O nee Kree, niet hier ook beginnen hequote:Op woensdag 12 februari 2025 07:00 schreef kree het volgende:
[..]
lol wij moeten even contact houden voor evt dingetje met geluid dan. zoek nog wel eens ff iemand die geluid kan doen.
klein schattige enzo voor band.
Ja maar door al die beperkingen is het ook minder geworden...quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:11 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook in het begin was het nog leuk. maar nieuw beetje af.
Mogguh... ja jammer hé... het sneeuwt hier gestaag door... wel kikke hoor...quote:
nah doe nog lief enzo toch? bovendien meen he took nog wel... niet te negatief gelijk denkenquote:Op woensdag 12 februari 2025 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee Kree, niet hier ook beginnen he
Dacht dat het misschien aan m'n mobiel lag... maar dus niet.. het is Fok!quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:30 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat viel mij ook ff op idd. je bent niet de enige.
ja joh, zal wel weer backup run zijn of weet ik veel, het is hier ook traag iig.quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dacht dat het misschien aan m'n mobiel lag... maar dus niet.. het is Fok!
Ja zoiets... komt wel goed..quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:36 schreef kree het volgende:
[..]
ja joh, zal wel weer backup run zijn of weet ik veel, het is hier ook traag iig.met laptop dus.
O geen last van, gelukkigquote:Op woensdag 12 februari 2025 07:49 schreef Frummelie het volgende:
Alles werkt hier verder als een speer, dus het moet aan fok liggen..
Ik ga zo eerst bloedprikken bij de ha en dan naar het ziekenhuis met Henk, longfoto en dan naar de longartsquote:Op woensdag 12 februari 2025 07:53 schreef Frummelie het volgende:
Nou ik ga maar weer eens een dagje de streams aanzetten, kijken of er nog iets te beleven valt..
Is dat nog naar aanleiding van je bronchitus of controle?quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst bloedprikken bij de ha en dan naar het ziekenhuis met Henk, longfoto en dan naar de longarts
Sorry maar ik moet je helaas teleurstellen, bands doe ik niet meer., mijn Rock en Roll tijd ligt al even achter me.quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:00 schreef kree het volgende:
[..]
lol wij moeten even contact houden voor evt dingetje met geluid dan. zoek nog wel eens ff iemand die geluid kan doen.
klein schattige enzo voor band.
haha oke geen probleem. tis altijd ff handig iemand te hebben die weer via via weetquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Sorry maar ik moet je helaas teleurstellen, bands doe ik niet meer., mijn Rock en Roll tijd ligt al even achter me.
Mocht je iemand zoeken, kan ik je wel iemand anders aanraden die daar heel veel ervaring en plezier in heeft.
yep hier ook lastquote:Op woensdag 12 februari 2025 09:29 schreef Rhosyn het volgende:
FOK is nie goed hoor..
Ik nieuw deel openen krijg ik bericht dat ik waarschijnlijk in een verkeerde topic wil openen.
Ik weer en weer en denk dan rot op met je schijtslome zooi
Kijk ik hier staat de nieuwe cos er gewoon
![]()
![]()
![]()
thnx is goed ggaan, suiker was iets in waarde naar beneden gelukkigquote:Op woensdag 12 februari 2025 08:42 schreef Frummelie het volgende:
Volgens mij ben je al weg @:Dotteke succes en sterkte vandaag...🤗
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |