abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216617728
En over de vermeende Ibrahim Al-Shawish gesproken. Ja, bijzonder verhaal is dat. Op het moment dat de aandacht uitgaat naar de vrijgelaten Israëlische gijzelaars komt er ineens op de socials een bericht van een vermeend Palestijnse man is die vrijgelaten in nog slechtere toestand is dan de Israëlische gijzelaars.

Ook interessant dat deze man niet op de lijst van de vrijgelaten Palestijnse gevangen voorkomt en ineens allerlei Palestijnse mensen online beweren dat dit hun 'docent' was. Een pareltje tussen de vele Palestijnse narratieven van dit soort.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216617838
Toch grappig hoe de bekende moslim haters hun onzin hier blijven spuwen.
En dan anderen durven te beschuldigen van partijdigheid.
pi_216618208
Wat een saaie discussie. Geef nou eens geldige argumenten (beide kanten) waarom je je vijanden goed zou moeten voeden?
pi_216618325
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 10:05 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Nee, een feitelijke constatering. Mensen die daar werken komen van studies waar links progressieve ideologie en de laatste jaren meer woke ideologie de norm is.

Als het op Israël aankomt, zijn er maar weinig mensen / organisaties te vertrouwen.
Jullie feiten liggen ver af van de waarheid. Staat er nu in jullie hashbara handboek dat je het woord "feit" moet noemen in iedere post?
pi_216618355
quote:
14s.gif Op maandag 10 februari 2025 10:45 schreef HowardRoark het volgende:
En over de vermeende Ibrahim Al-Shawish gesproken. Ja, bijzonder verhaal is dat. Op het moment dat de aandacht uitgaat naar de vrijgelaten Israëlische gijzelaars komt er ineens op de socials een bericht van een vermeend Palestijnse man is die vrijgelaten in nog slechtere toestand is dan de Israëlische gijzelaars.

Ook interessant dat deze man niet op de lijst van de vrijgelaten Palestijnse gevangen voorkomt en ineens allerlei Palestijnse mensen online beweren dat dit hun 'docent' was. Een pareltje tussen de vele Palestijnse narratieven van dit soort.

[ x ]
Ze waren er niet eens over begonnen want de meeste palestijnen komen er veel slechter uit maar door die verongelijkte uitspraken van types zoals jij wordt dit er gewoon ingewreven.

Farouq al-Khateeb

https://www.middleeasteye(...)palestinian-prisoner

[ Bericht 8% gewijzigd door Chadi op 10-02-2025 12:28:02 ]
pi_216618867
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 11:41 schreef Chadi het volgende:

[..]
Jullie feiten liggen ver af van de waarheid. Staat er nu in jullie hashbara handboek dat je het woord "feit" moet noemen in iedere post?
Feiten zijn feiten. Een rode auto is rood. Daarover kun je niet discussiëren. Wel of rode auto's sneller zijn dan blauwe auto's.

Je kunt iemand niet verwijten dat hij feiten aandraagt. Dat is zwakte.
Intolerant voor intolerantie
  maandag 10 februari 2025 @ 12:21:30 #57
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216618873
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 11:41 schreef Chadi het volgende:

[..]
Denk jij dat ik voor de staat Israël werk?

Wie zijn jullie trouwens?
  maandag 10 februari 2025 @ 12:23:10 #58
396550 Richestorags
pi_216618893
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 11:30 schreef theunderdog het volgende:
Wat een saaie discussie. Geef nou eens geldige argumenten (beide kanten) waarom je je vijanden goed zou moeten voeden?
Een argument kan zijn dat je daarmee hoopt dat je tegenstander ook meer menselijk zal zijn.

Fat chance wel in het geval van Hamas, maar een algemeen argument.

Verder wil je in een oorlog ook dat mensen zich overgeven. Als je ze heel slecht behandelt na overgave verklein je die kans.

Tot slot zijn individuele soldaten lang niet altijd je vijanden.
pi_216618899
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 10:12 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Ik snap het, dit is moeilijk te accepteren... maar het is gewoon zo. Er was meer dan genoeg voedsel in Gaza maar uiteraard ging alles eerst naar Hamas en hun geallieerde stammen, de rest mocht verrekken voor het narratief dat jij zo graag en gretig wil geloven.

Maar ja, dit is natuurlijk geen leugen:
[ afbeelding ]
[ x ]

Derde keer dat ik het vraag: wat vind je hier nou van? Niet echt beelden van hongerende mensen toch?
Dat voedsel groeide daar natuurlijk aan de bomen. Oh wacht..

Man dat je dat nog durft te beweren, maakt je al ongeloofwaardig en niet serieus te nemen. Ga je schamen!
pi_216618925
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 12:21 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Denk jij dat ik voor de staat Israël werk?

Wie zijn jullie trouwens?
Eerder een goedkope naprater.
  maandag 10 februari 2025 @ 12:32:02 #62
396550 Richestorags
pi_216618981
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 12:25 schreef Chadi het volgende:

[..]
Eerder een goedkope naprater.
Van wat? Wie?
pi_216619019
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 12:32 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Van wat? Wie?
Dat zijn bijzaken.

Hier de hoofdzaak

Bekijk deze YouTube-video
pi_216619063
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2025 11:43 schreef Chadi het volgende:

[..]

whatabout? WhataBout? whATABout? WhutaboUT?
Whattabouta?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_216619156
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 12:23 schreef Chadi het volgende:

[..]
Dat voedsel groeide daar natuurlijk aan de bomen. Oh wacht..

Man dat je dat nog durft te beweren, maakt je al ongeloofwaardig en niet serieus te nemen. Ga je schamen!
Probeer het nog eens een keer, maar dan met argumenten die ergens op slaan.
Intolerant voor intolerantie
  maandag 10 februari 2025 @ 12:43:50 #66
396550 Richestorags
pi_216619166
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 12:34 schreef Chadi het volgende:

[..]
Dat zijn bijzaken.

Hier de hoofdzaak

Bekijk deze YouTube-video
Wat wil je dat hiermee wordt gedaan? Denk je dat ik hier een voorstander van ben?
pi_216619240
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2025 12:23 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Een argument kan zijn dat je daarmee hoopt dat je tegenstander ook meer menselijk zal zijn.

Fat chance wel in het geval van Hamas, maar een algemeen argument.

Verder wil je in een oorlog ook dat mensen zich overgeven. Als je ze heel slecht behandelt na overgave verklein je die kans.

Tot slot zijn individuele soldaten lang niet altijd je vijanden.
1: Lijkt mij in dit conflict voor beide partijen nogal naïef.

2: In dit conflict gaan al je voorbeelden niet op. Dit is geen conflict dat even tussendoor is gecreëerd door een stommiteit. Het is al sinds 1947 en de haat jegens elkaar is na 7 oktober helemaal next lvl.

Vind eigenlijk dat als je dat meeneemt, dat de gevangene aan beide kanten er nog erg goed uitkomen.
pi_216619290
https://nos.nl/artikel/25(...)od-vrouw-en-dochters

Erg pijnlijk voor die man, hij wist niet eens dat zijn gezin vermoord was op 7 oktober

Dus dat fatsoen konden die hamas kakkerlakken niet eens opbrengen, fucking lafaards :r
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 10 februari 2025 @ 12:54:40 #69
396550 Richestorags
pi_216619317
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 12:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]
1: Lijkt mij in dit conflict voor beide partijen nogal naïef.
Gaf ik ook aan maar jij vroeg "je tegenstander" dus ik maakte er meer een algemeen principe van.

quote:
2: In dit conflict gaan al je voorbeelden niet op. Dit is geen conflict dat even tussendoor is gecreëerd door een stommiteit. Het is al sinds 1947 en de haat jegens elkaar is na 7 oktober helemaal next lvl.
Dat je wil dat mensen zich overgeven gaat nog wel op, Israël heeft veel strijders gevangen genomen.

quote:
Vind eigenlijk dat als je dat meeneemt, dat de gevangene aan beide kanten er nog erg goed uitkomen.
Amerika zal niet toestaan dat Israël Assad achtige gevangenissen runt. Verder weten we dat helemaal niet toch? Israëlische gevangenen kunnen erg terughoudend zijn in het praten over hun ervaringen.
pi_216619370
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 12:54 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Gaf ik ook aan maar jij vroeg "je tegenstander" dus ik maakte er meer een algemeen principe van.
[..]
Dat je wil dat mensen zich overgeven gaat nog wel op, Israël heeft veel strijders gevangen genomen.
[..]
Amerika zal niet toestaan dat Israël Assad achtige gevangenissen runt. Verder weten we dat helemaal niet toch? Israëlische gevangenen kunnen erg terughoudend zijn in het praten over hun ervaringen.
1: Oke. uiteraard in context van dit conflict.

2: True.

3: Ik heb hoop. We moeten immers nog jaren van dit soort topics hebben.
pi_216619397
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 12:52 schreef TLC het volgende:

Erg pijnlijk voor die man, hij wist niet eens dat zijn gezin vermoord was op 7 oktober

Dus dat fatsoen konden die hamas kakkerlakken niet eens opbrengen, fucking lafaards :r
Uh. Het was juist expres, om hem extra te vernederen.
pi_216619815
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 12:52 schreef TLC het volgende:

Ben blij dat je het benoemt. De situatie van Ahmed Dababesh moet je daarom aan het hart zijn gegaan.

https://youtube.com/shorts/hEQoqoy3-Bc?si=fktvlJ3OKA8HmJqu
  maandag 10 februari 2025 @ 13:37:55 #73
396550 Richestorags
pi_216619992
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2025 13:24 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ben blij dat je het benoemt. De situatie van Ahmed Dababesh moet je daarom aan het hart zijn gegaan.

https://youtube.com/shorts/hEQoqoy3-Bc?si=fktvlJ3OKA8HmJqu
Je maakt een false equivalency. Heeft deze man in het openbaar een toneelstukje moeten opvoeren terwijl Israël al wist dat zijn vrouw en dochter dood waren?

Alsnog een triest verhaal. Om even een dooddoener erin te gooien: oorlog is een triest verhaal.
  maandag 10 februari 2025 @ 13:38:44 #74
396550 Richestorags
pi_216620002
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 12:58 schreef theunderdog het volgende:

[..]
1: Oke. uiteraard in context van dit conflict.

2: True.

3: Ik heb hoop. We moeten immers nog jaren van dit soort topics hebben.
Je hebt hoop op extra martelingen?
pi_216620075
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 13:38 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Je hebt hoop op extra martelingen?
Hoeft niet perse via martelingen. Maar het stimuleren van meer trauma aan beide kanten, is een garantie dat het einde van dit conflict nog lang niet in zicht is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')