Blijft weinig over zo, daarstraks werd alles ten westen van Amersfoort ook al afgezonken in de zee.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:37 schreef TweedeKlum het volgende:
Unieke kans om voorgoed afscheid te nemen van Friesland en Groningen.![]()
![]()
Gelukkig zijn ze er nog, de mensen die het snappenquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:48 schreef ondeugend het volgende:
Ik doe bewust de stoep niet vegen. Het is woensdagmiddag en kan mij voorstellen dat kinderen willen sleëen. Ik herinner me dat een schone stoep de pret bedierf.
Het kan wel weer jaren duren voor er weer sleebare sneeuw valt.
Ik snap het überhaupt niet zo. Waarom in godsnaam zou je de stoep vegen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:48 schreef ondeugend het volgende:
Ik doe bewust de stoep niet vegen. Het is woensdagmiddag en kan mij voorstellen dat kinderen willen sleëen. Ik herinner me dat een schone stoep de pret bedierf.
Het kan wel weer jaren duren voor er weer sleebare sneeuw valt.
Vroegah had je nog een Sneeuwruimverplichting dat was achterhaald tot dat Balkenende iedereen opriep om de stoep te gaan vegenquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap het überhaupt niet zo. Waarom in godsnaam zou je de stoep vegen?
Belgen, ach.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:49 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Vroegah had je nog een Sneeuwruimverplichting dat was achterhaald tot dat Balkenende iedereen opriep om de stoep te gaan vegenin Belgie krijg je nog steeds een boete als je je de stoep niet veegt.
Jeuzes, wat een snilquote:
Ook wel jaloers op ja, zou graag weer eens 20-30cm sneeuw hebben en het gehele land ontwricht zienquote:
2 jaar geleden hier op de Veluwequote:Op woensdag 12 februari 2025 15:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Grappig, de laatste jaren is het al een paar keer geweest dat alleen hier sneeuw lag en in de rest van NL nergens. En nu is het net andersom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |