SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ja, dat zal inderdaad de associatie zijn geweestquote:
Echt? Vind het wel een mooie plaat.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2025 00:06 schreef DJ11 het volgende:
Klinkt als het ingetogen neefje van Nirvana
Ja, echt. Nirvana?quote:Op zondag 9 februari 2025 00:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Echt? Vind het wel een mooie plaat.
Je hoorde hier al wel goed dat hij depressief was.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:07 schreef DJ11 het volgende:
Iets meer gitaar en schreeuwerige Cobain-zang en je hebt een typisch Nirvana-nummer.
Ja, Nirvana was ook mijn tweede gok.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:08 schreef DJ11 het volgende:
![]()
Het is dus écht NirvanaIk wist het echt niet. Ik luisterde gewoon naar hoe de muziek klinkt; de akkoorden en zo.
quote:Op zondag 9 februari 2025 00:09 schreef livelink het volgende:
Dit ken ik wel, maar geen idee van band of titel
Een halve seconde per letterquote:Op zondag 9 februari 2025 00:12 schreef DJ11 het volgende:
note to self: volgende keer geen overbodige extra letters typen, kost te veel tijd
quote:Op zondag 9 februari 2025 00:16 schreef livelink het volgende:
Ik gok dat dit een of andere James is. De achternaam is inwisselbaar.
Zag je berichtje te laat.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:16 schreef DJ11 het volgende:
John Legend, die zocht ik. Titel gok ik "Ordinary People"
Ik vind dit geen slecht nummer, maar wel zeikerig gezongen.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:18 schreef DJ11 het volgende:
Dit heeft meer wat in de Top 2000 te zoeken dan menig ander nummer dat ik vanavond hoorde.
Die vorige van Matia Bazar moet natuurlijk ook terug in de lijst.
Deze hoort er echt niet in thuis. 1000 in een dozijn nummer.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:18 schreef DJ11 het volgende:
Dit heeft meer wat in de Top 2000 te zoeken dan menig ander nummer dat ik vanavond hoorde.
Die vorige van Matia Bazar moet natuurlijk ook terug in de lijst.
quote:Op zondag 9 februari 2025 00:20 schreef DJ11 het volgende:
The Rolling Stones - Anybody Seen My Baby?
Je hebt 'm zelf uitgezocht hè?quote:Op zondag 9 februari 2025 00:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze hoort er echt niet in thuis. 1000 in een dozijn nummer.
Klopt. Als ik alleen nummers draai die ik leuk vind, haken jullie veel eerder af, en ben ik 2 uur eerder klaar met draaien.quote:
Snap ik hoor. Ik draai ook regelmatig nummers die ik zelf een 7'tje zou geven.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Als ik alleen nummers draai die ik leuk vind, haken jullie veel eerder af, en ben ik 2 uur eerder klaar met draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |