Am Yisrael Chai.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:11 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ben jij zelf joods? Als ik jouw berichten zo lees, zijn dat allemaal engelen en Palestijnen het grootste uitschot dat er bestaat. En daar ben je heilig van overtuigd.
Ah, je bent gewoon een enorme fan. Met een Jordanische/Israëlische vlag als avatar en een Russische slogan. Die vind dat Palestijnen niets te zoeken hebben in die regio. En extreem rechts qua postgedrag.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:26 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Am Yisrael Chai.
Denk wat je wil denken.
Matige troll is toch wel matig. Ik zou je voortaan willen verzoeken om me iets meer te prikkelen dan waar je nu mee aan komt zetten
Misschien. Misschien niet. Ik ben niet ontevreden met deze tweede poging van je want je legt al je kaarten nu op tafel. Even een suggestie: je zou nog over bruinhemden, de PVV, AfD en Trump kunnen beginnen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:37 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ah, je bent gewoon een enorme fan. Met een Jordanische/Israëlische vlag als avatar en een Russische slogan. Die vind dat Palestijnen niets te zoeken hebben in die regio. En extreem rechts qua postgedrag.
Dat de Palestijnse samenleving één van de meest barbaarse en gewelddadige ter wereld is, staat vast.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:11 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ben jij zelf joods? Als ik jouw berichten zo lees, zijn dat allemaal engelen en Palestijnen het grootste uitschot dat er bestaat. En daar ben je heilig van overtuigd.
Wat vind jij dan van een plan, voor de ultieme vrede, dat zowel Gaza als Israël worden opgeheven om plaats te maken voor een riviera met luxe huizen en villa’s? Mag Israël hier ook hand in eigen boezem steken en concluderen dat hun aanwezigheid daar niets is geworden en alleen maar ellende is geweest de laatste jaren?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:43 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Misschien. Misschien niet. Ik ben niet ontevreden met deze tweede poging van je want je legt al je kaarten nu op tafel. Even een suggestie: je zou nog over bruinhemden, de PVV, AfD en Trump kunnen beginnen.
Israël is het thuisland van de inheemse bewoners van dit gebied: Joden. De reactie op Israël en Joden is het probleem.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat vind jij dan van een plan, voor de ultieme vrede, dat zowel Gaza als Israël worden opgeheven om plaats te maken voor een riviera met luxe huizen en villa’s? Mag Israël hier ook hand in eigen boezem steken en concluderen dat hun aanwezigheid daar niets is geworden en alleen maar ellende is geweest de laatste jaren?
Ook daar kunnen we wel wat voor bedenken.
Geef het wat tijd. Elke Europese macht had zichzelf op basis van deze criteria kunnen opheffen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat vind jij dan van een plan, voor de ultieme vrede, dat zowel Gaza als Israël worden opgeheven om plaats te maken voor een riviera met luxe huizen en villa’s? Mag Israël hier ook hand in eigen boezem steken en concluderen dat hun aanwezigheid daar niets is geworden en alleen maar ellende is geweest de laatste jaren?
Ook daar kunnen we wel wat voor bedenken.
Ik rapporteer gewoon wat ik zie en wat je zelf zegt. Ik extrapoleer niets, dat doe je zelf al genoeg.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:43 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Misschien. Misschien niet. Ik ben niet ontevreden met deze tweede poging van je want je legt al je kaarten nu op tafel. Even een suggestie: je zou nog over bruinhemden, de PVV, AfD en Trump kunnen beginnen.
Ok mr reporter.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:03 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik rapporteer gewoon wat ik zie en wat je zelf zegt. Ik extrapoleer niets, dat doe je zelf al genoeg.
Omgekeerd pleit domrechts dan wel weer voor etnische zuivering van Gaza.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Geef het wat tijd. Elke Europese macht had zichzelf op basis van deze criteria kunnen opheffen.
De toekomst voor Israël is op de lange termijn juist wat gezonder. Het regime van Iran gaat een keer vallen en er ontstaat dan een Iran Israël axis in het MO.
Jordanië, Syrië en Egypte kunnen niet meer aanvallen. Saudi-Arabië gaat ook wel weer naar Israël toetrekken over een aantal jaar.
Daarnaast gaan we niet zomaar erkende landen opheffen. Zo opereert niemand en op wat genderstudies campus en moslims na pleit niemand hiervoor in het Westen.
Het lijkt mij een prima plan. Eerlijk is eerlijk, allemaal dezelfde behandeling. Allemaal er uit en laat de buurlanden maar schieten op de VS, als ze dat willen. En dat lost het huidige conflict op. Europa herstelt daarmee hun fout van 80 jaar geleden. Eigenlijk zouden ze dan de Palestijnen hun land terug moeten geven, maar dan krijg je weer joodse terroristen. We hebben er van geleerd.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Geef het wat tijd. Elke Europese macht had zichzelf op basis van deze criteria kunnen opheffen.
De toekomst voor Israël is op de lange termijn juist wat gezonder. Het regime van Iran gaat een keer vallen en er ontstaat dan een Iran Israël axis in het MO.
Jordanië, Syrië en Egypte kunnen niet meer aanvallen. Saudi-Arabië gaat ook wel weer naar Israël toetrekken over een aantal jaar.
Daarnaast gaan we niet zomaar erkende landen opheffen. Zo opereert niemand en op wat genderstudies campus en moslims na pleit niemand hiervoor in het Westen.
Wat moet ik hiermee?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Omgekeerd pleit domrechts dan wel weer voor etnische zuivering van Gaza.
"Fout van 80 jaar geleden". Dat is ook een manier om je antisemitisme bloot te geven ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:10 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Het lijkt mij een prima plan. Eerlijk is eerlijk, allemaal dezelfde behandeling. Allemaal er uit en laat de buurlanden maar schieten op de VS, als ze dat willen. En dat lost het huidige conflict op. Europa herstelt daarmee hun fout van 80 jaar geleden. Eigenlijk zouden ze dan de Palestijnen hun land terug moeten geven, maar dan krijg je weer joodse terroristen. We hebben er van geleerd.
En als dat te ver gaat, kunnen we beter niets doen. Zolang de VS een VN vredesmacht verbied, gaat het verder niet beter worden.
Ik ben niet tegen joden, ik ben tegen generaties ellende. Ik ben sociaal.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
"Fout van 80 jaar geleden". Dat is ook een manier om je antisemitisme bloot te geven ja.
Dit is het links progressieve equivalent van "ik ben op een missie van God". De automatische gedachte dat jij aan "de goede kant" staat en anderen aan "de foute kant".quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:18 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen joden, ik ben tegen generaties ellende. Ik ben sociaal.
Ja, bij veel mensen staan winnen en eer bovenaan. Slachtoffers maken is een andere manier van scoren.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dit is het links progressieve equivalent van "ik ben op een missie van God". De automatische gedachte dat jij aan "de goede kant" staat en anderen aan "de foute kant".
Jouw missie is alleen niemand voor te porren.
Het is inderdaad beter Israël en Gaza op te heffen en alle bewoners te deporteren.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:23 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, bij veel mensen staan winnen en eer bovenaan. Slachtoffers maken is een andere manier van scoren.
Ik kan niet begrijpen dat er hier mensen zijn die daar sympathie voor hebben. dat volk is gewoon pure evil.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat de Palestijnse samenleving één van de meest barbaarse en gewelddadige ter wereld is, staat vast.
Er zijn dan ook eigenlijk geen anderen samenlevingen te bedenken waar men de kinderen op jonge leeftijd al zo enthousiast indoctrineert met een lust voor martelaarschap, terrorisme en antisemitisme. En dat wekt dan ook de vraag op waarom jij zo graag voor deze mensen in de bres springt?
Een samenleving waar pakweg 10-jarigen zeggen 'klaar te zijn' om een Jood neer te stekken of met een auto over Joden heen te rijden, is geen normale samenleving maar een zeer verwerpelijke en primitieve. Zie bijvoorbeeld:
Bekijk deze YouTube-video
Ik zou zelf een grotere voorstander zijn van de VN nieuwe grenzen laten trekken en een vredesmacht laten sturen. En een hoop geld om de bevolking alles weer op te laten bouwen. Ok, die vredesmacht zit er dan 50 jaar en dat kost een paar honderd miljard.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:27 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is inderdaad beter Israël en Gaza op te heffen en alle bewoners te deporteren.
Dat heet dromen. Trump is aan de macht, Israël heeft kernwapens, landen willen geen lijkkisten hier voor naar huis zien komen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:30 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik zou zelf een grotere voorstander zijn van de VN nieuwe grenzen laten trekken en een vredesmacht laten sturen. En een hoop geld om de bevolking alles weer op te laten bouwen. Ok, die vredesmacht zit er dan 50 jaar en dat kost een paar honderd miljard.
Nee, die ambitie heb ik niet. Hoogstens een eilandje met alleen hoogbegaafde mensen, waar iedereen hun ding doet. Dat lijkt me wel fijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:32 schreef Richestorags het volgende:
Maar hey, je kunt jezelf wel sociaal noemen. Misschien wel de tweede Plato. Frank's Republic.
Tja, er zullen ook vast wel normale Palestijnen zijn, maar het betreft een hele kleine minderheid. Het is inderdaad bizar te zien dat sommige Westerse mensen sympathie en empathie voor een samenleving hebben waar zulk gedachtegoed heerst.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik kan niet begrijpen dat er hier mensen zijn die daar sympathie voor hebben. dat volk is gewoon pure evil.
Mensa heeft meerdere testmomenten per jaar.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:34 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Nee, die ambitie heb ik niet. Hoogstens een eilandje met alleen hoogbegaafde mensen, waar iedereen hun ding doet. Dat lijkt me wel fijn.
Nieuwe grenzen trekken is nagenoeg onmogelijk. Een kleine eeuw geleden waren er ongeveer 2 miljoen mensen in dit gebied, nu pakweg 15 miljoen. Palestijnen willen alleen alles, een sentiment dat in Israël ook is gegroeid.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:30 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik zou zelf een grotere voorstander zijn van de VN nieuwe grenzen laten trekken en een vredesmacht laten sturen. En een hoop geld om de bevolking alles weer op te laten bouwen. Ok, die vredesmacht zit er dan 50 jaar en dat kost een paar honderd miljard.
Wees nou eens reëel. Dit gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:30 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Dit. Het kan snel, het kan langzaam. Maar welke kant het op beweegt is wel duidelijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hij is niet reëel, hij is sociaal.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Wees nou eens reëel. Dit gaat niet gebeuren.
Dat zijn fantasieën. Dromen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:50 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hij is niet reëel, hij is sociaal.
I know. Het was een referentie naar zijn eigen "ik ben sociaal".quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat zijn fantasieën. Dromen.
Totaal niet reëel.
Tja, de "alternatieven" zijn allemaal variaties op alle Palestijnen in het beste geval deporteren en in het slechtste geval doodmaken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat zijn fantasieën. Dromen.
Totaal niet reëel.
...QEDquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:00 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Tja, de "alternatieven" zijn allemaal variaties op alle Palestijnen in het beste geval deporteren en in het slechtste geval doodmaken.
quote:Never again is now in the tunnels of Gaza
#ClearOutTheWholeThing
De gezondheidstoestand van twee vrijgelaten Israëlische gijzelaars, Or Levy en Eli Sharabi, is slecht. De derde gijzelaar is zwaar ondervoed. Dat hebben de ziekenhuizen waar de gijzelaars worden verzorgd zaterdagavond bekendgemaakt.
De gevolgen van 491 dagen gevangenschap zijn volgens ziekenhuisbronnen duidelijk zichtbaar. "Hun gezondheid is slecht", vertelde een woordvoerder van het ziekenhuis waar Or Levy en Eli Sharabi zaterdag werden opgenomen.
De derde gijzelaar die zaterdag werd vrijgelaten, de Israëlisch-Duitse Ohad Ben Ami, is zwaar ondervoed. "Hij verloor veel lichaamsgewicht, maar zijn geest is veerkrachtig en hij is een inspiratiebron", zei de directeur van het ziekenhuis in Tel Aviv.
Zie nu.nlquote:Egypte houdt op 27 februari een Arabische top over de "ernstige ontwikkelingen voor de Palestijnen". Dat meldt het ministerie van Buitenlandse Zaken.
De fysieke staat van de gevangenen die worden vrijgelaten en de manier waarop dit gebeurt zegt veel over het verschil tussen Israël en Palestina.quote:
Het ziet er naar uit dat de Arabische wereld niet akkoord gaat met het verjagen van de Palestijnen, dus ben benieuwd naar of het allemaal dan echt veiliger en rustiger wordt.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:14 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Trump komt met radicale oplossingen, maar dat is het enige dat nog zoden aan de dijk kan zetten. Doorgaan op de huidige manier en hopen dat er op een dag samen geleefd kan worden is naïef en zorgt alleen voor meer ellende. Ik geloof inmiddels ook wel dat er alleen nog vrede kan bestaan als minstens een van de partijen daar weg is. Ik heb eerder nog een suggestie aangedragen voor een methode maar toen ben ik geband.
Gokje: wellicht al in oktober 2026. Met veel uitbuiting van arbeidsmigranten zal het resort in no time uit de grond worden gestampt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:21 schreef matthijst het volgende:
Trumpie slaat een beetje door.
Wanneer gaat dat resort open?
Canada word dan een soort Hawaï of Puerto Rico?quote:Op zondag 9 februari 2025 12:16 schreef core2duo het volgende:
Trump wil de hele wereld innemen, niet alleen Gaza maar ook Canada. Zijn volgende stap is waarschijnlijk de EU. En mocht hij het loodje leggen (door een ziekte of een aanslag), dan neemt Elon Musk het gewoon over.
Die beelden..dat versterkt het gevoel van 'gooi er maar een bom op, zodra de gijzelaars daar weg zijn'.quote:
Gevaarlijke rijke gekkenquote:Op zondag 9 februari 2025 12:16 schreef core2duo het volgende:
Trump wil de hele wereld innemen, niet alleen Gaza maar ook Canada. Zijn volgende stap is waarschijnlijk de EU. En mocht hij het loodje leggen (door een ziekte of een aanslag), dan neemt Elon Musk het gewoon over.
Daar hebben de techbros JD Vance voor klaargestoomd.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:16 schreef core2duo het volgende:
Dan is het de vraag of het ze een oorlog waard is of dat ze minder principieel zijn. Trump is van de deals sluiten, die gaat misschien een bak geld voorstellen aan die landen in ruil voor het overnemen van wat Palestijnen en zich verder gedeisd houden. Geen idee of dat kan werken verder.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat de Arabische wereld niet akkoord gaat met het verjagen van de Palestijnen, dus ben benieuwd naar of het allemaal dan echt veiliger en rustiger wordt.
Die Trump is sowieso niet goed bij z’n paasei. Zeggen dat ze naar Saudi Arabië kunnen gaan, en die weten van niks.![]()
Dat kan ook, ondertussen gaat Musk ongestoord zijn gang in de VS….quote:Op zondag 9 februari 2025 12:33 schreef quirina het volgende:
Trump is een kei in heel de wereld boos maken om vervolgens zijn keutel in te trekken.
Afleiding dan toch?quote:Op zondag 9 februari 2025 12:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat kan ook, ondertussen gaat Musk ongestoord zijn gang in de VS….
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |