en lekker roddelenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:02 schreef kater1 het volgende:
Oh dat worden gezellige streams met zo'n vuurtje om naar te kijken!
Ze hebben je gehoordquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:04 schreef engine het volgende:
Beter gaan ze dat nat hout vast hakken dan
Ik weet niet of Mattie zo van het roddelen...ja hij doet het ook maar niet in die mate dat het erg wordt. Weet niet of Jordy hem overhaalt hierin.quote:
Dat is ter sprake gekomen.. Jordy begon daar een tijd terug over..quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:04 schreef Sestra666 het volgende:
domme vraag misschien, maar heb de roze cracker niet meegekregenwat houdt dat in?
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is ter sprake gekomen.. Jordy begon daar een tijd terug over..
Spelletje dat je met een groepje jongens boven een cracker of roze koek staat te masturberen.. dan spuiten over de cracker / roze koek.. degene die het laatst klaar komt moet die cracker of koek opeten
En volgens mij heeft Michel dat een keer in dronken bui vertelt een hele tijd terug....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is ter sprake gekomen.. Jordy begon daar een tijd terug over..
Spelletje dat je met een groepje jongens boven een cracker of roze koek staat te masturberen.. dan spuiten over de cracker / roze koek.. degene die het laatst klaar komt moet die cracker of koek opeten
Michel of axel?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
En volgens mij heeft Michel dat een keer in dronken bui vertelt een hele tijd terug....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |