SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is een stevige bolk.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:06 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gaat niet meer zo rap.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ben je volgens mij in het algemeen wel gevoelig voor he?quote:
Heb je daar wel eens therapie voor gehad?![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
Sjezus, na het paniek-hamsteren van wc-papier tijdens covid is men nu in Amerika in paniek eieren aan het inslaan!
Door vogelgriep zijn er heel wat kippen afgemaakt en eieren zijn nu zo zeldzaam dat ze in New York een euro per stuk kosten, dus is men die dingen nu massaal aan het kopen!![]()
Hee Juicyquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Het is de schuld van Biden, uiteraard.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:15 schreef ToT het volgende:
Sjezus, na het paniek-hamsteren van wc-papier tijdens covid is men nu in Amerika in paniek eieren aan het inslaan!
Door vogelgriep zijn er heel wat kippen afgemaakt en eieren zijn nu zo zeldzaam dat ze in New York een euro per stuk kosten, dus is men die dingen nu massaal aan het kopen!I'm surrounded by morons!
Knettergek.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:15 schreef ToT het volgende:
Door vogelgriep zijn er heel wat kippen afgemaakt en eieren zijn nu zo zeldzaam dat ze in New York een euro per stuk kosten, dus is men die dingen nu massaal aan het kopen!![]()
Nog steeds therapiequote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben je volgens mij in het algemeen wel gevoelig voor he?
Heb je daar wel eens therapie voor gehad?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Lijkt me een (horeca) groothandel dit.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:17 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Die dingen zijn ook zo lang houdbaar he!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Moet wel jaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Lijkt me een (horeca) groothandel dit.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Lijkt me een (horeca) groothandel dit.
Costco, bedrijven mogen daar blijkbaar niet inslaan.![]()
![]()
Hebben die geen kippen ofzo?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:15 schreef ToT het volgende:
Door vogelgriep zijn er heel wat kippen afgemaakt en eieren zijn nu zo zeldzaam dat ze in New York een euro per stuk kosten, dus is men die dingen nu massaal aan het kopen!Werewolf
Hallo #gtbvquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lekker dan
Nu alweer half uur vertragingIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Het lijkt op Costco.I'm surrounded by morons!
Heel veel kippen zijn afgemaakt, en bijvoorbeeld in downtown New York City zullen relatief weinig mensen een tuintje hebben waarin ze kippen kunnen houden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hebben die geen kippen ofzo?sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Krijg je echt geld terug met een half uur vertraging?quote::')![]()
vanaf 30 min jaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Krijg je echt geld terug met een half uur vertraging?![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Krijg je echt geld terug met een half uur vertraging?
Ik heb er één en ik ben er trots op
Neequote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Lijkt me een (horeca) groothandel dit.
https://retailtrends.nl/n(...)permarktketen-costcosinterklaaskapoentje
![]()
Dan eet je toch even geen eieren...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:21 schreef ToT het volgende:
Ow op Hawaii kosten 12 eieren ook al een tientje!:')![]()
Dit idd ja!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan eet je toch even geen eieren...
Eieren zijn wel lekker en gezond, maar ik kan ook wel ff een maandje zonder of zo.
Misschien wel iets voor op de Frontpage. dit?![]()
![]()
Zeker doen!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh even kijken dan maar?![]()
En dan komt pasen eraanquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Heel veel kippen zijn afgemaakt, en bijvoorbeeld in downtown New York City zullen relatief weinig mensen een tuintje hebben waarin ze kippen kunnen houden.![]()
Dan maar aan de chocolade eieren![]()
![]()
Die zijn ook onbetaalbaar gewordenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:22 schreef maily het volgende:
[..]
En dan komt pasen eraan![]()
Dan maar aan de chocolade eieren![]()
![]()
https://www.ns.nl/klanten(...)eguliere-reizen.htmlquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh even kijken dan maar?Ik heb er één en ik ben er trots op
Chocola in het algemeen is idd wel duurder aan het worden, ja!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die zijn ook onbetaalbaar geworden![]()
![]()
@ToT gaat geen eieren kopen in Hawaiiquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan eet je toch even geen eieren...![]()
Maar als de eieren duur zijn worden bv taarten en koek ook veel duurder![]()
![]()
Ik dacht in het voorbij scrollen heel ff dat het blikken bier warenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:17 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Die dingen zijn ook zo lang houdbaar he!![]()
![]()
![]()
Nogal ja! Slechte cacao oogstquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Chocola in het algemeen is idd wel duurder aan het worden, ja!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik dacht in het voorbij scrollen heel ff dat het blikken bier waren![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is zo'n vreemde opmerkingquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die zijn ook onbetaalbaar geworden![]()
Die kan ik gewoon kopen hoor.![]()
Voor sommige mensen danquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:24 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is zo'n vreemde opmerking![]()
Die kan ik gewoon kopen hoor.![]()
![]()
Jeetje wat een ramp hequote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Chocola in het algemeen is idd wel duurder aan het worden, ja!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Moet nog ff wachten tot mijn reis in Mijn NS staatquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.ns.nl/klanten(...)eguliere-reizen.html:')![]()
Maar goed... de cacao prijzen stijgen harder dan de inflatie, maar ik neem aan dat je dat wel begreepquote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
zolang bier goedkoper is dan cola hoor je mij nergens klagen![]()
![]()
Duh.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar goed... de cacao prijzen stijgen harder dan de inflatie, maar ik neem aan dat je dat wel begreep![]()
Je moet sowieso de reis eerst helemaal voltooid hebbenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moet nog ff wachten tot mijn reis in Mijn NS staat![]()
![]()
Help wat nu? Witte chocola?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar goed... de cacao prijzen stijgen harder dan de inflatieWerewolf
ik heb wel een keer gehad dat ik vanuit het noorden (ik gok veendam) terug naar huis ging en er op het laatste stukje een fietser onder de trein kwam dus dan zit je snel een uur te wachten voordat je de trein uit mag en dan wachten op de bus enzo dus iets later thuis maar wel mijn geld terug![]()
![]()
Ja als je er dan toch last van heb, dan krijg je er tenminste nog iets voor terugquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:30 schreef Harrie het volgende:
ik heb wel een keer gehad dat ik vanuit het noorden (ik gok veendam) terug naar huis ging en er op het laatste stukje een fietser onder de trein kwam dus dan zit je snel een uur te wachten voordat je de trein uit mag en dan wachten op de bus enzo dus iets later thuis maar wel mijn geld terug![]()
![]()
Zonder mijn ns aanvragen kan ook. Moet je alleen alles met de hand invullen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moet nog ff wachten tot mijn reis in Mijn NS staatIk heb er één en ik ben er trots op
Wat engquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:30 schreef Harrie het volgende:
ik heb wel een keer gehad dat ik vanuit het noorden (ik gok veendam) terug naar huis ging en er op het laatste stukje een fietser onder de trein kwam dus dan zit je snel een uur te wachten voordat je de trein uit mag en dan wachten op de bus enzo dus iets later thuis maar wel mijn geld terug
Trust nobody![]()
Ook zo gepieptquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zonder mijn ns aanvragen kan ook. Moet je alleen alles met de hand invullen.![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
zolang bier goedkoper is dan cola hoor je mij nergens klagen
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik hou je niet tegenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:32 schreef HappyCharly het volgende:
Eigenlijk wil ik wel weer slapen ..![]()
![]()
ja ik bedoel maar..... Die fietser was toch dood want ik heb geen ambulance gezien maar een zwart busjequote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja als je er dan toch last van heb, dan krijg je er tenminste nog iets voor terug![]()
![]()
Wat gruwelijkquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
ja ik bedoel maar..... Die fietser was toch dood want ik heb geen ambulance gezien maar een zwart busje
Trust nobody![]()
Het geluid toen die fietser geraakt werd dat klonk heel vreemd en toen vol in de ankers dus dan weet je dat het niet goed is maar verder merkte je er niks van.quote:![]()
Dit weekend gaat de naaikamer verder ingericht worden
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit weekend gaat de naaikamer verder ingericht worden![]()
![]()
Lekker naaien straksquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
sinterklaaskapoentje
![]()
Neh ik wacht wel effequote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zonder mijn ns aanvragen kan ook. Moet je alleen alles met de hand invullen.:')![]()
Jeetje wat een vreselijk ideequote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het geluid toen die fietser geraakt werd dat klonk heel vreemd en toen vol in de ankers dus dan weet je dat het niet goed is maar verder merkte je er niks van.Trust nobody![]()
klinkt goed "De naaikamer"quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
Alle speeltjes ook eindelijk uit de woonkamer en naar de naaikamer. Dat zou fijn zijnTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Alle speeltjes ook eindelijk uit de woonkamer en naar de naaikamer. Dat zou fijn zijn![]()
![]()
oke jij je zinquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat goedkope spul is ook geen bier.![]()
![]()
Speeltjes zijn vrienden
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Dan maar geen snelle en stabiele verbindingquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee die tijd heb ik gehaden die paar keer dat ik onderweg ben accepteer ik het maar gewoon
![]()
Er gaan niks boven gewoon een ethernet kabel in je computer die verbonden is met een router met glasvezelquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan maar geen snelle en stabiele verbinding![]()
Lekker makkelijk allemaal dat draadloze gedoe maar echt stabiel dan kom je toch uit bij een snoertje![]()
![]()
Naaienquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Al heel lang niet genaaid hebben
Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Enige wat ik heb genaaid waren patches voor op mijn rugzak of kleding.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Al heel lang niet genaaid hebben:')![]()
Deze man spreekt waarhedenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
Er gaan niks boven gewoon een ethernet kabel in je computer die verbonden is met een router met glasvezel![]()
Lekker makkelijk allemaal dat draadloze gedoe maar echt stabiel dan kom je toch uit bij een snoertje
Well, life can be a riot
Ja maar onderweg is dat geen optie.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
Er gaan niks boven gewoon een ethernet kabel in je computer die verbonden is met een router met glasvezel![]()
Lekker makkelijk allemaal dat draadloze gedoe maar echt stabiel dan kom je toch uit bij een snoertje![]()
Nee mijn ethernet haspel was niet langer dan 100 meter en die glasvezel haspels die breken veel te snelquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar onderweg is dat geen optie.![]()
![]()
En dan is 5G de stabielere versie t.o.v. die krakkemikkige wifi van de NSquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee mijn ethernet haspel was niet langer dan 100 meter en die glasvezel haspels die breken veel te snel![]()
Heb wel een abo met unlimeted bundel gehad een jaar of 2 terug maar dan heb je in de trein ook momenten dat ie ff helemaal terug valt naar ongeveer niks en die paar keer dat ik nog in de trein zit geloof ik het wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
En dan is 5G de stabielere versie t.o.v. die krakkemikkige wifi van de NS
Ga ik gewoon lekker naar buiten zitten kijken met een koude pater in de mijn hand en kijk ik hoe snel het leven aan me voor raast enzo![]()
![]()
Ja dat kan ook. Het mooie van reizen is tenslotte het onderweg zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heb wel een abo met unlimeted bundel gehad een jaar of 2 terug maar dan heb je in de trein ook momenten dat ie ff helemaal terug valt naar ongeveer niks en die paar keer dat ik nog in de trein zit geloof ik het wel.
Ga ik gewoon lekker naar buiten zitten kijken met een koude pater in de mijn hand en kijk ik hoe snel het leven aan me voor raast enzo![]()
![]()
Nou........quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dat kan ook. Het mooie van reizen is tenslotte het onderweg zijn
In de trein zitten vind ik gewoon relax maar in de busen dat hoort soms ook bij de reis
![]()
![]()
Ja de bus probeer is zoveel mogelijk te mijden. Dat is 3 keer niksquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nou........
In de trein zitten vind ik gewoon relax maar in de busen dat hoort soms ook bij de reis
![]()
![]()
wanneer reis jij danquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja de bus probeer is zoveel mogelijk te mijden. Dat is 3 keer niksjij zit elke dag heel de dag hier allen en iedereen en zijn moeder te bolken dan heb je helemaal geen tijd om te reizen
![]()
![]()
Ik bolk regelmatig vanuit de treinquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
wanneer reis jij danjij zit elke dag heel de dag hier allen en iedereen en zijn moeder te bolken dan heb je helemaal geen tijd om te reizen
![]()
![]()
komt wel dichtbij zoquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik bolk regelmatig vanuit de trein![]()
![]()
daarquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja wie weet komen we elkaar daar nog eens tegen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:00 schreef ToT het volgende:
Voetjes op de bank, boombox bij je, sjekkie draaien naast het oude vrouwtje dat naast je zit...![]()
![]()
Heb je haast of zo?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:07 schreef Harrie het volgende:
zojuist met 141km/h als ik dat scherm moet geloven![]()
![]()
nee de chauffeur wil op tijd thuis zijn om te gaan bieren denk ikquote:kennerquote:
* Harrie gaat zijn laptop ff wegstoppen en klaar zitten om uit die zuipkeet te springen zometeen![]()
![]()
Have fun!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
nee de chauffeur wil op tijd thuis zijn om te gaan bieren denk ik
[..]
kenner
* Harrie gaat zijn laptop ff wegstoppen en klaar zitten om uit die zuipkeet te springen zometeen![]()
Je gaat met de bus naar het station?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
nee de chauffeur wil op tijd thuis zijn om te gaan bieren denk ik
[..]Met een vaartje van 141 km/u?
!!!! Onverantwoord!!!!
Of bedoel je de machinist?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Je gaat met de bus naar het station?Met een vaartje van 141 km/u?
!!!! Onverantwoord!!!!
Of bedoel je de machinist?![]()
![]()
HoiDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Zo nog 10 min extra lopen vanaf de bushalte waar ik ook nog 15 min extra moet wachten.
Zwaar leven:')![]()
DoeiDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Maar daarna......quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo nog 10 min extra lopen vanaf de bushalte waar ik ook nog 15 min extra moet wachten.
Zwaar leven![]()
Maar dan kan je lekker klodder in je armen sluitenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zwaar levenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Leuke stadquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:06 schreef Harrie het volgende:
over enkele ogenblikken station Groningen.......Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
DIt klinkt zo smerigquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dan kan je lekker klodder in je armen sluiten![]()
Well, life can be a riot
![]()
quote:quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dan kan je lekker klodder in je armen sluiten
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Het is maar hoe je het lezen wilquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
M'n lichaamquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waar heb je ze voor het laatst gezien?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Gezien?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waar heb je ze voor het laatst gezien?
Geroken![]()
![]()
Lekker bezigquote:Well, life can be a riot
Wat een boeiend gesprek, vroeg mij af of ik zou storen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:34 schreef Dotteke het volgende:
Wat een boeiend gesprek, vroeg mij af of ik zou storen![]()
![]()
![]()
Echt hequote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:34 schreef Dotteke het volgende:
Wat een boeiend gesprek, vroeg mij af of ik zou storen
Well, life can be a riot
![]()
Wie komt er alle jaren...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: