Ja ze wordt pittiger het lievelijk gaat er beetje voor beetje afquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh. Lovely gaat er met een gestrekt been in
Hihiquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij bent het enige zonnetje dat ik zie
Maar Lovely is toch een zonnetje, of wil je dat ontkennen?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een emmerwat een geslijm ook.
Heb jij een boekje naast je liggen, hoe slijm ik mij in bij de vrouwen![]()
Of ben je gewoon zo grote charmeur
Ja het is hier openbaar, iedereen mag mee kletsen in WA ben je saampies dan kan niemand mee kletsenquote:
Ik lees bijna nooit fictie. Maar mijn vader kwam met deze en het thema (politiek) sprak me wel aanquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Even kijken of die ook op Kobo staat
Klinkt wel als een goed boek idd
Awwquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij bent het enige zonnetje dat ik zie
Maar ik heb Justie niet op WAquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bemoei me mee waar ik me mee wil bemoeien, ga anders maar verder in WA daar heb je privacy![]()
Voor mij gaat er geen zon schijnen hoor en buiten ook niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar Lovely is toch een zonnetje, of wil je dat ontkennen?
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh. Lovely gaat er met een gestrekt been in
Over een maand of 3 heb ik een andere naamquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze wordt pittiger het lievelijk gaat er beetje voor beetje af
Dan wordt het tijdquote:
Miss Pitquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Over een maand of 3 heb ik een andere naam
Wat lees je dan voor genre? Ik hou eigenlijk bijna van alle genre welquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik lees bijna nooit fictie. Maar mijn vader kwam met deze en het thema (politiek) sprak me wel aan
Wat ik liever zou willen omschrijven als tips en advies.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan wordt het tijdof wacht je hebt ook nog DM
Of PM zoveel mogelijkheden.
Maar hier kan ook natuurlijk maar dan krijg je bemoeienissen
DM-en doen we af en toequote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan wordt het tijdof wacht je hebt ook nog DM
Of PM zoveel mogelijkheden.
Maar hier kan ook natuurlijk maar dan krijg je bemoeienissen
NotSoLovelyquote:
Daar kan je vast hulp bij gebruiken?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:10 schreef Lovely het volgende:
Al weer 10 uur geweeest, zo eens douchen en aankleden
Ja ik ook, maar Lovely sprak over bemoeienquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat ik liever zou willen omschrijven als tips en advies.
Maatschappelijke of politieke thema's. Zoals een vuistdikke biografie over Adolf Hitler. Of misdaad vind ik ook interessant.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat lees je dan voor genre? Ik hou eigenlijk bijna van alle genre wel
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar kan je vast hulp bij gebruiken?
quote:
Mijn rug moet even gewassen wordenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar kan je vast hulp bij gebruiken?
Dat kan ik welquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mijn rug moet even gewassen worden
Jeeeetje het wordt warm hierquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah okquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maatschappelijke of politieke thema's. Zoals een vuistdikke biografie over Adolf Hitler. Of misdaad vind ik ook interessant.
@AardappelSchotel werk aan de winkelquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Uhhmmmquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]WA met Assie. Met Jussie DMmen. Wil je ons nog meer vertellen
Niet stiekem het zeepje laten vallen hequote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:aardappelschotel werk aan de winkel
Massage maar dat is vanavond ook primaquote:
Moet je even wat uitrekkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jeeeetje het wordt warm hier
Wordt nog een druk dagjequote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Massage maar dat is vanavond ook prima
Ja zeg dat wel ..quote:
Het ging om uit_rekkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik trek mijn derde arm uit
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:16 schreef Paul het volgende:
Zaterdag 8 februari 2025:
16.30 Heracles Almelo - Go Ahead Eagles: 2 (1-2)
18.45 PSV - Willem II: 1 (2-1)
20.00 FC Groningen - NEC: x (1-1)
21.00 Feyenoord - Sparta Rotterdam: X (1-1)
Zondag 9 februari 2025:
12.15 FC Utrecht - Almere City: 1 (2-1)
14.30 RKC Waalwijk - NAC Breda: 1 (2-1)
14.30 Fortuna Sittard - Ajax: 2 (1-2)
16.45 SC Heerenveen - FC Twente: 2 (1-2)
16.45 AZ Alkmaar - PEC Zwolle: 1 (2-1)
Bonusvragen:
* Hoeveel wedstrijden eindigen in een gelijkspel? 2
* Hoeveel doelpunten worden er gescoord in de blessuretjd van de tweede helft? 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |