abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216601405
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is niet waar. In dat rapport wordt enkel gesteld dat er een stijgende lijn zichtbaar is. Maar een stijgende lijn wil niet zeggen dat alle problemen als sneeuw voor de zon zijn verdwenen. Zie bijvoorbeeld:
[..]
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Het gaat beter, maar nog altijd duidelijk onder het gemiddelde. En dat is ook zichtbaar als je naar bijvoorbeeld de cijfers kijkt omtrent criminaliteit, onderwijs of participatie op de arbeidsmarkt.
Dus er is wel degelijk een stijgende lijn en het gaat op meerdere fronten aantoonbaar beter? Zijn we eruit.

Negeer ik die onzin over problemen als sneeuw voor de zon bla bla die je er zelf bij verzint even. Het besef is er eindelijk.
Dit, dus.
pi_216601443
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:51 schreef Hathor het volgende:

[..]
Sinds wanneer ben ik christelijk? pleur effe op met je hokjesdenken.
Je hebt alleen de vrijheid om niet in een godsdienst te geloven?
pi_216601516
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:55 schreef Hathor het volgende:

[..]
Zak in de stront blinde mafkees,
Jij bent geen vriendelijk mannetje. Ga eens wat meer naar buiten en met vrouwen praten.
pi_216601556
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:07 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Jij bent geen vriendelijk mannetje. Ga eens wat meer naar buiten en met vrouwen praten.
Ik ben redelijk vriendelijk, ik heb alleen een probleem met blinde mafkezen zoals jij.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_216601589
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:04 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dus er is wel degelijk een stijgende lijn en het gaat op meerdere fronten aantoonbaar beter? Zijn we eruit.

Negeer ik die onzin over problemen als sneeuw voor de zon bla bla die je er zelf bij verzint even. Het besef is er eindelijk.
Nee hoor, ondanks de stijgende lijn zijn er nog altijd veel problemen en mensen met een migratieachtergrond uit Islamtische landen en zijn zij op verscheidene negatieve manieren oververtegenwoordigd.

Dat jij dit lastig vindt om te accepteren omdat je zelf een zwak hebt voor de Islam en moslims is een tweede, dat haalt die negatieve oververtegenwoordiging van deze groep niet weg.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216601597
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:07 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Wel grappig advies voor dit draadje :D
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_216601615
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, ondanks de stijgende lijn zijn er nog altijd veel problemen en mensen met een migratieachtergrond uit Islamtische landen en zijn zij op verscheidene negatieve manieren oververtegenwoordigd.

Dat jij dit lastig vindt om te accepteren omdat je zelf een zwak hebt voor de Islam en moslims is een tweede, dat haalt die negatieve oververtegenwoordiging van deze groep niet weg.
Waarom probeer je het eigenlijk nog?
  zaterdag 8 februari 2025 @ 22:14:46 #108
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_216601626
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:09 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik ben redelijk vriendelijk, ik heb alleen een probleem met blinde mafkezen zoals jij.
Voor mij ben je ook niet zo vriendelijk. Terwijl ik je met respect benader altijd.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_216601635
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Voor mij ben je ook niet zo vriendelijk. Terwijl ik je met respect benader altijd.

Niet echt, je praat altijd poep.
pi_216601647
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Nee nee, zo werkt het niet. Je liet net zelf zien dat het op een aantal gebieden wel degelijk succesvol verloopt, dan kun je niet zeggen dat een oververtegenwoordiging van een véél kleiner onderdeel van diezelfde gemeenschap dat teniet doen. Het is statistiek, geen cherrypicking. Het hele plaatje, daar gaat het om.
Dit, dus.
pi_216601670
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 15:05 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Als je even nadenkt zou je begrijpen dat ze willen proberen imams minder radicaal te maken en te vormen en te sturen.

Maar dat gaat toch niet werken.
Als je wat langer zou nadenken dan komt er toch langzaam een besef dat het gek is dat juist de PVV de koran een lesboek gaat maken terwijl hun verkiezingsprogramma zei dat het boek verboden moest worden.
pi_216601673
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:16 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Nee nee, zo werkt het niet. Je liet net zelf zien dat het op een aantal gebieden wel degelijk succesvol verloopt, dan kun je niet zeggen dat een oververtegenwoordiging van een véél kleiner onderdeel van diezelfde gemeenschap dat teniet doen. Het is statistiek, geen cherrypicking. Het hele plaatje, daar gaat het om.
Mag aannemen dat er meer mensen opsporing verzocht kijken dan dat ze een Turkse kapper hebben.
pi_216601686
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
opsporing verzocht
1999 belde. :')
Dit, dus.
pi_216601735
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:19 schreef Buitendam het volgende:

[..]
1999 belde. :')
:?
  zaterdag 8 februari 2025 @ 22:25:50 #115
13462 BansheeBoy
pi_216601810
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:15 schreef Hathor het volgende:

[..]
Niet echt, je praat altijd poep.
Ik snap het wel. Je ziet het gebeuren en je kan niks doen. Stukje frustratie. Ik blijf het zeggen. Je gaat rust vinden in de acceptatie.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_216601812
quote:

[..]
Ik ben redelijk vriendelijk
Feit.
pi_216601835
quote:

[..]
Een stijgende lijn, waarbij een groep nog altijd al meerdere vlakken negatief is oververtegenwoordigd is niet succesvol.

Als een voetbalteam eerst elke wedstrijd met 0-6 verliest en daarna met 0-4, dan is het niet een succes te noemen. Men verliest immers nog altijd met grote cijfers.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216601857
Als Imam had ik jullie wel allemaal bekeerd denk ik.
pi_216601872
quote:

[..]
Het hele plaatje? We hebben hier een barbaars volk naar binnen gehaald dat oververtegenwoordigd is in letterlijk alle misdaadstatistieken, oververtegenwoordigd is in alle religieuze aanslagen, en geen enkele toegevoegde waarde heeft tot geen enkele maatschappij waar dan ook. En alsnog heb jij het gore lef om een grote bek op te zetten om deze uitbaters te verdedigen. Je zou je dood moeten schamen.
pi_216601884
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik snap het wel. Je ziet het gebeuren en je kan niks doen. Stukje frustratie. Ik blijf het zeggen. Je gaat rust vinden in de acceptatie.

Ik lach jou hardop uit, met je strontreligie.
pi_216601895
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Een stijgende lijn, waarbij een groep nog altijd al meerdere vlakken negatief is oververtegenwoordigd is niet succesvol.
Je bent nu de cijfers op mesoniveau van een bevolkingsgroep langs je eigen maatstaven aan het leggen wat acceptabel is. Zo werkt statistiek natuurlijk niet hè :D
Dit, dus.
pi_216601902
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:28 schreef Killumination het volgende:
Als Imam had ik jullie wel allemaal bekeerd denk ik.
Mij niet, ik daag je uit om het te proberen
pi_216601910
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:31 schreef Hathor het volgende:

[..]
Mij niet, ik daag je uit om het te proberen
Te laat, je hebt al geaccepteerd dat wij broeders zijn.
pi_216601913
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:29 schreef Hathor het volgende:

[..]
Het hele plaatje? We hebben hier een barbaars volk naar binnen gehaald dat oververtegenwoordigd is in letterlijk alle misdaadstatistieken, oververtegenwoordigd is in alle religieuze aanslagen, en geen enkele toegevoegde waarde heeft tot geen enkele maatschappij waar dan ook. En alsnog heb jij het gore lef om een grote bek op te zetten om deze uitbaters te verdedigen. Je zou je dood moeten schamen.
En jij zou je íets meer moeten verdiepen en hoe de cijfers zijn.
Dit, dus.
pi_216601923
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:32 schreef Killumination het volgende:

[..]
Te laat, je hebt al geaccepteerd dat wij broeders zijn.
Broeders is niet hetzelfde als geloofsgenoten.

Bedankt trouwens.
pi_216601929
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:32 schreef Buitendam het volgende:

[..]
En jij zou je íets meer moeten verdiepen en hoe de cijfers zijn.
Is dat alles wat je hebt?
pi_216601946
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:33 schreef Hathor het volgende:

[..]
Is dat alles wat je hebt?
Nouja, dat zou vrij bepalend moeten zijn om te kunnen concluderen hoe het met een bepaalde bevolkingsgroep ervoor staat.
Dit, dus.
pi_216601970
quote:

[..]
Ziende blind. Staat dat niet voor onnadenkend?
pi_216601972
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:33 schreef Hathor het volgende:

[..]
Broeders is niet hetzelfde als geloofsgenoten.

Bedankt trouwens.
Mijn religieuze overtuiging leert mij dat je geen goede mens bent als je met een volle buik slaapt terwijl je buurman in armoede en honger verkeert. Zullen de meeste mensen het hier wel mee eens zijn gok ik zo.
pi_216601988
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:34 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Nouja, dat zou vrij bepalend moeten zijn om te kunnen concluderen hoe het met een bepaalde bevolkingsgroep ervoor staat.
Nou, in de misdaadstatistieken zijn ze nogal oververtegenwoordigd, vandaar mijn reactie, maar jij vond dat blijkbaar overtrokken.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 22:37:29 #131
210150 Hiddendoe
https://www.youtube.com/watch?
pi_216601990
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 15:03 schreef KoningWouter het volgende:
Alsof moslims in staat zijn hun extremistische ideeën los te laten. De extremisten voeren het uit, de rest keurt het niet af.
Hoe weet je dat? Wat jij nu als extreem beschouwt was vroeger heel normaal en alledaags.
pi_216601997
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:18 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Als je wat langer zou nadenken dan komt er toch langzaam een besef dat het gek is dat juist de PVV de koran een lesboek gaat maken terwijl hun verkiezingsprogramma zei dat het boek verboden moest worden.
Ze gaan proberen het te herschrijven naar een vriendelijkere versie? Alhoewel ik ze dat ten zeerste afraad.
pi_216602001
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:36 schreef Killumination het volgende:

[..]
Mijn religieuze overtuiging leert mij dat je geen goede mens bent als je met een volle buik slaapt terwijl je buurman in armoede en honger verkeert. Zullen de meeste mensen het hier wel mee eens zijn gok ik zo.
Je moet sowieso nooit met een volle buik gaan slapen, dan verteerd je voedsel niet goed. Vertellen ze je dat niet in de moskee?
pi_216602003
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:37 schreef Hathor het volgende:

[..]
Nou, in de misdaadstatistieken zijn ze nogal oververtegenwoordigd, vandaar mijn reactie, maar jij vond dat blijkbaar overtrokken.
Dus je focust je op 1 onderdeel om een conclusie te trekken? Dat is niet heel slim.
Dit, dus.
pi_216602015
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Mag aannemen dat er meer mensen opsporing verzocht kijken dan dat ze een Turkse kapper hebben.
Dat zal het zijn. Ik kijk noot televisie, maar heb inderdaad een Turkse kapper.
pi_216602018
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:38 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dus je focust je op 1 onderdeel om een conclusie te trekken? Dat is niet heel slim.
:O
pi_216602038
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:39 schreef Hathor het volgende:

[..]
:O
Lekker gapen. Slaperd.
Dit, dus.
pi_216602039
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:29 schreef Hathor het volgende:

[..]
Vooroordelen, vooroordelen. En nog schelden ook! In de hoek, en in het vervolg eerst nadenken voor je wat zegt!
pi_216602043
Beste vrienden, ik ga slapen, ik wens jullie allen een goedenacht.
pi_216602051
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:41 schreef Hathor het volgende:
Beste vrienden, ik ga slapen, ik wens jullie allen een goedenacht.
Maar je bent stout geweest en krijgt geen kusje!
pi_216602058
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:40 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Vooroordelen, vooroordelen. En nog schelden ook! In de hoek, en in het vervolg eerst nadenken voor je wat zegt!
Waar zag jij een scheldwoord?
pi_216602101
Kijk em eens zoeken die Frank. _O-
pi_216602112
Truste mafkezen.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 23:00:02 #144
13462 BansheeBoy
pi_216602271
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 22:46 schreef Hathor het volgende:
Truste mafkezen.
Jij gaat weer woelen. Al die Moslims om je heen. :')

pi_216602754
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:49 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Rapport van het CBS over integratie in 2024 zegt letterlijk het tegenovergestelde van wat jij hier beweert. Betere sociaal-maatschappelijke positie, meer bezitters van koopwoningen, stijging van opleidingsniveau, werkeloosheid en bijbehorende uitkeringen afgenomen en dus een hogere arbeidsparticipatie en over het algemeen een hoger inkomen. Schaar ik even alle Niet-westerse afkomsten zoals Turks en Marokkaans even onder dezelfde noemer, maar dat de integratie aantoonbaar successen boekt onder moslims is gewoon aan te tonen.

Dat de Islam je niet bevalt is je goed recht, maar de argumenten kloppen niet. Ben dan gewoon eerlijk en zeg; ik moet ze niet, klaar.
Meer islamieten die werken zegt niet veel over integratie lijkt mij. De binding met ons land, als die er al is, is alleen financieel van aard. Qua normen en waarden, cultuur, etc hebben ze niks met Nederland. Vervelend volk
  zondag 9 februari 2025 @ 00:05:23 #146
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_216602883
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 23:51 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Meer islamieten die werken zegt niet veel over integratie lijkt mij. De binding met ons land, als die er al is, is alleen financieel van aard. Qua normen en waarden, cultuur, etc hebben ze niks met Nederland. Vervelend volk
Arbeid is 1 van de belangrijkste aspecten van integratie en participatie.
Dit, dus.
pi_216602887
Die opleiding zal simpelweg haram verklaard worden door de islamistische authoriteiten en dan is het klaar.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
  zondag 9 februari 2025 @ 00:09:30 #148
13462 BansheeBoy
pi_216602913
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 23:51 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Veel van die zgn waarden laten we inderdaad links liggen. En dat siert ons juist. Paar voorbeelden:

• Blokjes kaas en osseworst op een satéprikker en wat pate op een cracker als je mensen uitnodigt. :')
• Partnerruil.
• Als vader toekijken hoe snelle Henk van het kippenkamp je dochter vol op de mond neemt.
• Als vader condooms kopen voor je dochter.
• Koekjestrommel hermetisch afsluiten nadat je er een koekje uit hebt gepakt.

Waarden die ons wel aan staan en met gepaste trots en dito grimas wel overnemen:

• Goed plannen
• Stiptheid
• Zuinigheid (moet alleen niet doorschieten)
• Rationaliteit
• Redelijkheid
• Totaalvoetbal

:{
  zondag 9 februari 2025 @ 00:11:30 #149
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_216602927
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 00:06 schreef Akkerdjie het volgende:
Die opleiding zal simpelweg haram verklaard worden door de islamistische authoriteiten en dan is het klaar.
Dat zou heel knap zijn aangezien de islamistische authoriteiten (wie dat ook moge zijn) helemaal niet kunnen bepalen wat haram is.
Dit, dus.
pi_216602953
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 00:11 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dat zou heel knap zijn aangezien de islamistische authoriteiten (wie dat ook moge zijn) helemaal niet kunnen bepalen wat haram is.
Je snapt heel goed wat ik bedoel.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')