quote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Breaking: JustinK gunt DJMO een puntje in DTS!!
quote:
Ik was al van plan dat artikel te plaatsen, dus was mooie kans om even een clickbait linkje van te maken voor jequote:
Mooi gedaan hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was al van plan dat artikel te plaatsen, dus was mooie kans om even een clickbait linkje van te maken voor je
De foto's staan er nu ook bij. Stom toevallig verveelde ik me donderdag de tering, en ik wilde eigenlijk naar het ij in Amsterdam om een weerfoto te maken, maar de stationshal wordt verbouwd en om bij het ij te komen moest ik een pleuris eind omlopen. Had ik geen zin in, dus toen ben ik maar naar de basiliek gegaan om wat kaarsjes te branden. Dag later kwam dit nieuwsquote:
Wat een toevalquote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
De foto's staan er nu ook bij. Stom toevallig verveelde ik me donderdag de tering, en ik wilde eigenlijk naar het ij in Amsterdam om een weerfoto te maken, maar de stationshal wordt verbouwd en om bij het ij te komen moest ik een pleuris eind omlopen. Had ik geen zin in, dus toen ben ik maar naar de basiliek gegaan om wat kaarsjes te branden. Dag later kwam dit nieuws
Ik geloof niet meer in toevalquote:
Al onderweg naar het hoge noorden?quote:
Nieuwe manier om mensen naar de FP te lokkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Breaking: JustinK gunt DJMO een puntje in DTS!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |