Dat is de schuld van anderen.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Greet blijft maar voor lul staan. Die man krijgt NIETS voor elkaar.
Ik lees ook wel eens dingen op twitter.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik lees in die Twitter draad dat België het wel lukt.
Dat is het eigenlijke plan, natuurlijk. Anderen de schuld geven.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is de schuld van anderen.
Ik merk het.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik lees ook wel eens dingen op twitter.
Geertgodquote:Op maandag 10 februari 2025 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is het eigenlijke plan, natuurlijk. Anderen de schuld geven.
Iets kan juridisch niet? Ligt aan de rechters. Iets wordt afgeschoten in de eerste kamer? Ligt aan de oppositie. Iets kan feitelijk niet? Ligt aan alle vorige kabinetten.
@RamboDirk vindt dat erg leukquote:Op maandag 10 februari 2025 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: de super bowl is voor enorme proleten.
quote:Op maandag 10 februari 2025 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:RamboDirk vindt dat erg leuk
Eens met de stelling dus.
Akkoord, mensen die in het topic hebben gepost zijn hier niet meer welkom.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: de super bowl is voor enorme proleten.
Een sportevenement dat vooral draait om de pauze, oké dan.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Akkoord, mensen die in het topic hebben gepost zijn hier niet meer welkom.
-edit- Gespot![]()
Wat is jouw mening omtrent Kendrick Lamar?quote:Op maandag 10 februari 2025 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een sportevenement dat vooral draait om de pauze, oké dan.
Niet gezien en tevens nog nooit bewust een nummer van gehoord.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw mening omtrent Kendrick Lamar?
lolquote:
Teletekstquote:Op maandag 10 februari 2025 15:17 schreef onlogisch het volgende:
De nieuwe Geert is uit.
[ x ]
@:Caland
@:maxi-mus
@:Rambodirk
Geert mag wel oppassen dat hij zijn hand niet overspeelt met deze doodvermoeiende twitter act.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:17 schreef onlogisch het volgende:
De nieuwe Geert is uit.
[ x ]
@:Caland
@:maxi-mus
@:Rambodirk
Hopelijk snel nieuwe verkiezingen. Dan kan ik weer op Dilan stemmenquote:Op maandag 10 februari 2025 15:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geert mag wel oppassen dat hij zijn hand niet overspeelt met deze doodvermoeiende twitter act.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |