, dan zal het t/m morgen zijn. Voor zo'n korte tijd, kopen ze vast geen nieuw gereedschap.quote:
Ik zeg doen! En dan nog een paar dagen door laten gaan en ze meedelen dat de opdracht mislukt isquote:Op zondag 9 februari 2025 18:00 schreef engine het volgende:
Eva wil in het geheim de kisten in elkaar trappen voor brandhout
BB zal dat vast niet zien Euhhhhhquote:Op zondag 9 februari 2025 18:00 schreef engine het volgende:
Eva wil in het geheim de kisten in elkaar trappen voor brandhout
Dieper in de nacht, midden in zijn rem slaap...quote:Op zondag 9 februari 2025 18:01 schreef Droopie het volgende:
Ik hoop dat Keanu vannacht om 0100 uur moet basketballen.
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:01 schreef freaky40 het volgende:
Oh ze hebben toch iets van een mix of saus voor die taco's zie ik nu?
of bedoelde je de kistjes ?quote:Op zondag 9 februari 2025 18:00 schreef Kodiak100 het volgende:
BB heeft erover gezegd dit voorwerp is niet voor in het vuur
Lange vingersquote:Op zondag 9 februari 2025 18:02 schreef Folies het volgende:
Wat zijn die langwerpige dingen links, zo voor de camera?
Een pan saus en een pan gehaktprut.. dat gaat wel goedkomenquote:Op zondag 9 februari 2025 18:01 schreef freaky40 het volgende:
lijkt me geen saus maar de kidneybonenquote:Op zondag 9 februari 2025 18:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een pan saus en een pan gehaktprut.. dat gaat wel goedkomen
[ afbeelding ]
DIt hebben zequote:Op zondag 9 februari 2025 18:01 schreef freaky40 het volgende:
Dat is geen saus, dat zijn de kidneybonen in water.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat zijn bonen. Geen sausquote:Op zondag 9 februari 2025 18:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn voor de tiramisuquote:Op zondag 9 februari 2025 18:03 schreef Folies het volgende:
[..]
Zo groot heb ik ze nog nooit gezien!
Taco. als je tenminste die dingen in die potten bedoeld?quote:Op zondag 9 februari 2025 18:02 schreef Folies het volgende:
Wat zijn die langwerpige dingen links, zo voor de camera?
Is ook saus genoegquote:Op zondag 9 februari 2025 18:04 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat is geen saus, dat zijn de kidneybonen in water.
Hakbijl enkel te gebruiken door Wicky en Keanu bijvoorbeeld.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:48 schreef Kodiak100 het volgende:
BB had ze gewoon een hakbijl moeten geven maar wel met de instructie dat alleen bepaalde mensen hem mochten gebruiken
Als er een camera achter staat dan bedoel ik die ja.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Taco. als je tenminste die dingen in die potten bedoeld?
Volgens mij zijn dat gewoon de kidney bonen zo met sap en al in de pan gedaan, is volgens mij geen sausquote:Op zondag 9 februari 2025 18:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Het is wel goed geweest zo ja, ze zijn ook iedere dag nu bezig dat ze zo'n honger hebben. Het gaat te ver BB.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:04 schreef Snensie het volgende:
Geef die mensen gewoon wat fatsoenlijks te eten. Echt zwaar irritant dat geneuzel met dat eten.
hoe kunnen die het nou koud hebben, dan moeten ze harder werkenquote:Op zondag 9 februari 2025 18:05 schreef ledn81 het volgende:
Elsa gaat water warm maken om flesjes warm water te maken om handen op te warmen voor mensen buiten
Van handen wassen naar handen warmen
quote:Op zondag 9 februari 2025 17:52 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Degene die de zaag vast heeft ook niet meer
BB:"De winnaar krijgt de kleerkast van Jeffrey"... Pissen ze dat vuur onmiddellijk uit.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:52 schreef Kodiak100 het volgende:
BB mag nu best even deerover gooien en vertellen wat ze kunnen winnen misschien motiveert het hen
Heb je niet vroeg in de middag gekeken. Samen met Jane. Daarvoor met Jolien en daarvoor met Jordy.....terwijl daar zijn die aan hun twee shift moeten beginnen. Vannacht heb ik niet gekeken.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:58 schreef mazaru het volgende:
Hij doet wat! 17:57
Ik ben benieuwd hoe laat hij weer binnen is
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
BB:"De winnaar krijgt de kleerkast van Jeffrey"... Pissen ze dat vuur onmiddellijk uit.
Nee, ik was er vanmiddag niet. Ik was van de buitenlucht aan het genietenquote:Op zondag 9 februari 2025 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb je niet vroeg in de middag gekeken. Samen met Jane. Daarvoor met Jolien en daarvoor met Jordy.....terwijl daar zijn die aan hun twee shift moeten beginnen. Vannacht heb ik niet gekeken.
Twee koningen??quote:Op zondag 9 februari 2025 18:05 schreef Alyssadream85 het volgende:
De twee koningen zijn nog geen moment buiten geweest volgens mij
Je hebt gelijk...weertje koud maar wel droog en lekker.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, ik was er vanmiddag niet. Ik was van de buitenlucht aan het genieten
In deze snap ik wel. Hij mag van Elsa en een aantal anderen niet naar buiten om te helpen omdat hij aan de beurt is voor de basket. Hij voelt zich daar kut door. Zegt dat hij liever de groep helpt dan iets meer kans om die bal erin te werpen.quote:
Als je dat echt voelt had hij allang naar buiten gegaan. Zegt het al vanaf 5.uur of zoquote:Op zondag 9 februari 2025 18:11 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
In deze snap ik wel. Hij mag van Elsa en een aantal anderen niet naar buiten om te helpen omdat hij aan de beurt is voor de basket. Hij voelt zich daar kut door. Zegt dat hij liever de groep helpt dan iets meer kans om die bal erin te werpen.
Wie zijn de twee koningen dan??quote:Op zondag 9 februari 2025 18:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vannacht paar uur. Verder niet meer
Het is de toon van de boodschap die mij bij hem echt enorm irriteertquote:Op zondag 9 februari 2025 18:11 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
In deze snap ik wel. Hij mag van Elsa en een aantal anderen niet naar buiten om te helpen omdat hij aan de beurt is voor de basket. Hij voelt zich daar kut door. Zegt dat hij liever de groep helpt dan iets meer kans om die bal erin te werpen.
Hij ziet en hoort ook vast dat andere er voor worden afgerekend, dat ze niet genoeg helpen. Hij wilt vast niet dat ze dat ook over hem kunnen zeggen.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:11 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het is de toon van de boodschap die mij bij hem echt enorm irriteert
Maar waarom kan hij dan niet buiten helpen? Hij kan toch gewoon naar binnen lopen als dat alarm afgaat?quote:Op zondag 9 februari 2025 18:11 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet mee eens. Hij wilde al een paar keer maar werd steeds door meerdere naar binnen gestuurd op een vrij aanvallende manier.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als je dat echt voelt had hij allang naar buiten gegaan. Zegt het al vanaf 5.uur of zo
Dat is wel logisch, snap alleen niet dat die twee valse stiefzusjes daar niet op afgerekend worden. Die hadden voor het koken alle tijd om te helpenquote:Op zondag 9 februari 2025 18:13 schreef Verity het volgende:
[..]
Hij ziet en hoort ook vast dat andere er voor worden afgerekend, dat ze niet genoeg helpen. Hij wilt vast niet dat ze dat ook over hem kunnen zeggen.
Ik denk dat hij z'n armen niet verzuurd wilt hebben + binnen is dichterbij. Iedereen heeft maar 2min.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar waarom kan hij dan niet buiten helpen? Hij kan toch gewoon naar binnen lopen als dat alarm afgaat?
Elsa is wel een beetje klaar daar ja. Jordy nog meer gestegen bij mij afgelopen week. Kun je er best bij hebben.quote:
Voorlopig heb ik een voorkeur voor Axel, Pootje, Jane en Elsa als favorieten. Maar dat kan op een paar dagen weer snel veranderen leert de geschiedenis mij.quote:
Hebben ze de bonen gekookt of alleen maar warm gemaakt.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:14 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wat zit er veel vocht bij dat gehakt
quote:Op zondag 9 februari 2025 18:13 schreef KinKiJan het volgende:
Na al die bonen kunnen ze het vuur straks vanaf de andere kant aanblazen ..
als het warm is zou denk ik al de helft schelenquote:Op zondag 9 februari 2025 18:19 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu: "Echt verschrikkelijk"
Jordy: "De hele week nog"
Mooi man, was te verwachten na die maaltjes van vorig week
Is allang geweest vanmiddag.Jolien heeft gewonnenquote:Op zondag 9 februari 2025 18:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
wanneer is dat duel onderhand, SuperWicky tegen Valse Heks Jolien
ik wil Jolien met die nominatiepin weer zien en dan vrijdag dat ze kan optyfen terug naar haar toxische lover
Is al geweest. Wicky is genomineerd.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
wanneer is dat duel onderhand, SuperWicky tegen Valse Heks Jolien
ik wil Jolien met die nominatiepin weer zien en dan vrijdag dat ze kan optyfen terug naar haar toxische lover
NEEEEquote:Op zondag 9 februari 2025 18:19 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Is allang geweest vanmiddag.Jolien heeft gewonnen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 9 februari 2025 18:13 schreef KinKiJan het volgende:
Na al die bonen kunnen ze het vuur straks vanaf de andere kant aanblazen ..
Ze heeft volgens mij geen vrijstelling gewonnenquote:Op zondag 9 februari 2025 18:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
NEEEE![]()
![]()
gotver de gotver, moet ik nog een week tegen die bakkes van haar aankijken
Klopt, het ging om wie verliest van die twee die krijgt nominatiepin.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij geen vrijstelling gewonnen
Dat kan in een pan op de inductieplaat ze hebben er een instructie bijquote:Op zondag 9 februari 2025 18:22 schreef -river- het volgende:
Ik had wel al een vrijgespeelde keuken verwacht aangezien Elsa spullen heeft om brood te bakken.
die wordt namelijk ook niet genomineerd lol, durven die lafbekken nietquote:Op zondag 9 februari 2025 18:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij geen vrijstelling gewonnen
Ook koffie met koffiefilters maar geen koffiezetapparaat....dus dacht ook vanavond krijgen ze de keukenquote:Op zondag 9 februari 2025 18:22 schreef -river- het volgende:
Ik had wel al een vrijgespeelde keuken verwacht aangezien Elsa spullen heeft om brood te bakken.
Jolien alleen wekt bij mij niet zoveel irritatie op. Mijn welwillendheid naar Jordy is wel sterk afgenomen.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
NEEEE![]()
![]()
gotver de gotver, moet ik nog een week tegen die bakkes van haar aankijken
Ik vermoed dat, dat de beloning is na de vuur opdrachtquote:Op zondag 9 februari 2025 18:22 schreef -river- het volgende:
Juist ook dat zat erbij, spullen om brood en koffie te maken.quote:Op zondag 9 februari 2025 18:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook koffie met koffiefilters maar geen koffiezetapparaat....dus dacht ook vanavond krijgen ze de keuken
Alleen vannachtquote:Op zondag 9 februari 2025 18:23 schreef BigBreg83 het volgende:
Heeft milena eigenlijk nog het vuur gaande gehouden vanmiddag? Of ging haar haar te veel stinken dan?
Jordy is een man, die heeft bij mij meer good-will om die reden zoals je dat noemtquote:Op zondag 9 februari 2025 18:23 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Jolien alleen wekt bij mij niet zoveel irritatie op. Mijn welwillendheid naar Jordy is wel sterk afgenomen.
Er zat een gebruiksaanwijzing bij hoe ze het moesten maken op de inductieplaatquote:Op zondag 9 februari 2025 18:22 schreef -river- het volgende:
Ja, sjeezus... gezellig buiten zitten met Núl graden als het meezit tot End Maartquote:Op zondag 9 februari 2025 18:23 schreef Koos1958 het volgende:
Die vuur opdracht is vast voor de buiten eetstoelen
Waar heeft hij nou weer last vanquote:Op zondag 9 februari 2025 18:24 schreef Schakeltopia het volgende:
hahahahaha omg
wasknijper op mattie zijn neus
Ah tsja ben er ook geen fan van, maar hij zal moeten vd weekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |