hahaha okquote:Op zondag 9 februari 2025 16:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je staat gewoon op ja en aangemeld dus mocht je nog veranderen dan moet je dat tegen het op dat moment geldende tarief laten aanpassen
Ik vorig jaar nog. Echt het leukste pretpark van Nederland.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De Efteling.... Daar ben ik voor het laatst nog ergens rond de eeuwwisseling geweest.
En mooistequote:Op zondag 9 februari 2025 16:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vorig jaar nog. Echt het leukste pretpark van Nederland.
Was wel spannend aan het begin maar na een kwartier al was de druk eraf. Je kent elkaar online al en dat heb je gemeen.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
* Harrie weet nog wel hoe gespannen hij was toen hij de aller eerste keer in zijn leven naar een Fok! meeting ging
De eerste keer sex was ook spannend en daar zijn de meeste ook niet mee gestopt daarna zullen we maar zeggen
In 2002 was ik voor het laatst in een pretpark, in Sixflags. Tegenwoordig Walibi.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vorig jaar nog. Echt het leukste pretpark van Nederland.
Jawel,dat je elkaar al kent online, maar in het echt zijn mensen toch behoorlijk anders.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was wel spannend aan het begin maar na een kwartier al was de druk eraf. Je kent elkaar online al en dat heb je gemeen.
ik hoop en denk he? wss dat idd. maar moet mijn eerste fok ontmaagding meet nog mee maken. dus hoop het daarop.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was wel spannend aan het begin maar na een kwartier al was de druk eraf. Je kent elkaar online al en dat heb je gemeen.
Het valt erg mee hoor, na een kwartier gaat het al inderdaad een stuk beter.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:03 schreef kree het volgende:
[..]
ik hoop en denk he? wss dat idd. maar moet mijn eerste fok ontmaagding meet nog mee maken. dus hoop het daarop.
naja deed meet met iemand persoonlijk wel ook van fok, maar is anders als met groep. het lijkt mij wel leuk hoor.quote:
Neem veel glijmiddel mee.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:03 schreef kree het volgende:
[..]
ik hoop en denk he? wss dat idd. maar moet mijn eerste fok ontmaagding meet nog mee maken. dus hoop het daarop.
Ik schuif de beurt door naar @kreequote:Op zondag 9 februari 2025 16:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Even op het rooster kijken...
Oh vandaag is @:maily aan de beurt
Geen last van fomoquote:Op zondag 9 februari 2025 17:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er komt geen live feed hoor. Dan moet je maar meegaan.
Nou vanuit Groningen is het nog effe een stukje verder.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:04 schreef kree het volgende:
[..]
naja deed meet met iemand persoonlijk wel ook van fok, maar is anders als met groep. het lijkt mij wel leuk hoor.
Hoewel ik vind de afstand beetje klote alsnog. maar eens kijken of dit lukt.
lol. zal allemaal wel meevallen. ik denk dat het vooral gewoon leuk kletsen is.quote:
Dat denk je......quote:Op zondag 9 februari 2025 17:06 schreef kree het volgende:
[..]
lol. zal allemaal wel meevallen. ik denk dat het vooral gewoon leuk kletsen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmmms. hahaha. zal niet eerste fok stelletje worden ofzo. maargoed niet mijn motivatie erover.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 17:07 schreef Harrie het volgende:
even de FAQ testen tussendoor sorry
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
NetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er hangt vast wel een condoomautomaat op de toiletten.quote:Op zondag 9 februari 2025 17:07 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms. hahaha. zal niet eerste fok stelletje worden ofzo. maargoed niet mijn motivatie erover.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
niet doel lijkt me enzo?quote:Op zondag 9 februari 2025 17:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er hangt vast wel een condoomautomaat op de toiletten.
Harrie doe mij een paars blokje.quote:Op zondag 9 februari 2025 14:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
had jij de lijst al bijgewerkt wie allemaal nog meer komen
Ik zie dotteke en justink die komen natuurlijk zeker
ieniminimuis die komt waarschijnlijk
aardappelschotel komt natuurlijk ook zeker
Je maakt er wel wat moois vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mooi meegenomen als het gebeurt...quote:Op zondag 9 februari 2025 17:09 schreef kree het volgende:
[..]
niet doel lijkt me enzo?
tja als het nodig is wie weet
tja, hoop gewoon dat dat gezellig is, ik heb er niet zoveel meer bedoelingen meequote:Op zondag 9 februari 2025 17:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mooi meegenomen als het gebeurt...
Aso.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:11 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]
deze was ook weer mooi, lol oeps.
moet er nog mee oppassen want zal niet de eerste keer zijn dat ze bedrijf dus bellen en ik het daarna van hun krijg.
Let wel niemand rijdt hier elektrisch behalve die zelf een oprit hebben en parkeren waar ik normaal parkeer zonder laden.
Had nog overwogen gister om hem weg te halen, maar geen plekje te zien in de buurt dus dacht dikke lul met ze ook maar.
🟪 @mailyquote:Op zondag 9 februari 2025 17:09 schreef maily het volgende:
[..]
Harrie doe mij een paars blokje.
Ik kom zeer zeker niet.
Wel kudo's voor jullie dat jullie er werk van maken![]()
Je weet maar nooitquote:Op zondag 9 februari 2025 17:14 schreef kree het volgende:
[..]
tja, hoop gewoon dat dat gezellig is, ik heb er niet zoveel meer bedoelingen mee
Zet 'm dan zelf 100 meter verderop.quote:Op zondag 9 februari 2025 15:21 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet meestal, maar als ik terug kom eind middag is ie pas vol tegen 11 uur in de avond. en zeg is vooral met storingsdienst dat ie vol moet zijn.
Nu had ik hem iets te lang laten staan denk. maarja alsnog is het geen drama want was nog wel wat vrij enzo 100m verder.
dat zijn electrische auto's nooitquote:Op zondag 9 februari 2025 17:16 schreef maily het volgende:
[..]
Zet 'm dan zelf 100 meter verderop.
En dit is geen reclame voor je baas.
nee dat dus omdat bedrijfs bus en moet ik er meer op letten. tesla hier in de buurt staan er ook te lang, dus dikke lulquote:Op zondag 9 februari 2025 17:16 schreef maily het volgende:
[..]
Zet 'm dan zelf 100 meter verderop.
En dit is geen reclame voor je baas.
quote:Op zondag 9 februari 2025 17:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:kree en @:maily zijn een stelletje
quote:Op zondag 9 februari 2025 17:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:kree en @:maily zijn een stelletje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |