Het is te hopen. Ik vind het een prachtige club.quote:Op zondag 4 mei 2025 16:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Toch wel een momentje. Volgende week kan HSV weer promoveren.
In de jaren '90 en in The Nillies was de Bundesliga veel spannender qua kampioenschap.quote:Op zondag 4 mei 2025 21:31 schreef ISVV het volgende:
[..]
Het is te hopen. Ik vind het een prachtige club.
Wel leuk voor Kane trouwens, gun het hem zeker. Jammer dat Bayern weer kampioen wordt, prima club met dito beleid maar de Bundesliga zou natuurlijk veel leuker zijn als het structureel spannender zou worden. Zeker als een paar slapende reuzen weer promoveren is het echt een geweldige competitie.
Benieuwd naar de leegloop.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 15:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Alonso definitief weg bij Leverkusen (en op weg naar Madrid).
Ik zou het ook wel jammer vinden als Wirtz naar Bayern gaat. Snap dat ze hem graag willen hebben, maar Bayern weer sterker en een concurrent zwakker is een beetje zonde.quote:
Jammer dat Köln en HSV niet nog net iets meer hebben gechoket voor de ultieme laatste speeldag.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
HSV gaat weer promoveren. 3-1 voor bij rust tegen het almost relegated Ulm. Dat kan niet meer mis.
Köln heeft echt nog wel een punt nodig in de laatste ronde.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jammer dat Köln en HSV niet nog net iets meer hebben gechoket voor de ultieme laatste speeldag.
Groot feest bij HSV. Dat doet mij denken aan FC Utrecht 40-45 jaar geleden in de oude Galgenwaard, dat was ook met HSV.quote:
Hebben Hertha en Union niet recent Bundesliga gespeeld?quote:Op zondag 11 mei 2025 10:59 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
7 seizoenen en voor het eerst weer een Duitse stad met 2 clubs in de hoogste divisie.
Ja, van 2019 tm 2023quote:Op zondag 11 mei 2025 11:03 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hebben Hertha en Union niet recent Bundesliga gespeeld?
Oost en West-Berlijn zijn 2 steden toch?quote:Op zondag 11 mei 2025 11:03 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hebben Hertha en Union niet recent Bundesliga gespeeld?
Voor St. Pauli is een gelijkspel denk ik ook wel genoeg gezien het doelsaldo, Ik betwijfel of Heidenheim zomaar een doelsaldo van 6 goed kan maken op Hoffenheim, maar laten we het hopen.quote:Op zondag 11 mei 2025 10:36 schreef Sabata het volgende:
- Voor Hoffenheim wordt het wel nog spannend, de Kraichgau speelde voor de zoveelste keer gelijk, dit keer tegen het eveneens wankele Wolfsburg met 2-2. St Pauli speelt vandaag nog tegen Frankfurt en moet volgende week nog naar Bochum. Mocht Hoffenheim een pak slaag krijgen van het reeds kampioen geworden Bayern, en de Kiezclub wint tenminste één keer dan dreigt alsnog Relegation. Het zou een passend einde zijn aan een uiterst rommelig seizoen waar niet de trainer maar de bestuursleden aangeschoten wild zijn.
Wat ik vanmorgen op NDR hoorde zijn er aantal mensen van de balustrade gevallen in de haast naar beneden te komenquote:Op zondag 11 mei 2025 10:12 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Goede veldbestorming geweest met 20 zwaargewonden als resultaat lees ik
Eigen schuldquote:Op zondag 11 mei 2025 12:59 schreef Sabata het volgende:
[..]
Wat ik vanmorgen op NDR hoorde zijn er aantal mensen van de balustrade gevallen in de haast naar beneden te komen
Grens Duitsland geboren en getogen en er meerdere jaren gewerkt.quote:Op maandag 26 mei 2025 19:04 schreef Sabata het volgende:
Ik zou de persco even terug kijken, zijn Duits is vele malen beter dan zijn engels
Bekijk deze YouTube-video
Toch weer een Nederlander. Lekker handig, is Hradecki ook niet gewoon een prima doelman?quote:Op zondag 1 juni 2025 15:34 schreef Sabata het volgende:
Wel er IS een Nederlandse speler aangetrokken door Bayer04, maar het is geen Ajax speler. Enige link die je zou kunnen bedenken bij keeper Mark Flekken is dat John van het Schip hem bij Freiburg zag spelen toen hij als Griekse bondscoach van zijn voetballers aan het werk wilde zien. Hij belde meteen naar Frans Hoek wat leidde tot de "ontdekking" van Mark door Van Gaal (ahem). Flekken was al in gesprek met Bayer04 richting het seizoen eind en komt voor 10 miljoen over van Brentford. Ik had eigenlijk verwacht dat Lukas Hradeçki zou vertrekken, maar de Slowaakse Fin blijft terwijl Matej Kovar Köln Leverkusen verlaat. Dus mogen Flekken en Hradeçki het onderling uitmaken.
https://www.kicker.de/fle(...)usen-1123171/artikel
6 plekken en de bekerwinnaar. In principe geldt dat ook voor de andere topcompetities, maar Engeland voldoet aan zo ongeveer alle uitzonderingen dit jaar.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:23 schreef Makamba_ het volgende:
Dat de 7de plek in de Bundesliga geen Europees toernooi inhoudt verrast mij.
Kan best niet doorgaan, aangezien Tijmen van Wissing het een lelijke club vindt. Dat zet wel aan het denken.quote:
Ten Hag gaat weer een leuke rubriek worden komend seizoen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:55 schreef -XOR- het volgende:
Haggie lekker begonnen aan de voorbereiding met een 5-1 nederlaag tegen de jeugdploeg van Flamengo.
https://www.nu.nl/voetbal(...)-door-jeugdteam.html
Wirtz en Frimpong vertrokken. Lekker moment ingestapt.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ten Hag gaat weer een leuke rubriek worden komend seizoen.
Ah, idd genot.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag HSV - St. Pauli genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |