Geen actieve herringering aan heet dat in die kringen.quote:
Dat wil graag vergeten, ze was geen succes als voorzitterquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Geen actieve herringering aan heet dat in die kringen.
Je ziet dit soort muziek toch niet direct in de bovenste regionen van de top 2000 in 2055 eindigen hè.quote:
Dat is niet helemaal gelijkwaardig inderdaadquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:57 schreef DrMarten het volgende:
Ik weet niet hoor, maar Froukje is zo verschrikkelijk populair momenteel en dan krijgen die anderen Lakshmi
Breek me de bek niet open…quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je ziet dit soort muziek toch niet direct in de bovenste regionen van de top 2000 in 2055 eindigen hè.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal gelijkwaardig inderdaad
Die laatste wist ik wel te benoemen…quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:57 schreef DrMarten het volgende:
Ik weet niet hoor, maar Froukje is zo verschrikkelijk populair momenteel en dan krijgen die anderen Lakshmi
Je was me net voor. Ik was net klaar met me afvragen of grafstremming een woord wasquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je was me net voor. Ik was net klaar met me afvragen of grafstremming een woord was
Ik twijfelde tussen die en de beflijster.quote:
Ik kan de serie van de podcast geschiedenis voor herbeginners ook aanraden.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:51 schreef Janneke141 het volgende:
De wijze waarop Diederik van Vleuten dit verhaal over die aanslag verteld heeft, is het beluisteren waard.
Ik vond dit vorige week in Finland toch wel aardig:quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:54 schreef Janneke141 het volgende:
Ik heb 't niet zo op boreale toestanden
Ik vraag me serieus af hoeveel seconden die andere die boeken open heeft gehad zonder dat de klok liepquote:
Die andere waren 3e ronde kandidaten en de NPO moet bezuinigen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 21:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af hoeveel seconden die andere die boeken open heeft gehad zonder dat de klok liep
Viel me 2 keer op.
Dat pleit voor je.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:57 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm, ik ben dus geen Coldplay liefhebber…
* OscarMopperkont vindt dat altijd lafquote:
Hatsjepsoet Inderdaadquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:31 schreef DrMarten het volgende:
Die farao is een ohja, klinkt als hatsjoenogwat
Er is ook nog een Nefertari.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:31 schreef DrMarten het volgende:
Die farao is een ohja, klinkt als hatsjoenogwat
Lijkt me een niet heel goed gelukte pruikquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:45 schreef DrMarten het volgende:
Ik ga me nu een kwartier afvragen of hij een pruik op heeft of gewoon een raar kapsel heeft.
Deze snappen het spelletje niet helemaal.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:57 schreef F_r het volgende:
Deze worden het ook niet denk ik. Wat gaat het langzaam
Of mensen die 1 minuut gaan overleggen of ze iets nog gaan opzoeken....quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik ga heel erg slecht op teams die een vraag overduidelijk niet weten en dan toch maar niet gaan zoeken. ‘Laat die nog maar even open’. Alsof je zeker weet dat je vraag 8 t/m 12 zeker weet en dan alle tijd hebt om te zoeken. Zoek gewoon op zodat je bij bent. Het komt heel vaak voor dat ze dan ik het einde in tijdnood komen en dan tijd verspillen met zieken en niks vinden omdat de 2 minuten in gaan.
Het heeft volgens mij met een soort schaamte te maken dat ze iets vier weten en doen alsof het nog wel binnen komt. Dat gebeurt zelden.
oh ja, hou op. En dan begint Astrid zich er meestal nog mee te bemoeien en zijn nog eens 30 seconden weg..quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:26 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Of mensen die 1 minuut gaan overleggen of ze iets nog gaan opzoeken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |