Dus er is wel degelijk een stijgende lijn en het gaat op meerdere fronten aantoonbaar beter? Zijn we eruit.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is niet waar. In dat rapport wordt enkel gesteld dat er een stijgende lijn zichtbaar is. Maar een stijgende lijn wil niet zeggen dat alle problemen als sneeuw voor de zon zijn verdwenen. Zie bijvoorbeeld:
[..]
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Het gaat beter, maar nog altijd duidelijk onder het gemiddelde. En dat is ook zichtbaar als je naar bijvoorbeeld de cijfers kijkt omtrent criminaliteit, onderwijs of participatie op de arbeidsmarkt.
Je hebt alleen de vrijheid om niet in een godsdienst te geloven?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik christelijk? pleur effe op met je hokjesdenken.
Ik ben redelijk vriendelijk, ik heb alleen een probleem met blinde mafkezen zoals jij.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:07 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Jij bent geen vriendelijk mannetje. Ga eens wat meer naar buiten en met vrouwen praten.
Nee hoor, ondanks de stijgende lijn zijn er nog altijd veel problemen en mensen met een migratieachtergrond uit Islamtische landen en zijn zij op verscheidene negatieve manieren oververtegenwoordigd.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus er is wel degelijk een stijgende lijn en het gaat op meerdere fronten aantoonbaar beter? Zijn we eruit.
Negeer ik die onzin over problemen als sneeuw voor de zon bla bla die je er zelf bij verzint even. Het besef is er eindelijk.
Wel grappig advies voor dit draadjequote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:07 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Jij bent geen vriendelijk mannetje. Ga eens wat meer naar buiten en met vrouwen praten.
Waarom probeer je het eigenlijk nog?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, ondanks de stijgende lijn zijn er nog altijd veel problemen en mensen met een migratieachtergrond uit Islamtische landen en zijn zij op verscheidene negatieve manieren oververtegenwoordigd.
Dat jij dit lastig vindt om te accepteren omdat je zelf een zwak hebt voor de Islam en moslims is een tweede, dat haalt die negatieve oververtegenwoordiging van deze groep niet weg.
Voor mij ben je ook niet zo vriendelijk. Terwijl ik je met respect benader altijd.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ben redelijk vriendelijk, ik heb alleen een probleem met blinde mafkezen zoals jij.
Niet echt, je praat altijd poep.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voor mij ben je ook niet zo vriendelijk. Terwijl ik je met respect benader altijd.²
Nee nee, zo werkt het niet. Je liet net zelf zien dat het op een aantal gebieden wel degelijk succesvol verloopt, dan kun je niet zeggen dat een oververtegenwoordiging van een véél kleiner onderdeel van diezelfde gemeenschap dat teniet doen. Het is statistiek, geen cherrypicking. Het hele plaatje, daar gaat het om.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, ondanks de stijgende lijn zijn er nog altijd veel problemen en mensen met een migratieachtergrond uit Islamtische landen en zijn zij op verscheidene negatieve manieren oververtegenwoordigd.
Dat jij dit lastig vindt om te accepteren omdat je zelf een zwak hebt voor de Islam en moslims is een tweede, dat haalt die negatieve oververtegenwoordiging van deze groep niet weg.
Als je wat langer zou nadenken dan komt er toch langzaam een besef dat het gek is dat juist de PVV de koran een lesboek gaat maken terwijl hun verkiezingsprogramma zei dat het boek verboden moest worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als je even nadenkt zou je begrijpen dat ze willen proberen imams minder radicaal te maken en te vormen en te sturen.
Maar dat gaat toch niet werken.
Mag aannemen dat er meer mensen opsporing verzocht kijken dan dat ze een Turkse kapper hebben.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee nee, zo werkt het niet. Je liet net zelf zien dat het op een aantal gebieden wel degelijk succesvol verloopt, dan kun je niet zeggen dat een oververtegenwoordiging van een véél kleiner onderdeel van diezelfde gemeenschap dat teniet doen. Het is statistiek, geen cherrypicking. Het hele plaatje, daar gaat het om.
Ik snap het wel. Je ziet het gebeuren en je kan niks doen. Stukje frustratie. Ik blijf het zeggen. Je gaat rust vinden in de acceptatie.quote:
Een stijgende lijn, waarbij een groep nog altijd al meerdere vlakken negatief is oververtegenwoordigd is niet succesvol.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee nee, zo werkt het niet. Je liet net zelf zien dat het op een aantal gebieden wel degelijk succesvol verloopt, dan kun je niet zeggen dat een oververtegenwoordiging van een véél kleiner onderdeel van diezelfde gemeenschap dat teniet doen. Het is statistiek, geen cherrypicking. Het hele plaatje, daar gaat het om.
Het hele plaatje? We hebben hier een barbaars volk naar binnen gehaald dat oververtegenwoordigd is in letterlijk alle misdaadstatistieken, oververtegenwoordigd is in alle religieuze aanslagen, en geen enkele toegevoegde waarde heeft tot geen enkele maatschappij waar dan ook. En alsnog heb jij het gore lef om een grote bek op te zetten om deze uitbaters te verdedigen. Je zou je dood moeten schamen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik lach jou hardop uit, met je strontreligie.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Je ziet het gebeuren en je kan niks doen. Stukje frustratie. Ik blijf het zeggen. Je gaat rust vinden in de acceptatie.²
Je bent nu de cijfers op mesoniveau van een bevolkingsgroep langs je eigen maatstaven aan het leggen wat acceptabel is. Zo werkt statistiek natuurlijk niet hèquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een stijgende lijn, waarbij een groep nog altijd al meerdere vlakken negatief is oververtegenwoordigd is niet succesvol.
Mij niet, ik daag je uit om het te proberenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:28 schreef Killumination het volgende:
Als Imam had ik jullie wel allemaal bekeerd denk ik.
Te laat, je hebt al geaccepteerd dat wij broeders zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mij niet, ik daag je uit om het te proberen
En jij zou je íets meer moeten verdiepen en hoe de cijfers zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het hele plaatje? We hebben hier een barbaars volk naar binnen gehaald dat oververtegenwoordigd is in letterlijk alle misdaadstatistieken, oververtegenwoordigd is in alle religieuze aanslagen, en geen enkele toegevoegde waarde heeft tot geen enkele maatschappij waar dan ook. En alsnog heb jij het gore lef om een grote bek op te zetten om deze uitbaters te verdedigen. Je zou je dood moeten schamen.
Broeders is niet hetzelfde als geloofsgenoten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:32 schreef Killumination het volgende:
[..]
Te laat, je hebt al geaccepteerd dat wij broeders zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |