quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:22 schreef Flory- het volgende:
En dooorgaaan![]()
Lekker doortrappen op die muziek![]()
Wie roept daar zo??
BB staat toch ook voor begeleid binnenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:23 schreef Droopie het volgende:
Die lui zijn niet goed hoor
Met dat geschreeuw. Meen ik.
Het is Big Brother games weekquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:24 schreef happyme28 het volgende:
Zijn ze er al achter dat ze de hele week doormoeten (hoop ik dan)?
Dat is toch geen sporten?quote:
Ja maar zoals ze teker gaan, lijkt het alsof ze denken dat ze zo klaar zijn. Dat ze lekker zo kunnen gaan slapen. En dat denk (en hoop) ik nietquote:
Ik gok enkel als aankledingquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:30 schreef Krambo het volgende:
Hebben die startnummers nog een betekenis?
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:31 schreef s1lverz het volgende:
Waarom deed Jeffrey niet mee met sporten? Waar hangt ie uit?
Lol, die is ziekquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:31 schreef s1lverz het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:31 schreef s1lverz het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:33 schreef Hoempah het volgende:
Hij heeft zijn kast gekregen?
[ afbeelding ]
Die is aan het solliciteren voor een nieuwe baanquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:31 schreef s1lverz het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:33 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]
Jordy kon wel precies zo z’n paddenstoel verbergen met die band ;pquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:33 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:30 schreef Krambo het volgende:
Hebben die startnummers nog een betekenis?
Die gunt een ander altijd alles, die gaat voor een vrijwilligers jobquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:33 schreef Flory- het volgende:
[..]
Die is aan het solliciteren voor een nieuwe baan
Omg dat hoort onder je haarquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:36 schreef Schakeltopia het volgende:
handig zo een zweetband, kun je handig je kuif onder plakken!
[ afbeelding ]
Lelijke beker ditquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:38 schreef Kodiak100 het volgende:
David S al genoeg bekers in zijn kast
Wat een slappe hap is dat zeg. Ergens had ik verwacht dat dat wel een sporter was, maar nadat BB vroeg of hij opzichter was ging hij toch maar op de loopband rennen. Na 2 minuten zag hij er al uit alsof hij het loodje ging leggen.quote:
Een bejaardequote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:41 schreef Krambo het volgende:
[..]
Die is ook een paar jaar ouder geworden in die 2 weken dat hij in het huis zit
Je zou bijna denken dat hij tegen Jordy opkijkt terwijl ik weet dat het andersom isquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy let op de details alsdus Mattheus
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu heeft bij zijn ding ook dat meer mensen hebben meegemaakt wat hij heeft meegemaakt.
Hij praat weer lekker in raadsels
Gotver, gaat die kut weer zeveren ....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy let op de details alsdus Mattheus
Volgende week deze emo op de bank en naar huis.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:47 schreef Puzzie het volgende:
Keanu:' In deze situatie is er maar één slachtoffer en dat ben jij'
omg, nou lekker de put uit getrokken door kenauquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:47 schreef Puzzie het volgende:
Keanu:' In deze situatie is er maar één slachtoffer en dat ben jij'
Een groot gedeelte heeft al 2x gedoucht, in de ochtend, en avond.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:48 schreef PunkieePie het volgende:
10 euro per km was het?
Ben benieuwd hoeveel er tot nu toe verdiend is.
En mogen ze wel even douchen voor het slapen?
En dat was ook zoquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien denkt dat Jane meer stemmen dan had dan Eva
Ik denk dat hij dat hooptquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:50 schreef BigBreg83 het volgende:
Hoopt jordy nu dat hij DM mag worden?
Mooie kerelquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:53 schreef Krambo het volgende:
[..]
Die Axel met z'n droge opmerkingen
Als die vriendin die in de Bondgenoten zit Charissa is (Westland connectie), dan zou dat een grappig duo zijn, beetje a la Beavis & Butthead.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:53 schreef Krambo het volgende:
[..]
Die Axel met z'n droge opmerkingen
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:56 schreef ledn81 het volgende:
Jane wordt uitgeschakeld door Keanu.. renden allebei door de deur
Sssssssshhtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:57 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik ben eigenlijk bang dat deze sport week net zin teleurstelling word als de vogelhuisjes. 2 daag af en toe een uurtje. En dan is het weer bankhangen vanaf zondagmiddag
Misschien elke dag een sportchallenge met vrijstellingen en nominatiepinnen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:57 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik ben eigenlijk bang dat deze sport week net zin teleurstelling word als de vogelhuisjes. 2 daag af en toe een uurtje. En dan is het weer bankhangen vanaf zondagmiddag
Mag hopen van niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:59 schreef Krambo het volgende:
Mag Jolien nu bij de dames in de vm. suite slapen zoals ze zo graag wil?
heeft BB het toegestaan dat ze daar gaat slapen?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:59 schreef Krambo het volgende:
Mag Jolien nu bij de dames in de vm. suite slapen zoals ze zo graag wil?
Niets meer over gehoord. Denk het niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:00 schreef Flory- het volgende:
[..]
heeft BB het toegestaan dat ze daar gaat slapen?
Zou ook raar zijn, ze slaapt in haar eigen bedje.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niets meer over gehoord. Denk het niet.
In de tuin is wat ruimte vrij gemaakt en liggen 6 tegels![]()
geen idee waarvoor Axel gaat checken
het houd niet op, niet vanzelfquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:03 schreef BB-King het volgende:
Jordy blijft maar over die papegaai lullen.
Leuk toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lang geleden dat we om 0100 uur nog twee streams hadden ....
Je bedoeld met bewegende bewoners?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lang geleden dat we om 0100 uur nog twee streams hadden ....
Jeff is weg, nu mag ze weer Stinky zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:09 schreef Luna68 het volgende:
Gaat Jolien niet douchen na het sporten
Tegen een boel bewoners gok ikquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:09 schreef Puzzie het volgende:
Jordy kijkt dus heel erg op tegen Mattie
Z'n grote voorbeeld zoals hij al eerder zei, en ondertussen lult Matti lekker met hem meequote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:09 schreef Puzzie het volgende:
Op sociaal vlak had ie aangegeven toch? Ik vind dat wel mooi, dat je gewoon weet dat je zelf tekort komt in iets en ziet dat een ander dat kan en daar graag van wil leren.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:09 schreef Puzzie het volgende:
Dat ja, hij heeft het er vaker over gehad dat Mattie zijn voorbeeld isquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:11 schreef Krambo het volgende:
[..]
Z'n grote voorbeeld zoals hij al eerder zei, en ondertussen lult Matti lekker met hem mee
Hmm snap ik wel, Mattie is goed in allesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar vooral Mattie is zijn grote voorbeeld
Over wie ging dit?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:10 schreef Schakeltopia het volgende:
alles voor de fame, alles voor de aandacht.
en dat zegt jordy
Mensen die heel enthousiast met elkaar om gaan. Sharice bij Elsa dacht ik even te horen.quote:
waaarover dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:11 schreef Droopie het volgende:
Heeft Jordy nu al met Keanu gesproken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Keanu vindt dat Jordy hem anders behandeld en boos bekijkt..quote:
Ik zag ze vanmiddag in het boudoir wel samen zitten, ging over koetjes en kalfjes, meer nietquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:11 schreef Droopie het volgende:
Heeft Jordy nu al met Keanu gesproken?
Keanu voelt een afstand bij Jordy en hij heeft Jordy er al op aangesproken.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:16 schreef ledn81 het volgende:
Ze hebben de verwarming tijdklok gespoten![]()
Geen vragen meer over hoe laat/warm het is dus
Febo schrok denk ik toen Jolien zich af vroeg of er nog een batterijwissel kwam.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Daar is ie de late night batterijwissel
Even nomineren lijkt mij wel wat ....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:20 schreef Krambo het volgende:
Batterijwissel, zou er nog wat komen?
zal wel niet maar je weet nooit he
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:20 schreef Krambo het volgende:
Batterijwissel, zou er nog wat komen?
zal wel niet maar je weet nooit he
Volgens mij hebben ze voor de live nieuwe batterijen gehad. Dus nu moet je nog een keer anders redden ze het niet tot dat ze worden gewekt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Om 0120 uur nog een batterij wissel, that's a first .....
Slaap welquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:25 schreef Schakeltopia het volgende:
ik geloof het ook allemaal wel weer vandaag. fantastische avond, bedankt allemaal. genoten met grote G.
[ afbeelding ]
Daar liggen wij nie wakker vanquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:23 schreef ledn81 het volgende:
Het boeit Jordy geen moer als mensen op hem willen stemmen.
tot hij weer genomineerd is en weer op bed ligt![]()
Stel ik mag ooit op de verjaardag van Sharice komen. Dan versta je toch heel de avond niets wat die lui bespreken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:27 schreef Flory- het volgende:
Sharice: Mijn mama peist dak nooit meer een vent ga vindn
Ik ga wel mee danquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Stel ik mag ooit op de verjaardag van Sharice komen. Dan versta je toch heel de avond niets wat die lui bespreken.
Vriendinquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:27 schreef Flory- het volgende:
Sharice: Mijn mama peist dak nooit meer een vent ga vindn
En terechtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien slaapt zo te zien in haar eigen bed
Ik vind het eigenlijk wel meevallen, versta het meeste wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:29 schreef Droopie het volgende:
[..]
Stel ik mag ooit op de verjaardag van Sharice komen. Dan versta je toch heel de avond niets wat die lui bespreken.
Een blik van het huis.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattheus hoopt op een fatsoenlijk ontbijt
Ow, kwamen ze daar vannacht voor.quote:
Hij was toch vandaag kapot?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij draaide gisterenavond al weer
Ik dacht gisteren (donderdag)quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:34 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hij was toch vandaag kapot?
En dan bedoel ik vrijdag
Ok dat kan ook welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tnx, wou al gaan slapenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jolien met de mooi boys op stream 2 ....
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:39 schreef Kodiak100 het volgende:
In de woonkamer gaat het over Elsa die overdreven doet bij het sportenGeen zin meer in, lekker slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's weird being the same age as old people
☺smilies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |