is niet de goeie versiequote:
wel bij de goeie grap danquote:
Dit geeft een Snapjuhhhh vibequote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy vindt dat BB antwoord moet geven. Hij heeft al 2 dagen geleden een vraag gesteld over het eten.
Zou het eten op zijn omdat ze het niet alleen als avondeten eten?
Dat wist hij wel. Iedereen hier zegt dat hij boos is dat hij 'de macht' niet heeft maar zijn punt was het feit dat Kiki het weg gaf wat hij niet snapte en het gedrag van Elsa (niet het feit dat ze DM is)quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus mastermind Jordy hoorde afgelopen avond/nacht de papegaai zeggen 'Wie heeft de macht ' (of zoiets). Maar hij kan niet bedenken dat bij de eerste actie daarna in de ochtend die macht ook daadwerkelijk verdeeld gaat worden?
Jawel, juist wel....wilde niet dat Elsa hem pakte maar Keanuquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus mastermind Jordy hoorde afgelopen avond/nacht de papegaai zeggen 'Wie heeft de macht ' (of zoiets). Maar hij kan niet bedenken dat bij de eerste actie daarna in de ochtend die macht ook daadwerkelijk verdeeld gaat worden?
Hij heeft afgelopen nacht nog gewezen naar de bokaal icm de opmerking van peter. Hij wilde de bokaal pakken maar dat vonden de andere geen goed idee. Vanmorgen wilde hij dat Keanu de bokaal kreeg maar die gaf het af aan Elsa. Hij was een van de weinige die door had dat het voor dm was.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens mij hebben ze gevraagd tot wanneer dit eten gebruikt moet worden omdat ze anders niet weten hoe de verdeling moet zijn. En dat wordt niet verteld.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy vindt dat BB antwoord moet geven. Hij heeft al 2 dagen geleden een vraag gesteld over het eten.
Dat is vragen naar de bekende weg toch? BB heeft al een paar keer gezegd dat het eten avondeten is en als ze honger hebben ze slob moeten pakkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Alle beslissingen 100 x in twijfel trekkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben eigenlijk wel blij dat Kiki geen DM is... dat zou vermoeiend zijn.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy die vindt dat Elsa soms te druk is, is wel classic.
Denk dat Febo ook wel stiekem blij is, anders hadden ze de hele week naar zijn zielige gedoe moeten luisterenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben eigenlijk wel blij dat Kiki geen DM is... dat zou vermoeiend zijn.
Ja ze denken nooit aan Jolienquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien #howcanimakethisaboutme wil ook wat zeggen.
Calimero 2quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:41 schreef ledn81 het volgende:
Jolien heeft een paar woordjes van Jeffrey geleerd "niet gegund"
Jordy ziet nog steeds niet dat dat ook voor hem geldtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Het is gewoon zo, degene met de grootste bek krijgt het.
Is lastig he, er zijn geen spiegels in dat huis.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy ziet nog steeds niet dat dat ook voor hem geldt
wie tegen wie?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekker sfeertje in de keuken, als blikken konden doden .....
Ze heeft al veel? Ze loopt al weken rond zonder dat ze haar haar kan wassen. Ze loopt al weken rond in het uniform van BB. Ze houdt de was bij van al die mensen daar. Ik vraag me af wat ze dan 'veel' heeft.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:41 schreef Verity het volgende:
Jolien: Vind het niet leuk dat er weeral niet naar mij wordt gekeken. Ik mag Elsa hartstikke graag, maar ze heeft al veel.
Ook nog zelfinzicht van die mensen vragen is wel wat veel gevraagd.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft al veel? Ze loopt al weken rond zonder dat ze haar haar kan wassen. Ze loopt al weken rond in het uniform van BB. Ze houdt de was bij van al die mensen daar. Ik vraag me af wat ze dan 'veel' heeft.
oh ja... dat is waar ookquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ook nog zelfinzicht van die mensen vragen is wel wat veel gevraagd.
Hij deed helemaal niet moeilijk maar jammer dat niemand het geloofde wat de werkelijke bedoeling was en niet alleen over de games zou gaan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Kiki wou dus zelf niet .. wat doet Jordy dan moeilijk...?
nee nu hebben we Jordyquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:39 schreef mazaru het volgende:
Wat een heerlijke streams zo zonder die chagrijnige kop van Jeffrey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |