Als al die landen dat gaan roepen dan kun je dus grote vraagtekens zetten bij de support die deze landen geven aan die Palestijnen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:16 schreef Nober het volgende:
[ x ]
- Jordani๋ vreest machtsgreep van Hamas als het miljoenen Palestijnen uit Gaza toelaat
Niemand zegt dat Annabelquote:
Denk je dat ze vrijwillig gaan?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm. Bijzonder, sinds wanneer is het opvangen van vluchtelingen het faciliteren van misdaden tegen de menselijkheid?
Hij is ook al zo'n vredesduif. Even alle burgers van Gaza zuiveren, nadat ze een tijdje overleefd hebben zonder voedsel, water en electriciteitquote:Wanneer men te maken heeft met een nazistische terreurorganisatie, moet men voorbereid zijn op dergelijke schendingen. Hamas denkt dat het kan gokken op de levens van onze gijzelaars – een ernstige vergissing. Geen "beats" meer, geen games meer.
De reactie moet precies zijn zoals president Trump heeft voorgesteld: stop de humanitaire hulp volledig, sluit de elektriciteit, het water en de communicatie af en gebruik bruut en buitensporig geweld totdat de ontvoerden zijn teruggekeerd. Tegelijkertijd moet Gaza worden gezuiverd van alle 'niet-betrokkenen'. Het immigratieplan moet onmiddellijk van start gaan. Het is tijd om de poorten van de hel voor Hamas te openen – en dit keer zonder enige beperkingen voor onze heldhaftige strijders.
FUCK NO!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Syri๋, Qatar, Turkije, Iran, Irak, Ierland, Spanje zijn ook prima opties.
MAGA
Is in strijd met doel 3. Gaat niet gebeuren dus.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:20 schreef sp3c het volgende:
Of als je er per se af moet breng je ze maar naar de West Bank
Settlements ontmantelen en voila
Twee staten oplossing
Het is niet het land Gaza dat raketjes schiet en lynchpartijen aanricht, maar de mensen die er wonen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:25 schreef sp3c het volgende:
Als Gaza leeg is dan is het logischerwijs geen gevaar meer dus ik denk dat je iets niet snapt hier maar het is zo'n korte post dat ik het ook niet kan verduidelijken
Nee, dat denk ik niet. Die mensen zijn niet te veranderen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:28 schreef sp3c het volgende:
En je denkt dat ze ermee op gaan houden als je ze naar Jordani๋ stuurt?
Dat is ook wat onconventioneel maar een stuk haalbaarder. Jordani๋ heeft er net zo goed belang bij dat de palestijnen daar geen hommeles maken. Dan heb je het mooi ingesloten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:20 schreef sp3c het volgende:
Of als je er per se af moet breng je ze maar naar de West Bank
Settlements ontmantelen en voila
Twee staten oplossing
Jaquote:
Waarom denk jij dat het de westelijke jordaanoever heetquote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Die mensen zijn niet te veranderen.
En ik ken de situatie niet ter plekke maar ik vermoed dat ze in Jordanie op een meer veilige afstand zitten.
En wellicht zitten ze daar tactisch ook beter; als Jordanie ze niet in bedwang kan houden en die Palestijnen weer terror gaan maken, dan richt Israel zijn wapens die keer op Jordanie. En dat zou een incentive kunnen zijn voor Jordanie om die Palestijnen dus kort aan de lijn te houden.
Geen idee. Vertel eens.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:40 schreef sp3c het volgende:
Waarom denk jij dat het de westelijke jordaanoever heet
Uiteindelijk komt Trump waarschijnlijk op Socotra uit.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:42 schreef Ulx het volgende:
Isra๋l wordt er niet veiliger op als die mensen naar de Westoever gaan.
Daar kunnen ze net zo veel tunneltjes graven als ze willenquote:Socotra - Eiland in Jemen
Socotra is het grootste eiland van de Socotra-archipel, dat toebehoort tot het gouvernement Socotra in Jemen. Het hoogste punt ligt op 1525 m. De hoofdplaats is Hadiboh. Het eiland wordt omringd door koraalriffen. Geografisch maakt het deel uit van Afrika.
Oppervlakte: 3.796 kmฒ
Omdat de Jordaan (niet in 020) de grens is tussen de tweequote:
Dat lijkt mij iig wat lastiger tunnelen dan.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:52 schreef sp3c het volgende:
Omdat de Jordaan (niet in 020) de grens is tussen de twee
Het is heel dichtbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |