milena en sharice zouden kokenquote:Op zondag 9 februari 2025 17:20 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom alleen jordy roepen en niet keanu, milena, sharice of mattie
Ik ga haar steeds minder irritant vinden. Dat is ook vooruitgangquote:
Het wordt bijna gênant hoe die binnen ploeg zich laat zien.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:21 schreef kater1 het volgende:
Elsa roept even iedereen tot de orde. Is wel nodig.
Omdat Jane in de kont zit van Elsa....en Sharice wil heel erg graag Matty weg zodat ze Milena voor haar zelf heeft...dus het bondje gaan sowieso laten merken wat die twee jongens verkeerd doen.....quote:Op zondag 9 februari 2025 17:20 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom alleen jordy roepen en niet keanu, milena, sharice of mattie
Hij zit nu niet in een RLS dus niet relefantquote:
bijna?quote:Op zondag 9 februari 2025 17:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het wordt bijna gênant hoe die binnen ploeg zich laat zien.
Proest! Heerlijk gelachen, dank uquote:Op zondag 9 februari 2025 17:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat Jane in de kont zit van Elsa....en Sharice wil heel erg graag Matty weg zodat ze Milena voor haar zelf heeft...dus het bondje gaan sowieso laten merken wat die twee jongens verkeerd doen.....
zullen ze even op hun kop krijgenquote:
Omdat ze hartstikke lui zijn!quote:Op zondag 9 februari 2025 17:26 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom gaat het snachts niet worden Eva jullie hebben net 1 nacht gedaan
Axelquote:Op zondag 9 februari 2025 17:26 schreef KinKiJan het volgende:
Axel zegt gewoon door te willen knallen tot die challenge gehaald is. Eva vindt dan wel dat die mensen die binnen zitten vannacht door moeten gaan. Ja, maar die hebben er geen zin in, zegt Axel, die laten hem gewoon uit gaan, denk hij.
Zo! Zeg datquote:Op zondag 9 februari 2025 17:28 schreef KinKiJan het volgende:
Vind het wel een mooie challenge, legt veel bloot daar
Hij moet zo een bal gooienquote:Op zondag 9 februari 2025 17:31 schreef mazaru het volgende:
Waarom moet Keanu binnen blijven? Voelt hij zich weer zwakjes?
Meten met 2 maten die meiden.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:31 schreef zodeju het volgende:
Oh Mattie moet Keanu vervangen want Elsa wil niet dat hij het doet.
Hij is de volgende die moet gooien.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:31 schreef Sestra666 het volgende:
wat is er met kiki? ga naar binnen zeggen ze
Al een kwartierquote:Op zondag 9 februari 2025 17:32 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Jordy is er ook weer bij
Zou ik ook denken. Maar mag misschien niet van BB ?quote:Op zondag 9 februari 2025 17:33 schreef odie22 het volgende:
zou dat hele blok hout waar jordy aan aan het zagen is niet op het vuur kunnen ?
Idiote opdrachtquote:Op zondag 9 februari 2025 17:36 schreef Ebinas het volgende:
Er ligt nog heel veel hout, genoeg om nog een week door te gaan
heb ik niet meegekregen iig , dat stuk wat bij dat vuur staat heeft ook al in de fik gestaan, helemaal zwart aan 1 kantquote:Op zondag 9 februari 2025 17:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zou ik ook denken. Maar mag misschien niet van BB ?
Wicky hakt de hele middag al luciferhoutjes, die heb je ook nodig voor het geval het vuur uitgaatquote:Op zondag 9 februari 2025 17:32 schreef odie22 het volgende:
maar wat wicky doet de hele middag, blijf dan lekker binnen, raakt kant nog wal
quote:Op zondag 9 februari 2025 17:38 schreef 5thencounter het volgende:
Met één hand in je zak challenge zagen ..en één toezichtkijker zou zomaar een leuk spel kunnen zijn![]()
[ afbeelding ]
dit dusquote:Op zondag 9 februari 2025 17:38 schreef Puzzie het volgende:
Ze hadden gewoon een betere zaag moeten geven , dit is niet okay.
Ik erger me kapot aan BB momenteel.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:38 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
dit dus
Geef dat goed gereedschap.. rommel is t
quote:Op zondag 9 februari 2025 17:39 schreef rinardo het volgende:
Ik lees in SV dat ze binnen mogen douchen? hoe komt dat zo? wat vrijgespeeld?
Dat ligt aan BB dus een bagger opdrachtquote:Op zondag 9 februari 2025 17:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik vind de opdracht leuk, alleen het gereedschap is idioot.
Die anderen zijn ook botquote:Op zondag 9 februari 2025 17:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Die zaag is kut. Verder ze rustig door laten ploeteren tot vrijdagavond
Ja dat is bijna niet te doen toch en dan hebben ze er geloof ik ook maar een. Die nu ondertussen wel redelijk bot zal zijnquote:Op zondag 9 februari 2025 17:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Die zaag is kut. Verder ze rustig door laten ploeteren tot vrijdagavond
Als je deze zin bedoelt: Jane: "Waarom zijn die jongens binnen gedoucht? Het irriteert me nog steeds"quote:Op zondag 9 februari 2025 17:39 schreef rinardo het volgende:
Nee er staat binnen gedouched; alszijnde de jongens die binnen zitten waarom hebben die gedouchtquote:Op zondag 9 februari 2025 17:39 schreef rinardo het volgende:
Eens, alleen wat beter gereedschap had gemogen. Dan nog was het hard ploeterenquote:Op zondag 9 februari 2025 17:42 schreef Verida het volgende:
ik vind het echt wel wat hebben deze opdracht![]()
er wordt nu heel erg duidelijk hoe men wel of niet wil werken, en wie de kantjes ervan af wil lopen
De irritaties lopen op, nog even en er gaat er eentje uit zijn plaat.
Als er keurige kratten met kant en klaar openhaardhout zou hebben gestaan, was dit niet zo duidelijk geworden.
Zelfs in de voorraadkamer stonden nog een paar stammetjes paraatquote:Op zondag 9 februari 2025 17:36 schreef Ebinas het volgende:
Er ligt nog heel veel hout, genoeg om nog een week door te gaan
Mogen ze binnen douchen?quote:Op zondag 9 februari 2025 16:48 schreef KinKiJan het volgende:
~16:40 - Eva en Jane over Mattheus en Jordy
Jane: "Waarom zijn die jongens binnen gedoucht?
o echtquote:Op zondag 9 februari 2025 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs in de voorraadkamer stonden nog een paar stammetjes paraat
ik denk dat je dat moet lezen alsin de jongens zijn binnen, en hebben zichzelf gedouchtquote:
Stonken na paar uur in de rookquote:Op zondag 9 februari 2025 17:45 schreef Hznootje het volgende:
[..]
De jongens die binnen zitten, waarom zijn die gedoucht
ahhhh er mist een komma , ik dacht ze hebben een badkamer vrijgespeeldquote:Op zondag 9 februari 2025 17:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik denk dat je dat moet lezen alsin de jongens zijn binnen, en hebben zichzelf gedoucht
er is wel een douche in de voorraadkamerquote:Op zondag 9 februari 2025 17:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik denk dat je dat moet lezen alsin de jongens zijn binnen, en hebben zichzelf gedoucht
BB was ook duidelijk, hij was klaar met het gehang en geklaag..Maar een aantal hebben dat niet gehoord geloof ikquote:Op zondag 9 februari 2025 17:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Misschien moeten ze eens bedanken dat hoe harder ze klagen hoe langer BB ze laat zagen
Ik denk ook dat BB het zat was dat ze alleen maar aan t bankhangen waren. Deze missie zal misschien wel even snel bedacht zijn om het luie zweet eruit te laten gaan.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:42 schreef Verida het volgende:
ik vind het echt wel wat hebben deze opdracht![]()
er wordt nu heel erg duidelijk hoe men wel of niet wil werken, en wie de kantjes ervan af wil lopen
De irritaties lopen op, nog even en er gaat er eentje uit zijn plaat.
Als er keurige kratten met kant en klaar openhaardhout zou hebben gestaan, was dit niet zo duidelijk geworden.
Verbaasd me niets er werd gewoon door zijn uitleg heen gepraatquote:Op zondag 9 februari 2025 17:47 schreef Hznootje het volgende:
[..]
BB was ook duidelijk, hij was klaar met het gehang en geklaag..Maar een aantal hebben dat niet gehoord geloof ik
Degene die de zaag vast heeft ook niet meerquote:Op zondag 9 februari 2025 17:34 schreef Koos1958 het volgende:
Die zaag waar jordy mee werkt doet geen moer meer
ik hoop het!quote:Op zondag 9 februari 2025 17:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu denkt dat het tot morgenochtend door gaat
Is alweer buitenquote:Op zondag 9 februari 2025 17:52 schreef engine het volgende:
Zo Joortje gaat maar eens even op bed liggen.
ik hoop tot vrijdag tot de livequote:Op zondag 9 februari 2025 17:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu denkt dat het tot morgenochtend door gaat
Met keanu als dansmariekje erbijquote:Op zondag 9 februari 2025 17:56 schreef 5thencounter het volgende:
Laat me raden..Mileen&Slaafje staan alweer in de keuken?
quote:Op zondag 9 februari 2025 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar is ook alles mee gezegd
[ afbeelding ]
Maak nu ook even foto hij zaagt. Ze wisselen elkaar afquote:Op zondag 9 februari 2025 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar is ook alles mee gezegd
[ afbeelding ]
Verboten by BBquote:Op zondag 9 februari 2025 17:33 schreef odie22 het volgende:
zou dat hele blok hout waar jordy aan aan het zagen is niet op het vuur kunnen ?
Als deze opdracht, net als de andere, zo kort duurt, dan zal het t/m morgen zijn. Voor zo'n korte tijd, kopen ze vast geen nieuw gereedschap.quote:
Ik zeg doen! En dan nog een paar dagen door laten gaan en ze meedelen dat de opdracht mislukt isquote:Op zondag 9 februari 2025 18:00 schreef engine het volgende:
Eva wil in het geheim de kisten in elkaar trappen voor brandhout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |