abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216630604
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 04:22 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ah, en wel voor de terroristen die het bestand breken en genocide plegen?

Beetje hypocriet.
Wat lul jij?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_216630625
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 09:35 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Wat lul jij?
Deze user wist toen Hezbollah een Druze dorp bombardeerde nog Joden de schuld te geven. Ik heb het ook lang geprobeerd, maar dit is simpelweg niet meer serieus te nemen, negeren is daarom het beste.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 11 februari 2025 @ 09:41:04 #103
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_216630656
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:45 schreef capricia het volgende:

[..]
Wat kan dat zijn? All hell.
Gewoon lekker knallen op islamofascisten. :Y)
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_216630667
Tragisch, maar helaas voorspelbaar.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216630698
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 09:33 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zoals je weet kwam dit geweld jegens Joden al voor in de 19e eeuw en intensiveerde in de beginjaren van de 20e eeuw, wat werd er toen 'bezet'? Helemaal niets natuurlijk. Het is dus een drogredenering. Er is geen sprake van een bezetting.
[..]
Nee hoor, mensen vinden de aanpak van Isral prima vanwege het verwerpelijke gedrag van de Palestijnen, niet vanwege hun etnische achtergrond. Wat we wel kunnen zien is dat deze etnische achtergrond een van de redenen is wat Westerse mensen sympathiseren met de Palestijnen.

Immers, zo denken deze mensen, Palestijnen zijn Arabisch en Islamitisch dus per definitie onderdrukt. En dan wordt geweld en antisemitisme als legitiem gezien tegen die vermeende onderdrukking. Dit wereldbeeld is daarmee erg Fanonesque.
Zeg je nu dat als de Palestijnen christelijk waren geweest of 1.500 jaar geleden uit Europa waren gemigreerd dan hadden die 'Westerse mensen' het allemaal 'bon ton' gevonden :o
pi_216630718
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 00:37 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Hamas is gestopt met vrijlaten van de gijzelaars.
twitter

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2025 09:50:02 ]
pi_216630721
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 09:41 schreef Lemmeb het volgende:

[..]
Gewoon lekker knallen op islamofascisten. :Y)
Het zou inderdaad uitstekend zijn als Isral de klus echt even goed mag klaren, het liefst met hulp van het Amerikaanse leger. In dat geval is Hamas binnen een paar dagen volledig gelimineerd.

En moet je het gegil en gejammer dan eens horen van de pro-Palestijnse supporters. 'Genocide', 'Holocaust', 'Islamofobie', 'Bezetting'. Allerlei aantijgingen worden er bijgehaald om de Palestijnse terreurbewegingen maar te kunnen verdedigen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 09:43 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Zeg je nu dat als de Palestijnen christelijk waren geweest of 1.500 jaar geleden uit Europa waren gemigreerd dan hadden die 'Westerse mensen' het allemaal 'bon ton' gevonden :o
Nee, dat staat nergens in mijn post. Maar wel zou je het argument kunnen maken dat een christelijke achtergrond meer raakvlakken heeft met de Europese culturen. Het is niet voor niets dat een land als Polen zelfs bereid was om vluchtende christenen uit Syri op te vangen.
pi_216630817
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 09:46 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het zou inderdaad uitstekend zijn als Isral de klus echt even goed mag klaren, het liefst met hulp van het Amerikaanse leger. In dat geval is Hamas binnen een paar dagen volledig gelimineerd.

En moet je het gegil en gejammer dan eens horen van de pro-Palestijnse supporters. 'Genocide', 'Holocaust', 'Islamofobie', 'Bezetting'. Allerlei aantijgingen worden er bijgehaald om de Palestijnse terreurbewegingen maar te kunnen verdedigen.
Dat gegil is niet zo belangrijk. Acties die voortkomen uit dat gegil uiteraard wel, maar die moet je aanpakken net als alle extremisten.

Dat Hamas binnen een paar dagen kan worden uitgeschakeld geloof ik wel maar ik denk niet dat het Amerikaanse leger ervoor nodig is. Isral zou moeten accepteren dat enkele gijzelaars niet meer thuiskomen en de tunnelingangen die ze hebben gevonden, "aansluiten" aan de zee.
Intolerant voor intolerantie
  dinsdag 11 februari 2025 @ 09:54:45 #109
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_216630836
quote:

[..]

Ik neem al dat verontwaardigde gekrijs van islamofascisten, ook in dit topic, totaal niet serieus. Je weet dat ze er van jongs af aan in getraind zijn om te liegen, om Takiyya te plegen. Ook in m'n privleven heb ik al vaak met de leugenachtigheid van islamofascisten te maken gehad. Je weet dat ze zelf ook weten dat ze liegen, ook al zullen ze dat nooit toegeven.

Gelukkig zijn steeds meer mensen, ook hooggeplaatsten, op de hoogte van deze vorm van oorlogvoering door islamofascisten. Onderhand neemt niemand die lui nog serieus, uitgezonderd een paar pro-Pallie gekkies. Halvezolen als Anja Meulenbelt, Sigrid Kaag en Peter Breedveld, wier blik helaas ernstig vertroebeld is doordat ze ooit voor de leugenachtige charmes van een (vaak terroristische) islamofascist gevallen zijn.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  dinsdag 11 februari 2025 @ 09:58:05 #110
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216630880
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 09:46 schreef Nober het volgende:
[ x ]
Zegt Trump hier nu dat echt ALLE gijzelaars aanstaande zaterdag voor 12 uur moeten worden vrijgelaten? or else all hell is gonna break loose?

Als dat zo is, dan wijkt dat af van het druppelsgewijs vrijlaten van de gijzelaars zoals eerder afgesproken aangaande Fase 1.

Trump zou dan eenzijdig de afspraken wijzigen, wat hij op zich kan doen, maar dan wijzigt het spelveld weer; en niet zo'n beetje ook!

Eigenlijk lijkt dit op het statement wat hij maakte 2 weken voor zijn aantreden.

En als Hamas hier niet aan gaat voldoen, wat mij de verwachting lijkt dan heeft Israel samen met de VS een reden om Hamas nog even van repliek te dienen.
pi_216630890
quote:

[..]
Nee, dat staat nergens in mijn post. Maar wel zou je het argument kunnen maken dat een christelijke achtergrond meer raakvlakken heeft met de Europese culturen. Het is niet voor niets dat een land als Polen zelfs bereid was om vluchtende christenen uit Syri op te vangen.
Wat staat hier dan?
Wat we wel kunnen zien is dat deze etnische achtergrond een van de redenen is wat Westerse mensen sympathiseren met de Palestijnen.
pi_216630907
quote:
13s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 09:41 schreef HowardRoark het volgende:
Tragisch, maar helaas voorspelbaar.

[ x ]
Vast omgekomen door honger zoals duizenden anderen daar of door de bommen vanuit Isral.

Maar over doden in gijzeling we wachten nog op een verklaring voor de dood van dokter Adnan Bursh.
  dinsdag 11 februari 2025 @ 10:01:32 #113
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216630918
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 09:58 schreef Tengano het volgende:

[..]
Zegt Trump hier nu dat echt ALLE gijzelaars aanstaande zaterdag voor 12 uur moeten worden vrijgelaten? or else all hell is gonna break loose?

Als dat zo is, dan wijkt dat af van het druppelsgewijs vrijlaten van de gijzelaars zoals eerder afgesproken aangaande Fase 1.

Trump zou dan eenzijdig de afspraken wijzigen, wat hij op zich kan doen, maar dan wijzigt het spelveld weer; en niet zo'n beetje ook!

Eigenlijk lijkt dit op het statement wat hij maakte 2 weken voor zijn aantreden.

En als Hamas hier niet aan gaat voldoen, wat mij de verwachting lijkt dan heeft Israel samen met de VS een reden om Hamas een goed ethisch te zuiveren.
Goh. Trump lult wel vaker wat afgelopen weken.
Denk dat hij weinig gaat doen, vooral Isral z’n gang laten gaan verder.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 11 februari 2025 @ 10:08:34 #114
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216630991
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 10:01 schreef MissButterflyy het volgende:
Goh. Trump lult wel vaker wat afgelopen weken.
Denk dat hij weinig gaat doen, vooral Isral z’n gang laten gaan verder.
Ik hoop dat je wel door hebt, of het nog door krijgt, hoe dat in de praktijk uitpakt.

• Donald roept dingen.
• Donald wijzigt zijn uitspraken en mensen vinden dat belachelijk.
• Mensen zoals jij nemen hem dan niet serieus meer en laten hem zijn gang gaan.
• En ondertussen krijgt Donald zijn zaken voor elkaar omdat mensen zoals jij hem niet meer serieus nemen.

Voorbeeldje:
In zijn Gaza plan zei hij aanvankelijk dat hij Gaza zou herbouwen en de Palestijenen terug mochten keren.
1 week later is daar helemaal geen sprake meer van zonder dat hij zich daar over hoeft te verantwoorden.

Eindresultaat: Palestijnen keren niet meer terug in het 'Riviera plan'.

Trump vs de onnozelen 1-0

pi_216631009
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 09:58 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ja er was volgens mij geen woord Frans bij.

Dat geprovoceer van hamas helpt ook niet.

quote:
Hamas has indefinitely delayed the release of Israeli hostages who were set to be freed this weekend, a spokesman for the militants said. The move threatens to derail the six-week truce in Gaza that began last month. Prime Minister Benjamin Netanyahu of Israel planned to meet with his security cabinet this morning, a top official said.
twitter
pi_216631039
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 10:00 schreef Chadi het volgende:

[..]
Vast omgekomen door honger zoals duizenden anderen daar of door de bommen vanuit Isral.

Maar over doden in gijzeling we wachten nog op een verklaring voor de dood van dokter Adnan Bursh.
whatabout? WhataBout? whATABout? WhutaboUT?
Whattabouta?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 11 februari 2025 @ 10:13:55 #117
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216631045
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 10:08 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik hoop dat je wel door hebt, of het nog door krijgt, hoe dat in de praktijk uitpakt.

• Donald roept dingen.
• Donald wijzigt zijn uitspraken en mensen vinden dat belachelijk.
• Mensen zoals jij nemen hem dan niet serieus meer en laten hem zijn gang gaan.
• En ondertussen krijgt Donald zijn zaken voor elkaar omdat mensen zoals jij hem niet meer serieus nemen.

Voorbeeldje:
In zijn Gaza plan zei hij aanvankelijk dat hij Gaza zou herbouwen en de Palestijenen terug mochten keren.
1 week later is daar helemaal geen sprake meer van zonder dat hij zich daar over hoeft te verantwoorden.

Eindresultaat: Palestijnen keren niet meer terug in het 'Riviera plan'.

Trump vs de onnozelen 1-0

[ afbeelding ]
Het is Elon Musk die z’n gang gaat in de VS, en Trump die ter afleiding elke dag wat anders roept.
Dus je kunt je afvragen wie er nu onnozel is en het niet doorheeft. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 11 februari 2025 @ 10:20:36 #118
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216631092
Dit is dus de tweede keer dat Trump dan Israel uit de wind houdt.

Eerste keer

• De eerste keer was met het Gaza plan. Hierin neemt de VS Gaza over en maakt daar een bouwproject van.
• Palestijnen worden hierbij verhuisd.
• Het is het initiatief van de VS. Iedereen vindt dat arrogant, maar Israel zit uit de wind want het komt van Trump.
• Voordeel Israel.

Tweede keer

• Het gezeik met die gijzelaars moet nu afgelopen zijn.
• Trump zegt "Zaterdag al die gijzelaars vrij of ik #^%$# jullie de moeder.
• Israel is onschuldig want het komt van Trump.
• Israel kan hierna initiatief nemen, want Hamas voldoet niet aan de afspraken zoals Trump die voorlegt.
• De VS kan desgewenst Israel nog assisteren om ook deze zaak netjes af te ronden om de planning van het bouwproject niet verder te vertragen.
• Voordeel Israel.
  dinsdag 11 februari 2025 @ 10:23:02 #119
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_216631112
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 09:46 schreef Nober het volgende:

[..]
[ x ]
Je kan Trump veel verwijten maar hij is wel duidelijk.
  dinsdag 11 februari 2025 @ 10:24:30 #120
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_216631123
Maar dit is ook gewoon Hamas die straks weer een reden kan verzinnen waarom Israel zo agressief is.

Kijk eens we laten ze vrij maar ze vallen ons gewoon weer aan - argument.
  dinsdag 11 februari 2025 @ 10:26:17 #121
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216631134
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 10:13 schreef MissButterflyy het volgende:
Het is Elon Musk die z’n gang gaat in de VS, en Trump die ter afleiding elke dag wat anders roept.
Dus je kunt je afvragen wie er nu onnozel is en het niet doorheeft. :')
Zou je kunnen stellen dat die wisselende en voortdurende afleiding in communicatie van Trump werkt als een soort rookgordijn en afleiding? Dat mensen zich daar meer op focussen en zich daar meer aan storen dan wat er ondertussen op de achtergrond gebeurt; de wijzigingen die Trump wil doorvoeren.

Kun je het ook zien als een manipulatieve afleidingsmaneuvre en dat hij intussen zijn resultaten binnenharkt?

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 2% gewijzigd door Tengano op 11-02-2025 11:03:53 ]
  dinsdag 11 februari 2025 @ 10:27:41 #122
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216631141
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 10:24 schreef xzaz het volgende:
Maar dit is ook gewoon Hamas die straks weer een reden kan verzinnen waarom Israel zo agressief is.

Kijk eens we laten ze vrij maar ze vallen ons gewoon weer aan - argument.
En dan kan Israel zeggen "Ja, maar wij gingen accoord met de afspraken. Het is Trump die de dingen nu wil wijzigen en daar kunnen wij weinig aan doen. Zij zijn groter dan wij."
pi_216631142
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 09:54 schreef Lemmeb het volgende:

[..]
Ik neem al dat verontwaardigde gekrijs van islamofascisten, ook in dit topic, totaal niet serieus. Je weet dat ze er van jongs af aan in getraind zijn om te liegen, om Takiyya te plegen. Ook in m'n privleven heb ik al vaak met de leugenachtigheid van islamofascisten te maken gehad. Je weet dat ze zelf ook weten dat ze liegen, ook al zullen ze dat nooit toegeven.

Gelukkig zijn steeds meer mensen, ook hooggeplaatsten, op de hoogte van deze vorm van oorlogvoering door islamofascisten. Onderhand neemt niemand die lui nog serieus, uitgezonderd een paar pro-Pallie gekkies. Halvezolen als Anja Meulenbelt, Sigrid Kaag en Peter Breedveld, wier blik helaas ernstig vertroebeld is doordat ze ooit voor de leugenachtige charmes van een (vaak terroristische) islamofascist gevallen zijn.
Tja, dat pro-Palestijnse sentiment zit helaas behoorlijk breed verspreid onder veel mensen op een invloedrijke positie, daarom is dit ook een zorgwekkende ontwikkeling. Wat je soms op LinkedIn allemaal de revue ziet passeren, man man man.
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 09:58 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Wat staat hier dan?
Wat we wel kunnen zien is dat deze etnische achtergrond een van de redenen is wat Westerse mensen sympathiseren met de Palestijnen.
Daar staat dat Poland besloot vluchtende christelijke Syrirs op te vangen. Dat heeft dus niets met etniciteit te maken.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2025 10:00 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ah ja, dat zal het zijn. Isral heeft het gedaan.
  dinsdag 11 februari 2025 @ 11:04:26 #125
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216631401
Maar de vraag is dus OF Israel deze voorzet van Trump gaat overnemen...

19:37 "It's Israel's decision."

20:58 "I am speaking for myself. Israel can override it.

But for myself, I would say saturday at 12:00 and if they are not here, all hell is gonna break out."

[ Bericht 18% gewijzigd door Tengano op 11-02-2025 13:11:37 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')