Boeienquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja laten we een theekransje gaan houden in de slaapkamer waar iemand slaapt
Wat dat betreft vind Axel echt wel goed bezig, die kan wel een darkhorse voor de zege worden op die manierquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Je kunt ook gewoon lol hebben in dat huis.
Dat hebben hun zo vaak, Elsa Wicky Jane en Axel.quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Je kunt ook gewoon lol hebben in dat huis.
Ja morgenvroeg nog wel ja....quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:07 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
en morgen liggen ze ook weer zo![]()
Yup, ze hoeven ook maar weinig moeite te doen want hij levert telkens zelf de munitie aanquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeker na de uitzending van vanavond
En Jordy, Nummer 25 van de soapy soapy bar in Pattaya?quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:09 schreef Puzzie het volgende:
Discussie over de namen en rugnummers van exen
Ik weet niet wat ik van Jolien moet denken. Het ene moment denk ik dat het best wel een leuke meid is en even later vind ik het weer een doortrapt loederquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, ze hoeven ook maar weinig moeite te doen want hij levert telkens zelf de munitie aan
Denk alleen niet dat Jolien na vanavond nog met 'm meegaat
Die lag al te slapen, toen ze met z'n allen in de slaapkamer kwamen tetterenquote:
Ja, haha en hij herhaalde steeds haar zinnen. Lekker sfeertje.quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien toch weer even beginnen tegen Jeff.
Hij ging al om half 9 naar bed. Echt belachelijk voor zo'n jonge gozer. Het is nou ook niet zo dat ze de hele dag hard gewerkt hebben. Ze liggen al de hele dag horizontaalquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:12 schreef Verida het volgende:
[..]
tjongejonge
wat een oud wijf....het is 10 uur ofzo
quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:13 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Die lag al te slapen maar toen ging de rest opeens hard praten op de slaapkamer
oh ja, die ging om 20;15 al naar bedquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die lag al te slapen, toen ze met z'n allen in de slaapkamer kwamen tetteren
quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:15 schreef KinKiJan het volgende:
Vind het wel sneu voor Jordy dat Keanu niet even gaat vragen hoe het met hem is .....
quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy pakt ook even z'n tv-momentje.
Tegen wie? Dat doet hij alleen maar achter de rug om van mensen en nu zitten ze daar allemaalquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:15 schreef odie22 het volgende:
hij zal er morgenvroeg wel iets van gaan zeggen
Hij had hem vanaf 1300 aan zijn jasje kunnen trekken hoorquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik snap Jordy wel een beetje die heeft de hele dag last gehad van de gemekker van Keanu.
Hij weet zelf niet goed wat hij er mee moet volgens mij
ja niet, maar dat zei hij elke keer als er weer wat was gebeurd als hij sliepquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tegen wie? Dat doet hij alleen maar achter de rug om van mensen en nu zitten ze daar allemaal
Verdommequote:Op donderdag 6 februari 2025 22:15 schreef KinKiJan het volgende:
Vind het wel sneu voor Jordy dat Keanu niet even gaat vragen hoe het met hem is .....
Eens, maar Jordy weet niet zo goed hoe hij het aan moet vliegenquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hij had hem vanaf 1300 aan zijn jasje kunnen trekken hoor
quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:15 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy heeft zichzelf een beetje in de nesten gewerktquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eens, maar Jordy weet niet zo goed hoe hij het aan moet vliegen
Hey Keanu, heb je even.quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eens, maar Jordy weet niet zo goed hoe hij het aan moet vliegen
Hij wou kipfilet stelen vanavond geloof ik. Maar Jeffrey zit in de 'ik wil niet naar huis' modus, dus die vond dat dat echt niet kon.quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:20 schreef Tascha071 het volgende:
Hadden de jongens niet ook weer n stiekem toneelstukje in de planning. ?
Is hij daar boos om?
Of pakte hij iid ff lekker dit moment vast voor de volgende ronde dat kijkers thuis hem weer sneu vinden
Jeff is eigenlijk niet de wannabees de rest wel....quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:15 schreef Limbus het volgende:
Heb liever een groep die lol trapt, dan temptation island, wannabees, dus.. dag Jef
De aandacht werd afgeleid door Jane en Mattheus…Dus de focus moest weer even naar Jolienquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
Voor de hoeveelste keer vertelt Jolien dit afgeluisterde verhaal nu?
BB heeft er ook genoeg van, SL!
Iets met onderhoud begreep ikquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:24 schreef KinKiJan het volgende:
SL, zelfs BB heeft er genoeg van
Zometeen iedereen slapen natuurlijk, FEBO moest nog wat doen in dat huis las ik hier?
De kookplaat schijnt het niet goed te doenquote:
Nou, op FB stond vandaag dat Jeff al eerder op tv te zien geweest is, meer bepaald in de Vlaamse serie "2e zit", seizoen 2 aflevering 1. Een figuranten-rolletje, geloof ik. Zag enkel een foto van stilstaand beeld.quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jeff is eigenlijk niet de wannabees de rest wel....
Dus daarom krijgen we alleen de suite te zien?quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De kookplaat schijnt het niet goed te doen
Elk jaar hetzelfde verhaal
Dit jaar zit er zelfs een AEG kookplaat in andere jaren een van de IKEA
Het erge is ze vindt ook dat ze het volste recht heeft om af te luisteren zelfs zonder aanleiding.....Zegt ook niet per ongeluk nee echt lang afluisterenquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:23 schreef Jackiegekkie het volgende:
Voor de hoeveelste keer vertelt Jolien dit afgeluisterde verhaal nu?
BB heeft er ook genoeg van, SL!
Ok dat wist ik niet....maar je krijgt langzamerhand het idee dat de meeste uit de grote pot van figuranten komt.quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:27 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nou, op FB stond vandaag dat Jeff al eerder op tv te zien geweest is, meer bepaald in de Vlaamse serie "2e zit", seizoen 2 aflevering 1. Een figuranten-rolletje, geloof ik. Zag enkel een foto van stilstaand beeld.
Niet hetzelfde als deelnemer aan een reality-programma, maar ja, veel mensen denken dat figuratie-opdrachtjes leiden naar "beroemd" worden. Dus toch beetje wanna-be?
Zoietsquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:33 schreef Tascha071 het volgende:
Jordy is. U wakker. Is in ieder geval aan het kijken naar het gesprek. Bb houd m uit beeld. Ik heb een vermoeden hoe zijn gezicht staat
Chips halen voor morgenavond hoor.quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:34 schreef rinardo het volgende:
nu op dit moment
[ link | afbeelding ]
lolquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hoe noemde Elsa dat nou
Niet een restless bitch face.
Restless creapy face.
Iets met onderhoud?quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:37 schreef odie22 het volgende:
waarom gaan ze niet lekker in de woonkamer zitten
Waarom trekt hij zijn mond niet open?quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:37 schreef odie22 het volgende:
waarom gaan ze niet lekker in de woonkamer zitten
quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:41 schreef mazaru het volgende:
Hij heeft wel een mooi lijf
[ afbeelding ]
Hij zei: "Hmmmzgldkg uh klujjfeorrtztuuut kleuggghh jeuss zot."quote:
Snaptequote:Op donderdag 6 februari 2025 22:44 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hij zei: "Hmmmzgldkg uh klujjfeorrtztuuut kleuggghh jeuss zot."
quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:44 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hij zei: "Hmmmzgldkg uh klujjfeorrtztuuut kleuggghh jeuss zot."
Ja maar niet teveel borsthaarquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:45 schreef mazaru het volgende:
Als hij borsthaar had gehad dan was het plaatje perfect geweest
[ afbeelding ]
En wat groter mag ook welquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:45 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ook wel iets groter en stevigerquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:45 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Neeeeeeeeequote:
Zo te zien nietquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Houd Jordy niet van Reggaeton beachfestivals?
Jordy houdt vast van Schlagersquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Houd Jordy niet van Reggaeton beachfestivals?
Ja daar hou ik ook niet vanquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:47 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Neeeeeeeee
En dat gekke bosje schaamhaar onder z’n kin mag ook weg, begrijp dat niet, is niet mooi
Wat een l*lquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:47 schreef Kodiak100 het volgende:
David S een relatie van 3 jaar verbroken omdat ze haar haar kort had geknipt
quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:47 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah hij heeft nooit iemand bedrogen, dat maakt het weer wat goedquote:
Als je echt moe bent dan val je hierbij wel gewoon in slaap lijkt mijquote:
Iets met sexting 'kutje likken ' aldus pootjequote:Op donderdag 6 februari 2025 22:52 schreef odie22 het volgende:
90% bedriegen , texten, social media , bellen, kussen enz , ik kan er geen touw aan vastknopen
Gewoon het leven levenquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:52 schreef odie22 het volgende:
90% bedriegen , texten, social media , bellen, kussen enz , ik kan er geen touw aan vastknopen
Lijkt mij heerlijk bij inslaap te vallenquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je echt moe bent dan val je hierbij wel gewoon in slaap lijkt mij
Zegt ie, maar hij is wel rete botquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja hij heeft iig nooit een vrouw bedrogen
kijk,dat is duidelijke taalquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Iets met sexting 'kutje likken ' aldus pootje
ik hou daar wel vanquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:54 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Zegt ie, maar hij is wel rete bot![]()
Hij eet geen groente dus hij is sowieso af.quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:52 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ah hij heeft nooit iemand bedrogen, dat maakt het weer wat goed
Alleen in soep vormquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:54 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hij eet geen groente dus hij is sowieso af.
Lizzy erin? Wat is dat voor geheimtaal? Is er een minieme kans dat er een nieuwe bijkomt dan?quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, laatste twee uurtjes zijn wel de moeite waard, morgen hopelijk Lizzy erin ....
#team Lizzyquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Lizzy erin? Wat is dat voor geheimtaal? Is er een minieme kans dat er een nieuwe bijkomt dan?
Vindt het nu hij een beetje losser komt best wel een aantrekkelijke man....Zijn ogen hangen nu ook niet op half elf.quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:52 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ah hij heeft nooit iemand bedrogen, dat maakt het weer wat goed
Dan ben je een soepvent als je alleen maar geprakt voer eet.quote:
Nee, was iemand uit Tempation Island waar Jeffrey het over had en Jolien stink jaloers op reageerde ....quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:55 schreef Droopie het volgende:
Lizzy erin? Wat is dat voor geheimtaal? Is er een minieme kans dat er een nieuwe bijkomt dan?
heeft een kunstgebit zekerquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dan ben je een soepvent als je alleen maar geprakt voer eet.
Hey dat zei hij er niet bij hé, hij eet elke dag soep met groentequote:Op donderdag 6 februari 2025 22:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dan ben je een soepvent als je alleen maar geprakt voer eet.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:59 schreef mazaru het volgende:
Eindelijk een gezellige sfeer zonder achterbaksheid en dan ligt deze er zo bij![]()
[ afbeelding ]
Het zou mij niet verbazen als hij nog maagd isquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:59 schreef Hznootje het volgende:
Heeft Jordy überhaupt wel eens een vriendin gehad? Hij heeft helemaal niks te vertellen nu
Hij vertelde laatst dat hij met een meisje enkele dates heeft gehad, niks gewordenquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:59 schreef Hznootje het volgende:
Heeft Jordy überhaupt wel eens een vriendin gehad? Hij heeft helemaal niks te vertellen nu
Keanu heeft goed z'n best gedaan om hem in de put te praten. Er was geen probleem, maar als je lang genoeg doorgaat en van de ene naar de ander.quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:59 schreef mazaru het volgende:
Eindelijk een gezellige sfeer zonder achterbaksheid en dan ligt deze er zo bij![]()
[ afbeelding ]
Prakjes dusquote:Op donderdag 6 februari 2025 22:59 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hey dat zei hij er niet bij hé, hij eet elke dag soep met groente
Geen kipfilet bakken he?quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:59 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon overal soep van maken, David eet hetquote:Op donderdag 6 februari 2025 23:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Prakjes dusHij eet geen groente dus ook geen groente in soep. Hij eet soep van groente
quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:01 schreef Kissingbird het volgende:
Axel wil contact houden met zijn ex. Als zijn nieuwe vriendin het niet accepteert heeft ze pech
En terechtquote:Op donderdag 6 februari 2025 23:01 schreef Kissingbird het volgende:
Axel wil contact houden met zijn ex. Als zijn nieuwe vriendin het niet accepteert heeft ze pecht
Olvarit in vloeibare vormquote:Op donderdag 6 februari 2025 23:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Prakjes dusHij eet geen groente dus ook geen groente in soep. Hij eet soep van groente
ik ook nietquote:Op donderdag 6 februari 2025 23:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja snap niet dat het daar zo raar vinden
Jordi had best een pittige dag geloof ik. En sowieso zijn de dagen in zo'n huis fucking intensief en slopend omdat je constant in overlevingsstand staat, en nog eens extra als je amper te eten krijgt.quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:59 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Daarbij dit is ook niet echt zijn onderwerp lijkt mequote:Op donderdag 6 februari 2025 23:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jordi had best een pittige dag geloof ik. En sowieso zijn de dagen in zo'n huis fucking intensief en slopend omdat je constant in overlevingsstand staat, en nog eens extra als je amper te eten krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot 2200 uur staat online, linkje niet delen svp ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik Zie sowieso geen probleem in contact met elkaar houden als het uit isquote:Op donderdag 6 februari 2025 23:03 schreef Droopie het volgende:
De kans dat zijn vriendin uit Naaldwijk komt is redelijk groot of omgeving. Die kunnen elkaar allemaal. Dan kan je beter elkaar te vriend houden, want voor jenhet weet kom je dr weer tegen op de feestweek of een verjaardag in de buurt
Jordy had best wel even wat in de groep kunnen gooien betreft zijn roze koeken ervaringen en hoe vrouwen daarop reageren.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:03 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Daarbij dit is ook niet echt zijn onderwerp lijkt me
Groepssexquote:Op donderdag 6 februari 2025 23:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jordy had best wel even wat in de groep kunnen gooien betreft zijn roze koeken ervaringen en hoe vrouwen daarop reageren.
Denk dat Jordy zijn energie en zelfvertrouwen in onderhoud zijn en even zijn uitgezet. Morgen klagen dat bedroomtalk niet leuk was.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jordy had best wel even wat in de groep kunnen gooien betreft zijn roze koeken ervaringen en hoe vrouwen daarop reageren.
Zeker weten dat hij hier op terug komtquote:Op donderdag 6 februari 2025 23:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Denk dat Jordy zijn energie en zelfvertrouwen in onderhoud zijn en even zijn uitgezet. Morgen klagen dat bedroomtalk niet leuk was.
Maar als hij gewoon gezellig mee zou praten dan zou hij toch een beetje opknappen? Nu wordt het alleen maar erger lijkt mij.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jordi had best een pittige dag geloof ik. En sowieso zijn de dagen in zo'n huis fucking intensief en slopend omdat je constant in overlevingsstand staat, en nog eens extra als je amper te eten krijgt.
Ja, fucking kleuterschool natuurlijk allemaalquote:Op donderdag 6 februari 2025 23:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Denk dat Jordy zijn energie en zelfvertrouwen in onderhoud zijn en even zijn uitgezet. Morgen klagen dat bedroomtalk niet leuk was.
Vandaag klaagzang Kiki, morgen jordyquote:Op donderdag 6 februari 2025 23:07 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zeker weten dat hij hier op terug komt
Zou dat slob heel langzaam verteren dat ze nu energie hebbenquote:Op donderdag 6 februari 2025 23:07 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja, fucking kleuterschool natuurlijk allemaal
Als je batterijtjes leeg zijn, houdt het opquote:Op donderdag 6 februari 2025 23:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar als hij gewoon gezellig mee zou praten dan zou hij toch een beetje opknappen? Nu wordt het alleen maar erger lijkt mij.
iets met rechterhand dacht ik te horenquote:Op donderdag 6 februari 2025 23:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje zegt weer iets wat ik niet kan volgen
Morgen gaat hij vertellen hoe hij op het punt staat om iedereen te slaan en stijf te vloekenquote:Op donderdag 6 februari 2025 23:07 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja, fucking kleuterschool natuurlijk allemaal
Als hij in een auto had gezeten had ie mensen aangeredenquote:Op donderdag 6 februari 2025 23:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Morgen gaat hij vertellen hoe hij op het punt staat om iedereen te slaan en stijf te vloeken
Het gaat vooral over hoe beperkt mensen in het leven en relatie staan en hoe weinig ruimte ze de ander gunnenquote:Op donderdag 6 februari 2025 23:09 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het gaat over het influencer wereldje hé..niet over het gewone plebs volk
Het is ook niet voor herhaling vatbaar .....quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje zegt weer iets wat ik niet kan volgen
Alle hormoontjes beginnen een beetje op te spelen na een maandquote:Op donderdag 6 februari 2025 23:11 schreef Flory- het volgende:
Zijn jullie zeker dat ze niks gedronken hebben vanavond?
Kan me daar niks bij voorstellen behalve als er kinderen in het spel zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Met je nieuwe vriendin naar je ex gaan, gezellig wat gaan drinken
quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:19 schreef DGK-Eric het volgende:
Axel: "Nou, dit was mijn spreekbeurt."
Jolien ligt al 30cm hoger.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:20 schreef Flory- het volgende:
Er liggen er vast een paar met hun oortjes te klapperen
Is hun al verteld dat ze hun gesmak en andere geluiden maar ergens anders moeten gaan doen zo..!!?quote:
Ventje moet ook nog even aandachtquote:Op donderdag 6 februari 2025 23:23 schreef DGK-Eric het volgende:
Jordy: "Bier en tieten, broek uit op je hoofd, broek uit op je hoofd!"
Jordy zijn moeder heeft een stapeltje foto's met Jordy in zijn onderbroek met hartjes en rozen eromheen.quote:
Van wie moeten vrouwen persé een BH aan?quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:22 schreef kater1 het volgende:
Ik snap gewoon niet dat mannen met cup A (DavidS) gewoon met bloot bovenlichaam mogen liggen en dat vrouwen eeuwig een BH aan moeten want blote borsten onfatsoenlijk en aanstootgevend en wat al niet. Pffff
Hahahaquote:Op donderdag 6 februari 2025 23:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jordy zijn moeder heeft een stapeltje foto's met Jordy in zijn onderbroek met hartjes en rozen eromheen.
Terwijl Axel 3 vrouwen liever niet in zijn bed heeft.
Die Jordy slaapt slecht straks.
Ja ben wel benieuwd! Was me niet helemaal duidelijk waar het allemaal over ging.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben het afluisteren van Jolien nog even aan het monteren, was wel de moeite waard ....
Pootje had er dacht ik een keer iets over gezegd.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Is hun al verteld dat ze hun gesmak en andere geluiden maar ergens anders moeten gaan doen zo..!!?
In het algemeen in het openbaar is dat wel de norm. Terwijl mannen nooit daarover gezeik krijgen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Van wie moeten vrouwen persé een BH aan?
Huh?quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:22 schreef kater1 het volgende:
Ik snap gewoon niet dat mannen met cup A (DavidS) gewoon met bloot bovenlichaam mogen liggen en dat vrouwen eeuwig een BH aan moeten want blote borsten onfatsoenlijk en aanstootgevend en wat al niet. Pffff
Als ik een vrouw was zou ik me dat mooi niet op laten leggen. Preuts gedoe tegenwoordig.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:28 schreef kater1 het volgende:
[..]
In het algemeen in het openbaar is dat wel de norm. Terwijl mannen nooit daarover gezeik krijgen.
nou er is natuurlijk wel een verschil tussen man en vrouw.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:29 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was zou ik me dat mooi niet op laten leggen. Preuts gedoe tegenwoordig.
De een heeft een piemel en de ander heeft een poes. En al die piemels en poezen zijn ook verschillend. Dus eigenlijk is iedereen dan gewoon gelijk!quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
nou er is natuurlijk wel een verschil tussen man en vrouw.
Veel mensen wachten met stemmen tot morgen las ik, het blijft spannendquote:Op donderdag 6 februari 2025 23:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als ik zo teruglees en de polls zie, ziet het er echt uit dat Jeff morgen vertrekt .....![]()
Is er geluid?quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:34 schreef Folies het volgende:
Geluid aan, er mag gesnurkt worden. (door de mannen)
Ja, mogelijk. Ik snap alleen die hoge score van Jeff in vergelijking met Eva niet, hoezo ???quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:32 schreef Flory- het volgende:
Veel mensen wachten met stemmen tot morgen las ik, het blijft spannend
Ja dat geleuter kan ik niks mee. Mannen met een ontbloot bovenlijf is niet het zelfde als vrouwen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:32 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
De een heeft een piemel en de ander heeft een poes. En al die piemels en poezen zijn ook verschillend. Dus eigenlijk is iedereen dan gewoon gelijk!
Hoor nu af en toe een geluidje geloof ik, tis bijna eng zo stilquote:Op donderdag 6 februari 2025 23:36 schreef Folies het volgende:
[..]
Nee, maar hoop het wel zo. Nu is het zo stil.
Welke poll?quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, mogelijk. Ik snap alleen die hoge score van Jeff in vergelijking met Eva niet, hoezo ???
25% tegen 15% lijkt mij veel meer aannemelijk ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Enkel op FOK! kunnen we niet wachten tot Jeff vertrekt? 'k Weet niet, ik volg andere social media niet echt.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, mogelijk. Ik snap alleen die hoge score van Jeff in vergelijking met Eva niet, hoezo ???
25% tegen 15% lijkt mij veel meer aannemelijk ....
Ik zou niet weten waarom niet. Borsten van vrouwen worden altijd maar geseksualiseerd, net zoals er ook geen vrouwelijke tepels te zien mogen zijn op Insta en FB, maar mannelijke tepels wel. Grote bullshit vind ik dat.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat geleuter kan ik niks mee. Mannen met een ontbloot bovenlijf is niet het zelfde als vrouwen.
Jeff heeft misschien voordeel enige uit België te zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
FB en die van Salar op Instagram of Twitter ....
Dat werd vorige week ook over Niels gezegd...quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Jeff heeft misschien voordeel enige uit België te zijn.
Maar die had aangegeven zelf weg te willen...quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:44 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat werd vorige week ook over Niels gezegd...
Op sm is het toch wel een aardig verdienmodel van dames, dat gaat de heren niet lukken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet. Borsten van vrouwen worden altijd maar geseksualiseerd, net zoals er ook geen vrouwelijke tepels te zien mogen zijn op Insta en FB, maar mannelijke tepels wel. Grote bullshit vind ik dat.
Niks voordeel.quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Jeff heeft misschien voordeel enige uit België te zijn.
Ik wacht nog even tot morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |