abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216599325
quote:
12s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 19:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Want er zit natuurlijk helemaal niks tussen “niet hier” en “we faciliteren volledige opleidingen voor islamitische gelovigen”.
Opleidingen tot dominee, rabbijn en priester worden toch ook gefaciliteerd? Over welke tussenoptie heb jij het dan precies, want dat is me niet helemaal duidelijk.
Dit, dus.
pi_216599554
Waarom zou je dit soort domme shit überhaupt motiveren? Je gaat toch ook geen zuipcursus aanbieden?
Conscience do cost.
pi_216600048
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 17:22 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dat mag. En ga je daarna dan de imamopleiding door dit kabinet verdedigen. Dat lijkt me erg vermakelijk :)
Vermoeiend mannetje, dat is wat je bent.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_216600133
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 20:48 schreef Hathor het volgende:

[..]
Vermoeiend mannetje, dat is wat je bent.
:D
Dit, dus.
pi_216600170
Valt me mee van dit kabinet.
pi_216600511
succesratio van dit project zal evenredig lopen met het succes van de regering
pi_216600543
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 20:51 schreef Buitendam het volgende:

[..]
:D
Maar jij bent dus wel een beetje een voorstander van het verdedigen van deze ideologie of hoe moet ik dat zien?
pi_216600594
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:11 schreef Hathor het volgende:

[..]
Maar jij bent dus wel een beetje een voorstander van het verdedigen van deze ideologie of hoe moet ik dat zien?
Welke ideologie?
Dit, dus.
pi_216600604
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:13 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Welke ideologie?
:|W
pi_216600663
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:14 schreef Hathor het volgende:

[..]
De ideologie dat het goed is dat een kabinet ruimte vrijmaakt om ruimte te bieden aan een opleiding voor geestelijke voorgangers? Ben ik voor. Alles wat strookt met de grondwet ben ik voorstander van.
Dit, dus.
pi_216600708
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:14 schreef Hathor het volgende:

[..]
hij trolt
pi_216600748
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:21 schreef Loverboii het volgende:

[..]
hij trolt
Het is een religie die niet verdedigt hoeft te worden, maar dat snapt hij ook wel. Komt omdat hij trolt.
Dit, dus.
pi_216600791
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:11 schreef Hathor het volgende:

[..]
Tja, de user in de kwestie heeft al eens aangegeven hartstikke veel te leren van zijn Islamtische vrienden, wiens denkbeelden hij ook als bijzonder prettig ervaart en graag naar een iftar gaat. Kortom, een klassiek geval van Islamofilie.

Realistische discussies over de Islam hebben dan ook weinig zin, want zulke mensen zullen deze ideologie/religie met hand en tand verdedigen. Het wil ook nog wel eens voorkomen dat dergelijke individuen zich bekeren tot de Islam.

Het is jammer, want cultureel en religieus gezien kun je wat mij betreft als Westers mens eigenlijk niet lager zakken dan jezelf te bekeren tot de Islam. De normen en waarden van bijna alle Islamtische culturen staan haaks op de Westerse.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 8 februari 2025 @ 21:30:01 #64
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216600853
Maargoed, moslims zijn hier en gaan ook niet weg. Dus dan lijkt het me beter als ze hun geestelijk voorgangers hier opleiden dan in een schurkenstaat.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 21:30:55 #65
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216600873
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, de user in de kwestie heeft al eens aangegeven hartstikke veel te leren van zijn Islamtische vrienden, wiens denkbeelden hij ook als bijzonder prettig ervaart en graag naar een iftar gaat. Kortom, een klassiek geval van Islamofilie.

Realistische discussies over de Islam hebben dan ook weinig zin, want zulke mensen zullen deze ideologie/religie met hand en tand verdedigen. Het wil ook nog wel eens voorkomen dat dergelijke individuen zich bekeren tot de Islam.

Het is jammer, want cultureel en religieus gezien kun je wat mij betreft als Westers mens eigenlijk niet lager zakken dan jezelf te bekeren tot de Islam. De normen en waarden van bijna alle Islamtische culturen staan haaks op de Westerse.
Gezien de hoeveelheid achterlijkheden die jij hier op het forum goedpraat zou de radicale islam goed bij je passen.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 21:33:11 #66
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_216600914
Ah weer een topic over Moslims. Maar niet door en met Moslims. Ben ik ff blij dat ik er in jullie landje een leuk leven op nahoudt. Want deze zuurheid mogen jullie houden. Man man man.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_216600919
quote:

[..]

Hartstikke veel te leren? :D

Als je een realistische discussie wil moet je eerst eens woorden als Islamofolie afleren. Dat is niks en zorgt ervoor dat je al vrij snel de trein van de rails laat lopen. Wat je wel kunt doen is de cijfers van het cbs erbij pakken en kijken hoe het zit met de participatie van moslims binnen de maatschappij. Dan zul je zien dat de resultaten qua groeicijfers in opleidingsniveau goed zijn. Dat de bijdrage aan de economie met ondernemingen ook goed zijn en dat de welvaart onder moslims ook groeiende is, in vergelijking met de eerste twee generaties.

Het moment dat je dus daadwerkelijk met iets te discussiëren komt dan alleen je stropopjes en op de man zoals je hierboven keurig demonstreert heb je kans op een zinnige discussie. Tot die tijd kom ik niet veel verder dan een grote grijns om je posts.
Dit, dus.
pi_216600945
don't feed the troll
  zaterdag 8 februari 2025 @ 21:35:14 #69
13462 BansheeBoy
pi_216600950
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 19:47 schreef datismijnmening het volgende:
Of we deporteren al die lui gewoon
Pardon? :?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_216600963
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:30 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Gezien de hoeveelheid achterlijkheden die jij hier op het forum goedpraat zou de radicale islam goed bij je passen.
Hmm. Hele bijzondere opmerking.

Ik zou in menig Islamitisch land van het hoogste gebouw worden gegooid.

Ik stem dan ook niet voor een partij die hier de Islam verder wil faciliteren, iets dat jij wel doet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216601017
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Ah weer een topic over Moslims. Maar niet door en met Moslims. Ben ik ff blij dat ik er in jullie landje een leuk leven op nahoudt. Want deze zuurheid mogen jullie houden. Man man man.

Doen we eens wat voor jullie, is het weer niet goed?

:blauwoog:
  zaterdag 8 februari 2025 @ 21:38:56 #72
13462 BansheeBoy
pi_216601021
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:35 schreef HowardRoark het volgende:

Ik stem dan ook niet voor een partij die hier de Islam verder wil faciliteren, iets dat jij wel doet.
Ik wil je avond niet verpesten. Maar we zijn al ruimschoots voorbij het punt of no return. We zijn inmiddels in zulke aantallen dat we zelf faciliteren joh.

pi_216601033
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:33 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Hartstikke veel te leren? :D

Als je een realistische discussie wil moet je eerst eens woorden als Islamofolie afleren. Dat is niks en zorgt ervoor dat je al vrij snel de trein van de rails laat lopen. Wat je wel kunt doen is de cijfers van het cbs erbij pakken en kijken hoe het zit met de participatie van moslims binnen de maatschappij. Dan zul je zien dat de resultaten qua groeicijfers in opleidingsniveau goed zijn. Dat de bijdrage aan de economie met ondernemingen ook goed zijn en dat de welvaart onder moslims ook groeiende is, in vergelijking met de eerste twee generaties.

Het moment dat je dus daadwerkelijk met iets te discussiëren komt dan alleen je stropopjes en op de man zoals je hierboven keurig demonstreert heb je kans op een zinnige discussie. Tot die tijd kom ik niet veel verder dan een grote grijns om je posts.
De Islam zorgt nog altijd voor heel veel problemen en migranten uit Islamtische landen zijn ook op talloze negatieve manieren oververtegenwoordigd. Er ook is er nog altijd de nodige weerstand uit de Islamtische gemeenschappen om goed te integreren en assimileren.

Om natuurlijk nog maar te zwijgen over het feit dat de inlichten en veiligheidsdiensten overuren maken om enigszins grip te kunnen krijgen op de dreiging voor Islamtische terrorisme, zoals die er in veel Westerse landen is.
pi_216601049
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:33 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Wat je wel kunt doen is de cijfers van het cbs erbij pakken en kijken hoe het zit met de participatie van moslims binnen de maatschappij. Dan zul je zien dat de resultaten qua groeicijfers in opleidingsniveau goed zijn. Dat de bijdrage aan de economie met ondernemingen ook goed zijn en dat de welvaart onder moslims ook groeiende is, in vergelijking met de eerste twee generaties.
Dat is natuurlijk allemaal gebakken lucht wanneer een groot deel van de criminele activiteiten ook uit diezelfde groep komt. En je kunt bijvoorbeeld nog zo succesvol zijn, maar wanneer je het niet aandurft om de hand te schudden van een vrouw is er toch iets ergens niet goed gegaan (even vanuit de decadente Westerse wereld gezien, waar we volgens mij ook zijn?).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 8 februari 2025 @ 21:41:43 #75
13462 BansheeBoy
pi_216601068
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:38 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Doen we eens wat voor jullie, is het weer niet goed?

:blauwoog:
De intentie, daar zit het probleem. En mijn post was meer gericht naar de usual suspects hier met hun islamofobe opmerkingen. Mijn royale visschotel en oesters van vandaag smaken er niet minder om. Maar het geeft te denken.

pi_216601073
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De Islam zorgt nog altijd voor heel veel problemen en migranten uit Islamtische landen zijn ook op talloze negatieve manieren oververtegenwoordigd. Er ook is er nog altijd de nodige onwelwillendheid uit de Islamtische gemeenschappen om goed te integreren en assimileren om nog maar te zwijgen over het feit dat de inlichten en veiligheidsdiensten overuren maken om enigszins grip te kunnen krijgen op de dreiging voor Islamtische terrorisme, zoals die er in veel Westerse landen is.
Tja, als je daar zo'n groot probleem mee hebt, kun je beter in een land gaan wonen waar de islam geen toegestane godsdienst is. Ok, die landen hebben vaak een hele grote lijst aan dingen die de bevolking niet mag doen, dus het is wel even een kwestie van goed zoeken en afwegen.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 21:42:50 #77
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216601084
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:35 schreef HowardRoark het volgende:

Jawel, jij stemt voor kabinetspartijen die dit nu faciliteren.
pi_216601107
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:24 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Het is een religie die niet verdedigt hoeft te worden, maar dat snapt hij ook wel. Komt omdat hij trolt.
Nee!
pi_216601131
quote:

[..]

Als hij echt zo denkt is het een vijand van het vrije geloof.
pi_216601136
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:30 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed, moslims zijn hier en gaan ook niet weg. Dus dan lijkt het me beter als ze hun geestelijk voorgangers hier opleiden dan in een schurkenstaat.
Wie zegt dat ze niet weg gaan?
  zaterdag 8 februari 2025 @ 21:47:59 #81
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216601146
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:46 schreef Hathor het volgende:

[..]
Wie zegt dat ze niet weg gaan?
Jij bent voor etnisch zuiveren?
pi_216601155
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:46 schreef Hathor het volgende:

[..]
Als hij echt zo denkt is het een vijand van het vrije geloof.
???

Dat begrijp ik niet. Je hebt alleen de vrijheid om christelijk te zijn?
pi_216601163
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Jawel, jij stemt voor kabinetspartijen die dit nu faciliteren.
Correct.

En dat zou ik ook zo weer doen. Ik wil namelijk dat er duidelijk rechts en conservatief beleid wordt gevoerd er minder (niet-Westerse) migranten naar Nederland komen, minder Islamisering is en de Westerse cultuur weer de norm wordt in plaats van een woke samenraapsel waarin de Westerse cultuur negatief wordt belicht en andere culturen op een voetstuk worden gezet.

Dit is Nederland, dit is een Westers land waar een Christelijk-Joodse inslag de norm zou moeten zijn. Mensen die zich hierin willen schikken, integreren en assimileren en op een positieve manier kunnen bijdragen zijn welkom, al de rest moet buiten de deur worden gehouden.
pi_216601164
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik wil je avond niet verpesten. Maar we zijn al ruimschoots voorbij het punt of no return. We zijn inmiddels in zulke aantallen dat we zelf faciliteren joh.

Nee hoor, ga het maar eens proberen dan.
pi_216601170
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De Islam zorgt nog altijd voor heel veel problemen en migranten uit Islamtische landen zijn ook op talloze negatieve manieren oververtegenwoordigd. Er ook is er nog altijd de nodige weerstand uit de Islamtische gemeenschappen om goed te integreren en assimileren.

Om natuurlijk nog maar te zwijgen over het feit dat de inlichten en veiligheidsdiensten overuren maken om enigszins grip te kunnen krijgen op de dreiging voor Islamtische terrorisme, zoals die er in veel Westerse landen is.
Rapport van het CBS over integratie in 2024 zegt letterlijk het tegenovergestelde van wat jij hier beweert. Betere sociaal-maatschappelijke positie, meer bezitters van koopwoningen, stijging van opleidingsniveau, werkeloosheid en bijbehorende uitkeringen afgenomen en dus een hogere arbeidsparticipatie en over het algemeen een hoger inkomen. Schaar ik even alle Niet-westerse afkomsten zoals Turks en Marokkaans even onder dezelfde noemer, maar dat de integratie aantoonbaar successen boekt onder moslims is gewoon aan te tonen.

Dat de Islam je niet bevalt is je goed recht, maar de argumenten kloppen niet. Ben dan gewoon eerlijk en zeg; ik moet ze niet, klaar.
Dit, dus.
pi_216601178
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Jij bent voor etnisch zuiveren?
Ja.
pi_216601187
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Correct.

En dat zou ik ook zo weer doen. Ik wil namelijk dat er duidelijk rechts en conservatief beleid wordt gevoerd er minder (niet-Westerse) migranten naar Nederland komen, minder Islamisering is en de Westerse cultuur weer de norm wordt in plaats van een woke samenraapsel waarin de Westerse cultuur negatief wordt belicht en andere culturen op een voetstuk worden gezet.

Dit is Nederland, dit is een Westers land waar een Christelijk-Joodse inslag de norm zou moeten zijn. Mensen die zich hierin willen schikken, integreren en assimileren en op een positieve manier kunnen bijdragen zijn welkom, al de rest moet buiten de deur worden gehouden.
Je wil minder Islamisering en het kabinet wat gevormd is uit o.a. jouw stem gaat nu actief opleidingen tot Imam realiseren. Lekker gewerkt, pik. Ga zo door.
Dit, dus.
pi_216601190
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:48 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
???

Dat begrijp ik niet. Je hebt alleen de vrijheid om christelijk te zijn?
Sinds wanneer ben ik christelijk? pleur effe op met je hokjesdenken.
pi_216601198
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:50 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ja.
The fuck…
Dit, dus.
pi_216601205
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:49 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Rapport van het CBS over integratie in 2024 zegt letterlijk het tegenovergestelde van wat jij hier beweert. Betere sociaal-maatschappelijke positie, meer bezitters van koopwoningen, stijging van opleidingsniveau, werkeloosheid en bijbehorende uitkeringen afgenomen en dus een hogere arbeidsparticipatie en over het algemeen een hoger inkomen. Schaar ik even alle Niet-westerse afkomsten zoals Turks en Marokkaans even onder dezelfde noemer, maar dat de integratie aantoonbaar successen boekt onder moslims is gewoon aan te tonen.

Dat de Islam je niet bevalt is je goed recht, maar de argumenten kloppen niet. Ben dan gewoon eerlijk en zeg; ik moet ze niet, klaar.
Ik moet ze niet.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 21:53:00 #91
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216601213
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Correct.

Mooi staaltje holle retoriek.

Maar waarom voeren ze dan die imamopleiding in?
  zaterdag 8 februari 2025 @ 21:53:38 #92
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216601226
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:50 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ja.
Zuiver jezelf liever
pi_216601231
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Zuiver jezelf liever
Van wat?
  zaterdag 8 februari 2025 @ 21:54:35 #94
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_216601239
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:54 schreef Hathor het volgende:

[..]
Van wat?
Van mensonvriendelijke ideeen.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 21:55:04 #95
13462 BansheeBoy
pi_216601246
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:49 schreef Hathor het volgende:

[..]
Nee hoor, ga het maar eens proberen dan.
We proberen niet meer. We doen. Moskeeën houden regelmatig benefieten voor uitbreiden of bouwen grotere moskee. Je moet eens zien hoeveel er wordt opgehaald in korte tijd binnen de gemeenschap. Ton-nen! Mooi om te zien man. Ik ben fier.

pi_216601247
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Van mensonvriendelijke ideeen.
Zak in de stront blinde mafkees,
pi_216601254
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:52 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik moet ze niet.
Dan heb je vette pech :D
Dit, dus.
pi_216601259
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
We proberen niet meer. We doen. Moskeeën houden regelmatig benefieten voor uitbreiden of bouwen grotere moskee. Je moet eens zien hoeveel er wordt opgehaald in korte tijd binnen de gemeenschap. Ton-nen! Mooi om te zien man. Ik ben fier.

:')
pi_216601277
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:49 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat is niet waar. In dat rapport wordt enkel gesteld dat er een stijgende lijn zichtbaar is. Maar een stijgende lijn wil niet zeggen dat alle problemen als sneeuw voor de zon zijn verdwenen. Zie bijvoorbeeld:
quote:
Onderwijs

Leerlingen van Buiten-Europese herkomst volgen minder vaak havo of vwo dan gemiddeld. Wel is hun onderwijsniveau gestegen. Zo krijgen zij na de basisschool vaker een havo- of vwo-advies en volgen zij die niveaus vaker dan voorheen. Dit geldt vooral voor leerlingen van Turkse herkomst.

Sociaaleconomische positie

De nettoarbeidsparticipatie neemt al lange tijd toe. Ook zijn de werkloosheid, de jeugd- werkloosheid en het aandeel ontvangers van een werkloosheidsuitkering afgenomen. Wel hebben migranten van Buiten-Europese herkomst minder vaak betaald werk dan gemiddeld.

Criminaliteit

Sinds 2005 is het percentage geregistreerde verdachten van misdrijven gedaald. Vooral migranten en mensen van de tweede generatie worden nu minder vaak van een misdrijf verdacht dan voorheen.Wel ligt het percentage verdachten in die groepen nog boven het gemiddelde.

Bron
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Het gaat beter, maar nog altijd duidelijk onder het gemiddelde. En dat is ook zichtbaar als je naar bijvoorbeeld de cijfers kijkt omtrent criminaliteit, onderwijs of participatie op de arbeidsmarkt.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 22:03:10 #100
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_216601378
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')