Dat is het ook, we weten door hun geklets uiteindelijk alles.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:40 schreef kater1 het volgende:
De bewoners vinden dat David S en Matt lang zijn weggebleven. David vindt dat het wel meeviel.
Wicky ook? Ik dacht David tegen Jolien. Vaag spelquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:47 schreef Verity het volgende:
Wicky en Jolien moeten een Nominatie spel spelen
Nee, degene waarbij de bal hetkortste bleef liggen moesten. Wicky en jolien.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:49 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Wicky ook? Ik dacht David tegen Jolien. Vaag spel
wicky tegen jolienquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:49 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Wicky ook? Ik dacht David tegen Jolien. Vaag spel
Die heeft vast die surfplanken bediendquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:50 schreef odie22 het volgende:
geloof er niks van dat elsa alleen heeft gekeken
Hoezo niet? Wat denk jij dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:50 schreef odie22 het volgende:
geloof er niks van dat elsa alleen heeft gekeken
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn huishouden ligt weer aardig op schema
Mocht Jolien a.s vrijdag vertrekken, werkt ze mee om nog even te blijven, en niet op te stappen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:47 schreef Ireth het volgende:
Balanceren op surfplank met bal, tijd plakken op persoon en hoe lang staan zoveel geld voor die persoon. David kon het niet goed, matti wel, degene met de minste tijd nominatiespel spelen. Wicky en jolien zijn de klos.
Zoiets?
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook
Lurkers aan het hek???
Tennisquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:52 schreef happyme28 het volgende:
Vraag mij af waar die David S wel goed in is.
Interessant dat er weer direct nominaties komen. Minder targets de laatste weken.
Misschien dat het daadwerkelijke staan op de surfplanken idd maar 30 minuten was?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:53 schreef kater1 het volgende:
Ze kwamen na 3 uur binnen. David S denkt dat het spel 30 minuten geduurd heeft. Lekker tijdsbesef hebben ze daar dan.
2 opnamestreams nodig. 1 in de Decision Room en 1 in de Panic Room.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:52 schreef Luna68 het volgende:
En daarom moesten wij bijna twee uur naar Niels kijken
Op S2 zien we nog steeds Nielsquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
2 opnamestreams nodig. 1 in de Decision Room en 1 in de Panic Room.
Dan hebben wij geen beeld
quote:
Hoorde alleen Axel zeggen bedankt voor de 100 euroquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:54 schreef Ireth het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar wat er aan cash voor wie is bijgekomen...
net pas weer. Omdat Wicky nu naar de DBK geroepen wordtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Op S2 zien we nog steeds Niels
Hadden ze elsa dan niet achter een hekkie in die gameroom kunnen parkeren?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jordy wil heel erg met "zijn clubje" wegtrekken. Hij heeft het ook constant over team roze cracker. Het is niet echt verstandig om jezelf zo buiten de groep te zetten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zou dat een keer goed de kop indrukken. Het is niet eens overleg, het is jezelf vrijwillig 120 minuten lang onderdompelen in een bad van giftige praat.
Wij hadden prima bij het begin van de afwas ingeplugged kunnen worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij propt zichzelf eerder met geweld ín een groepje... hij wil zoooooo graag!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:55 schreef engine het volgende:
[..]
Jordy wil heel erg met "zijn clubje" wegtrekken. Hij heeft het ook constant over team roze cracker. Het is niet echt verstandig om jezelf zo buiten de groep te zetten.
Snap ik, maar laat ons dan ook met een van de twee meekijken, betalen we toch ook voor 24/7 kunnen kijken? Hoe meer naar het einde hoe meer SL’s zoals in voorgaande seizoenenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee, je betaald voor videoland. En die deed het gewoon.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:57 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Snap ik, maar laat ons dan ook met een van de twee meekijken, betalen we toch ook voor 24/7 kunnen kijken? Hoe meer naar het einde hoe meer SL’s zoals in voorgaande seizoenen
daar hebben ze de mensen niet voor. Ze moeten opletten op bepaalde dingen die gezegd worden. spelleiding die tussendoor dingen zegt. Teveel gedoe helaas. Maar had wel leuk geweestquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:57 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Snap ik, maar laat ons dan ook met een van de twee meekijken, betalen we toch ook voor 24/7 kunnen kijken? Hoe meer naar het einde hoe meer SL’s zoals in voorgaande seizoenen
Ja klopt, het is vaak een beetje ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij propt zichzelf eerder met geweld ín een groepje... hij wil zoooooo graag!
Maar wel na elke tv-uitzending een stem dat je 24/7 naar de livestreams kunt kijken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee, je betaald voor videoland. En die deed het gewoon.
Yep. Maar das niet waarmee je een contract heb of aan betaald. Das videoland. En die werktquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar wel na elke tv-uitzending een stem dat je 24/7 naar de livestreams kunt kijken.
Er is geen groep er zijn drie groepjes.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:55 schreef engine het volgende:
[..]
Jordy wil heel erg met "zijn clubje" wegtrekken. Hij heeft het ook constant over team roze cracker. Het is niet echt verstandig om jezelf zo buiten de groep te zetten.
Ja hè, daar hebben ze over nagedachtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:57 schreef ledn81 het volgende:
de panicroom is helemaal niet zo groot. snap niet waarom ze het daar gedaan hebben. Hebben ze me toch weer naar de uitzending gelokt omdat ik benieuwd ben naar dit spel.
Goed gedaan FEBO
Je hebt ook gelijk, maar baal daar toch een beetje vanquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep. Maar das niet waarmee je een contract heb of aan betaald. Das videoland. En die werkt
Het is natuurlijk met de bedoeling dat je een abo neemt op Videoland.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep. Maar das niet waarmee je een contract heb of aan betaald. Das videoland. En die werkt
Dankquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hè, daar hebben ze over nagedachtBaai de wee, op die plattegrond van je zijn die afmetingen van die hokken mooi te zien. Prachtig gemaakt
Videoland heeft toch ook de hele middag streamlock gehad.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
De livestream van bb op Videoland. Niet Videoland zelf. Daar had je gerust iets anders op kunnen kijken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:04 schreef Snensie het volgende:
[..]
Videoland heeft toch ook de hele middag streamlock gehad.
ik wacht vrijdag bij de poortquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat kun jij ongetwijfeld beter. Wanneer ga je het huis in?
@odie22 kan erheen met een megafoonquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat kun jij ongetwijfeld beter. Wanneer ga je het huis in?
Vannacht tijdens het sporten bleek iedereen genoeg energie te hebben.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:14 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu heeft geen energie en weet niet waar hij het vandaan moet halen. Denkt dat meer eten een must is willen ze programma maken![]()
eerst maar eens een vliegtuigjequote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
@:odie22 kan erheen met een megafoon
Toen hadden ze ook een reep, banaan en suikerdrankjequote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vannacht tijdens het sporten bleek iedereen genoeg energie te hebben.
Dat is het niet.
Keanu is ook rupsje Nooitgenoegquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:14 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu heeft geen energie en weet niet waar hij het vandaan moet halen. Denkt dat meer eten een must is willen ze programma maken![]()
Nope, het is gewoon de verveling, het gebrek aan creatief denkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vannacht tijdens het sporten bleek iedereen genoeg energie te hebben.
Dat is het niet.
Een Willibrordje!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Spring je daar dan uit in de tuin![]()
Die verstond hem zeker ook nietquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje zegt dat hij het meisje heeft gezien die de ondertiteling maakt
Dat is al eens gebeurd, in BB1quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Spring je daar dan uit in de tuin![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:20 schreef Kissingbird het volgende:
wow wicky kan hem soms niet meer aanzien? zijn speculaties
gaat dit over jordy?
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:20 schreef Kissingbird het volgende:
wow wicky kan hem soms niet meer aanzien? zijn speculaties
gaat dit over jordy? edit ja dus
Wat ik niet snap is dat die iele mannetjes hartstikke futloos zijn, zogenaamd door gebrek aan eten. Maar Axel, die toch een van de grootste mannen is die daar rondloopt, nog meer dan genoeg energie heeft. Die loopt ook elke dag zijn rondjes terwijl de rest voor pampus op bed ligt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Wicky kan soms ook alle energie uit een ruimte zuigen.
Zorg wel dat je energielevel niet onder acceptabel niveau komt hèquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat zijn de uitspraken waar iedereen van opknaptquote:
Dat is niet zo moeilijk. Milena en Elsa zijn niet de beste vriendjesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:22 schreef Verity het volgende:
Jane: Als je zou moeten kiezen, Milena of Axel op de bank, wie zou je kiezen?
Elsa: Milena
Wicky is een slang. Steeds dat tongetje uit zijn mond. Dat bitscherige gedrag. De gozer is niet te vertrouwen lult met iedereen mee.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Onzin .. niemand is een slang. Het zijn mensen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:25 schreef marky het volgende:
[..]
Wicky is een slang. Steeds dat tongetje uit zijn mond. Dat bitscherige gedrag. De gozer is niet te vertrouwen lult met iedereen mee.
Dit is hetzelfde gedoe gedrag als de bourdoir groep. Zonder te vragen, gewoon iemand de schuld geven. Erg jammer, had ik niet van ze verwacht.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En weer zeiken over Jordy, ben die 3 ook zat. Roddel, roddel en zwart praten.
Alles is de schuld van Jody, oh dat zal Jordy wel gedaan/ gezegd hebben
Dat is zijn jeugdige enthousiasme dat vaak verkeerd valt bij mensen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy werkt het een beetje in de hand. Sociaal onhandig, en erg fanatiek met wilde speculaties op de verkeerde momenten.
Ben ik het mee eens. Ik snap ook niet dat Jordy Elsa ging beschuldigen van voortrekken. Maar ja.. is gebeurd.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is zijn jeugdige enthousiasme dat vaak verkeerd valt bij mensen.
Maar vals beschuldigen en niet navragen, vind ik misselijk
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:25 schreef marky het volgende:
[..]
Wicky is een slang. Steeds dat tongetje uit zijn mond. Dat bitscherige gedrag. De gozer is niet te vertrouwen lult met iedereen mee.
Net als hier op Fok! Allemaal mensen met eigen voorkeuren. Dat maakt het wel leuk. En ik snap wel als iemand over de zeik raakt als zijn favorietje wordt afgezeikt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Onzin .. niemand is een slang. Het zijn mensen.
Is ook niet slim, maar deed ze met de keuze van de mensen in de suite wel, dus ik begrijp zijn gedachtengangquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. Ik snap ook niet dat Jordy Elsa ging beschuldigen van voortrekken. Maar ja.. is gebeurd.
Dat gebeurt in elk groepje, sharice is daar ook een ster in met milena en Eva.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is zijn jeugdige enthousiasme dat vaak verkeerd valt bij mensen.
Maar vals beschuldigen en niet navragen, vind ik misselijk
Je hebt nu groep Jordy, en groep Elsie.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:28 schreef Li0nHeart het volgende:
En Jordy is zo'n fan van BB, hij zou moeten weten wat wel werkt en wat niet werkt in het huis... maar blijkbaar verlies je dat uit het oog als je erin zit.
Nee, ging over de volgorde waarin de bewoners het spel mochten spelen. Waar ze geen invloed op had, maar Jordy was ervan overtuigd dat ze de volgorde had gekozen om mensen voor te trekken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is ook niet slim, maar deed ze met de keuze van de mensen in de suite wel, dus ik begrijp zijn gedachtengang
Vond vandaag Axel erg down of futloos....maar inderdaad dit is enkel vandaag.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat die iele mannetjes hartstikke futloos zijn, zogenaamd door gebrek aan eten. Maar Axel, die toch een van de grootste mannen is die daar rondloopt, nog meer dan genoeg energie heeft. Die loopt ook elke dag zijn rondjes terwijl de rest voor pampus op bed ligt.
het ligt ook niet aan het gebrek aan etenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat die iele mannetjes hartstikke futloos zijn, zogenaamd door gebrek aan eten. Maar Axel, die toch een van de grootste mannen is die daar rondloopt, nog meer dan genoeg energie heeft. Die loopt ook elke dag zijn rondjes terwijl de rest voor pampus op bed ligt.
Je vergeet de boze stiefzusjesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je hebt nu groep Jordy, en groep Elsie.
En heel bewust gecreëerd door BB
Axel trok veel met Jane, maar die wordt nu opgeëist door Elsaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vond vandaag Axel erg down of futloos....maar inderdaad dit is enkel vandaag.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:31 schreef Verida het volgende:
[..]
het ligt ook niet aan het gebrek aan eten
ze krijgen voedingstoffen zat binnen, er zit ook nog van alles extra in die slob, aan eiwitten enz ( las ik vanmorgen in een recept)
Ze hebben voldoende verse groente, vers fruit, koolhydraten door de aard en de pasta
En het zijn goed gevulde borden hoor, die pasta die ze nu hebben met die spinazie en die kip
Daarom vroeg Jane net ook aan Elsa wie ze eerder zou nomineren Milena of Axel.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Axel trok veel met Jane, maar die wordt nu opgeëist door Elsa
Wicky in het hol van de leeuw, bij de man wiens kop hij niet meer kan zien en zat isquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien en Wicky kletsen. Ze vinden het allebei jammer dat ze tegen elkaar moeten. En ZC omdat ze over de DBK praten.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:25 schreef marky het volgende:
[..]
Zijn ws de afkick verschijnselen van de suikers die ze normaal binnenkrijgen. Ze vallen ook af omdat ze niet ongezond kunnen snacken en amper tot niet sportenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:31 schreef Verida het volgende:
[..]
ze krijgen voedingstoffen zat binnen, er zit ook nog van alles extra in die slob, aan eiwitten enz ( las ik vanmorgen in een recept)
Ze hebben voldoende verse groente, vers fruit, koolhydraten door de aard en de pasta
En het zijn goed gevulde borden hoor, die pasta die ze nu hebben met die spinazie en die kip
Precies. En als je de hele dag maar hangt en niet sport of beweegt wordt je automatisch ook futloos en lamlendig.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Wie nietquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy hoopt volgens mij elke dag dat er 's avonds een dineetje komt.
Jezus, hij weet niet eens welke vingers die gebruiktquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:40 schreef engine het volgende:
Keanu steekt de verkeerde vingers erin.
Sinds ze daar zitten is het extreem. Erger dan ooit. Valt me ook echt tegen van Jane.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:27 schreef Verity het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde gedoe gedrag als de bourdoir groep. Zonder te vragen, gewoon iemand de schuld geven. Erg jammer, had ik niet van ze verwacht.
De meesten luisteren ook echt slecht en horen maar de helft.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:50 schreef Adat231 het volgende:
Zo ergerlijk dat deze groep altijd door BB heen lult
Hij kan ook opstappen met zijn gezeikquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:45 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu : mijn lichaam is een hoopje poep en het enigste wat we eten is poep uit een blik
ik spreek het wel gelijk uit hequote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:56 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Gaat weer lekker qua communicatie! Jij elsa, ik jordy
heeft ook geen zin mogen er maar 2 staanquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:57 schreef OmaJacky het volgende:
Milean en Charice doen helemaal niks he. Staan met hun kont tegen de verwarming aan te zeggen hoe en wat.
Elsa en Jane sjouwen mee en zo .
Echt verschrikkelijk irritantquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:50 schreef Adat231 het volgende:
Zo ergerlijk dat deze groep altijd door BB heen lult
ontstekenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:59 schreef Kissingbird het volgende:
BB: bewoners er mogen maar 2 mensen bij het vuur ook bij het ? ervan
en lekker roddelenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:02 schreef kater1 het volgende:
Oh dat worden gezellige streams met zo'n vuurtje om naar te kijken!
Ze hebben je gehoordquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:04 schreef engine het volgende:
Beter gaan ze dat nat hout vast hakken dan
Ik weet niet of Mattie zo van het roddelen...ja hij doet het ook maar niet in die mate dat het erg wordt. Weet niet of Jordy hem overhaalt hierin.quote:
Dat is ter sprake gekomen.. Jordy begon daar een tijd terug over..quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:04 schreef Sestra666 het volgende:
domme vraag misschien, maar heb de roze cracker niet meegekregenwat houdt dat in?
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is ter sprake gekomen.. Jordy begon daar een tijd terug over..
Spelletje dat je met een groepje jongens boven een cracker of roze koek staat te masturberen.. dan spuiten over de cracker / roze koek.. degene die het laatst klaar komt moet die cracker of koek opeten
En volgens mij heeft Michel dat een keer in dronken bui vertelt een hele tijd terug....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is ter sprake gekomen.. Jordy begon daar een tijd terug over..
Spelletje dat je met een groepje jongens boven een cracker of roze koek staat te masturberen.. dan spuiten over de cracker / roze koek.. degene die het laatst klaar komt moet die cracker of koek opeten
Michel of axel?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
En volgens mij heeft Michel dat een keer in dronken bui vertelt een hele tijd terug....
is dus al klaarquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:08 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje staat er weer gezellig bij
ja die , ik weet al wie:Dquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee Michel uit vorige BB...Die ook specialforces was of iets dergelijks....
Denk dat Jordy het toen der tijd het ook gehoord heeft op de streams.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Michel of axel?
edit weet ook al niet meer precies hoe het zat dacht jordy kan ook een ander zijn geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |