abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216601534
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 21:36 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Gefeliciteerd met de knoop en de keuze! Ik kan me voorstellen dat je de border gaat missen. Hebben jullie daar wel iets van een tuin of balkon?
Voetbalveld vóor op het oosten en achter op het zuiden met uitzicht op de polder.
Nu ik dit schrijf, realiseer ik mij geen 19 treinen/ uur meer, die langs denderen, inclusief zware goederentreinen.
En ook geen kerkklok! Das jammer.

Zelf een balkonnetje, met deuren die over de hele breedte open kunnen en dan als windscherm functioneren. Balkon is 1.50 diep en 2.80 breed.
Ja, de tekening ligt naast mij 😎

En dank.
pi_216602425
Avond!

Hier aten we risiotto :9 (C, krijgt dat gelukkig ook zonder kaas heerlijk romig/smeuïg).

En ik heb me suf geschilderd. (Kozijnen/deur, niet heel spannend qua kleur, maar het mot in de verf voordat het behang op de muur gaat en we de vloer gaan leggen.)

@vlindertje89 : ik ben even kwijt of jouw katten op dieetvoer staan, maar anders zou je Hills T/D oid kunnen overwegen. Simon kwam via via bij ons terecht, en zijn vorige logeeradres was bij de dierenarts die tandheelkunde doet. (Beugels, wortelkanaalbehandelingen, you name it. Dus wel echt z'n interessegebied :D). Die had al snel door dat Simon een rooie eigenzinnige kater is die niet van teveel poespas aan z'n lijf houdt, en deze tandarts had geen doodswens. Dus T/D brokken werden het :+

Of ze écht beter werken dan andere brokken weet ik niet, (Ze zeggen het...) maar de harde, grotere brokken zouden het tandsteen eraf moeten helpen breken. (Eigenlijk wat jij dus met je nagel deed). Simon vindt ze in elk geval wel erg lekker.
pi_216602845
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 20:11 schreef flipsen het volgende:
Pssst, @:Sarabi
Wij gaan morgen om 11u :D
Van die ingebakken pauze wist ik al. Hopelijk vind ik de tijd net zo snel gaan als jij.
pi_216602869
@Candaasje ik las vandaag dat Demian van Konijnenvoer een kookkanaal wil gaan beginnen. Jouw vriend kookt toch zo graag?
“Het Konijnenvoer-duo heeft met succes al twee kookboeken (The storm we adore en Thanks for the Dance) uitgebracht, en een derde ligt in het verschiet. Ook is het plan om nog deze zomer op het internetkanaal YouTube Konijnenvoer TV te lanceren. Parasmo: ,,Als we daarmee kunnen laten zien hoe we werken en wat ons inspireert, is ons doel bereikt.’’
We have far more in common than that which devides us..
pi_216603314
Nou ja…heb ik toch vergeten terug te scrollen…

@Tuindier het is minder om van lichamelijke ongemakken te lezen en mooi dat het werk goed bevalt.

Ook @Tele6 “ …deel van de afdeling…” 👍🏼
pi_216604594
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 23:16 schreef Candaasje het volgende:
Avond!

Hier aten we risiotto :9 (C, krijgt dat gelukkig ook zonder kaas heerlijk romig/smeuïg).

En ik heb me suf geschilderd. (Kozijnen/deur, niet heel spannend qua kleur, maar het mot in de verf voordat het behang op de muur gaat en we de vloer gaan leggen.)

@:vlindertje89 : ik ben even kwijt of jouw katten op dieetvoer staan, maar anders zou je Hills T/D oid kunnen overwegen. Simon kwam via via bij ons terecht, en zijn vorige logeeradres was bij de dierenarts die tandheelkunde doet. (Beugels, wortelkanaalbehandelingen, you name it. Dus wel echt z'n interessegebied :D). Die had al snel door dat Simon een rooie eigenzinnige kater is die niet van teveel poespas aan z'n lijf houdt, en deze tandarts had geen doodswens. Dus T/D brokken werden het :+

Of ze écht beter werken dan andere brokken weet ik niet, (Ze zeggen het...) maar de harde, grotere brokken zouden het tandsteen eraf moeten helpen breken. (Eigenlijk wat jij dus met je nagel deed). Simon vindt ze in elk geval wel erg lekker.
Kip allergie ;( ik heb ze in het verleden inderdaad wel gehad, ze vonden ze hier ook erg lekker. En ik zou natuurlijk op zich degene zonder allergie ze wel kunnen geven, alleen uiteraard is degene met de allergie ook degene met het meeste last van tandsteen :+ . Dus poetsen it is ben ik bang. Dat laten ze opzich wel redelijk toe hoor, gelukkig, moet het alleen consequenter gaan doen. Waren inderdaad wel een van de weinig brokken waar hij daadwerkelijk op kauwde (beide hebben een voorkeur voor inhaleren :D ).

Het is wel bijzonder én sneu, het zijn twee broertjes die met 3wk oud buiten zijn gevonden zonder moeder, en Sam heeft echt extra calorierijk voer enzo nodig gehad omdat zijn groei wat achter bleef, maar die heeft nu nooit wat. Daarmee kom ik 2x per jaar bij de dierenarts, 1x voor gratis gebitscontrole en 1x voor jaarlijkse check en vaccinaties. Heeft in zn 6.5 jaar alleen 1x een gebitsreiniging en trekken van twee snijtanden onder gehad (tandresorptie). En castratie uiteraard. Bram was juist de goede groeier etc, maar als er eentje iets heeft, is hij het altijd. Voedselallergie, af en toe wat blaasklachten met kleine beetjes plassen wat dan met 3-4 dagen novacam weer weg is, in afgelopen twee maanden 2x oogontsteking, dat gedoe met zn staartje dat ineens slap hing, al 2x gebitsreiniging gehad en 2e keer ook diezelfde snijtanden als bij Sam getrokken ivm tandresorptie.. zodanig dat toen ik vorige week belde om de gratis gebitscontrole in te plannen, en ik alleen mn eigen naam had gezegd en dat ik die wilde plannen, de assistente zei 'oh gelukkig, ik was even bang dat er weer wat met Bram was' :D . Arm beest.

Goed bezig geweest met het schilderen! ^O^ wat voor vloer komt er in?

@Tele6 wat fijn dat je het naar je zin hebt daar! En niet al het werk hoeft nu, he ;) je moet ook nog wat overlaten voor de rest van je traject haha. Leuk van het lesgeven! En heel herkenbaar ook wel. Lezen blijkt écht een vak apart.. maar fijn dat er ook wel een aantal met slimme inhoudelijke vragen tussen zitten!

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 09-02-2025 09:48:38 ]
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 februari 2025 @ 11:11:38 #182
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_216605408
Er zijn eindelijk nieuwe spinningfietsen in de Sportschool.
Wel even wennen. De draaiknop moet je veel verder draaien dan op de oude, waar een tikje genoeg was voor een aanpassing in de zwaarte.
Ik zit wel wel direct beter op. Bijvoorbeeld tijdens arrow racing kan ik beter liggen. Tis nog even wennen :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 9 februari 2025 @ 11:56:28 #183
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_216605941
Rennen en spelen hier vier puppies, geloof dat ik insuline nodig heb
pi_216606564
Ohh dat lijkt me fantastisch O+

Ik heb gister bijna al het huishouden gedaan, vanochtend kadootje voor buurmeisje gehaald en boodschappen gedaan en nu lekker even op de bank. Ik had gisternacht koude voeten, waardoor ik om 1u met mn voeten in de wastafel met warm water heb gehangen omdat ik er niet van kon slapen (sokken, twee dekens en een kruik hielpen niet genoeg). Daarna gelukkig over en in slaap gevallen. Nu ook weer koude voeten. Kijken of onder dekentje op de bank helpt, anders straks nog lekker even in bad. En dan eind van de middag verjaardagsfeestje van buurmeisje.

[ Bericht 2% gewijzigd door vlindertje89 op 09-02-2025 13:06:26 ]
pi_216606607
Avondeten (variatie op honing teriyaki kip) zit in de slowcooker. Huis is grotendeels opgeruimd, balkondeur open was iets te optimistisch, straks nog maar eens proberen. Alleen nog even de was opvouwen

Oh, die hondjes, wat lijkt me dat gaaf om te zien. Hier zit Elin gefrustreerd voor het raam te kijken naar vogels waar ze echt niet van doorheeft dat die veel groter zijn :D
pi_216607252
Wat raar joh …langdurig kouwe voeten!
Eerder beginnen met warm houden?

Verhuizen…je komt nog eens ergens
Onderweg naar Nw Vennep voor Pax.
Eerst gaan meten waar het moet komen vanwege schuine wand.
pi_216608127
Gewandeld t/o Brouwerskolkje. Wat een bijzonder gebied O+
quote:
Het contrast tussen drie mini-landschappen is heel apart.
De omgeving van de Kamperberg is een halfopen duin. Duizenden schapen vraten hier ooit de duinen kaal, met zandverstuivingen tot gevolg.

Daarnaast ligt de voormalige zanderij, waar tot 1948 zand werd afgegraven.
Het duinzand werd via de Zanderijvaart afgevoerd richting Haarlem en Amsterdam.

Daarna werd de vlakte gebruikt voor de bollenteelt, maar daar heeft Staatsbosbeheer in 1992 een einde aan gemaakt.
De natte duinvallei is nu verschraald en door de instroom van schoon kwelwater groeien er bijzondere planten als waterviolier en parnassia.

Hoe anders is landgoed Duinlust aan de andere kant van het spoor. Op de steile hellingen groeien immens grote Corsicaanse en grove dennen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 februari 2025 @ 15:08:26 #188
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_216608174
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 15:04 schreef Blues het volgende:
Gewandeld t/o Brouwerskolkje. Wat een bijzonder gebied O+
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja moet daar ook eens wandelen. Ik was iets verderop in Zandvoort.
pi_216608260
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 15:08 schreef borisz het volgende:

Ja moet daar ook eens wandelen. Ik was iets verderop in Zandvoort.
We hadden kunnen zwaaien ;)
Mooie foto's!

Ik wandel altijd met deze app: https://www.wandelnetwerknoordholland.nl/ en zet dan strava aan.
pi_216608295
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 20:11 schreef flipsen het volgende:
Pssst, @:Sarabi
Zo dat was een lange zit. Maar wel een van de betere films van de laatste tijd.
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 februari 2025 @ 15:22:45 #191
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_216608359
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 15:15 schreef Blues het volgende:

[..]
We hadden kunnen zwaaien ;)
Mooie foto's!

Ik wandel altijd met deze app: https://www.wandelnetwerknoordholland.nl/ en zet dan strava aan.
Deze wandeling komt ook daar vandaan. Ik download de gpx en ga aan de wandel. :)

edit: Gevonden. Leuk voor volgende week :P of een andere keer.
pi_216608405
Jullie hebben een leven…wij hebben een kast 235 hoog x 350 breed

w/
pi_216608876
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2025 15:26 schreef AnneX het volgende:
Jullie hebben een leven…wij hebben een kast 235 hoog x 350 breed

w/
Oh wat kan je daar lekker veel in kwijt
pi_216609900
Countries of the world van animaniacs, maar dan alleen de landen waar same sex mariage mogelijk is

Insta reel
La derecha oprime, la izquierda libera
  zondag 9 februari 2025 @ 18:00:08 #195
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_216610458
Vanavond op BBC2 voor de liefhebbers, eerst Blue Velvet, dan The Elephant Man. Begint om 23:00 uur
  zondag 9 februari 2025 @ 18:28:31 #196
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_216610849
ouders }:|

vrijdags:
O: Hallo wanneer kunnen we weer skypen, we hebben je al zo lang noet gesproken!
B: ja ehh dat kan wel dit weekend ergens ?
Zaterdags :
B: Zullen we morgen om 18:00 doen?
O: Ja goed idee! dan doen we ereen snackie en een borreltje bij
Zondags 18:15
O: ...
O:...
B: .. hallo?
O:....
B Belt : ja hallo, lukt het met het opzetten van skype
O: ehh we zijn nu aan het kaas fonduen.. we .. ehh. kan het over een uurtje ?
B: }:| :X
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_216611109
quote:
7s.gif Op zondag 9 februari 2025 18:28 schreef Barreltje het volgende:

vrijdags:
Zaterdags :
Ai da’s niet fijn
  zondag 9 februari 2025 @ 19:03:42 #198
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_216611323
quote:
7s.gif Op zondag 9 februari 2025 18:28 schreef Barreltje het volgende:

vrijdags:
Zaterdags :
vervolg :
19:00 O: ja we zitten klaar!!

B : :X }:|
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_216611390
quote:
7s.gif Op zondag 9 februari 2025 19:03 schreef Barreltje het volgende:

[..]
vervolg :
19:00 O: ja we zitten klaar!!

B : :X }:|
Altijd een beetje jammer als jouw tijd minder belangrijk is dan dat van een ander -O-
pi_216611562
Isegrim net weer aangevallen door de haan. Zowel onze hond als buurhond Laika sprongen er tussen en dat leek toch bijna einde haan :')
La derecha oprime, la izquierda libera
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')