Daarom wachten op de complete editionquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:36 schreef Drankster het volgende:
[..]
Mijn GOTY van vorig jaar maar ik ga geen 10 euro betalen voor wat skins zoals de NieR DLC
Yi-Long, jij hier😱quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:37 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Daarom wachten op de complete edition
PC releasequote:Op woensdag 12 februari 2025 23:37 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Neh game is te goed om te laten liggen en het zijn allemaal domme fan service skinsquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:37 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Let's hopequote:Op woensdag 12 februari 2025 23:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als dit goed verkoopt en na de flop is er mischien een kans
Zag er tof uit jaquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:40 schreef Coco het volgende:
Tides of Annihilation
Op het lijstje gezet.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:40 schreef Coco het volgende:
Tides of Annihilation
Op het lijstje gezet.
men of culturequote:
Nou nou, wat mooie plaatjes en meneer is gelijk onder de indrukquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nou nou, wat mooie plaatjes en meneer is gelijk onder de indruk
zag weer een zoveelste Souls achtige type game
Zzzzzz
Wanneer maken ze een x wat nieuws
Heb echt 0 games gezien deze SOP die interessant leken qua hey iets nieuwsquote:
Ik heb 300 games in mijn bibliotheek, maar geen spel waarbij ik ook maar drie tientjes uit aan ga geven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop