Goed zo... dat zijn mooie berichten...🤗quote:Op woensdag 12 februari 2025 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx is goed ggaan, suiker was iets in waarde naar beneden gelukkig
Bij de longarts was ook alles goed
Goede berichtenquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx is goed ggaan, suiker was iets in waarde naar beneden gelukkig
Bij de longarts was ook alles goed
Ja tochquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goed zo... dat zijn mooie berichten...🤗
quote:Op woensdag 12 februari 2025 09:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moggûh
Groningen wordt ingesneeuwd momenteel
Haha ja het is echt een enorm dik pak! En het houdt maar niet opquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
oh wat leuk!!! sneeuw bij jou!!
Hier schijnt de zon
quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ja het is echt een enorm dik pak! En het houdt maar niet op
Heb alles gemist door een vergadering gisterenavond en vanmorgen al vroeg op pad ook alles gemistquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:42 schreef Kodiak100 het volgende:
De nominaties van gisterenavond hebben heel wat te weeg gebracht er gebeurd op veel vlakken tegelijk iets
Ja de maskers zijn gevallen en men heeft kleur moeten bekennenquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb alles gemist door een vergadering gisterenavond en vanmorgen al vroeg op pad ook alles gemist
ALs je het alleen leest is het toch anders als je het ziet
Jammer dat ik het gemist heb, gebeurd er een keer wat ben je er niet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja de maskers zijn gevallen en men heeft kleur moeten bekennen
Ik ken veel mensen met ADHD, vind Jordy daar helemaal niet aan voldoen, heb het hem ook niet 1 x horen zeggen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:56 schreef czvt het volgende:
Iemand zoals Jordy selecteren voor BB is niet erg slim. Mensen zoals hij met duidelijk een ADHD stoornis is eigenlijk creeren van sensatie die ik afkeur. Als een situatie niet matched met zijn mening dan is dit een kortsluiting voor hem en zijn de reacties onvoorspelbaar. Dit is zo kenmerkend. Mijn schoonzoon met dezelfde stoornis is een spiegelbeeld van Jordy. Jammer dat dit voor TV nog moet worden uitvergroot.
Nou dat dacht ik dus ook meteenquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft Jordy ooit gezegd dat hij ADHD heeft of stel jij die diagnose even op een forum?
Ik zie ook helemaal geen ADHD in hemquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Je generaliseert, ze worden helemaal getest voor ze erin mogen. Maar adhd hebben al een paar deelnemers gehad. Dacht in vorig seizoen. En niet iedereen met adhd reageert zoals je schoonzoon.
Kan me niet voorstellen dat er veel besteld zijnquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:59 schreef Kodiak100 het volgende:
https://www.vogelbescherm(...)xO_8Z_oUu3HFh-hRlfmA
BB vogelhuisjes te koop 25 euro per stuk
Dit ben ik helemaal met je eensquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Veel mensen daar hebben een rugzakje, ADHD is niet alsof je een zwakzinnige zonder plichtsbesef en wilsbekwaamheid neer zet.
Jordy functioneert redelijk tot goed in de open wereld, dus hem uitsluiten van deelname zou wel heel raar zijn.
En anders hoor ik graag welke stoornis die DGK deelnemers dan wel hadden
Er zitten zoveel verschillende mensen in, waar veel stempels op gedrukt worden, dat is niet aan onsquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:03 schreef marky het volgende:
[..]
Sorry... als het al zo zou zijn dan nog gaan we mensen niet uitsluiten. Hij heeft redelijk goede zelfanalyses daar hebben de veel oudere David S en Elsa veel meer moeite mee die kennen zichzelf nog steeds niet of schrikken zo erg van hun eigen karakter dat ze zichzelf niet willen kennen.
Voor mij maakt het niet uit of mensen stoornissen hebben, ik heb een autistische zoon, dus weet eer alles van, en alsnog is het aan die mensen zelf samen met hun Fam om te beslissen om mee te doenquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:03 schreef Flow3r het volgende:
Vertel? @DGK-Eric
Ze moeten zelf beslissen of ze mee gaan doen, en is een stoornis te erg dan moet hun Fam hun beschermen, niet wij!quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:05 schreef czvt het volgende:
quote:
Op woensdag 12 februari 2025 14:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Veel mensen daar hebben een rugzakje, ADHD is niet alsof je een zwakzinnige zonder plichtsbesef en wilsbekwaamheid neer zet.
Jordy functioneert redelijk tot goed in de open wereld, dus hem uitsluiten van deelname zou wel heel raar zijn.
Dat is niet wat ik zeg dus geen woorden in mijn mond leggen die ik niet heb uitgesproken.
@Dotteke hoe lang gaat deze ADHD discussie nog door in de coss?quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:15 schreef czvt het volgende:
quote:
Op woensdag 12 februari 2025 14:03 schreef marky het volgende:
[..]
Sorry... als het al zo zou zijn dan nog gaan we mensen niet uitsluiten. Hij heeft redelijk goede zelfanalyses daar hebben de veel oudere David S en Elsa veel meer moeite mee die kennen zichzelf nog steeds niet of schrikken zo erg van hun eigen karakter dat ze zichzelf niet willen kennen.
Duidelijk dat je geen ervaring hebt met deze stoornis. Blijkbaar stel jij reeds de diagnose die volkomen verkeerd is.
Mensen met ADHD hebben capaciteiten maar hun perceptie betreffende bepaalde situaties is verschillend wat niet wil zeggen dat alles verkeerd is.
Ik had al tr gezetquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
@:Dotteke hoe lang gaat deze ADHD discussie nog door in de coss?
Ik vind hem totaal geen tekenen hebben van ADHDquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:17 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dan moet je het duidelijker neerzetten..
je doet nu net alsof hij door zijn “adhd stoornis” ineens zwaar autistisch is. die jongen heeft overduidelijk een hoop meegemaakt wat hem maakte tot hoe die vandaag is.. wij kennen hem net 4 weken dus beetje raar om dit zo persoonlijk te trekken
Ik was even elders bezig, ik ga een kijkje nemen, thnx voor de meldingquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
@:Dotteke hoe lang gaat deze ADHD discussie nog door in de coss?
Mario hier kan je dit soort berichten doen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik werd nog gek, van sept. tot nu hebben min favorites
gezoent en in spanie gevögelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |