SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ja, dat zal inderdaad de associatie zijn geweestquote:
Echt? Vind het wel een mooie plaat.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 00:06 schreef DJ11 het volgende:
Klinkt als het ingetogen neefje van Nirvana
Ja, echt. Nirvana?quote:Op zondag 9 februari 2025 00:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Echt? Vind het wel een mooie plaat.
Je hoorde hier al wel goed dat hij depressief was.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:07 schreef DJ11 het volgende:
Iets meer gitaar en schreeuwerige Cobain-zang en je hebt een typisch Nirvana-nummer.
Ja, Nirvana was ook mijn tweede gok.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:08 schreef DJ11 het volgende:
![]()
Het is dus écht NirvanaIk wist het echt niet. Ik luisterde gewoon naar hoe de muziek klinkt; de akkoorden en zo.
quote:Op zondag 9 februari 2025 00:09 schreef livelink het volgende:
Dit ken ik wel, maar geen idee van band of titel
Een halve seconde per letterquote:Op zondag 9 februari 2025 00:12 schreef DJ11 het volgende:
note to self: volgende keer geen overbodige extra letters typen, kost te veel tijd
quote:Op zondag 9 februari 2025 00:16 schreef livelink het volgende:
Ik gok dat dit een of andere James is. De achternaam is inwisselbaar.
Zag je berichtje te laat.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:16 schreef DJ11 het volgende:
John Legend, die zocht ik. Titel gok ik "Ordinary People"
Ik vind dit geen slecht nummer, maar wel zeikerig gezongen.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:18 schreef DJ11 het volgende:
Dit heeft meer wat in de Top 2000 te zoeken dan menig ander nummer dat ik vanavond hoorde.
Die vorige van Matia Bazar moet natuurlijk ook terug in de lijst.
Deze hoort er echt niet in thuis. 1000 in een dozijn nummer.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:18 schreef DJ11 het volgende:
Dit heeft meer wat in de Top 2000 te zoeken dan menig ander nummer dat ik vanavond hoorde.
Die vorige van Matia Bazar moet natuurlijk ook terug in de lijst.
quote:Op zondag 9 februari 2025 00:20 schreef DJ11 het volgende:
The Rolling Stones - Anybody Seen My Baby?
Je hebt 'm zelf uitgezocht hè?quote:Op zondag 9 februari 2025 00:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze hoort er echt niet in thuis. 1000 in een dozijn nummer.
Klopt. Als ik alleen nummers draai die ik leuk vind, haken jullie veel eerder af, en ben ik 2 uur eerder klaar met draaien.quote:
Snap ik hoor. Ik draai ook regelmatig nummers die ik zelf een 7'tje zou geven.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Als ik alleen nummers draai die ik leuk vind, haken jullie veel eerder af, en ben ik 2 uur eerder klaar met draaien.
quote:Op zondag 9 februari 2025 00:25 schreef livelink het volgende:
Christopher Cross - Allright (valse versie)
quote:Op zondag 9 februari 2025 00:27 schreef DJ11 het volgende:
Ik zie "valse versie" niet op het hoesje staan
Tja, dat hebben ze voor de verkoopcijfers maar weggelaten.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:27 schreef DJ11 het volgende:
Ik zie "valse versie" niet op het hoesje staan
Ja, daar had het valse nog wel wat leuks.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:28 schreef DJ11 het volgende:
Was trouwens wel een idee geweest voor Double Date met "E-mail To Berlin", de live-uitvoering uitbrengen als (valse versie) en de studio-uitvoering als (minder valse versie)
Ja, die had ik wel 2x moeten noemen.quote:
Je zat in het juiste werelddeel.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:29 schreef DJ11 het volgende:
The Mama's & The Papa's - Let's Go To San Francisco, gok ik
Goedemorgen.quote:
Nee hoor. Ochtendstond heeft goud in de mondquote:Op woensdag 12 februari 2025 05:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ben jij niet een beetje te vroeg op?
Tja, ouderwets vroeg ook weer. Maar ik heb het zwaar op het moment met de kou en grijsheid.quote:Op woensdag 12 februari 2025 05:47 schreef Tjoent het volgende:
Goedemorgen livelink![]()
Hee heb ik het topic 'aangewakkerd'
Wat gaafquote:Op woensdag 12 februari 2025 07:26 schreef MadMaster het volgende:
Terveisiä Lapista...
[ afbeelding ]
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 05:38 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nee hoor. Ochtendstond heeft goud in de mond
Groeten terug.quote:
Jaloers!quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:26 schreef MadMaster het volgende:
Terveisiä Lapista...
[ afbeelding ]
Mooi..!quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:26 schreef MadMaster het volgende:
Terveisiä Lapista...
[ afbeelding ]
SPOILER: Huiskamervraag: Wat ziet u hier?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Onze gids, die al 15 jaar tochten begeleidt, had het nog nooit eerder meegemaakt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Briljant. Je hebt zo geen politiefuik nodig, iedereen staat al netjes in een rij
mene kiinni roistoihinquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Je had natuurlijk niet het Finse zinnetje: “ga boeven vangen” uit je hoofd geleerd
Maar natuurlijk wel een bijzondere ervaring zo, en gave foto’squote:Op donderdag 13 februari 2025 16:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze gids, die al 15 jaar tochten begeleidt, had het nog nooit eerder meegemaakt.
Denk ook niet dat er veel personen om 11.00 uur 's ochtends beschonken op een sneeuwscooter stappen, waarvoor je om 7.00 uur je bed uit moet.
Het is geen Benidorm- of Cherso publiek hier dat bij -12 graden 's avonds laat nog even gezellig op stap gaat om zich lam te zuipen…
Ja, het is een heeeel unieke ervaring en we hebben er erg om moeten lachen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar natuurlijk wel een bijzondere ervaring zo, en gave foto’s
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, het is een heeeel unieke ervaring en we hebben er erg om moeten lachen.
Alsof je de agenten uit Pipi Langkous tegenkomt…
[..]
[..]
Tot straks.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:48 schreef Doedezemaar het volgende:
We zijn er over een kwartier ofzo bij
Welkom DJ11.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:00 schreef DJ11 het volgende:
Voor de verandering ben ik er vanavond ook bij. Ik hoef niet te oefenen.
Dat kan kloppen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:04 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit hele nummer niet, maar de stem lijkt op Bryan Adams...
en de vrouw klinkt als Barbara Strooizand
Ik ken de film ook niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:06 schreef DJ11 het volgende:
Het nummer zegt me echt helemaal niks, maar de stemmen zijn erg herkenbaar.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:07 schreef DJ11 het volgende:
Ze gingen nog echt samen op de foto....
Tegenwoordig worden die hoesjes gewoon zo gemaakt dat het lijkt alsof...
Het krioelt van de collabs en soms hebben artiesten nooit in levenden lijve gezien.
Dit is Blue Boy - Remember Me
(in de oorspronkelijke versie)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:08 schreef Tjoent het volgende:
Hoi pipeloi![]()
Ik luister ook even (kort waarschijnlijk maar toch..) mee.Goedenavond TjoentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:08 schreef Tjoent het volgende:
Hoi pipeloi![]()
Ik luister ook even (kort waarschijnlijk maar toch..) mee.Hoi Tjoent, je bent welkom uiteraard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag nog aan de wandel geweest in de kou?Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Hoihoi, gelukkig maarquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi Tjoent, je bent welkom uiteraard.
Vandaag nog aan de wandel geweest in de kou?
Geen probleem. Eet op je gemak en smakelijk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:11 schreef livelink het volgende:
Ik moet nog even eten. Ik schakel later in.
Dat is altijd fijn.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:11 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Hoihoi, gelukkig maar![]()
Nee, ben heel druk met allerlei dingen. Ook iets ontzettend 'leuks' in de buurt hier
Heeft dat toevallig iets met eenden te maken?quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:11 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Hoihoi, gelukkig maar![]()
Nee, ben heel druk met allerlei dingen. Ook iets ontzettend 'leuks' in de buurt hier
Nee, dat niet. Ik PM je later even. Kun je lachenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heeft dat toevallig iets met eenden te maken?
Ik las daar vandaag iets over...
Mogen wij niet meelachen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:15 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik PM je later even. Kun je lachen
Vanuit mijn werkkamer kijk ikop een water waar echt allerlei watervogels verblijven.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heeft dat toevallig iets met eenden te maken?
Ik las daar vandaag iets over...
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vanuit mijn werkkamer kijk ikop een water waar echt allerlei watervogels verblijven.
Grappig om te zien hoe ze vandaag allemaal samenwerkten om een paar stormeeuwen uit het water te jagen. Een van de meeuwen werd zelfs bijna verzopen door een meerkoet, en de eenden, ganzen en zilverreiger namen de andere meeuwen voor hun rekening.
Het is officieel:quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vanuit mijn werkkamer kijk ikop een water waar echt allerlei watervogels verblijven.
Grappig om te zien hoe ze vandaag allemaal samenwerkten om een paar stormeeuwen uit het water te jagen. Een van de meeuwen werd zelfs bijna verzopen door een meerkoet, en de eenden, ganzen en zilverreiger namen de andere meeuwen voor hun rekening.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is officieel:
Symphonic ziet ze vliegen
Zekerquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is officieel:
Symphonic ziet ze vliegen
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:17 schreef DJ11 het volgende:
Warren G & Nate Dog (of zoiets) - Regulate
Het was toen echt van alles wat.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Er werd echt wel fijne muziek gemaakt in de nineties, zelfs dit dat aardig buiten mijn genres ligt
Ik trek dit ook best. Hiphop was toen nog een stuk leuker dan tegenwoordig...quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Er werd echt wel fijne muziek gemaakt in de nineties, zelfs dit dat aardig buiten mijn genres ligt
Ik heb daar geen problemen mee hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:18 schreef Tjoent het volgende:
Nooit leuk als ze er met je Range Rover en Rolex vandoor gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:18 schreef Tjoent het volgende:
Dit is ook wel lekker opgehangen aan de basquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik trek dit ook best. Hiphop was toen nog een stuk leuker dan tegenwoordig...
Range Rover en Rolls Royce zijn allebei automerken van 2x vijf letters met RR als beginletters...quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:18 schreef Tjoent het volgende:
Omdat ik dat ooit al eens via WhatsApp tegen je zeiquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Range Rover en Rolls Royce zijn allebei automerken van 2x vijf letters met RR als beginletters...
Geen idee waarom ik hier ineens op kom.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:21 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Omdat ik dat ooit al eens via WhatsApp tegen je zeiof via DM alhier. Maar ik weet het zeker.
Zou maar zo kunnen. Het heeft zich dan in m'n onderbewustzijn genesteldquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:21 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Omdat ik dat ooit al eens via WhatsApp tegen je zeiof via DM alhier. Maar ik weet het zeker.
Ik scheur gewoon keihard weg zodat ze niks kunnen overvallen. Lukt met 550 pk welquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan dat niet betalen. Mijn auto en horloge zijn niet interessant voor overvallers.
Die verdiend weer genoeg omdat de jaren 90 feestjes opgeleefd zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn schoonzusje ging onlangs naar een feestje waar Paul Elstak kwam draaien.
550 pk?quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:23 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ik scheur gewoon keihard weg zodat ze niks kunnen overvallen. Lukt met 550 pk wel
Yupquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Die verdiend weer genoeg omdat de jaren 90 feestjes opgeleefd zijn.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:25 schreef Doedezemaar het volgende:
En dit is dan weer ninetiesbagger
Ja, veel fouter werd het niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:25 schreef Doedezemaar het volgende:
En dit is dan weer ninetiesbagger
Deze lijkt wel op Symph..quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:29 schreef Symphonic het volgende:
Voordeel van deze muziek is dat ik het niet hoef te raden.
Bij het meeste heb ik geen idee. Een groot deel van deze muziek zit in mijn blinde vlek.
Heb het later allemaal wel leren kennen, maar zonder enige vorm van label.
En dan vergeet hij de aanval ook nog.quote:
Dit was nog van toen ze nog gewoon Massive Attack waren. Dat Attack hebben ze er pas afgehaald tijdens de oorlog met Irakquote:
Dat wist ik dan weer niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit was nog van toen ze nog gewoon Massive Attack waren. Dat Attack hebben ze er pas afgehaald tijdens de oorlog met Irak
Ik vergeet altijd wanneer ze zich tijdelijk Massive noemden, zonder "Attack", vanwege de golfoorlog.quote:
Dit is 10/10 op de schaal van DJ11 hoorquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit was nog van toen ze nog gewoon Massive Attack waren. Dat Attack hebben ze er pas afgehaald tijdens de oorlog met Irak
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik moest even een loslopende smurf fotograferen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit is 10/10 op de schaal van DJ11 hoor
Ah, Valentijnssmurfquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om, maar dit kost mij dus drie plekken in het cd-rek
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:38 schreef livelink het volgende:
Eminem - The Real Slim Shady? Met een raar meisjesstemmetje erbij.
Groeten van z'n broerquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:40 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Groeten van z'n broer![]()
[ afbeelding ]
Kijk nouquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:40 schreef Tjoent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze kunnen samen een bloemenwinkel beginnenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:40 schreef Tjoent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:40 schreef Tjoent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje eentonig assortiment wellichtquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze kunnen samen een bloemenwinkel beginnen
Je kunt er wat leuke vazen tussen zetten:quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:44 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Beetje eentonig assortiment wellicht
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kunt er wat leuke vazen tussen zetten:
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zie ik wel bij Tjoent in huis staan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond dit heel random, maar wel mooi. Het kwartje viel laat.quote:
Dat heb ik kennelijk ook alweer verdrongenquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:48 schreef Tjoent het volgende:
Weet je dit nog, Elf? Met die vier bomen te raden. Je had geen idee![]()
Toen had je nog die zeikavond met flatbewonersquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat heb ik kennelijk ook alweer verdrongen![]()
Ik onthoud alleen mijn geniale momenten
Die hebben we nog nietquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zeikavonden zijn er nog steeds. Doorgaans gelukkig maar één keer per jaar.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:49 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Toen had je nog die zeikavond met flatbewoners
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:51 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Neewe dienen een officiële klacht in, Melting.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:51 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Onze eigen R49-zeikavondquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:51 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dit is het lijstje van voor de pauze.quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:59 schreef DJ11 het volgende:
Spice Girls - Who Do You Think You Are?
Tof programma, zowel origineel als de onzequote:Op donderdag 13 februari 2025 20:01 schreef DJ11 het volgende:
"Who Do You Think You Are?" is trouwens de oorspronkelijke naam van het programma dat bij ons Verborgen Verleden heet.
Zeker. De eerste namen voor het nieuwe seizoen zijn aangekondigd. Zie topicquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Tof programma, zowel origineel als de onze
Tsja, nog minder ruimte in je cd rekquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:04 schreef DJ11 het volgende:
Ik dacht eerst aan Höllenboer met Busje Komt Zo. Ik begrijp nu wel waarom ik dat dacht, maar dit komt toch rauw op m'n dak.
De Amerikaanse variant is wat apart, iedereen stamt daar af van Karel de Grote of de Franse koningenquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zeker. De eerste namen voor het nieuwe seizoen zijn aangekondigd. Zie topic
Ja.... ik vroeg of hij deze wilde draaien, maar dat deed hij niet.quote:
Wat vond je van mijn suggestie?quote:
Te weinig nineties-vibe.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:06 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ja.... ik vroeg of hij deze wilde draaien, maar dat deed hij niet.
https://jumpshare.com/s/PhpGSuMEvJ5GDkRO45VW
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:07 schreef DJ11 het volgende:
Knap om iemand te vinden met een zangstem die nog irritanter is dan die smurf van net...
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:07 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Wat vond je van mijn suggestie?
quote:
De naam van de uitvoerende doet niet veel goeds vermoedenquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:06 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik heb zo'n online huisdier dat steeds "Bright Eyes" van Art Garfunkel wil horenquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:06 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:11 schreef livelink het volgende:
Deze stem komt mij wel bekend voor.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:14 schreef DJ11 het volgende:
Sisters With Voices, als ik het wel heb....
Waarschijnlijk niet voor niets afgekort, om verwachtingen te temperen....
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:14 schreef DJ11 het volgende:
Sisters With Voices, als ik het wel heb....
Waarschijnlijk niet voor niets afgekort, om verwachtingen te temperen....
quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:20 schreef DJ11 het volgende:
God.... hier heb ik nog een cd-single van, geloof ik
Gala - Come Into My Life
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |