Opleidingen tot dominee, rabbijn en priester worden toch ook gefaciliteerd? Over welke tussenoptie heb jij het dan precies, want dat is me niet helemaal duidelijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Want er zit natuurlijk helemaal niks tussen “niet hier” en “we faciliteren volledige opleidingen voor islamitische gelovigen”.
Vermoeiend mannetje, dat is wat je bent.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat mag. En ga je daarna dan de imamopleiding door dit kabinet verdedigen. Dat lijkt me erg vermakelijk
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vermoeiend mannetje, dat is wat je bent.
Maar jij bent dus wel een beetje een voorstander van het verdedigen van deze ideologie of hoe moet ik dat zien?quote:
Welke ideologie?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar jij bent dus wel een beetje een voorstander van het verdedigen van deze ideologie of hoe moet ik dat zien?
De ideologie dat het goed is dat een kabinet ruimte vrijmaakt om ruimte te bieden aan een opleiding voor geestelijke voorgangers? Ben ik voor. Alles wat strookt met de grondwet ben ik voorstander van.quote:
Het is een religie die niet verdedigt hoeft te worden, maar dat snapt hij ook wel. Komt omdat hij trolt.quote:
Tja, de user in de kwestie heeft al eens aangegeven hartstikke veel te leren van zijn Islamtische vrienden, wiens denkbeelden hij ook als bijzonder prettig ervaart en graag naar een iftar gaat. Kortom, een klassiek geval van Islamofilie.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar jij bent dus wel een beetje een voorstander van het verdedigen van deze ideologie of hoe moet ik dat zien?
Gezien de hoeveelheid achterlijkheden die jij hier op het forum goedpraat zou de radicale islam goed bij je passen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, de user in de kwestie heeft al eens aangegeven hartstikke veel te leren van zijn Islamtische vrienden, wiens denkbeelden hij ook als bijzonder prettig ervaart en graag naar een iftar gaat. Kortom, een klassiek geval van Islamofilie.
Realistische discussies over de Islam hebben dan ook weinig zin, want zulke mensen zullen deze ideologie/religie met hand en tand verdedigen. Het wil ook nog wel eens voorkomen dat dergelijke individuen zich bekeren tot de Islam.
Het is jammer, want cultureel en religieus gezien kun je wat mij betreft als Westers mens eigenlijk niet lager zakken dan jezelf te bekeren tot de Islam. De normen en waarden van bijna alle Islamtische culturen staan haaks op de Westerse.
Hartstikke veel te leren?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, de user in de kwestie heeft al eens aangegeven hartstikke veel te leren van zijn Islamtische vrienden, wiens denkbeelden hij ook als bijzonder prettig ervaart en graag naar een iftar gaat. Kortom, een klassiek geval van Islamofilie.
Realistische discussies over de Islam hebben dan ook weinig zin, want zulke mensen zullen deze ideologie/religie met hand en tand verdedigen. Het wil ook nog wel eens voorkomen dat dergelijke individuen zich bekeren tot de Islam.
Pardon?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:47 schreef datismijnmening het volgende:
Of we deporteren al die lui gewoon
Hmm. Hele bijzondere opmerking.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Gezien de hoeveelheid achterlijkheden die jij hier op het forum goedpraat zou de radicale islam goed bij je passen.
Doen we eens wat voor jullie, is het weer niet goed?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Ah weer een topic over Moslims. Maar niet door en met Moslims. Ben ik ff blij dat ik er in jullie landje een leuk leven op nahoudt. Want deze zuurheid mogen jullie houden. Man man man.²
Ik wil je avond niet verpesten. Maar we zijn al ruimschoots voorbij het punt of no return. We zijn inmiddels in zulke aantallen dat we zelf faciliteren joh.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:35 schreef HowardRoark het volgende:
Ik stem dan ook niet voor een partij die hier de Islam verder wil faciliteren, iets dat jij wel doet.
De Islam zorgt nog altijd voor heel veel problemen en migranten uit Islamtische landen zijn ook op talloze negatieve manieren oververtegenwoordigd. Er ook is er nog altijd de nodige weerstand uit de Islamtische gemeenschappen om goed te integreren en assimileren.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hartstikke veel te leren?
Als je een realistische discussie wil moet je eerst eens woorden als Islamofolie afleren. Dat is niks en zorgt ervoor dat je al vrij snel de trein van de rails laat lopen. Wat je wel kunt doen is de cijfers van het cbs erbij pakken en kijken hoe het zit met de participatie van moslims binnen de maatschappij. Dan zul je zien dat de resultaten qua groeicijfers in opleidingsniveau goed zijn. Dat de bijdrage aan de economie met ondernemingen ook goed zijn en dat de welvaart onder moslims ook groeiende is, in vergelijking met de eerste twee generaties.
Het moment dat je dus daadwerkelijk met iets te discussiëren komt dan alleen je stropopjes en op de man zoals je hierboven keurig demonstreert heb je kans op een zinnige discussie. Tot die tijd kom ik niet veel verder dan een grote grijns om je posts.
Dat is natuurlijk allemaal gebakken lucht wanneer een groot deel van de criminele activiteiten ook uit diezelfde groep komt. En je kunt bijvoorbeeld nog zo succesvol zijn, maar wanneer je het niet aandurft om de hand te schudden van een vrouw is er toch iets ergens niet goed gegaan (even vanuit de decadente Westerse wereld gezien, waar we volgens mij ook zijn?).quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat je wel kunt doen is de cijfers van het cbs erbij pakken en kijken hoe het zit met de participatie van moslims binnen de maatschappij. Dan zul je zien dat de resultaten qua groeicijfers in opleidingsniveau goed zijn. Dat de bijdrage aan de economie met ondernemingen ook goed zijn en dat de welvaart onder moslims ook groeiende is, in vergelijking met de eerste twee generaties.
De intentie, daar zit het probleem. En mijn post was meer gericht naar de usual suspects hier met hun islamofobe opmerkingen. Mijn royale visschotel en oesters van vandaag smaken er niet minder om. Maar het geeft te denken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:38 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Doen we eens wat voor jullie, is het weer niet goed?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |