Dat ja, hij heeft het er vaker over gehad dat Mattie zijn voorbeeld isquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:11 schreef Krambo het volgende:
[..]
Z'n grote voorbeeld zoals hij al eerder zei, en ondertussen lult Matti lekker met hem mee
Hmm snap ik wel, Mattie is goed in allesquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar vooral Mattie is zijn grote voorbeeld
Over wie ging dit?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:10 schreef Schakeltopia het volgende:
alles voor de fame, alles voor de aandacht.
en dat zegt jordy
Mensen die heel enthousiast met elkaar om gaan. Sharice bij Elsa dacht ik even te horen.quote:
waaarover dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:11 schreef Droopie het volgende:
Heeft Jordy nu al met Keanu gesproken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Keanu vindt dat Jordy hem anders behandeld en boos bekijkt..quote:
Ik zag ze vanmiddag in het boudoir wel samen zitten, ging over koetjes en kalfjes, meer nietquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:11 schreef Droopie het volgende:
Heeft Jordy nu al met Keanu gesproken?
Keanu voelt een afstand bij Jordy en hij heeft Jordy er al op aangesproken.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:16 schreef ledn81 het volgende:
Ze hebben de verwarming tijdklok gespoten![]()
Geen vragen meer over hoe laat/warm het is dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |