SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is een stevige bolk.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:06 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gaat niet meer zo rap.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ben je volgens mij in het algemeen wel gevoelig voor he?quote:
Heb je daar wel eens therapie voor gehad?![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
Sjezus, na het paniek-hamsteren van wc-papier tijdens covid is men nu in Amerika in paniek eieren aan het inslaan!
Door vogelgriep zijn er heel wat kippen afgemaakt en eieren zijn nu zo zeldzaam dat ze in New York een euro per stuk kosten, dus is men die dingen nu massaal aan het kopen!![]()
Hee Juicyquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Het is de schuld van Biden, uiteraard.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:15 schreef ToT het volgende:
Sjezus, na het paniek-hamsteren van wc-papier tijdens covid is men nu in Amerika in paniek eieren aan het inslaan!
Door vogelgriep zijn er heel wat kippen afgemaakt en eieren zijn nu zo zeldzaam dat ze in New York een euro per stuk kosten, dus is men die dingen nu massaal aan het kopen!I'm surrounded by morons!
Knettergek.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:15 schreef ToT het volgende:
Door vogelgriep zijn er heel wat kippen afgemaakt en eieren zijn nu zo zeldzaam dat ze in New York een euro per stuk kosten, dus is men die dingen nu massaal aan het kopen!![]()
Nog steeds therapiequote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben je volgens mij in het algemeen wel gevoelig voor he?
Heb je daar wel eens therapie voor gehad?Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Lijkt me een (horeca) groothandel dit.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:17 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Die dingen zijn ook zo lang houdbaar he!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Moet wel jaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Lijkt me een (horeca) groothandel dit.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Lijkt me een (horeca) groothandel dit.
Costco, bedrijven mogen daar blijkbaar niet inslaan.![]()
![]()
Hebben die geen kippen ofzo?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:15 schreef ToT het volgende:
Door vogelgriep zijn er heel wat kippen afgemaakt en eieren zijn nu zo zeldzaam dat ze in New York een euro per stuk kosten, dus is men die dingen nu massaal aan het kopen!Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Hallo #gtbvquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lekker dan
Nu alweer half uur vertragingIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Het lijkt op Costco.I'm surrounded by morons!
Heel veel kippen zijn afgemaakt, en bijvoorbeeld in downtown New York City zullen relatief weinig mensen een tuintje hebben waarin ze kippen kunnen houden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:19 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hebben die geen kippen ofzo?sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Krijg je echt geld terug met een half uur vertraging?quote::')![]()
vanaf 30 min jaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Krijg je echt geld terug met een half uur vertraging?![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Krijg je echt geld terug met een half uur vertraging?
Ik heb er één en ik ben er trots op
Neequote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Lijkt me een (horeca) groothandel dit.
https://retailtrends.nl/n(...)permarktketen-costcosinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Dan eet je toch even geen eieren...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:21 schreef ToT het volgende:
Ow op Hawaii kosten 12 eieren ook al een tientje!:')![]()
Dit idd ja!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan eet je toch even geen eieren...
Eieren zijn wel lekker en gezond, maar ik kan ook wel ff een maandje zonder of zo.
Misschien wel iets voor op de Frontpage. dit?![]()
![]()
Zeker doen!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh even kijken dan maar?![]()
En dan komt pasen eraanquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Heel veel kippen zijn afgemaakt, en bijvoorbeeld in downtown New York City zullen relatief weinig mensen een tuintje hebben waarin ze kippen kunnen houden.![]()
Dan maar aan de chocolade eieren![]()
![]()
Die zijn ook onbetaalbaar gewordenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:22 schreef maily het volgende:
[..]
En dan komt pasen eraan![]()
Dan maar aan de chocolade eieren![]()
![]()
https://www.ns.nl/klanten(...)eguliere-reizen.htmlquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh even kijken dan maar?Ik heb er één en ik ben er trots op
Chocola in het algemeen is idd wel duurder aan het worden, ja!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die zijn ook onbetaalbaar geworden![]()
![]()
@ToT gaat geen eieren kopen in Hawaiiquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan eet je toch even geen eieren...![]()
Maar als de eieren duur zijn worden bv taarten en koek ook veel duurder![]()
![]()
Ik dacht in het voorbij scrollen heel ff dat het blikken bier warenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:17 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Die dingen zijn ook zo lang houdbaar he!![]()
![]()
![]()
Nogal ja! Slechte cacao oogstquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Chocola in het algemeen is idd wel duurder aan het worden, ja!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik dacht in het voorbij scrollen heel ff dat het blikken bier waren![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: