Dus er is wel degelijk een stijgende lijn en het gaat op meerdere fronten aantoonbaar beter? Zijn we eruit.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:58 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is niet waar. In dat rapport wordt enkel gesteld dat er een stijgende lijn zichtbaar is. Maar een stijgende lijn wil niet zeggen dat alle problemen als sneeuw voor de zon zijn verdwenen. Zie bijvoorbeeld:
[..]
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Het gaat beter, maar nog altijd duidelijk onder het gemiddelde. En dat is ook zichtbaar als je naar bijvoorbeeld de cijfers kijkt omtrent criminaliteit, onderwijs of participatie op de arbeidsmarkt.
Je hebt alleen de vrijheid om niet in een godsdienst te geloven?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik christelijk? pleur effe op met je hokjesdenken.
Ik ben redelijk vriendelijk, ik heb alleen een probleem met blinde mafkezen zoals jij.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:07 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Jij bent geen vriendelijk mannetje. Ga eens wat meer naar buiten en met vrouwen praten.
Nee hoor, ondanks de stijgende lijn zijn er nog altijd veel problemen en mensen met een migratieachtergrond uit Islamtische landen en zijn zij op verscheidene negatieve manieren oververtegenwoordigd.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus er is wel degelijk een stijgende lijn en het gaat op meerdere fronten aantoonbaar beter? Zijn we eruit.
Negeer ik die onzin over problemen als sneeuw voor de zon bla bla die je er zelf bij verzint even. Het besef is er eindelijk.
Wel grappig advies voor dit draadjequote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:07 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Jij bent geen vriendelijk mannetje. Ga eens wat meer naar buiten en met vrouwen praten.
Waarom probeer je het eigenlijk nog?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, ondanks de stijgende lijn zijn er nog altijd veel problemen en mensen met een migratieachtergrond uit Islamtische landen en zijn zij op verscheidene negatieve manieren oververtegenwoordigd.
Dat jij dit lastig vindt om te accepteren omdat je zelf een zwak hebt voor de Islam en moslims is een tweede, dat haalt die negatieve oververtegenwoordiging van deze groep niet weg.
Voor mij ben je ook niet zo vriendelijk. Terwijl ik je met respect benader altijd.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ben redelijk vriendelijk, ik heb alleen een probleem met blinde mafkezen zoals jij.
Niet echt, je praat altijd poep.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voor mij ben je ook niet zo vriendelijk. Terwijl ik je met respect benader altijd.²
Nee nee, zo werkt het niet. Je liet net zelf zien dat het op een aantal gebieden wel degelijk succesvol verloopt, dan kun je niet zeggen dat een oververtegenwoordiging van een véél kleiner onderdeel van diezelfde gemeenschap dat teniet doen. Het is statistiek, geen cherrypicking. Het hele plaatje, daar gaat het om.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, ondanks de stijgende lijn zijn er nog altijd veel problemen en mensen met een migratieachtergrond uit Islamtische landen en zijn zij op verscheidene negatieve manieren oververtegenwoordigd.
Dat jij dit lastig vindt om te accepteren omdat je zelf een zwak hebt voor de Islam en moslims is een tweede, dat haalt die negatieve oververtegenwoordiging van deze groep niet weg.
Als je wat langer zou nadenken dan komt er toch langzaam een besef dat het gek is dat juist de PVV de koran een lesboek gaat maken terwijl hun verkiezingsprogramma zei dat het boek verboden moest worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als je even nadenkt zou je begrijpen dat ze willen proberen imams minder radicaal te maken en te vormen en te sturen.
Maar dat gaat toch niet werken.
Mag aannemen dat er meer mensen opsporing verzocht kijken dan dat ze een Turkse kapper hebben.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee nee, zo werkt het niet. Je liet net zelf zien dat het op een aantal gebieden wel degelijk succesvol verloopt, dan kun je niet zeggen dat een oververtegenwoordiging van een véél kleiner onderdeel van diezelfde gemeenschap dat teniet doen. Het is statistiek, geen cherrypicking. Het hele plaatje, daar gaat het om.
Ik snap het wel. Je ziet het gebeuren en je kan niks doen. Stukje frustratie. Ik blijf het zeggen. Je gaat rust vinden in de acceptatie.quote:
Een stijgende lijn, waarbij een groep nog altijd al meerdere vlakken negatief is oververtegenwoordigd is niet succesvol.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee nee, zo werkt het niet. Je liet net zelf zien dat het op een aantal gebieden wel degelijk succesvol verloopt, dan kun je niet zeggen dat een oververtegenwoordiging van een véél kleiner onderdeel van diezelfde gemeenschap dat teniet doen. Het is statistiek, geen cherrypicking. Het hele plaatje, daar gaat het om.
Het hele plaatje? We hebben hier een barbaars volk naar binnen gehaald dat oververtegenwoordigd is in letterlijk alle misdaadstatistieken, oververtegenwoordigd is in alle religieuze aanslagen, en geen enkele toegevoegde waarde heeft tot geen enkele maatschappij waar dan ook. En alsnog heb jij het gore lef om een grote bek op te zetten om deze uitbaters te verdedigen. Je zou je dood moeten schamen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik lach jou hardop uit, met je strontreligie.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Je ziet het gebeuren en je kan niks doen. Stukje frustratie. Ik blijf het zeggen. Je gaat rust vinden in de acceptatie.²
Je bent nu de cijfers op mesoniveau van een bevolkingsgroep langs je eigen maatstaven aan het leggen wat acceptabel is. Zo werkt statistiek natuurlijk niet hèquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een stijgende lijn, waarbij een groep nog altijd al meerdere vlakken negatief is oververtegenwoordigd is niet succesvol.
Mij niet, ik daag je uit om het te proberenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:28 schreef Killumination het volgende:
Als Imam had ik jullie wel allemaal bekeerd denk ik.
Te laat, je hebt al geaccepteerd dat wij broeders zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mij niet, ik daag je uit om het te proberen
En jij zou je íets meer moeten verdiepen en hoe de cijfers zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het hele plaatje? We hebben hier een barbaars volk naar binnen gehaald dat oververtegenwoordigd is in letterlijk alle misdaadstatistieken, oververtegenwoordigd is in alle religieuze aanslagen, en geen enkele toegevoegde waarde heeft tot geen enkele maatschappij waar dan ook. En alsnog heb jij het gore lef om een grote bek op te zetten om deze uitbaters te verdedigen. Je zou je dood moeten schamen.
Broeders is niet hetzelfde als geloofsgenoten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:32 schreef Killumination het volgende:
[..]
Te laat, je hebt al geaccepteerd dat wij broeders zijn.
Is dat alles wat je hebt?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En jij zou je íets meer moeten verdiepen en hoe de cijfers zijn.
Nouja, dat zou vrij bepalend moeten zijn om te kunnen concluderen hoe het met een bepaalde bevolkingsgroep ervoor staat.quote:
Ziende blind. Staat dat niet voor onnadenkend?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ben redelijk vriendelijk, ik heb alleen een probleem met blinde mafkezen zoals jij.
Mijn religieuze overtuiging leert mij dat je geen goede mens bent als je met een volle buik slaapt terwijl je buurman in armoede en honger verkeert. Zullen de meeste mensen het hier wel mee eens zijn gok ik zo.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Broeders is niet hetzelfde als geloofsgenoten.
Bedankt trouwens.
Nou, in de misdaadstatistieken zijn ze nogal oververtegenwoordigd, vandaar mijn reactie, maar jij vond dat blijkbaar overtrokken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nouja, dat zou vrij bepalend moeten zijn om te kunnen concluderen hoe het met een bepaalde bevolkingsgroep ervoor staat.
Hoe weet je dat? Wat jij nu als extreem beschouwt was vroeger heel normaal en alledaags.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:03 schreef KoningWouter het volgende:
Alsof moslims in staat zijn hun extremistische ideeën los te laten. De extremisten voeren het uit, de rest keurt het niet af.
Ze gaan proberen het te herschrijven naar een vriendelijkere versie? Alhoewel ik ze dat ten zeerste afraad.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als je wat langer zou nadenken dan komt er toch langzaam een besef dat het gek is dat juist de PVV de koran een lesboek gaat maken terwijl hun verkiezingsprogramma zei dat het boek verboden moest worden.
Je moet sowieso nooit met een volle buik gaan slapen, dan verteerd je voedsel niet goed. Vertellen ze je dat niet in de moskee?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:36 schreef Killumination het volgende:
[..]
Mijn religieuze overtuiging leert mij dat je geen goede mens bent als je met een volle buik slaapt terwijl je buurman in armoede en honger verkeert. Zullen de meeste mensen het hier wel mee eens zijn gok ik zo.
Dus je focust je op 1 onderdeel om een conclusie te trekken? Dat is niet heel slim.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, in de misdaadstatistieken zijn ze nogal oververtegenwoordigd, vandaar mijn reactie, maar jij vond dat blijkbaar overtrokken.
Dat zal het zijn. Ik kijk noot televisie, maar heb inderdaad een Turkse kapper.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Mag aannemen dat er meer mensen opsporing verzocht kijken dan dat ze een Turkse kapper hebben.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus je focust je op 1 onderdeel om een conclusie te trekken? Dat is niet heel slim.
Vooroordelen, vooroordelen. En nog schelden ook! In de hoek, en in het vervolg eerst nadenken voor je wat zegt!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het hele plaatje? We hebben hier een barbaars volk naar binnen gehaald dat oververtegenwoordigd is in letterlijk alle misdaadstatistieken, oververtegenwoordigd is in alle religieuze aanslagen, en geen enkele toegevoegde waarde heeft tot geen enkele maatschappij waar dan ook. En alsnog heb jij het gore lef om een grote bek op te zetten om deze uitbaters te verdedigen. Je zou je dood moeten schamen.
Maar je bent stout geweest en krijgt geen kusje!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:41 schreef Hathor het volgende:
Beste vrienden, ik ga slapen, ik wens jullie allen een goedenacht.
Waar zag jij een scheldwoord?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:40 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Vooroordelen, vooroordelen. En nog schelden ook! In de hoek, en in het vervolg eerst nadenken voor je wat zegt!
Jij gaat weer woelen. Al die Moslims om je heen.quote:
Meer islamieten die werken zegt niet veel over integratie lijkt mij. De binding met ons land, als die er al is, is alleen financieel van aard. Qua normen en waarden, cultuur, etc hebben ze niks met Nederland. Vervelend volkquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Rapport van het CBS over integratie in 2024 zegt letterlijk het tegenovergestelde van wat jij hier beweert. Betere sociaal-maatschappelijke positie, meer bezitters van koopwoningen, stijging van opleidingsniveau, werkeloosheid en bijbehorende uitkeringen afgenomen en dus een hogere arbeidsparticipatie en over het algemeen een hoger inkomen. Schaar ik even alle Niet-westerse afkomsten zoals Turks en Marokkaans even onder dezelfde noemer, maar dat de integratie aantoonbaar successen boekt onder moslims is gewoon aan te tonen.
Dat de Islam je niet bevalt is je goed recht, maar de argumenten kloppen niet. Ben dan gewoon eerlijk en zeg; ik moet ze niet, klaar.
Arbeid is 1 van de belangrijkste aspecten van integratie en participatie.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Meer islamieten die werken zegt niet veel over integratie lijkt mij. De binding met ons land, als die er al is, is alleen financieel van aard. Qua normen en waarden, cultuur, etc hebben ze niks met Nederland. Vervelend volk
Veel van die zgn waarden laten we inderdaad links liggen. En dat siert ons juist. Paar voorbeelden:quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Meer islamieten die werken zegt niet veel over integratie lijkt mij. De binding met ons land, als die er al is, is alleen financieel van aard. Qua normen en waarden, cultuur, etc hebben ze niks met Nederland. Vervelend volk
Dat zou heel knap zijn aangezien de islamistische authoriteiten (wie dat ook moge zijn) helemaal niet kunnen bepalen wat haram is.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:06 schreef Akkerdjie het volgende:
Die opleiding zal simpelweg haram verklaard worden door de islamistische authoriteiten en dan is het klaar.
Je snapt heel goed wat ik bedoel.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zou heel knap zijn aangezien de islamistische authoriteiten (wie dat ook moge zijn) helemaal niet kunnen bepalen wat haram is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |