Groep .. moeten ze misschien weer om beurten geld uit de pot gaan halen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Krijgen ze per persoon geld of als groep?
per persoon. Als ze van een toestel afgaan, moeten ze de exacte km-stand neerschrijven op hun persoonlijke scorekaartquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Yes, nog meer drama in de maak.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Groep .. moeten ze misschien weer om beurten geld uit de pot gaan halen.
Die muziek gaat voorlopig niet stoppen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:34 schreef Kinga het volgende:
Waarom SCHREEUWEN ze zo. Ze zijn al zo dom bezig. Die ene helft moet nu gewoon gaan slapen.. en dan wisselen als de eerste groep niet meer kan.
Dat hebben Eva en Milena dus al niet gedaan..Luisteren is moeilijkquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:35 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
per persoon. Als ze van een toestel afgaan, moeten ze de exacte km-stand neerschrijven op hun persoonlijke scorekaart
Per persoon. Maar dat hebben ze nog niet echt door. Ze zijn te blij met wat bananen en beetje muziek.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Goede vraag, ik gok per persoon omdat ze het moeten opschrijven dacht ik gehoord te hebbenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
nou inderdaad ja doen dan wat dubbel ofzo, dit was toch al vorig jaar uitgegeven dan had je dit jaar ook nog wel wat kunnen uitgevenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:34 schreef Jackiegekkie het volgende:
slechts 4 toestellen voor de hele groep is toch een beetje belachelijk?
Hup je bed uit! Meedoen!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:35 schreef Ireth het volgende:
Ik lig al in bed, dus geen streams meer, moet het ff doen met jullie commentaar!![]()
Zijn de gesporte km's voor hun eigen pot of gezamenlijk en delen?
ze weten nog niet hoelang de opdracht duurtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:34 schreef Kinga het volgende:
Waarom SCHREEUWEN ze zo. Ze zijn al zo dom bezig. Die ene helft moet nu gewoon gaan slapen.. en dan wisselen als de eerste groep niet meer kan.
doen ze allemaalquote:
Ah, dat was mijn volgende vraag...quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze weten nog niet hoelang de opdracht duurt
Het wordt al stillerquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:37 schreef Luna68 het volgende:
Ben benieuwd hoe lang dit enthousiasme gaat duren
Ze zijn toch buiten? Die muziek horen ze binnen niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:35 schreef marky het volgende:
[..]
Die muziek gaat voorlopig niet stoppen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:38 schreef Krambo het volgende:
Het zijn net een stel koeien die na een lange winter op stal weer de wei in mogen
Ja allesquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:38 schreef zodeju het volgende:
Dat lopen op die band is ook voor de kilometers??
Verdienen ze niks hahahha. Moeten ze maar niet zo gillen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:36 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat hebben Eva en Milena dus al niet gedaan..Luisteren is moeilijk
dat schrijven ze zelf op, als ze van de machine afstappenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wie gaat bijhouden hoeveel kilometers ze per persoon maken ...
5km in vrij korte tijd, gevloerd denk ikquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:40 schreef zodeju het volgende:
Jane al gevloerd of heeft ze zich bezeerd.
Moeten ze zelf doen…maar de helft heeft niet geluisterd volgens mijquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jij! Jij bent immers de VARquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Best kut als ze het lang volhouden, dan komen anderen niet eens aan de beurtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat schrijven ze zelf op, als ze van de machine afstappen
ik zag hem net een banaan etenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:43 schreef DGK-Eric het volgende:
David Clooney voert ook geen reet uit
Dat denk ik dus ook. Ook snachts.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:43 schreef odie22 het volgende:
het is de hele week , dus ze hebben nog even
Ja, o kmquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:42 schreef Kinga het volgende:
Nou alleen eva heeft de km opgeschreven.
opdracht van bb. 10 euro per km die ze afleggen op de apparatenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:44 schreef Sestra666 het volgende:
Iemand die wil uitleggen waar dit voor is? Zie geen updates
Voor hun eigen prijzenpotquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:44 schreef Sestra666 het volgende:
10 euro per km, voor geldquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:44 schreef Sestra666 het volgende:
Dank je pozzaaaaaaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
opdracht van bb. 10 euro per km die ze afleggen op de apparaten
Individueel voor geld. Voor elke 1 km krijgen ze 10 euro. Ze weten niet hoelang ze dit mogen doen. Wij vermoeden de hele week. Ze hebben bananen, proteïne repen en energy drank.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:44 schreef Sestra666 het volgende:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:45 schreef Kinga het volgende:
[..]
Individueel voor geld. Voor elke 1 km krijgen ze 10 euro. Ze weten niet hoelang ze dit mogen doen. Wij vermoeden de hele week. Ze hebben bananen, proteïne repen en energy drank.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
10 euro per km, voor geld
Ze lijken te spelen voor hun eigen portomonnee.
thnxquote:
BB heeft gezegd dat ze mogen stoppen als de muziek stopt. Hij heeft niet gezegd wanneer het stopt. Dit kan dagen duren.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:38 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze zijn toch buiten? Die muziek horen ze binnen niet.
Dat dachten we van die vogelhuisjes ookquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:43 schreef odie22 het volgende:
het is de hele week , dus ze hebben nog even
gewoon lekker chillen, en zijn centjes pakken bij een exitquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:48 schreef Flow3r het volgende:
Er zijn niet genoeg apparaten voor iedereen dus als je pech hebt kom je nooit aan de bak
ja maar , bb zei het , zware weekquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat dachten we van die vogelhuisjes ook
Dat kan niet, Jane zat er best lang op, Jordy maar heel kort?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:47 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hij heeft net zover gefietst als Jane
Hij zei toen ook Businessweekquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:49 schreef Willewa het volgende:
Ik snap er niks van. Als 1 apparaat na nog net geen 20 minuten al op 11km staat (die Jane en Jordy hebben gebruikt), dan ga je dus gemiddeld 33km per uur? Dat kan toch niet kloppen.
Klopt geen kut van.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:49 schreef Willewa het volgende:
Ik snap er niks van. Als 1 apparaat na nog net geen 20 minuten al op 11km staat (die Jane en Jordy hebben gebruikt), dan ga je dus gemiddeld 33km per uur? Dat kan toch niet kloppen.
loveweek danquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij zei toen ook Businessweek![]()
Ik trap er niet meer in
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:50 schreef Flory- het volgende:
Pootje: Koan beter min sportbeha anhedaon
Dacht dat ik zag staan:quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:49 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat kan niet, Jane zat er best lang op, Jordy maar heel kort?
Of zag ik dat allemaal zo verkeerd?
Als hij hetzelfde deed als Jane dan had het toch moeten zijn
Km-stand JAne 5,07
Km-stand Jordy 10,14
Dat hou je ook niet lang vol. Beste een 2e stand... rustig beginnen en tempo langzaam opvoeren tot een stabiele snelheid.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:49 schreef Kinga het volgende:
Lichtste stand op die fiets en KNALLEEEN MET DIE HAP
Maar dan heb je wel een banaan ....quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:48 schreef Flow3r het volgende:
Er zijn niet genoeg apparaten voor iedereen dus als je pech hebt kom je nooit aan de bak
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:52 schreef Krambo het volgende:
[..]
he eindelijk, zou eens tijd worden .....
Even kilometers knallen en dan rustig verder wandelen op de loopband. Zo zou ik het doen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat hou je ook niet lang vol. Beste een 2e stand... rustig beginnen en tempo langzaam opvoeren tot een stabiele snelheid.
volgens mij is het Jane 0 -5.07quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:50 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dacht dat ik zag staan:
Jane 5,07 km
Jordy 5,07 km
daar kan je ook mee sportenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een banaan ....
Ik vind Eva wel sexy maar sinds iemand haar gezicht heeft vergeleken met Trump zie ik niks anders meerquote:
Eva is grappigquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:53 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind Eva wel sexy maar sinds iemand haar gezicht heeft vergeleken met Trump zie ik niks anders meer![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:53 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind Eva wel sexy maar sinds iemand haar gezicht heeft vergeleken met Trump zie ik niks anders meer![]()
Ik eerder andersomquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:52 schreef Kinga het volgende:
[..]
Even kilometers knallen en dan rustig verder wandelen op de loopband. Zo zou ik het doen.
De beste stuurlui liggen in bedquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat hou je ook niet lang vol. Beste een 2e stand... rustig beginnen en tempo langzaam opvoeren tot een stabiele snelheid.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:53 schreef Willewa het volgende:
[..]
Bananenschillen, appelklokhuisjes etc. Zal wel een fles chloor aan te pas moeten komen..quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou Jeff zoveel spullen in zijn kast hebben dat deze opdracht zo lang duurt
Was dat niet Esther? (EJVJL?)quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:56 schreef Verida het volgende:
[..]
luchtfietsen dan maar![]()
( wie was dat ook al weer, die elke dag met luchtfietsen begon? )
Wie gaat er als eerste out?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:56 schreef Flory- het volgende:
Leuke verrassing dit trouwens![]()
Zal niet meevallen na zo weinig beweging en minder energie (eten)
cees wellichtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:56 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:56 schreef Krambo het volgende:
[..]
Bananenschillen, appelklokhuisjes etc. Zal wel een fles chloor aan te pas moeten komen..
Utopia Cees?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:56 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:57 schreef ledn81 het volgende:
Ik hoop dat Jordy zijn stembanden verrekt met dat fietsen
Ow, daar heb ik nooit naar gekekenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Volgens mij in Utopia.
een man, later overleden
Ja, dat was te verwachten. Ze zet haar huilbui wel weer in als het haar uitkomt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:50 schreef Flow3r het volgende:
Jeff mooi in het zak gezet, Jolien lacht alweer![]()
[ afbeelding ]
Hier nog een....vooral als ze die lippen zoals trump doet...en de ogen....quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:53 schreef Willewa het volgende:
[..]
Weet je nog dat ze zei, Jeff heeft nu geen zin om te eten.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:59 schreef Flow3r het volgende:
Wel mooi, geen tijd om te rouwen , éen momentje na Jeff's vertrek en dat was het dan weer, verder geen woorden meer aan vuil maken
Wie was Jeff ook alweer?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:59 schreef Flow3r het volgende:
Wel mooi, geen tijd om te rouwen , éen momentje na Jeff's vertrek en dat was het dan weer, verder geen woorden meer aan vuil maken
Ja ik zie echt niks anders meer, zeg nou eerlijk:quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dat was te verwachten. Ze zet haar huilbui wel weer in als het haar uitkomt.
[..]
Hier nog een....vooral als ze die lippen zoals trump doet...en de ogen....
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:59 schreef Flow3r het volgende:
ik ga stukquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja ik zie echt niks anders meer, zeg nou eerlijk:
[ link | afbeelding ]
Wel jammer want ze is wel nice, maar zie het nu constant
Ja, die oudere man hij is inmiddels overleden....Cees Kramer uit Utopiaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Geweldig!! Die moet je haar sturen met valentijnquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
stoorzender is wegquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:00 schreef Tascha071 het volgende:
Denk dat dit wel ff iets is voor Jeff om te zien nu. Ze hebben het echt goed met elkaar
Die staat gewoon sexy te wezenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:02 schreef Puzzie het volgende:
David S doet het liefst weinig tot niets
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:03 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Geweldig!! Die moet je haar sturen met valentijn
valt echt op jaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:03 schreef Puzzie het volgende:
Nou ja een beetje overal hangen
[ afbeelding ]
ik denk dat hij na een paar minuten voor dood van die loopband afroltquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:03 schreef Puzzie het volgende:
Nou ja een beetje overal hangen
[ afbeelding ]
Nastyquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena ruikt sigaretten
FEBO staat te roken natuurlijk
Heb je zijn filmpje gezien van eerder tv optreden?quote:
Hij is jonger dan ik en ik ga nog los op muziekquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:05 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat hij na een paar minuten voor dood van die loopband afrolt
hij straalt nou niet echt uit alsof hij ooit aan zijn conditie heeft gewerkt
Hij is een stoere man, speelt het spel niet zegt ie, heeft de poen misschien niet nodigquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:05 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
valt echt op ja
ik vind hem saai, net als pootje
vd gezelligheidquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij is een stoere man, speelt het spel niet zegt ie, heeft de poen misschien niet nodig
wat doe je daar dan![]()
Wie?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij is jonger dan ik en ik ga nog los op muziek
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Jef is er niet meerquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:07 schreef Kinga het volgende:
Hoe bepalen ze wie op welk apparaat mag. Dit gaat op zeker voor gezeik zorgen als 1 persoon de meeste km heeft gemaakt.
ook jonger dan ik,maar ik haat sporten...ga wel los op techno en trancequote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij is jonger dan ik en ik ga nog los op muziek
Wil je praten?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:08 schreef Krambo het volgende:
Leuk voor de bewoners die harde muziek, maar wij kunnen geen gesprekken horen
Ik ben wat jaartjes ouder dan hijquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:09 schreef Flory- het volgende:
[..]
Aaah![]()
Dacht dat jij mijn leeftijd was
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:10 schreef odie22 het volgende:
het was weer een gezellige avond cossertjes,
maar ik ga ook sporten![]()
En geen kast ....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:09 schreef Flow3r het volgende:
Hij zal wel balen nu, sport, muziek en eten
Ligt aan de gelegenheid, maar ik ben meer van rock/metalquote:
Ook lekker op zijn tijdquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:15 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ligt aan de gelegenheid, maar ik ben meer van rock/metal
haha eerst afpeigerenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
BB, er mag best een beetje alcohol in .....![]()
Yup, op de loopband, na Mattiquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:16 schreef Schakeltopia het volgende:
heeft iemand kenau al op een apparaat gespot?
ook dat vind ik leukquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:15 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ligt aan de gelegenheid, maar ik ben meer van rock/metal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |