SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
Ik had deze TT
"Trouwen?"Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ja héél erg, maar ik werd ook compleet in het geloof mee getrokken. De hele familie zat in mijn nek met de bijbel. Liefde maakt blind.quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Maar eh... .Wow. Wat leg je de lat toch weer lekker hoog.....?!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:06 schreef kree het volgende:
tis wel zo en mss dromen jullie wel eens enzo. als je lekker slaapt enzo?
ik heb echt regelmatig dromen enzo en dan zie ik perfecte leventje van mij samen met vrouw etc/...
kun je je al afvragen waarom droom je dat dan?
mss is de wil er wel, maar kom gewoon niemand tegen
Echt. hahaha en nog denk ik dat het kan, maarja ik ga niet meer in kroegen hangen of etc zo om op "jacht" te gaan. mss is internet oké maar ook daarmee niet al te beste ervaringen.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
tja ?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:13 schreef Sally het volgende:
Maar eh... .
[..]
Wow. Wat leg je de lat toch weer lekker hoog.....?!Do what you love, love what you do!![]()
Gelukkig op tijd """ontsnapt""" ?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja héél erg, maar ik werd ook compleet in het geloof mee getrokken. De hele familie zat in mijn nek met de bijbel. Liefde maakt blind.![]()
Hoezo, dat is toch niet de lat hoogquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:13 schreef Sally het volgende:
Maar eh... .
[..]
Wow. Wat leg je de lat toch weer lekker hoog.....?!Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nou, dat leek het topic van het vorige topic..................................quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:13 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Doe je kree een huwelijksaanzoek?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo, dat is toch niet de lat hoogquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Alleen maar de was?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Gewoon een dure manier om je was te laten doen![]()
Je legt jezelf wel hoge verwachtingen - dan.quote:
Als ik het dan niet 'de lat hoog leggen' mag noemen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja het lukte me gewoon niet, het ging ver dat merkte ik later pas. Kinderen van zijn broers mochten bepaalde films niet zien (Harry Potter) of boeken lezen. Dat was allemaal de duivel. Het kwartje viel wat laat.quote:Iedereen is een kutlultrut
nee joh heb ook niet tonwijzijze eisen aan een vrouw, als ze maar lief en aardig is enzo. en gezellig. ik kan me nog wel wat reizen bedenken enzo die ik niet alleen wil doen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Je legt jezelf wel hoge verwachtingen - dan.
Als ik het dan niet 'de lat hoog leggen' mag noemen.
Maar ok het is klik ofzo of ontmoeten ook nog wel wss waardoor ik die niet ga vinden ff nu.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: