abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 februari 2025 @ 11:19:27 #1
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_216593560
Trump wil luxe vakantieoord van Gaza maken en de Palestijnen ‘herplaatsen’
Donald Trump heeft de ambitie om Gaza over te nemen en er een ‘Rivièra van het Midden-Oosten’ te maken. Met in zijn achterhoofd televisiebeelden van de puinhopen van wat grotendeels door Israël werd verwoest, presenteerde de Amerikaanse president afgelopen nacht een spraakmakende visie. Terugkeer voor de Palestijnen zou volgens hem sowieso geen optie zijn.

Tijdens zijn ontmoeting met Benjamin Netanyahu, de premier van Israël, in het Witte Huis, stelde president Donald Trump dat de Verenigde Staten de controle over Gaza zouden moeten overnemen. Volgens hem kan de volledige Palestijnse bevolking beter verplaatst worden naar landen als Egypte en Jordanië om ruimte te maken voor ambitieuze wederopbouw. Trump merkte op dat Gaza door de oorlog volledig verwoest is en dat terugkeer voor Palestijnen sowieso geen optie zou zijn.

,,De VS zullen Gaza overnemen en er iets geweldigs van maken”, beloofde Trump in zijn typische stijl. Hij omschreef de wederopbouw van Gaza als een kans en een economisch project dat duizenden banen kan scheppen. Volgens Trump kan Gaza zelfs ‘de Rivièra van het Midden-Oosten’ worden. Hij suggereerde dat rijke Arabische landen uit de regio de herhuisvesting van Palestijnen zouden kunnen financieren.

Het radicale voorstel van Trump, dat in feite neerkomt op een massale, gedwongen verplaatsing van de Palestijnse bevolking, had de interesse van de Israëlische premier Netanyahu, maar werd direct afgewezen door Hamas en door buurlanden als Egypte en Jordanië. Volgens Trump zouden deze laatste de Palestijnen moeten huisvesten.

Hamas noemde het plan een ‘recept voor chaos en spanning in de regio’. Volgens de internationale wetgeving, waaronder de Geneefse Conventies, is het plan echter onuitvoerbaar. Gedwongen bevolkingsverplaatsingen zijn immers illegaal. Trump wuifde juridische bezwaren echter weg en is ervan overtuigd dat de Palestijnen uiteindelijk akkoord zullen gaan met zijn idee. ,,Ik denk niet dat ze nee tegen me zullen zeggen.”
https://www.ad.nl/buitenl(...)erplaatsen~a375f0a4/

Binnenkort nieuwe roast van Trump op het strand van Gaza.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 11:26:32 #2
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216593642
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 11:11 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ben jij zelf joods? Als ik jouw berichten zo lees, zijn dat allemaal engelen en Palestijnen het grootste uitschot dat er bestaat. En daar ben je heilig van overtuigd.
Am Yisrael Chai.

Denk wat je wil denken.

Matige troll is toch wel matig. Ik zou je voortaan willen verzoeken om me iets meer te prikkelen dan waar je nu mee aan komt zetten :{
pi_216593794
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 11:26 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Am Yisrael Chai.

Denk wat je wil denken.

Matige troll is toch wel matig. Ik zou je voortaan willen verzoeken om me iets meer te prikkelen dan waar je nu mee aan komt zetten :{
Ah, je bent gewoon een enorme fan. Met een Jordanische/Israëlische vlag als avatar en een Russische slogan. Die vind dat Palestijnen niets te zoeken hebben in die regio. En extreem rechts qua postgedrag.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 11:43:33 #4
396550 Richestorags
pi_216593887
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 11:37 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ah, je bent gewoon een enorme fan. Met een Jordanische/Israëlische vlag als avatar en een Russische slogan. Die vind dat Palestijnen niets te zoeken hebben in die regio. En extreem rechts qua postgedrag.
Misschien. Misschien niet. Ik ben niet ontevreden met deze tweede poging van je want je legt al je kaarten nu op tafel. Even een suggestie: je zou nog over bruinhemden, de PVV, AfD en Trump kunnen beginnen.
pi_216593924
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 11:11 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ben jij zelf joods? Als ik jouw berichten zo lees, zijn dat allemaal engelen en Palestijnen het grootste uitschot dat er bestaat. En daar ben je heilig van overtuigd.
Dat de Palestijnse samenleving één van de meest barbaarse en gewelddadige ter wereld is, staat vast.

Er zijn dan ook eigenlijk geen anderen samenlevingen te bedenken waar men de kinderen op jonge leeftijd al zo enthousiast indoctrineert met een lust voor martelaarschap, terrorisme en antisemitisme. En dat wekt dan ook de vraag op waarom jij zo graag voor deze mensen in de bres springt?

Een samenleving waar pakweg 10-jarigen zeggen 'klaar te zijn' om een Jood neer te stekken of met een auto over Joden heen te rijden, is geen normale samenleving maar een zeer verwerpelijke en primitieve. Zie bijvoorbeeld:

Bekijk deze YouTube-video
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216593943
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 11:43 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Misschien. Misschien niet. Ik ben niet ontevreden met deze tweede poging van je want je legt al je kaarten nu op tafel. Even een suggestie: je zou nog over bruinhemden, de PVV, AfD en Trump kunnen beginnen.
Wat vind jij dan van een plan, voor de ultieme vrede, dat zowel Gaza als Israël worden opgeheven om plaats te maken voor een riviera met luxe huizen en villa’s? Mag Israël hier ook hand in eigen boezem steken en concluderen dat hun aanwezigheid daar niets is geworden en alleen maar ellende is geweest de laatste jaren?
Ook daar kunnen we wel wat voor bedenken.
Vakman pur sang
pi_216594004
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 11:48 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wat vind jij dan van een plan, voor de ultieme vrede, dat zowel Gaza als Israël worden opgeheven om plaats te maken voor een riviera met luxe huizen en villa’s? Mag Israël hier ook hand in eigen boezem steken en concluderen dat hun aanwezigheid daar niets is geworden en alleen maar ellende is geweest de laatste jaren?
Israël is het thuisland van de inheemse bewoners van dit gebied: Joden. De reactie op Israël en Joden is het probleem.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 8 februari 2025 @ 11:55:26 #8
396550 Richestorags
pi_216594017
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 11:48 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Geef het wat tijd. Elke Europese macht had zichzelf op basis van deze criteria kunnen opheffen.

De toekomst voor Israël is op de lange termijn juist wat gezonder. Het regime van Iran gaat een keer vallen en er ontstaat dan een Iran Israël axis in het MO.

Jordanië, Syrië en Egypte kunnen niet meer aanvallen. Saudi-Arabië gaat ook wel weer naar Israël toetrekken over een aantal jaar.

Daarnaast gaan we niet zomaar erkende landen opheffen. Zo opereert niemand en op wat genderstudies campus en moslims na pleit niemand hiervoor in het Westen.
pi_216594098
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 11:43 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik rapporteer gewoon wat ik zie en wat je zelf zegt. Ik extrapoleer niets, dat doe je zelf al genoeg.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 12:05:51 #10
396550 Richestorags
pi_216594121
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 12:03 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ik rapporteer gewoon wat ik zie en wat je zelf zegt. Ik extrapoleer niets, dat doe je zelf al genoeg.
Ok mr reporter.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 12:06:35 #11
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_216594134
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 11:55 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Geef het wat tijd. Elke Europese macht had zichzelf op basis van deze criteria kunnen opheffen.

De toekomst voor Israël is op de lange termijn juist wat gezonder. Het regime van Iran gaat een keer vallen en er ontstaat dan een Iran Israël axis in het MO.

Jordanië, Syrië en Egypte kunnen niet meer aanvallen. Saudi-Arabië gaat ook wel weer naar Israël toetrekken over een aantal jaar.

Daarnaast gaan we niet zomaar erkende landen opheffen. Zo opereert niemand en op wat genderstudies campus en moslims na pleit niemand hiervoor in het Westen.
Omgekeerd pleit domrechts dan wel weer voor etnische zuivering van Gaza.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_216594196
quote:

[..]

Het lijkt mij een prima plan. Eerlijk is eerlijk, allemaal dezelfde behandeling. Allemaal er uit en laat de buurlanden maar schieten op de VS, als ze dat willen. En dat lost het huidige conflict op. Europa herstelt daarmee hun fout van 80 jaar geleden. Eigenlijk zouden ze dan de Palestijnen hun land terug moeten geven, maar dan krijg je weer joodse terroristen. We hebben er van geleerd.

En als dat te ver gaat, kunnen we beter niets doen. Zolang de VS een VN vredesmacht verbied, gaat het verder niet beter worden.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 12:14:44 #13
396550 Richestorags
pi_216594239
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 12:06 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Omgekeerd pleit domrechts dan wel weer voor etnische zuivering van Gaza.
Wat moet ik hiermee?
  zaterdag 8 februari 2025 @ 12:15:35 #14
396550 Richestorags
pi_216594246
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 12:10 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Het lijkt mij een prima plan. Eerlijk is eerlijk, allemaal dezelfde behandeling. Allemaal er uit en laat de buurlanden maar schieten op de VS, als ze dat willen. En dat lost het huidige conflict op. Europa herstelt daarmee hun fout van 80 jaar geleden. Eigenlijk zouden ze dan de Palestijnen hun land terug moeten geven, maar dan krijg je weer joodse terroristen. We hebben er van geleerd.

En als dat te ver gaat, kunnen we beter niets doen. Zolang de VS een VN vredesmacht verbied, gaat het verder niet beter worden.
"Fout van 80 jaar geleden". Dat is ook een manier om je antisemitisme bloot te geven ja.
pi_216594274
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 12:15 schreef Richestorags het volgende:

[..]
"Fout van 80 jaar geleden". Dat is ook een manier om je antisemitisme bloot te geven ja.
Ik ben niet tegen joden, ik ben tegen generaties ellende. Ik ben sociaal.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 12:21:35 #16
396550 Richestorags
pi_216594320
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 12:18 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ik ben niet tegen joden, ik ben tegen generaties ellende. Ik ben sociaal.
Dit is het links progressieve equivalent van "ik ben op een missie van God". De automatische gedachte dat jij aan "de goede kant" staat en anderen aan "de foute kant".

Jouw missie is alleen niemand voor te porren.
pi_216594343
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 12:21 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dit is het links progressieve equivalent van "ik ben op een missie van God". De automatische gedachte dat jij aan "de goede kant" staat en anderen aan "de foute kant".

Jouw missie is alleen niemand voor te porren.
Ja, bij veel mensen staan winnen en eer bovenaan. Slachtoffers maken is een andere manier van scoren.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 12:27:00 #18
396550 Richestorags
pi_216594389
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 12:23 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ja, bij veel mensen staan winnen en eer bovenaan. Slachtoffers maken is een andere manier van scoren.
Het is inderdaad beter Israël en Gaza op te heffen en alle bewoners te deporteren.
pi_216594414
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 11:46 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat de Palestijnse samenleving één van de meest barbaarse en gewelddadige ter wereld is, staat vast.

Er zijn dan ook eigenlijk geen anderen samenlevingen te bedenken waar men de kinderen op jonge leeftijd al zo enthousiast indoctrineert met een lust voor martelaarschap, terrorisme en antisemitisme. En dat wekt dan ook de vraag op waarom jij zo graag voor deze mensen in de bres springt?

Een samenleving waar pakweg 10-jarigen zeggen 'klaar te zijn' om een Jood neer te stekken of met een auto over Joden heen te rijden, is geen normale samenleving maar een zeer verwerpelijke en primitieve. Zie bijvoorbeeld:

Bekijk deze YouTube-video
Ik kan niet begrijpen dat er hier mensen zijn die daar sympathie voor hebben. dat volk is gewoon pure evil.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_216594439
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 12:27 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Het is inderdaad beter Israël en Gaza op te heffen en alle bewoners te deporteren.
Ik zou zelf een grotere voorstander zijn van de VN nieuwe grenzen laten trekken en een vredesmacht laten sturen. En een hoop geld om de bevolking alles weer op te laten bouwen. Ok, die vredesmacht zit er dan 50 jaar en dat kost een paar honderd miljard.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 12:32:59 #21
396550 Richestorags
pi_216594485
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 12:30 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ik zou zelf een grotere voorstander zijn van de VN nieuwe grenzen laten trekken en een vredesmacht laten sturen. En een hoop geld om de bevolking alles weer op te laten bouwen. Ok, die vredesmacht zit er dan 50 jaar en dat kost een paar honderd miljard.
Dat heet dromen. Trump is aan de macht, Israël heeft kernwapens, landen willen geen lijkkisten hier voor naar huis zien komen.

Maar hey, je kunt jezelf wel sociaal noemen. Misschien wel de tweede Plato. Frank's Republic.
pi_216594513
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 12:32 schreef Richestorags het volgende:
Maar hey, je kunt jezelf wel sociaal noemen. Misschien wel de tweede Plato. Frank's Republic.
Nee, die ambitie heb ik niet. Hoogstens een eilandje met alleen hoogbegaafde mensen, waar iedereen hun ding doet. Dat lijkt me wel fijn.
pi_216594521
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 12:28 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ik kan niet begrijpen dat er hier mensen zijn die daar sympathie voor hebben. dat volk is gewoon pure evil.
Tja, er zullen ook vast wel normale Palestijnen zijn, maar het betreft een hele kleine minderheid. Het is inderdaad bizar te zien dat sommige Westerse mensen sympathie en empathie voor een samenleving hebben waar zulk gedachtegoed heerst.

En dit komt natuurlijk voort uit het feit dat men zichzelf structureel blijft voorhouden dat het allemaal eigenlijk wel meevalt en het overgrote deel van de Palestijnen net zo is als wij in het Westen. Bovendien zijn het dan ook nog moslims en 'mensen van kleur' dus dan wordt je in bepaalde kringen al per definitie als 'onderdrukt' gezien.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 12:39:10 #24
396550 Richestorags
pi_216594546
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 12:34 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Nee, die ambitie heb ik niet. Hoogstens een eilandje met alleen hoogbegaafde mensen, waar iedereen hun ding doet. Dat lijkt me wel fijn.
Mensa heeft meerdere testmomenten per jaar.
pi_216594553
quote:

[..]
Nieuwe grenzen trekken is nagenoeg onmogelijk. Een kleine eeuw geleden waren er ongeveer 2 miljoen mensen in dit gebied, nu pakweg 15 miljoen. Palestijnen willen alleen alles, een sentiment dat in Israël ook is gegroeid.
pi_216594621
quote:

[..]
Wees nou eens reëel. Dit gaat niet gebeuren.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216594641
quote:

[..]

Dit. Het kan snel, het kan langzaam. Maar welke kant het op beweegt is wel duidelijk.
Dus daar kun je beter op anticiperen. En imo is dat wat Trump nu doet. Gaza heeft geen toekomst. En daar moet je wat mee.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 8 februari 2025 @ 12:50:13 #28
396550 Richestorags
pi_216594643
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 12:47 schreef capricia het volgende:

[..]
Wees nou eens reëel. Dit gaat niet gebeuren.
Hij is niet reëel, hij is sociaal.
pi_216594647
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 12:50 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Hij is niet reëel, hij is sociaal.
Dat zijn fantasieën. Dromen.
Totaal niet reëel.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 8 februari 2025 @ 12:54:16 #30
396550 Richestorags
pi_216594680
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 12:50 schreef capricia het volgende:

[..]
Totaal niet reëel.
I know. Het was een referentie naar zijn eigen "ik ben sociaal".

Het is makkelijk "sociaal" te zijn als je niet gehinderd bent door de realiteit.
pi_216594723
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 12:50 schreef capricia het volgende:

[..]
Totaal niet reëel.
Tja, de "alternatieven" zijn allemaal variaties op alle Palestijnen in het beste geval deporteren en in het slechtste geval doodmaken.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 13:09:10 #32
396550 Richestorags
pi_216594810
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 13:00 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Tja, de "alternatieven" zijn allemaal variaties op alle Palestijnen in het beste geval deporteren en in het slechtste geval doodmaken.
...QED
  zaterdag 8 februari 2025 @ 14:21:15 #33
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_216595457
Trumpie slaat een beetje door.
Wanneer gaat dat resort open?
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 9 februari 2025 @ 11:11:50 #34
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216605409
quote:
Never again is now in the tunnels of Gaza

#ClearOutTheWholeThing

De gezondheidstoestand van twee vrijgelaten Israëlische gijzelaars, Or Levy en Eli Sharabi, is slecht. De derde gijzelaar is zwaar ondervoed. Dat hebben de ziekenhuizen waar de gijzelaars worden verzorgd zaterdagavond bekendgemaakt.

De gevolgen van 491 dagen gevangenschap zijn volgens ziekenhuisbronnen duidelijk zichtbaar. "Hun gezondheid is slecht", vertelde een woordvoerder van het ziekenhuis waar Or Levy en Eli Sharabi zaterdag werden opgenomen.

De derde gijzelaar die zaterdag werd vrijgelaten, de Israëlisch-Duitse Ohad Ben Ami, is zwaar ondervoed. "Hij verloor veel lichaamsgewicht, maar zijn geest is veerkrachtig en hij is een inspiratiebron", zei de directeur van het ziekenhuis in Tel Aviv.

[ Bericht 13% gewijzigd door Tengano op 09-02-2025 11:19:40 ]
pi_216605893
Ik had al zo'n gevoel dat hij het niet doet voor de mensen uit Gaza maar voor Isreal & de VS.

Money opertunities...

:r
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 9 februari 2025 @ 11:58:07 #36
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216605964
quote:
Egypte houdt op 27 februari een Arabische top over de "ernstige ontwikkelingen voor de Palestijnen". Dat meldt het ministerie van Buitenlandse Zaken.
Zie nu.nl
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 9 februari 2025 @ 12:10:05 #37
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_216606139
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:11 schreef Tengano het volgende:

[..]

De fysieke staat van de gevangenen die worden vrijgelaten en de manier waarop dit gebeurt zegt veel over het verschil tussen Israël en Palestina.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 9 februari 2025 @ 12:14:02 #38
pi_216606185
Trump komt met radicale oplossingen, maar dat is het enige dat nog zoden aan de dijk kan zetten. Doorgaan op de huidige manier en hopen dat er op een dag samen geleefd kan worden is naïef en zorgt alleen voor meer ellende. Ik geloof inmiddels ook wel dat er alleen nog vrede kan bestaan als minstens een van de partijen daar weg is. Ik heb eerder nog een suggestie aangedragen voor een methode maar toen ben ik geband.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 9 februari 2025 @ 12:16:09 #39
438527 MissButterflyy
pi_216606210
quote:
7s.gif Op zondag 9 februari 2025 12:14 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Trump komt met radicale oplossingen, maar dat is het enige dat nog zoden aan de dijk kan zetten. Doorgaan op de huidige manier en hopen dat er op een dag samen geleefd kan worden is naïef en zorgt alleen voor meer ellende. Ik geloof inmiddels ook wel dat er alleen nog vrede kan bestaan als minstens een van de partijen daar weg is. Ik heb eerder nog een suggestie aangedragen voor een methode maar toen ben ik geband.
Het ziet er naar uit dat de Arabische wereld niet akkoord gaat met het verjagen van de Palestijnen, dus ben benieuwd naar of het allemaal dan echt veiliger en rustiger wordt.
Die Trump is sowieso niet goed bij z’n paasei. Zeggen dat ze naar Saudi Arabië kunnen gaan, en die weten van niks. :') :')
pi_216606221
Trump wil de hele wereld innemen, niet alleen Gaza maar ook Canada. Zijn volgende stap is waarschijnlijk de EU. En mocht hij het loodje leggen (door een ziekte of een aanslag), dan neemt Elon Musk het gewoon over.
  zondag 9 februari 2025 @ 12:17:50 #41
438527 MissButterflyy
pi_216606233
Oh nee, Netanyanu zei dat, niet Trump. :')
pi_216606261
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 14:21 schreef matthijst het volgende:
Trumpie slaat een beetje door.
Wanneer gaat dat resort open?
Gokje: wellicht al in oktober 2026. Met veel uitbuiting van arbeidsmigranten zal het resort in no time uit de grond worden gestampt.
pi_216606282
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 12:16 schreef core2duo het volgende:
Trump wil de hele wereld innemen, niet alleen Gaza maar ook Canada. Zijn volgende stap is waarschijnlijk de EU. En mocht hij het loodje leggen (door een ziekte of een aanslag), dan neemt Elon Musk het gewoon over.
Canada word dan een soort Hawaï of Puerto Rico?
pi_216606311
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 11:11 schreef Tengano het volgende:

[..]

Die beelden..dat versterkt het gevoel van 'gooi er maar een bom op, zodra de gijzelaars daar weg zijn'. :r

Nog even afwachten hoe het met die kleine kinderen die ze gegijzeld hebben, vergaat. Of die levend thuis komen met hun moeder. Als die ook vermoord zijn, is het wel klaar met Gaza.
pi_216606325
quote:
Gevaarlijke rijke gekken
pi_216606349
quote:
Daar hebben de techbros JD Vance voor klaargestoomd.
  zondag 9 februari 2025 @ 12:32:35 #47
pi_216606379
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2025 12:16 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het ziet er naar uit dat de Arabische wereld niet akkoord gaat met het verjagen van de Palestijnen, dus ben benieuwd naar of het allemaal dan echt veiliger en rustiger wordt.
Die Trump is sowieso niet goed bij z’n paasei. Zeggen dat ze naar Saudi Arabië kunnen gaan, en die weten van niks. :') :')
Dan is het de vraag of het ze een oorlog waard is of dat ze minder principieel zijn. Trump is van de deals sluiten, die gaat misschien een bak geld voorstellen aan die landen in ruil voor het overnemen van wat Palestijnen en zich verder gedeisd houden. Geen idee of dat kan werken verder.
pi_216606391
Trump is een kei in heel de wereld boos maken om vervolgens zijn keutel in te trekken.
  zondag 9 februari 2025 @ 12:34:33 #49
438527 MissButterflyy
pi_216606402
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 12:33 schreef quirina het volgende:
Trump is een kei in heel de wereld boos maken om vervolgens zijn keutel in te trekken.
Dat kan ook, ondertussen gaat Musk ongestoord zijn gang in de VS….
pi_216606416
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2025 12:34 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat kan ook, ondertussen gaat Musk ongestoord zijn gang in de VS….
Afleiding dan toch?
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')