Zal internet wel zijn.quote:
Heb je van de week nog een groeiecho gehad, ik bedoel je vrouw natuurlijkquote:
Hopelijk wel. Foon terug opgestart.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee, deze week geen echo gehad omdat de hartfilmpjes goed zijn. Waar eerst de vraag was of 37 weken haalbaar was, is nu ingezet op 38 weken dus ff zo doorgaan en het wordt 39 weken. Zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je van de week nog een groeiecho gehad, ik bedoel je vrouw natuurlijk
Balen zeg. Je iPhone heeft kuren, nu de tv..... What's next.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal internet wel zijn.
Hier doet de tv raar
hij doet het even, dan zwartbeeld, dan tekentje van Philips dan draaiende gekleurde cirkels, dat worden de letters andriod. Dan even beeld en dan weer zwart beeld etc etc
Gisteren middag een paar uur de stekker er uit gehad en er gisteren avond weer ingedaan
Probleem niet opgelost en ik kan dan ook niets meer niet uitzetten het geluid zachter zetten, helemaal niets meer
Het rode lampje blijft knipperen
Dat klinknt super goed. Wat fijn voor jullie.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 07:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, deze week geen echo gehad omdat de hartfilmpjes goed zijn. Waar eerst de vraag was of 37 weken haalbaar was, is nu ingezet op 38 weken dus ff zo doorgaan en het wordt 39 weken. Zou mooi zijn.
Haha jaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 07:07 schreef Dotteke het volgende:
Het is allemaal mooi spul Zolang het het maar goed doet
Alles komt in 3 zeggen ze altijdquote:Op vrijdag 7 februari 2025 07:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Balen zeg. Je iPhone heeft kuren, nu de tv..... What's next.
Ja, fijn dat alles op het einde dan toch goed gaat.. de epilepsie, auto en zwangerschap. Morgen weer de auto "vluchtklaar" maken en we zijn weer helemaal bij. Gister het bed vast op de klossen gezet ook.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat klinknt super goed. Wat fijn voor jullie.
O, dat kan zijn dat het schuifje voor je camera dicht zit.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles komt in 3 zeggen ze altijd
Het andere probleem is dat ik van de week met een teams vergadering niet in beeld kon komen
Alles staat aan, maar ik bleef een offline kwa beeld. Was wel te horen.
Kan het ook niet vinden.
Heel fijn voor jullie dat je in ieder geval van die laatste weken met een gerust hart kan genietenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 07:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, fijn dat alles op het einde dan toch goed gaat.. de epilepsie, auto en zwangerschap. Morgen weer de auto "vluchtklaar" maken en we zijn weer helemaal bij. Gister het bed vast op de klossen gezet ook.
Nope, die zit ook open, gisteren alles nagelopenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dat kan zijn dat het schuifje voor je camera dicht zit.
Nou idd, het waren turbulente maanden zo de laatste 2-3quote:Op vrijdag 7 februari 2025 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel fijn voor jullie dat je in ieder geval van die laatste weken met een gerust hart kan genieten
Zeiden ze van 'Ach laat anders maar Dot'...quote:Op vrijdag 7 februari 2025 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope, die zit ook open, gisteren alles nagelopen
Ja echt he, maar hopelijk allen die in het niet als jullie de kleine meid in jullie armen houdenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 07:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou idd, het waren turbulente maanden zo de laatste 2-3
We zaten hier met drie man, dus alle drie niet in beeldquote:Op vrijdag 7 februari 2025 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeiden ze van 'Ach laat anders maar Dot'...![]()
Dan weet je ook genoeg....![]()
Oh ja, 100%!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, maar hopelijk allen die in het niet als jullie de kleine meid in jullie armen houden
Kun je ongezien in je neus peuteren, of met je ogen draaien 🙄 bij weer een stomme opmerkingquote:Op vrijdag 7 februari 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We zaten hier met drie man, dus alle drie niet in beeld
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-02-2025 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
En ondertussen overleggen, want ze zien je toch nietquote:Op vrijdag 7 februari 2025 07:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je ongezien in je neus peuteren, of met je ogen draaien 🙄 bij weer een stomme opmerking
Die snurktquote:
Daar kan wat aan gedaan worden, als je hem gaat verwennen gaat het snurken over in kreunenquote:
Ik heb geen zin in een dreun op m'n kop. Dus ik laat hem lekker snurken.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kan wat aan gedaan worden, als je hem gaat verwennen gaat het snurken over in kreunen
Omgquote:Op vrijdag 7 februari 2025 07:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je ongezien in je neus peuteren, of met je ogen draaien 🙄 bij weer een stomme opmerking
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ondertussen overleggen, want ze zien je toch niet
Gelukkig heb je je niet versliktquote:Op vrijdag 7 februari 2025 07:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
Gelukkig was ik niet aan het drinken
Je begint het te lerenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ontbijtje voor DJMO
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |