Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Kan hij Emma daar dankbaar voor zijn, ze waren toch zo close, dat wordt niet meer kroelenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:16 schreef Gia het volgende:
Die Floris gaat zo niet blij zijn.
En Senna, als ze nog steeds trouw wacht, ook niet.
Té toevallig.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
Jup,, Foortje... We snappen het allemaal
Stond er nietquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:22 schreef Chanel5 het volgende:
ze zeggen dat Emma dom, ze had zichzelf moeten ruilen maar dat mocht dus niet
Ja in theorie kan allesquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:23 schreef Skyx het volgende:
Hij kan nou nog steeds de finale halen toch.
Ik kijk straks even terugquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stond er niet
Speler uit jouw bondje
Niet haar zelfquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stond er niet
Speler uit jouw bondje
Precies dat, vermoeiend soms als overal iets achter gezocht wordt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:20 schreef BinkieOpBankie het volgende:
Maar voor de mensen die denken dat alles gestuurd wordt door de 'febo', is het nog wel leuk om te kijken als je geloofd dat het allemaal nep is?
Ja idd dan had zij met Demi sowieso de finale gespeeld (mochten ze winnen)quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
Che een keer de slimste
Als ze zichzelf had gewisseld voor Manon of ..
Want dat zou echt het gemakkelijkst geweest zijn, zij naar flo en een vos naar haar bondje, neee dit rommelt meer.quote:
Ze heeft gewoon een oogje op hem, dat was al wel duidelijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
Emma had godsamme IEDEREEN kunnen kiezen die niets met de Senna-Floris soap van doen had
Sja, allemaal toevalquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een oogje op hem, dat was al wel duidelijk.
grappigquote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vond hem knap!!! en dat uit haar mond
huh?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:44 schreef TowtjeMar het volgende:
Fowaka met Shermien en z‘n middenscheiding![]()
En hoe kan jij verklaren dat Emma die zwarte knikker had? Hoe heeft de FEBO dat truukje gedaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:21 schreef freaky40 het volgende:
Het werd de FEBO te gortig, dus moest er een twist komen die Fleuris van 'Hero to zero' maken, en zo geschieden. Fleuris geiler nummer zoveel, Emma moest dat klusje klaren dus met veel ge-milk uiteindelijk toch maar voor Fleuris gekozen. Nu hoop ik dat ze ook laatste blijven, zo lang duurt deze cyclus niet meer. Vond het wel leuk dat die pipo helemaal over de rooie was en dat hij al zijn punten nu heeft moeten inleveren. En nu heeft de FEBO gelijk een win-win want het nieuwe liefdesduo Fleuris en Emma kan nu beter tot stand gebracht worden en dat levert hoogstwaarschijnlijk een brief op hoge poten op van Senna uit Lampjesstad...
Precies je lult weer poepquote:
Dat dus. Maar een zo grote duim hebben en daar zelf ook nog in geloven. Zo maken ze ze niet meer en we zullen het er mee moeten doen ben ik bang.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
En hoe kan jij verklaren dat Emma die zwarte knikker had? Hoe heeft de FEBO dat truukje gedaan.
Tuurlijk is er wat sturing, het is en blijft tv, maar elke keer dat negatieve gezeik. Kijk dan niet en laat mensen die er wel lol in hebben gewoon plezier hebben met dit programma en in dit topic. Het haalt echt mijn fun soms eruit met het elke keer benoemen dat de FEBO achter alles zit (ok ga jij maar even die pijpenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat dus. Maar een zo grote duim hebben en daar zelf ook nog in geloven. Zo maken ze ze niet meer en we zullen het er mee moeten doen ben ik bang.
Was het één shot? Nee.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
En hoe kan jij verklaren dat Emma die zwarte knikker had? Hoe heeft de FEBO dat truukje gedaan.
Och jesus kom jij om de hoek kijken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Was het één shot? Nee.
Dan kan je er wel vanuit gaan dat er wat sturing in zat. Bak verschuiven naar volgende deelnemer, knikkers eruit drie nieuwe zwarte knikkers erin. En klaar.
Maar maakt het wat uit? Beetje reuring in de tent.
Ik kan er wel om lachen.
Yep, kijk elke dagquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Och jesus kom jij om de hoek kijken.
Je eerste postquote:
Ze willen allemaal Flo die legt gouden eieren maar altijd voor een ander.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
guilty pleasure is het.
Maar had jij door dat Flo het zo gezellig had met die droge Precious?
Dat klopt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze willen allemaal Flo die legt gouden eieren maar altijd voor een ander.
Hij is altijd wel dom in de knock-outs. Die Mary kon dat heel goed, deed nooit mee met opdrachten maar ging voor de algemene kennis.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:47 schreef Sjaak-V het volgende:
Denk dat Floris nog wel top 2 gaat halen. Met een beetje mazzel wint die de knockouts met de haaien
Die slaat zichzelf achteraf nog wel voor zijn kop, het is een fanatiekeling maar heeft zijn hart op de goede plek en dat nekt hem.quote:
Ik zie niemand meer bezig met die fiets.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:51 schreef Sjaak-V het volgende:
Ben ook wel benieuwd wanneer die fiets opdracht eindelijk gaat komen ik hoop dat El Che die wint
Eerste finale was die zo zenuwachtig. Met die kaarsen vooraan beginnen, 🙄quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Die slaat zichzelf achteraf nog wel voor zijn kop, het is een fanatiekeling maar heeft zijn hart op de goede plek en dat nekt hem.
Er zijn er wel meer die er vandoor gingen met de kluis zonder iets te doen of kennis te hebben (Chelsea, Celine )quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij is altijd wel dom in de knock-outs. Die Mary kon dat heel goed, deed nooit mee met opdrachten maar ging voor de algemene kennis.
Maar na twee keer gunnen houdt de gun factor ook op.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eerste finale was die zo zenuwachtig. Met die kaarsen vooraan beginnen, 🙄
Ze hadden het er vanavond nog overquote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eerste finale was die zo zenuwachtig. Met die kaarsen vooraan beginnen, 🙄
Ja inderdaad, en hij laat zijn team blijkbaar avond op avond leren. Met die rare briefjes met feiten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar na twee keer gunnen houdt de gun factor ook op.
Stemmen voor een finaleplek kan ook zonder gun factor. Kan ook stemmen van de groep krijgen doordat ze denken als Floris wint dan hebben ze een concurent minder. Dat hij een sterke speler is dat is wat dat betreft een voordeel voor hem met de stemming van de groep.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:59 schreef Soury het volgende:
Maar na twee keer gunnen houdt de gun factor ook op.
(Senna)quote:Op zaterdag 8 februari 2025 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer die er vandoor gingen met de kluis zonder iets te doen of kennis te hebben (Chelsea, Celine )
Voor de deelnemers, voor ons dus nog 4 weken!quote:
Dit was gewoon boffen, maar het had verder niet veel uitgemaakt. Denk dat iedereen Floris had gepakt. En hadden de vossen de zwarte knikker dan had Floris, denk ik Char geruild voor Emma en was de uitkomst ook prima.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:06 schreef Soury het volgende:
Dat gaan Brie en Demi niet doen. Floris heeft nu niks te zeggen over de haaien. Hooguit over Emma.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 02:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en hij laat zijn team blijkbaar avond op avond leren. Met die rare briefjes met feiten.
Maanden geleden was er nog wat reurig in de avond, zien we ook niks van tegenwoordig.
Precies weinig reden voor de FEBO om te sturen, omdat bijna alle uitkomsten leuk voor tv waren en in de meeste gevallen Floris gekozen zou worden. Bijvoorbeeld Floris bij de slangen was ook interessant geweest dan kan die Vossen bijvoorbeeld uitdagen voor 100 punten en handicap inzetten was ook leuk geweest.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:38 schreef Gia het volgende:
Dit was gewoon boffen, maar het had verder niet veel uitgemaakt. Denk dat iedereen Floris had gepakt. En hadden de vossen de zwarte knikker dan had Floris, denk ik Char geruild voor Emma en was de uitkomst ook prima.
Zover ik weet is er geen einddatumquote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:38 schreef Mika88 het volgende:
Weet iemand wanneer dit programma stopt?
Nooit niet. Het scoort als een malle, en zelfs beter dan LLDL wat in april nu naar NET5 verhuisd, wat een soort sterfhuis is want daar gaat het nooit zo goed scoren als op SBS 6.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:38 schreef Mika88 het volgende:
Weet iemand wanneer dit programma stopt?
Floris had Charissa voor Vincentquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Voor de deelnemers, voor ons dus nog 4 weken!
[..]
Dit was gewoon boffen, maar het had verder niet veel uitgemaakt. Denk dat iedereen Floris had gepakt. En hadden de vossen de zwarte knikker dan had Floris, denk ik Char geruild voor Emma en was de uitkomst ook prima.
Die enveloppe kwam pas nadat Emma de knikker pakte, willen ze (FEBO) het eerlijker spelen dan staat die op een zuil in de huiskamer.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:47 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Precies weinig reden voor de FEBO om te sturen, omdat bijna alle uitkomsten leuk voor tv waren en in de meeste gevallen Floris gekozen zou worden. Bijvoorbeeld Floris bij de slangen was ook interessant geweest dan kan die Vossen bijvoorbeeld uitdagen voor 100 punten en handicap inzetten was ook leuk geweest.
Vincent zou ook een prima keuze zijn, maar zou denken Emma. Hij zou met haar eigenlijk weer samen gaan aan het begin van deze cyclusquote:Op zondag 9 februari 2025 00:22 schreef Majoraan het volgende:
Floris had Charissa voor Vincentgeruild.
Het leek of Floris Emma haar bedoelingen doorhad. Janken en het zo te draaien dat het eigenlijk iedereen anders en vooral Floris zijn schuld was.
En maar wachten op die knuffel met haar over het paard getilde heksentranen.
Maar die knuffel kwam gelukkig niet.
Natuurlijk stond ze voor het blok en ik had ook Floris gekozen. Maar dan zonder dubbele agenda
Klopt de brief kwam later dus ze zouden in theorie meerdere brieven kunnen hebben en dus verschilende brieven kunnen geven afhankelijk van wie de zwarte bal zou pakken.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:34 schreef ootjekatootje het volgende:
Die enveloppe kwam pas nadat Emma de knikker pakte, willen ze (FEBO) het eerlijker spelen dan staat die op een zuil in de huiskamer.
Zelf vind ik Robert, Brijan, Vincent, El Che, Demi, Charissa en Precious allemaal wel tof.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:49 schreef Majoraan het volgende:
Het lijkt of ik een zwak heb voor kakkers
Mijn favorieten waren Lodewijk, Vincent, Diederik (voor Britt) en Floris (voor Senna).
Allemaal grappige en vooral lieve sociale mensen,
Ik heb eigenlijk geen idee wie ik nu verder nog leuk vind.
Ik ben Precious meer gaan waarderen en Demi is lief.
Ik "haat" Emma en Elsje. En Brie-jan zou ik ook niet missen.
Die mensen zijn ziek. Heel erg ziek. Die geloven vast ook dat de aarde plat is. GEwoon negeren.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 20:20 schreef BinkieOpBankie het volgende:
Maar voor de mensen die denken dat alles gestuurd wordt door de 'febo', is het nog wel leuk om te kijken als je geloofd dat het allemaal nep is?
Hahahahahahah de complottheorie mensjes... Altijd lachen.quote:Op zondag 9 februari 2025 00:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die enveloppe kwam pas nadat Emma de knikker pakte, willen ze (FEBO) het eerlijker spelen dan staat die op een zuil in de huiskamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |