Extra aanwijzingen voor dit topic:quote:Het project, opgezet in 2022, heeft tot doel tienduizenden conservatieven te rekruteren om huidige federale ambtenaren te vervangen – die sommige Republikeinen karakteriseren als onderdeel van de 'deep state' – en om de doelstellingen van de volgende Republikeinse president te bevorderen. Het gaat uit van een vergaande interpretatie van de theorie van de unitaire uitvoerende macht, een omstreden interpretatie van artikel II van de grondwet van de Verenigde Staten die ervan uitgaat dat de president bij zijn inauguratie absolute zeggenschap over de uitvoerende macht verkrijgt.
Project 2025 beoogt diepgaande veranderingen binnen de overheid, met name het economisch en sociaal beleid en de rol van de federale overheid en haar agentschappen. In het plan wordt voorgesteld de financiering voor het ministerie van Justitie te verlagen, de FBI en het ministerie van Binnenlandse Veiligheid (DHS) te ontmantelen, de regelgeving op het gebied van milieu en klimaatverandering sterk te verminderen ten gunste van de winning van fossiele brandstoffen, het ministerie van Handel op te heffen en de onafhankelijkheid van federale agentschappen zoals de Federal Communications Commission (FCC) en de Federal Trade Commission (FTC) te beëindigen.
Die dacht daar net iets anders over dan Trump en de Taliban.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:06 schreef Repentless het volgende:
[..]
En hoe was dat dan anders onder Biden?
M of V.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat zet je in je visum applicatie als je een X in je paspoort hebt?
Vragen als: "Hoe was dat anders onder Biden"? voegen nog veel minder toe. Trump zet per EO een pennestreek door "X-rechten" en jij vraagt wat er anders is dan onder de regering Biden?quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:13 schreef Repentless het volgende: [..] Zeker. Replies als "Serieus?
" of "Dat is een serieuze vraag?" voegen echt bijzonder weinig toe overigens.
Nee, hoe was de situatie feitelijk anders onder Biden?quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:15 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Die dacht daar net iets anders over dan Trump en de Taliban.
Nee, ik vroeg wat er anders was aan het invullen van je Esta-aanvraag onder Biden.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vragen als: "Hoe was dat anders onder Biden"? voegen nog veel minder toe. Trump zet per EO een pennestreek door "X-rechten" en jij vraagt wat er anders is dan onder de regering Biden?
Toen voerde de Amerikaanse overheid geen genderoorlog, terwijl de huidige Felon in Chief die onlangs heeft afgekondigd.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:17 schreef Repentless het volgende:
[..]
Nee, hoe was de situatie feitelijk anders onder Biden?
Daar stond een X op.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:17 schreef Repentless het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg wat er anders was aan het invullen van je Esta-aanvraag onder Biden.
Nogmaals: hoe was dat anders onder Biden?quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dan komt je visum niet overeen met je paspoort.
Nee, die stond daar niet op.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daar stond een X op.
Maar dat snap jij ook wel.
Het is echt te zot voor woorden.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
Kwam deze tegen. Spijker en kop.
[ x ]
Ik heb nooit een Esta-formulier ingevuld, dus geen idee.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:17 schreef Repentless het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg wat er anders was aan het invullen van je Esta-aanvraag onder Biden.
Ik wel, meerdere malen. Ik zal het je verklappen: die situatie was niet anders. Je kon kiezen tussen M of F.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb nooit een Esta-formulier ingevuld, dus geen idee.
Waren er toen meer keuzemogelijkheden? Was de kans toen kleiner of uitgesloten dat je een (in jouw woorden) "MAGA-hooligan" trof bij de paspoortcontrole?quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:18 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Toen voerde de Amerikaanse overheid geen genderoorlog, terwijl de huidige Felon in Chief die onlangs heeft afgekondigd.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb nooit een Esta-formulier ingevuld, dus geen idee.
En er werd expliciet vermeld dat die keuze nooit het criterium zou zijn om je de toegang tot het land te ontzeggen. Alleen laat er nu een hater in het Witte Huis zitten die eenieder die het niet met hem eens is het liefst de toegang tot de VS wil ontzeggen, zoals nu ook weer medewerkers van het ICC en waarschinlijk zelfs hun familieleden.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:20 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik wel, meerdere malen. Ik zal het je verklappen: die situatie was niet anders. Je kon kiezen tussen M of F.
Die MAGA-hooligan zou toen zijn teruggefloten, de MAGA-hooligans die met geweld het Capitool bestormden met doden tot gevolg zijn door de zedendelinquent in het Witte Huis tot helden bestempeld.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:23 schreef Repentless het volgende:
[..]
Waren er toen meer keuzemogelijkheden? Was de kans toen kleiner of uitgesloten dat je een (in jouw woorden) "MAGA-hooligan" trof bij de paspoortcontrole?
Ja, 200.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:23 schreef Repentless het volgende:
[..]
Waren er toen meer keuzemogelijkheden?
Die herkende je aan het rode petje.quote:Was de kans toen kleiner of uitgesloten dat je een (in jouw woorden) "MAGA-hooligan" trof bij de paspoortcontrole?
quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:20 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik wel, meerdere malen. Ik zal het je verklappen: die situatie was niet anders. Je kon kiezen tussen M of F.
Ik zei toch dat je voor dommetje speelde.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:23 schreef Repentless het volgende:
[..]
Waren er toen meer keuzemogelijkheden? Was de kans toen kleiner of uitgesloten dat je een (in jouw woorden) "MAGA-hooligan" trof bij de paspoortcontrole?
Biden erkent de X in je paspoort.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:18 schreef Repentless het volgende:
[..]
Nogmaals: hoe was dat anders onder Biden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |