Dit is zowelquote:Op zondag 9 februari 2025 17:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Countries of the world van animaniacs, maar dan alleen de landen waar same sex mariage mogelijk is
Insta reel
Laika, de Cane Corso van m'n oom was ook altijd erg goed in hanen verjagen als die je weer wilden aanvliegen. Dan zag je vervolgens veren rondvliegenquote:Op zondag 9 februari 2025 19:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Isegrim net weer aangevallen door de haan. Zowel onze hond als buurhond Laika sprongen er tussen en dat leek toch bijna einde haan
ja dat ja.. dat lijkt er bij hun dan niet in te gaan..quote:Op zondag 9 februari 2025 19:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Altijd een beetje jammer als jouw tijd minder belangrijk is dan dat van een ander
Filmpje nog gezien van die gast die doordraaide bij de grens?quote:Op zondag 9 februari 2025 20:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Laika, de Cane Corso van m'n oom was ook altijd erg goed in hanen verjagen als die je weer wilden aanvliegen. Dan zag je vervolgens veren rondvliegen
Ik had gister sokken aan, lag onder twee dekens en had een kruik tussen mn voeten. Maar dat hielp niet voldoende. Blijkbaar doet voet in water toch wat anders dan een kruik.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:28 schreef sigme het volgende:
@:vlindertje89 waarom neem je dan niet gewoon een kruik mee naar bed?
Nee, maar wel uitgebreider artikel gelezen van DvhN. De politie lijkt wel fouten gemaakt te hebben, de Staatsanwaltschaft in Aurich was een onderzoek gestart las ik.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:54 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Filmpje nog gezien van die gast die doordraaide bij de grens?
Wat doe je als het echt winter wordt dan? Groeten vanonder het 'zomer'dekbedquote:Op zondag 9 februari 2025 21:54 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik had gister sokken aan, lag onder twee dekens en had een kruik tussen mn voeten.
2 of 3 sokken over elkaar werkt ook vaak goed, net als laagjes bij kleding.quote:Op zondag 9 februari 2025 21:54 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik had gister sokken aan, lag onder twee dekens en had een kruik tussen mn voeten. Maar dat hielp niet voldoende. Blijkbaar doet voet in water toch wat anders dan een kruik.
Ik luister overigens tijdens het wandelen nu 'slapen als een oermens', en daarin ging vandaag toevallig ook een stuk over koude voeten. Daar werd gezegd dat kruik niet bij je voeten hoeft, kruik in je rug zorgt ook al voor warm en betere doorbloeding en daarmee warmere voeten. Dus dat kan ik nog proberen als het weer nodig is, of dat beter werkt dan bij voeten.
Het is mn dunne zomerdekbed en mn zomerdeel van vier seizoenen dekbed, dus heb daar nog het winter deel van als echt koudquote:Op zondag 9 februari 2025 22:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat doe je als het echt winter wordt dan? Groeten vanonder het 'zomer'dekbed
Goeie tip. Ik heb nu wollen sokken aan, die schijnen beter te reguleren. Het is ook alleen begin vd nacht hoor als ik er last van heb, ergens in de nacht trek ik de sokken altijd in mn slaap uitquote:Op zondag 9 februari 2025 22:29 schreef Blues het volgende:
[..]
2 of 3 sokken over elkaar werkt ook vaak goed, net als laagjes bij kleding.
SokBoksquote:Op zondag 9 februari 2025 22:38 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Het is mn dunne zomerdekbed en mn zomerdeel van vier seizoenen dekbed, dus heb daar nog het winter deel van als echt koudmaar zo koud is het nu helemaal niet, en alleen mn voeten waren koud dus anders raakt de rest oververhit
[..]
Goeie tip. Ik heb nu wollen sokken aan, die schijnen beter te reguleren. Het is ook alleen begin vd nacht hoor als ik er last van heb, ergens in de nacht trek ik de sokken altijd in mn slaap uit
Je merkt het echt al. Vanavond bracht m'n pa broertje en mij naar het station na het avondeten en het was gewoon nog een beetje lichtquote:Op zondag 9 februari 2025 21:22 schreef vlindertje89 het volgende:
@:AnneX het is gelukkig niet elke dag/avond hoor, en ook niet continu. Gister denk ik van de koude badkamervloer en daarna niet meer opgewarmd. Even halve minuut in warm water lost gelukkig vooralsnog het probleem steeds op, dus dat scheelt. Moet vooral gewoon eerder dat doen ipv in warme bed willen blijven en hopen dat het dan wel bij trekt. Heb vanavond wel wat dikkere sokken aan. Handen zijn wel gewoon warm, dat scheelt.
En dan goed nieuws:
Vandaag was het alweer 42 min eerder licht dan op het laatste moment, en 1u14 min later donker dan op het vroegste moment!
Over een week is het 13 min eerder licht en 13 min later donker dan vandaag!
Over twee weken is het 28 min eerder licht en 26 min later donker dan vandaag!
Over een maand is het alweer 59 min eerder licht en 52 min later donker dan vandaag!
Had hier overheen gelezen, enig idee wat er aan de hand is met de haan? Of heeft hij een bloedhekel aan mensen?quote:Op zondag 9 februari 2025 19:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Isegrim net weer aangevallen door de haan. Zowel onze hond als buurhond Laika sprongen er tussen en dat leek toch bijna einde haan
Hij verdedigt gewoon zijn hennen tegen dat verschrikkelijke monster dat iedere dag mais komt brengenquote:Op zondag 9 februari 2025 23:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Had hier overheen gelezen, enig idee wat er aan de hand is met de haan? Of heeft hij een bloedhekel aan mensen?
quote:Op zondag 9 februari 2025 23:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Je merkt het echt al. Vanavond bracht m'n pa broertje en mij naar het station na het avondeten en het was gewoon nog een beetje licht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |