quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt en Jordy praten Jolien even verder de put in.
Milenaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:07 schreef Puzzie het volgende:
Jolien voelt de woorden van 'haar' als niet oprecht, geen idee over wie dit gaat
Milenaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:07 schreef Puzzie het volgende:
Jolien voelt de woorden van 'haar' als niet oprecht, geen idee over wie dit gaat
Aha ze had het over Milenaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Milena kwam Jolien troosten en zei dat ze wel met haar wou gaan. Maar Jolien gelooft Milena niet, vindt haar niet oprecht.
Dit ligt meer aan Jolien zelfquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:08 schreef b_engeltje het volgende:
Milena gaat nu door de mand vallen?
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
Aah de altijd vrolijke Keanu gaat douchen
Die gaat dit echt niet trekken zonder 'de liefde van haar leven'quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:10 schreef Hznootje het volgende:
Jolien gaat zelfDat randje pestgedrag doen ze zelf ook aan mee
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat gesprek verliep bij mij iets anders. Eva begon erover. Keanu wilde hem niet opnemen.Eva wilt altijd wel wat gegund krijgen, vraag me af wat die daar doet ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Waarom vraag je het dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee hoor milena is niet te vertrouwen
Eva was degene die zei het ruikt naar poesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:13 schreef Snensie het volgende:
En Milena weer niet douchen. Straks weer zeuren over zure grot lucht. Ik denk dat ze die van zichzelf ruikt.
Milena ook.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eva was degene die zei het ruikt naar poes
Wij noemen dat fiedeltjesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
Fusillini noemen ze in België spirellies?
Miauwquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eva was degene die zei het ruikt naar poes
Spirelliquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
Fusillini noemen ze in België spirellies?
Milena had het over mensenluchtquote:
Milena had ook een kutsmoes dat ze Jolien niet gevraagd had omdat ze eens met iemand anders wilde praten want dat was een mooie kans. Volgens mij gaat ze met Sharice. Ik snap Jolien welquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:07 schreef Puzzie het volgende:
Nee Jolien zat teveel vast aan Jeffrey daar plukt ze nu de zure vruchten vanquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:16 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Milena had ook een kutsmoes dat ze Jolien niet gevraagd had omdat ze eens met iemand anders wilde praten want dat was een mooie kans. Volgens mij gaat ze met Sharice. Ik snap Jolien wel
Milena heeft ook haar rare dingen maar Jolien legt alles wel graag bij anderen de laatste tijd.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:16 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Milena had ook een kutsmoes dat ze Jolien niet gevraagd had omdat ze eens met iemand anders wilde praten want dat was een mooie kans. Volgens mij gaat ze met Sharice. Ik snap Jolien wel
dat dusquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee Jolien zat teveel vast aan Jeffrey daar plukt ze nu de zure vruchten van
Eigen schuld
Van wie zou ze dat toch hebben geleerdquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Milena heeft ook haar rare dingen maar Jolien legt alles wel graag bij anderen de laatste tijd.
Precies dit idd.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee Jolien zat teveel vast aan Jeffrey daar plukt ze nu de zure vruchten van
Eigen schuld
Dat zit in haar zelf.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Van wie zou ze dat toch hebben geleerd
Zo was ze waarschijnlijk al.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Van wie zou ze dat toch hebben geleerd
Nee das muf en van mensen is zuur.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Milena had het over mensenlucht![]()
Is dat net zoiets als natte hondenlucht?
Lekker danquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:21 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nee das muf en van mensen is zuur.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:22 schreef riri het volgende:
Jolien is de enige normale vrouw daar, met al die anderen is wat mis
Amai ik dacht dat je een echte Belleg was ;p waar kom je dan vandaan? In Nederland heb ik nog nooit spirelli gehoord. Ik weet niet beter dan fusilli ;pquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:15 schreef Flory- het volgende:
[..]
Spirelli![]()
Maar dat zei ik voordat ik hier woonde ook al eigenlijk
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:22 schreef riri het volgende:
Haha grappigquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:22 schreef riri het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |