Grens Duitsland geboren en getogen en er meerdere jaren gewerkt.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:04 schreef Sabata het volgende:
Ik zou de persco even terug kijken, zijn Duits is vele malen beter dan zijn engels
Bekijk deze YouTube-video
Toch weer een Nederlander. Lekker handig, is Hradecki ook niet gewoon een prima doelman?quote:Op zondag 1 juni 2025 15:34 schreef Sabata het volgende:
Wel er IS een Nederlandse speler aangetrokken door Bayer04, maar het is geen Ajax speler. Enige link die je zou kunnen bedenken bij keeper Mark Flekken is dat John van het Schip hem bij Freiburg zag spelen toen hij als Griekse bondscoach van zijn voetballers aan het werk wilde zien. Hij belde meteen naar Frans Hoek wat leidde tot de "ontdekking" van Mark door Van Gaal (ahem). Flekken was al in gesprek met Bayer04 richting het seizoen eind en komt voor 10 miljoen over van Brentford. Ik had eigenlijk verwacht dat Lukas Hradeçki zou vertrekken, maar de Slowaakse Fin blijft terwijl Matej Kovar Köln Leverkusen verlaat. Dus mogen Flekken en Hradeçki het onderling uitmaken.
https://www.kicker.de/fle(...)usen-1123171/artikel
6 plekken en de bekerwinnaar. In principe geldt dat ook voor de andere topcompetities, maar Engeland voldoet aan zo ongeveer alle uitzonderingen dit jaar.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:23 schreef Makamba_ het volgende:
Dat de 7de plek in de Bundesliga geen Europees toernooi inhoudt verrast mij.
Kan best niet doorgaan, aangezien Tijmen van Wissing het een lelijke club vindt. Dat zet wel aan het denken.quote:
Ten Hag gaat weer een leuke rubriek worden komend seizoen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:55 schreef -XOR- het volgende:
Haggie lekker begonnen aan de voorbereiding met een 5-1 nederlaag tegen de jeugdploeg van Flamengo.
https://www.nu.nl/voetbal(...)-door-jeugdteam.html
Wirtz en Frimpong vertrokken. Lekker moment ingestapt.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ten Hag gaat weer een leuke rubriek worden komend seizoen.
Ah, idd genot.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag HSV - St. Pauli genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |