Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Kan hij Emma daar dankbaar voor zijn, ze waren toch zo close, dat wordt niet meer kroelenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:16 schreef Gia het volgende:
Die Floris gaat zo niet blij zijn.
En Senna, als ze nog steeds trouw wacht, ook niet.
Té toevallig.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
Jup,, Foortje... We snappen het allemaal
Stond er nietquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:22 schreef Chanel5 het volgende:
ze zeggen dat Emma dom, ze had zichzelf moeten ruilen maar dat mocht dus niet
Ja in theorie kan allesquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:23 schreef Skyx het volgende:
Hij kan nou nog steeds de finale halen toch.
Ik kijk straks even terugquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stond er niet
Speler uit jouw bondje
Niet haar zelfquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stond er niet
Speler uit jouw bondje
Precies dat, vermoeiend soms als overal iets achter gezocht wordt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:20 schreef BinkieOpBankie het volgende:
Maar voor de mensen die denken dat alles gestuurd wordt door de 'febo', is het nog wel leuk om te kijken als je geloofd dat het allemaal nep is?
Ja idd dan had zij met Demi sowieso de finale gespeeld (mochten ze winnen)quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
Che een keer de slimste
Als ze zichzelf had gewisseld voor Manon of ..
Want dat zou echt het gemakkelijkst geweest zijn, zij naar flo en een vos naar haar bondje, neee dit rommelt meer.quote:
Ze heeft gewoon een oogje op hem, dat was al wel duidelijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
Emma had godsamme IEDEREEN kunnen kiezen die niets met de Senna-Floris soap van doen had
Sja, allemaal toevalquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een oogje op hem, dat was al wel duidelijk.
grappigquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vond hem knap!!! en dat uit haar mond
huh?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:44 schreef TowtjeMar het volgende:
Fowaka met Shermien en z‘n middenscheiding![]()
En hoe kan jij verklaren dat Emma die zwarte knikker had? Hoe heeft de FEBO dat truukje gedaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:21 schreef freaky40 het volgende:
Het werd de FEBO te gortig, dus moest er een twist komen die Fleuris van 'Hero to zero' maken, en zo geschieden. Fleuris geiler nummer zoveel, Emma moest dat klusje klaren dus met veel ge-milk uiteindelijk toch maar voor Fleuris gekozen. Nu hoop ik dat ze ook laatste blijven, zo lang duurt deze cyclus niet meer. Vond het wel leuk dat die pipo helemaal over de rooie was en dat hij al zijn punten nu heeft moeten inleveren. En nu heeft de FEBO gelijk een win-win want het nieuwe liefdesduo Fleuris en Emma kan nu beter tot stand gebracht worden en dat levert hoogstwaarschijnlijk een brief op hoge poten op van Senna uit Lampjesstad...
Precies je lult weer poepquote:
Dat dus. Maar een zo grote duim hebben en daar zelf ook nog in geloven. Zo maken ze ze niet meer en we zullen het er mee moeten doen ben ik bang.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
En hoe kan jij verklaren dat Emma die zwarte knikker had? Hoe heeft de FEBO dat truukje gedaan.
Tuurlijk is er wat sturing, het is en blijft tv, maar elke keer dat negatieve gezeik. Kijk dan niet en laat mensen die er wel lol in hebben gewoon plezier hebben met dit programma en in dit topic. Het haalt echt mijn fun soms eruit met het elke keer benoemen dat de FEBO achter alles zit (ok ga jij maar even die pijpenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat dus. Maar een zo grote duim hebben en daar zelf ook nog in geloven. Zo maken ze ze niet meer en we zullen het er mee moeten doen ben ik bang.
Was het één shot? Nee.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
En hoe kan jij verklaren dat Emma die zwarte knikker had? Hoe heeft de FEBO dat truukje gedaan.
Och jesus kom jij om de hoek kijken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Was het één shot? Nee.
Dan kan je er wel vanuit gaan dat er wat sturing in zat. Bak verschuiven naar volgende deelnemer, knikkers eruit drie nieuwe zwarte knikkers erin. En klaar.
Maar maakt het wat uit? Beetje reuring in de tent.
Ik kan er wel om lachen.
Yep, kijk elke dagquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Och jesus kom jij om de hoek kijken.
Je eerste postquote:
Ze willen allemaal Flo die legt gouden eieren maar altijd voor een ander.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
guilty pleasure is het.
Maar had jij door dat Flo het zo gezellig had met die droge Precious?
Dat klopt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze willen allemaal Flo die legt gouden eieren maar altijd voor een ander.
Hij is altijd wel dom in de knock-outs. Die Mary kon dat heel goed, deed nooit mee met opdrachten maar ging voor de algemene kennis.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:47 schreef Sjaak-V het volgende:
Denk dat Floris nog wel top 2 gaat halen. Met een beetje mazzel wint die de knockouts met de haaien
Die slaat zichzelf achteraf nog wel voor zijn kop, het is een fanatiekeling maar heeft zijn hart op de goede plek en dat nekt hem.quote:
Ik zie niemand meer bezig met die fiets.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:51 schreef Sjaak-V het volgende:
Ben ook wel benieuwd wanneer die fiets opdracht eindelijk gaat komen ik hoop dat El Che die wint
Eerste finale was die zo zenuwachtig. Met die kaarsen vooraan beginnen, 🙄quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Die slaat zichzelf achteraf nog wel voor zijn kop, het is een fanatiekeling maar heeft zijn hart op de goede plek en dat nekt hem.
Er zijn er wel meer die er vandoor gingen met de kluis zonder iets te doen of kennis te hebben (Chelsea, Celine )quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij is altijd wel dom in de knock-outs. Die Mary kon dat heel goed, deed nooit mee met opdrachten maar ging voor de algemene kennis.
Maar na twee keer gunnen houdt de gun factor ook op.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eerste finale was die zo zenuwachtig. Met die kaarsen vooraan beginnen, 🙄
Ze hadden het er vanavond nog overquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eerste finale was die zo zenuwachtig. Met die kaarsen vooraan beginnen, 🙄
Ja inderdaad, en hij laat zijn team blijkbaar avond op avond leren. Met die rare briefjes met feiten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar na twee keer gunnen houdt de gun factor ook op.
Stemmen voor een finaleplek kan ook zonder gun factor. Kan ook stemmen van de groep krijgen doordat ze denken als Floris wint dan hebben ze een concurent minder. Dat hij een sterke speler is dat is wat dat betreft een voordeel voor hem met de stemming van de groep.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:59 schreef Soury het volgende:
Maar na twee keer gunnen houdt de gun factor ook op.
(Senna)quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer die er vandoor gingen met de kluis zonder iets te doen of kennis te hebben (Chelsea, Celine )
Voor de deelnemers, voor ons dus nog 4 weken!quote:
Dit was gewoon boffen, maar het had verder niet veel uitgemaakt. Denk dat iedereen Floris had gepakt. En hadden de vossen de zwarte knikker dan had Floris, denk ik Char geruild voor Emma en was de uitkomst ook prima.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:06 schreef Soury het volgende:
Dat gaan Brie en Demi niet doen. Floris heeft nu niks te zeggen over de haaien. Hooguit over Emma.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 02:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en hij laat zijn team blijkbaar avond op avond leren. Met die rare briefjes met feiten.
Maanden geleden was er nog wat reurig in de avond, zien we ook niks van tegenwoordig.
Precies weinig reden voor de FEBO om te sturen, omdat bijna alle uitkomsten leuk voor tv waren en in de meeste gevallen Floris gekozen zou worden. Bijvoorbeeld Floris bij de slangen was ook interessant geweest dan kan die Vossen bijvoorbeeld uitdagen voor 100 punten en handicap inzetten was ook leuk geweest.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:38 schreef Gia het volgende:
Dit was gewoon boffen, maar het had verder niet veel uitgemaakt. Denk dat iedereen Floris had gepakt. En hadden de vossen de zwarte knikker dan had Floris, denk ik Char geruild voor Emma en was de uitkomst ook prima.
Zover ik weet is er geen einddatumquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:38 schreef Mika88 het volgende:
Weet iemand wanneer dit programma stopt?
Nooit niet. Het scoort als een malle, en zelfs beter dan LLDL wat in april nu naar NET5 verhuisd, wat een soort sterfhuis is want daar gaat het nooit zo goed scoren als op SBS 6.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:38 schreef Mika88 het volgende:
Weet iemand wanneer dit programma stopt?
Floris had Charissa voor Vincentquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Voor de deelnemers, voor ons dus nog 4 weken!
[..]
Dit was gewoon boffen, maar het had verder niet veel uitgemaakt. Denk dat iedereen Floris had gepakt. En hadden de vossen de zwarte knikker dan had Floris, denk ik Char geruild voor Emma en was de uitkomst ook prima.
Die enveloppe kwam pas nadat Emma de knikker pakte, willen ze (FEBO) het eerlijker spelen dan staat die op een zuil in de huiskamer.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:47 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Precies weinig reden voor de FEBO om te sturen, omdat bijna alle uitkomsten leuk voor tv waren en in de meeste gevallen Floris gekozen zou worden. Bijvoorbeeld Floris bij de slangen was ook interessant geweest dan kan die Vossen bijvoorbeeld uitdagen voor 100 punten en handicap inzetten was ook leuk geweest.
Vincent zou ook een prima keuze zijn, maar zou denken Emma. Hij zou met haar eigenlijk weer samen gaan aan het begin van deze cyclusquote:Op zondag 9 februari 2025 00:22 schreef Majoraan het volgende:
Floris had Charissa voor Vincentgeruild.
Het leek of Floris Emma haar bedoelingen doorhad. Janken en het zo te draaien dat het eigenlijk iedereen anders en vooral Floris zijn schuld was.
En maar wachten op die knuffel met haar over het paard getilde heksentranen.
Maar die knuffel kwam gelukkig niet.
Natuurlijk stond ze voor het blok en ik had ook Floris gekozen. Maar dan zonder dubbele agenda
Klopt de brief kwam later dus ze zouden in theorie meerdere brieven kunnen hebben en dus verschilende brieven kunnen geven afhankelijk van wie de zwarte bal zou pakken.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Die enveloppe kwam pas nadat Emma de knikker pakte, willen ze (FEBO) het eerlijker spelen dan staat die op een zuil in de huiskamer.
Zelf vind ik Robert, Brijan, Vincent, El Che, Demi, Charissa en Precious allemaal wel tof.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:49 schreef Majoraan het volgende:
Het lijkt of ik een zwak heb voor kakkers
Mijn favorieten waren Lodewijk, Vincent, Diederik (voor Britt) en Floris (voor Senna).
Allemaal grappige en vooral lieve sociale mensen,
Ik heb eigenlijk geen idee wie ik nu verder nog leuk vind.
Ik ben Precious meer gaan waarderen en Demi is lief.
Ik "haat" Emma en Elsje. En Brie-jan zou ik ook niet missen.
Die mensen zijn ziek. Heel erg ziek. Die geloven vast ook dat de aarde plat is. GEwoon negeren.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:20 schreef BinkieOpBankie het volgende:
Maar voor de mensen die denken dat alles gestuurd wordt door de 'febo', is het nog wel leuk om te kijken als je geloofd dat het allemaal nep is?
Hahahahahahah de complottheorie mensjes... Altijd lachen.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die enveloppe kwam pas nadat Emma de knikker pakte, willen ze (FEBO) het eerlijker spelen dan staat die op een zuil in de huiskamer.
Ben ik wel met je eens. Ze kunnen een envelop hebben met 'ruil iemand van de vossen met iemand van de slangen', of 'ruil 2 personen uit 2 andere bondjes' of zelfs 'ruil jezelf met iemand uit een ander bondje'. Dit kwam goed uit, want ze wilden wel van Lynn af.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens. Ze kunnen een envelop hebben met 'ruil iemand van de vossen met iemand van de slangen', of 'ruil 2 personen uit 2 andere bondjes' of zelfs 'ruil jezelf met iemand uit een ander bondje'. Dit kwam goed uit, want ze wilden wel van Lynn af.
Maar dat vind ik overigens ook van de jureerbare opdrachten. Waarom niet blind jureren? Dat is veel objectiever.
Ik vond die soepkommen van de Vossen echt geen 2de plaats waard.
Ik kan het "complot van Febo" nog wel wat erger maken..quote:Op zondag 9 februari 2025 03:33 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Klopt de brief kwam later dus ze zouden in theorie meerdere brieven kunnen hebben en dus verschilende brieven kunnen geven afhankelijk van wie de zwarte bal zou pakken.
Teamkleuren klopt opzich wel behalve geel ipv wit. Had zelf op die 4 verschillende kleuren na niks gezien behalve zwart, maar het kan sowieso dat er meer scenario’s klaar stonden met verschillende brieven. Kan nooit helemaal iets uitsluiten met tv hun enige doel is uiteindelijk leuke en spannende tv zodat de kijkcijfers goed blijven.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik kan het "complot van Febo" nog wel wat erger maken..![]()
Het bekendmaken van "de kleur van bal" werd ook pas bekendgemaakt toen de regie wist wie de zwarte bal had
Had iemand anders die bal had Febo makkelijk de gele bal met streepjes kunnen roepen , of de gouden bal, of de zilveren.. de ballen hadden ook veel andere keluren, dat zoals Jan riep het "De 4 Teamkleuren waren", klopt ook niet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker, de Knikker had 16 kansen om te vallen, met elk 15 mogelijkheden tot uitwisselen van poppetjes.. toch heeft de meest controversiele wissel die mogelijk was ook plaatsgevonden .. het was erg spannend inderdaadquote:Op zondag 9 februari 2025 15:23 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Teamkleuren klopt opzich wel behalve geel ipv wit. Had zelf op die 4 verschillende kleuren na niks gezien behalve zwart, maar het kan sowieso dat er meer scenario’s klaar stonden met verschillende brieven. Kan nooit helemaal iets uitsluiten met tv hun enige doel is uiteindelijk leuke en spannende tv zodat de kijkcijfers goed blijven.
Straks heeft ze ook nog te weinig vetquote:Op maandag 10 februari 2025 19:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nu al een vervelende gast, en er komt nog meer op dat gebied.
En, Heb je het wel eens gedaan met een donkere man?quote:Op maandag 10 februari 2025 19:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Straks heeft ze ook nog te weinig vet
O dat bedoelde je. Ja zo met Charissaquote:Op maandag 10 februari 2025 19:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
En, Heb je het wel eens gedaan met een donkere man?
Jup.. dikke wallen, loenst als een gek,wipneus, dikke upperlip.. maar ja .. hele dikke tietequote:Op maandag 10 februari 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
Lynn heeft echt een raaarrrr hoofd
is de schuld van chequote:Op maandag 10 februari 2025 20:11 schreef spapaars het volgende:
Zo krijg je de uitzending gemakkelijk gevuld.
En Ché stopte vrijwillig, dacht genoeg rondes te hebben gedaan.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:15 schreef Mika88 het volgende:
Knap van Che maar ik denk dat Demi erover heen gaat, wat ik ook hoop
Ja of over het kleed zou fietsenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:15 schreef BinkieOpBankie het volgende:
Verwachtte wel dat elche nog een poging ging doen en dan voor de eerste bocht onderuit ging
Hij ging ook actief ouwehoeren met de teamleden, ook niet handigquote:Op maandag 10 februari 2025 20:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
En Ché stopte vrijwillig, dacht genoeg rondes te hebben gedaan.
Ze maakte gewoon het rondje af, anders moest ze teruglopen.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
Wat verstaat Deem niet aan STAP AF
[ afbeelding ]
Gieren nu 4quote:Op maandag 10 februari 2025 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
En de stand an de Eenwieler wedstijdt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zwalkte als een malle die laatste rondesquote:Op maandag 10 februari 2025 20:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze maakte gewoon het rondje af, anders moest ze teruglopen.
Omdat ze versneldequote:Op maandag 10 februari 2025 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze zwalkte als een malle die laatste rondes
Laatste starten is het mooist.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:27 schreef Soury het volgende:
Snap de telleurstelling wel. Ook kut dat Demi als laatste mocht, dan had hij het wel volgehouden.
Nou ja best heftig als 10 jarig jongetje, en broertje van 1.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
Nah ja.. de Gangster Nephangert.. moet ook maar..
[ afbeelding ]
Vooral omdat 2 teams geen rondes hadden, dan had demi bij een eventuele tweede poging maar een kwart rondje hoeven rijdenquote:
Maar dat is 30 jaar geleden voor hemquote:Op maandag 10 februari 2025 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja best heftig als 10 jarig jongetje, en broertje van 1.
Jahh.. geintje.. oftewel "Ik heb je door vrind..."quote:Op maandag 10 februari 2025 20:30 schreef Soury het volgende:
Oh zei die vader nou tegen Roy, hé mijn nieuwe schoonzoon.
Dat kan je wel tekenen natuurlijk. (en hij is toch geen 40?)quote:Op maandag 10 februari 2025 20:35 schreef BinkieOpBankie het volgende:
[..]
Maar dat is 30 jaar geleden voor hem
Kweenie, vind hem wel wat ouder lijken, misschien omdat ie zo boos kijktquote:Op maandag 10 februari 2025 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan je wel tekenen natuurlijk. (en hij is toch geen 40?)
Hij is 37 dus het is dan 27 jaar geledenquote:Op maandag 10 februari 2025 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan je wel tekenen natuurlijk. (en hij is toch geen 40?)
Het maakt toch niet uit hoe lang het geleden is, het lijkt me vreselijk als je zo jong je moeder moet verliezen. Dat blijft je hele leven bij je en als je tien bent bent je oud genoeg omdat bewust te beseffen.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:50 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Hij is 37 dus het is dan 27 jaar geleden
Ja 100% met je eens hoor! Heel heftig om dat mee te maken. Blijft ook zoveel jaar later nog steeds heftig zoiets vormt je wel natuurlijk.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het maakt toch niet uit hoe lang het geleden is, het lijkt me vreselijk als je zo jong je moeder moet verliezen. Dat blijft je hele leven bij je en als je tien bent bent je oud genoeg omdat bewust te beseffen.
Dit inderdaad. En weer heeft het team waar Floris in zit, het geluk van het spel. Ze mochten als laatste. Ben benieuwd wanneer Demi gestopt zou zijn als zij eerder waren dan de Gieren. Want dan was El Che doorgegaan tot hij er overheen ging, of erbij neerviel, of over de mat reed. Ik ben niet pro Che, maar wel contra Floris. Die gast vindt dat hij elke maand het recht heeft om de finale te spelen. Ik vrees dat, mochten de haaien bovenaan eindigen, dan Demi of Bri vanuit het bondje gekozen worden, maar Floris toch weer door de loods. Al is het maar om er vanaf te zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:25 schreef Chanel5 het volgende:
Ik gun het de haaien want die stonden zo laag maar jaaaa Flo zit er nu bij
Daarom zie ik het niet als El Che heeft de wedstrijd verloren van Demi, maar de gieren hebben de toss verloren.quote:Op maandag 10 februari 2025 20:52 schreef Sjaak-V het volgende:
Diegene die als laatste was van Demi en Che zou altijd 90% zeker winnen met deze opdracht. 2 kansen zelfs als 2 keer kut gaat ben je alsnog praktisch gegarandeerd 2de
Ja mee eens. El Che heeft het letterlijk perfect gedaan, want hij had niet eens de optie om langer door te gaan. Zijn bondje was ook zoveel met hem aan het praten met stop het is goed zo. Wat ik ook kon begrijpen als je al zoveel rondjes hebt gedaan en met 1 fout de score weg is. Zelf had ik het beter gevonden als je gewoon door kon gaan zo lang je wou tot het misging en daar de score zou stoppen. Vind het zo gek dat de score ineens 0 is als je het kleed raakt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Daarom zie ik het niet als El Che heeft de wedstrijd verloren van Demi, maar de gieren hebben de toss verloren.
Wel nice dat het zo goed blijft scorenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:45 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week dinsdag:
Kijkdichtheid: 3,4 Marktaandeel: 12,3 Kijkcijfer: 572.000
Kijkcijfer Top; 25 nr. 17
Lineaire kijkcijfers gisterenavond 500.000 kijkers maar liefst. Mooie weekstart
Gelukkig pist deze niet op de bankquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
Waarom hebben die mensen allemaal van die veel te dikke hondjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Die wordt wel moeilijkquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
AaiPoesje...Ze weten malligheid niet welke erosetjeskant ze op willen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gelukkig pist deze niet op de bank
Die van Mary was wel leuk trouwens:Die ziet er ook gezonder uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Jaja, die kennen we wel.. El Geil vas ook "van de vrouwen" tot Bian aan z'n pikkie ging zitten... alles kan andersquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die wordt wel moeilijk
Aangezien Thijs van de mannen is
Een puntquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:40 schreef spapaars het volgende:
Pieters of Petersburg, wat maakt het uit.
Altijd goed met de eindsprint.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
LekkerrrjuuguhhhDe punten van El Fietsert weer ingeleverd
[ afbeelding ]
Jahh hij geil nu weer op Manon.. en als dat mislukt gaat ie wel weer bij Brian aan z'n pik laten trekkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dat dus.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:52 schreef spapaars het volgende:
Floris na lang aarzelen stak zijn hand op, dus liegt
Jup, en gunt het de rest nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:52 schreef spapaars het volgende:
Niks voor Floris dit, veel te nerveus.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:52 schreef spapaars het volgende:
Ja maar hij neemt helemaal aan dat de dames het niet kunnen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks voor Floris dit, veel te nerveus.
Ja stom van de meiden ook.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja maar hij neemt helemaal aan dat de dames het niet kunnen.
Ik ben benieuwd hoe hij het er vanaf brengt.
Hij beslist, stuurt en regelt.
Ja vind ik ook raarquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:06 schreef Soury het volgende:
Nu moet de rest dus naar de slaapkamer, en bij dat fietsen niet
Brie vind ik sowieso wel een goeie gast, met bijna alles.quote:
Mwahhquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:12 schreef StephanL het volgende:
De Vossen zijn niks meer zonder Floris
Robert zal wel winnenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat Floor met de enige 5 punten nog winnen straks
Ja dat wel, maar is niet zo moeilijk met die tuttebellenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwahh
Vind precious er nu wel met kop en schouder boven uit steken
En hij is laatste, dat scheelt weer, zijn tijd nemen om 2 ballen rustig te mikken en klaar.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Robert zal wel winnen
Verbaast me niks als hij dit regelmatig doet en de FEBO hiervan op de hoogte is
Een oud deelnemer terug halen en zo slecht scoren kan ook niet hè
De slimmigheid zit 'm in wie de knop drukt, niet wie boven het doel vliegt , altijd 2 schuldigen als het misgaatquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Robert zal wel winnen
Verbaast me niks als hij dit regelmatig doet en de FEBO hiervan op de hoogte is
Een oud deelnemer terug halen en zo slecht scoren kan ook niet hè
Ja ook.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De slimmigheid zit 'm in wie de knop drukt, niet wie boven het doel vliegt , altijd 2 schuldigen als het misgaat
Che zal vast niet de knop drukker zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De slimmigheid zit 'm in wie de knop drukt, niet wie boven het doel vliegt , altijd 2 schuldigen als het misgaat
El Vliegert gaat eerst een minuut de Loods rondvliegen.. voor de lolquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Che zal vast niet de knop drukker zijn
Ze blijven komen… luizen dus.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:33 schreef freaky40 het volgende:
Grijze haren voor Lynn, of permanente kaalheid ontdekt...
Lekkere aflevering voor de Gieren, net iets meer punten dan de Haaien, dat moet toch pijn doen voor Fleuris...![]()
Vreselijke opdracht trouwens, die vorige drone opdracht was leuker daar ging ook veel mis. Maar hier had degene die aanwijzingen gaf totaal geen zicht of de bal goed boven de bak hing. Opdracht van niets dus. Ik heb het idee dat die Manon flink zat te mollen tijdens deze opdracht. Die is daar met een reden om de boel te ontregelen, vaag kind.
Luizen of kale plekken, losse extensions of what ever. Ik hoop dat ze wel toestemming heeft gegeven want haar reactie is best heftig. Zo wil je niet op tv.quote:Op woensdag 12 februari 2025 00:56 schreef Majoraan het volgende:
Ik denk wat losse extensions waar die zelfverklaarde beauty Queen zo intens verdrietig om moet huilen.
Daar kan zogenaamd Delano nog een puntje aan zuigen![]()
In dat geval hoop ik dat Delano ook toestemming heeft gegeven voor het uitzenden van het begrijpelijk nog altijd aanwezige grote verdriet van je moeder verliezen als 10-jarige , samen met je baby-broertje.quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Luizen of kale plekken, losse extensions of what ever. Ik hoop dat ze wel toestemming heeft gegeven want haar reactie is best heftig. Zo wil je niet op tv.
Waarom zou Delano toestemming moeten geven, wat een bs.quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:23 schreef Majoraan het volgende:
[..]
In dat geval hoop ik dat Delano ook toestemming heeft gegeven voor het uitzenden van het begrijpelijk nog altijd aanwezige verdriet van je moeder verliezen, samen met je baby-broertje.
Maar luizen of losse extensions is ook niet fijn natuurlijk.
Precies mijn punt. Waarom zou Lin toestemming moeten geven.quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou Delano toestemming moeten geven, wat een bs.
Zo werkt het natuurlijk niet elk gesprek wat ze daar hebben kan uitgezonden worden. Daar kies je voor als je meedoet dan lever je privacy in.quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:23 schreef Majoraan het volgende:
[..]
In dat geval hoop ik dat Delano ook toestemming heeft gegeven voor het uitzenden van het begrijpelijk nog altijd aanwezige grote verdriet van je moeder verliezen als 10-jarige , samen met je baby-broertje.
Maar luizen of losse extensions is ook niet fijn natuurlijk.
Ja hallo niemand weet nog wat er aan de hand is, plus ze weten van te voren dat er camera's zijn. Toestemming geven. Raap me opquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:27 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Precies mijn punt. Waarom zou Lin toestemming moeten geven.
En zo is het!quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:28 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Zo werkt het natuurlijk niet elk gesprek wat ze daar hebben kan uitgezonden worden. Daar kies je voor als je meedoet dan lever je privacy in.
Wat lul je dan?quote:
Als je na een paar minuten uitgelachen bent.... het was niet mijn dat idee er toestemming gevraagd moest worden, het was juist mijn reactie op zo;n idiote meningquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hallo niemand weet nog wat er aan de hand is, plus ze weten van te voren dat er camera's zijn. Toestemming geven. Raap me op
quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Luizen of kale plekken, losse extensions of what ever. Ik hoop dat ze wel toestemming heeft gegeven want haar reactie is best heftig. Zo wil je niet op tv.
Oh fuck ootjekatootje. Ja die had ik even niet gezien. Sorryquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:33 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Als je na een paar minuten uitgelachen bent.... het was niet mijn idee er toestemming gevraagd moest worden, het was juist mijn reactie op zo;n idiote mening
🤔quote:Op woensdag 12 februari 2025 01:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh fuck ootjekatootje. Ja die had ik even niet gezien. Sorry
Vertelquote:Op woensdag 12 februari 2025 01:39 schreef Sjaak-V het volgende:
Oh haha ik was ook ff in de war, maar nu snap ik het
Had eerst ook ff niet door dat de opmerking over toestemming van Majoraan een reactie was op jouw opmerking.quote:
Dan was het 150/3=50 punten geweest voor de gieren, vossen en slangenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:33 schreef Sjaak-V het volgende:
Damn Gieren winnnen met hun laatste kans nog ff. Bizar anders was het 17 punten ipv 250 😄
Nou in het geval van de Gieren was Robert degene die de drone bestuurde en ook heel hard "los" riep als hij dacht dat de drone goed hing. Terwijl hij daarna zei dat hij het ook niet goed kon zien vanuit zijn standpunt. Hou dan je mond!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ennn waarvan akte natuurlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2025 03:55 schreef Alicia76 het volgende:
We willen echt meer vrouwen zien die hun tieten tonen op camera, STOP met dat preutse gedoe. Laat zien dat de meiden zich verkleden. Laat die tieten zien. En eventueel ook kutjes, Niets mis mee. De bondgenoten gaat veel meer kijkers krijgen als we tieten en kutjes te zien krijgen.
Als je in playboy gaat gaan we je lichaam naakt zien. Als je in een 24/7 reality programma gaat ook. Dus laat gewoon die tieten en kutjes zien!
Uiteraard, het verdwenen-shirt-syndroom heeft de loods nooit verlatenquote:
Het is mij nog steeds niet helemaal duidelijk.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:37 schreef greysbones het volgende:
Nou?
Was dit het ?
Het enorme drama ??
Ik denk grijze haren ?quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het is mij nog steeds niet helemaal duidelijk.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk grijze haren ?
Vaag overdreven gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |