O jee een man die een vrouw een dreun op der kop geeft als ze hem wil verwennenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 07:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in een dreun op m'n kop. Dus ik laat hem lekker snurken.
Ja doe ik ook. Heb dat ding nooit openstaan als ik niet aan het woord ben MIjn pijltje van de muis staat altijd op het microfoontje dus met een klik aan of uitquote:Op vrijdag 7 februari 2025 07:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ik overleg heb, heb ik de microfoon zoveel mogelijk dicht staan.
Alleen als ik wat moet zeggen dan met de sneltoets alt-shift-m de microfoon kort aan, en gelijk weer dicht.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat kan ik mij ook niet voorstellen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee een man die een vrouw een dreun op der kop geeft als ze hem wil verwennen
ToTtiequote:Op vrijdag 7 februari 2025 07:54 schreef ToT het volgende:
De koter wilde langdurig geknuffeld worden, ik had maar 1 arm ter beschikking om te bolken.
Nu zit hij op de bank, dus goeiemorgen altesaam!
Moet hij niet naar school vandaag?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 07:54 schreef ToT het volgende:
De koter wilde langdurig geknuffeld worden, ik had maar 1 arm ter beschikking om te bolken.
Nu zit hij op de bank, dus goeiemorgen altesaam!
Over 5 minuten gaat er weer gekoterslingerd worden!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 07:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet hij niet naar school vandaag?
In z'n slaap wel jaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee een man die een vrouw een dreun op der kop geeft als ze hem wil verwennen
Nee, ik ook niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 07:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan ik mij ook niet voorstellen.
Gewoon heel hardbolk roepenquote:
Teveel moeitequote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Wetenschappers ontrafelen geheim voor het perfect gekookte ei
Het uiteindelijke recept houdt in dat de eieren elke twee minuten in een stoommandje worden gewisseld tussen twee pannen met water - één met kokend water en de andere met lauw water (30 graden Celsius) - gedurende 32 minuten. Hierna moeten ze afkoelen onder stromend water alvorens te worden gepeld.
Gewoon in de eierkoker voor een minuut of vier.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Het uiteindelijke recept houdt in dat de eieren elke twee minuten in een stoommandje worden gewisseld tussen twee pannen met water - één met kokend water en de andere met lauw water (30 graden Celsius) - gedurende 32 minuten. Hierna moeten ze afkoelen onder stromend water alvorens te worden gepeld.
Maar dan is 'ie niet perfect.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gewoon in de eierkoker voor een minuut of vier.
Als ik zo lang bezig moet zijn met een fucking ei, is m'n dag verpest.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar dan is 'ie niet perfect.
Persen meidquote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:04 schreef DJMO het volgende:
Ik moet poepen, maar die stomme drol heeft last van verlatingsangst
Dat is het slechtste wat je kunt doen. Neem nog wel een bak koffie.quote:
Maar Rob wil een perfect eitje!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik zo lang bezig moet zijn met een fucking ei, is m'n dag verpest.
Ze kunnen mij de boom inquote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Die geeft daar niks om. Hij is juist degene die die eierkoker heeft gekocht om niet steeds op de tijd te hoeven lettenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar Rob wil een perfect eitje!
Waar blijft onze Braziliaanse vers gebrande koffie?quote:
DIe is ook liever lui dan m oequote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die geeft daar niks om. Hij is juist degene die die eierkoker heeft gekocht om niet steeds op de tijd te hoeven letten
Ik doe een beroep op mijn zwijgrechtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe is ook liever lui dan m oedus
Paar weken nogquote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Waar blijft onze Braziliaanse vers gebrande koffie?
Wie zwijgt stemt toequote:
quote:
quote:
Schiet al opquote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Nog een dag doorkomen en dan weekend
Ja, fijn. Hoe lang blijf je er nog?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Nog een dag doorkomen en dan weekend
Morguh Klaasjequote:
Nog een weekjequote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, fijn. Hoe lang blijf je er nog?
Hey Paulquote:
Nee hoor, boeit mij echt niet wie er gaat of blijft.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:24 schreef Paul het volgende:
[..]
HOI MAM BENT U ZO ZENUWACHTIG VOOR VANAVOND
Heyquote:
jefffreyyquote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor, boeit mij echt niet wie er gaat of blijft.
Heb niet zo veel met BB dit jaar.
WIe mag van jou gaan?
Ja dat willen de meeste wat ik zo lees, maar ik vermoed dat Eva gaatquote:
Ik volgde bb eerst ook maar nu niet echt meerquote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat willen de meeste wat ik zo lees, maar ik vermoed dat Eva gaat
Heb jij gestemd, ik zelf stem niet, geloof nooit dat dat eerlijk gaat
moet nog tactisch stemmenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat willen de meeste wat ik zo lees, maar ik vermoed dat Eva gaat
Heb jij gestemd, ik zelf stem niet, geloof nooit dat dat eerlijk gaat
Ik kijk het meer op tv dan op de streams, in de ochtend heb ik ze vaak wel even aan, maar al snel vind ik het te staai en zet ze uit. Lees in de cos wel als er wat gebeurdquote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:27 schreef Aapje30 het volgende:
[..]
Ik volgde bb eerst ook maar nu niet echt meer
Snap ik, soms ook echt saai idd. Ik lees af en toe ook in de cosquote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk het meer op tv dan op de streams, in de ochtend heb ik ze vaak wel even aan, maar al snel vind ik het te staai en zet ze uit. Lees in de cos wel als er wat gebeurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |