Dit is hetzelfde gedoe gedrag als de bourdoir groep. Zonder te vragen, gewoon iemand de schuld geven. Erg jammer, had ik niet van ze verwacht.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En weer zeiken over Jordy, ben die 3 ook zat. Roddel, roddel en zwart praten.
Alles is de schuld van Jody, oh dat zal Jordy wel gedaan/ gezegd hebben
Dat is zijn jeugdige enthousiasme dat vaak verkeerd valt bij mensen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy werkt het een beetje in de hand. Sociaal onhandig, en erg fanatiek met wilde speculaties op de verkeerde momenten.
Ben ik het mee eens. Ik snap ook niet dat Jordy Elsa ging beschuldigen van voortrekken. Maar ja.. is gebeurd.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is zijn jeugdige enthousiasme dat vaak verkeerd valt bij mensen.
Maar vals beschuldigen en niet navragen, vind ik misselijk
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:25 schreef marky het volgende:
[..]
Wicky is een slang. Steeds dat tongetje uit zijn mond. Dat bitscherige gedrag. De gozer is niet te vertrouwen lult met iedereen mee.
Net als hier op Fok! Allemaal mensen met eigen voorkeuren. Dat maakt het wel leuk. En ik snap wel als iemand over de zeik raakt als zijn favorietje wordt afgezeikt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Onzin .. niemand is een slang. Het zijn mensen.
Is ook niet slim, maar deed ze met de keuze van de mensen in de suite wel, dus ik begrijp zijn gedachtengangquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. Ik snap ook niet dat Jordy Elsa ging beschuldigen van voortrekken. Maar ja.. is gebeurd.
Dat gebeurt in elk groepje, sharice is daar ook een ster in met milena en Eva.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is zijn jeugdige enthousiasme dat vaak verkeerd valt bij mensen.
Maar vals beschuldigen en niet navragen, vind ik misselijk
Je hebt nu groep Jordy, en groep Elsie.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:28 schreef Li0nHeart het volgende:
En Jordy is zo'n fan van BB, hij zou moeten weten wat wel werkt en wat niet werkt in het huis... maar blijkbaar verlies je dat uit het oog als je erin zit.
Nee, ging over de volgorde waarin de bewoners het spel mochten spelen. Waar ze geen invloed op had, maar Jordy was ervan overtuigd dat ze de volgorde had gekozen om mensen voor te trekken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is ook niet slim, maar deed ze met de keuze van de mensen in de suite wel, dus ik begrijp zijn gedachtengang
Vond vandaag Axel erg down of futloos....maar inderdaad dit is enkel vandaag.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat die iele mannetjes hartstikke futloos zijn, zogenaamd door gebrek aan eten. Maar Axel, die toch een van de grootste mannen is die daar rondloopt, nog meer dan genoeg energie heeft. Die loopt ook elke dag zijn rondjes terwijl de rest voor pampus op bed ligt.
het ligt ook niet aan het gebrek aan etenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat die iele mannetjes hartstikke futloos zijn, zogenaamd door gebrek aan eten. Maar Axel, die toch een van de grootste mannen is die daar rondloopt, nog meer dan genoeg energie heeft. Die loopt ook elke dag zijn rondjes terwijl de rest voor pampus op bed ligt.
Je vergeet de boze stiefzusjesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je hebt nu groep Jordy, en groep Elsie.
En heel bewust gecreëerd door BB
Axel trok veel met Jane, maar die wordt nu opgeëist door Elsaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vond vandaag Axel erg down of futloos....maar inderdaad dit is enkel vandaag.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:31 schreef Verida het volgende:
[..]
het ligt ook niet aan het gebrek aan eten
ze krijgen voedingstoffen zat binnen, er zit ook nog van alles extra in die slob, aan eiwitten enz ( las ik vanmorgen in een recept)
Ze hebben voldoende verse groente, vers fruit, koolhydraten door de aard en de pasta
En het zijn goed gevulde borden hoor, die pasta die ze nu hebben met die spinazie en die kip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |